Das isch Basel! FCB-Land! In rotblau an'd EM!
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
jaaa dänk!!! genauo so miend alli id stadt! und glich zude grosse dütsche fankultur (DAS ISCH DIE FANKULTUR!!!) nähmemr au alli unseri klubzuunfahne mit ins stadion und id stadt...wie in dütschland singemr denn während der nati-spiel club-lieder "auf gehts schalke schiess ein tor"...wer mit rotblau id stadt goht het dä sport nid begriffe und het by the way au nid begriffe wie mr sich benimmt...
(wo bliebt dr respekt vor dr andere? das verhalte wär genauso krank wie die nürnberger wo in lissabon unsere match mit liebli, schals und zuunfahne sind go ahluege)
behindertes benäh (uspfiffe vom streller oder basler) billigt no lang kei anders behindertes benäh!
(wo bliebt dr respekt vor dr andere? das verhalte wär genauso krank wie die nürnberger wo in lissabon unsere match mit liebli, schals und zuunfahne sind go ahluege)
behindertes benäh (uspfiffe vom streller oder basler) billigt no lang kei anders behindertes benäh!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
lies doch mini antwort 2 pouschts witer oobe nomol duure...!Asselerade hat geschrieben:jaaa dänk!!! genauo so miend alli id stadt! und glich zude grosse dütsche fankultur (DAS ISCH DIE FANKULTUR!!!) nähmemr au alli unseri klubzuunfahne mit ins stadion und id stadt...wie in dütschland singemr denn während der nati-spiel club-lieder "auf gehts schalke schiess ein tor"...wer mit rotblau id stadt goht het dä sport nid begriffe und het by the way au nid begriffe wie mr sich benimmt...
F.R.B. - Freie Republik Basel
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
jo, ich bin glicher meinig.. logisch, mir sind do z basel.. .mir dörfe zeige zu wäm mir stönd.. ich lauf im alltag do au immer mit fuessballsachene umme... ich machs aber an dr EM nid...ich will unsere FCB nid mit däm scheiss ahlass do in verbindig bringe, genauso wenig dr name Muttenzerkurve oder no anderes rotblaus züg. ROTBLAU isch viel z guet für dä ahlass. sölle sie doch die farbe gseh wo sie wänd gseh: wiis-rot und e heili, korräkti fuessballwält wo mr eigeni lüt uspifft...RED&BLUE hat geschrieben:lies doch mini antwort 2 pouschts witer oobe nomol duure...!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
An meinem Wohnungsfenster im Parterre hängt ein rotblauer Seidenschal,sergio tacchini hat geschrieben:Was für eine super Idee!!!!!!!!!!!!!!
Auf jetzt Basler!!!!!!!!!!!!!!
that's it. Ich laufe höchstens mal mit einem FCB-Poloshirt herum.
Aber in rotblauen Trikots sieht man mich nicht an der EM.
Ansonsten: Kindergarte, ebbe
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
es sin keini fuessball-fans, wo all 2 bis 4 joor mehreri hundert franke oder euro ind händ nähme füre match-ticket, sich gsichter amole, mitere perrügge umelaufe und so tien wie an dr fasnacht... das het wirklig nüm viil mit fuessball am huet...Hossa hat geschrieben:wiso söll ich mich ufs Niveau vo de Zürcher, Bärner und Güller abeloh? D EM het mit Fuessball nüme vill am Huet also au kei FCB... es git jo vilicht während dr em no e testspiel, do freu ich mich richtig druf =)

Fc Basel 1893
Asselerade hat geschrieben:wenn man in den arsch gefickt wird, muss man sich nicht noch zum schwänze blasen anmelden...
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Also ich wird mi während dere Scheiss Euro nid anderscht aazieh, als sunscht au, und ich ha praktisch immer öppis vom FCB aa... Hängg höggschtens evtl. no e Fahne zum Fänschter uss mit dr Uffschrift "SCHEISS EURO" oder so öppis...
Wenni irgend neuimä aahne gang, wo in dr nöchi vonere Fanzone isch, ziehni evtl. aber scho mi Warteck Shirt aa...
Jetzt extra wäge dere Scheiss Veraastaltig in FCB Montur ummelaufe findi unnötig... Finds besser, wenn me das so wenig wiä möglich beachtet, und sich so benimmt, wiä sunscht au immer...
Wenni irgend neuimä aahne gang, wo in dr nöchi vonere Fanzone isch, ziehni evtl. aber scho mi Warteck Shirt aa...
Jetzt extra wäge dere Scheiss Veraastaltig in FCB Montur ummelaufe findi unnötig... Finds besser, wenn me das so wenig wiä möglich beachtet, und sich so benimmt, wiä sunscht au immer...
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
-
- Erfahrener Benutzer
bevor es aber IM Stadion vorkommt, muss man ja noch ZUM Stadion....und das ist doch ausserhalb..RED&BLUE hat geschrieben:es geht ja nicht um die situation IM stadion....![]()
wieso denn, in meiner stadt darf ich mich doch schliesslich noch mit fcb-emblem frei bewegen...?!![]()

gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
yyverstande!Asselerade hat geschrieben:jo, ich bin glicher meinig.. logisch, mir sind do z basel.. .mir dörfe zeige zu wäm mir stönd.. ich lauf im alltag do au immer mit fuessballsachene umme... ich machs aber an dr EM nid...ich will unsere FCB nid mit däm scheiss ahlass do in verbindig bringe, genauso wenig dr name Muttenzerkurve oder no anderes rotblaus züg. ROTBLAU isch viel z guet für dä ahlass. sölle sie doch die farbe gseh wo sie wänd gseh: wiis-rot und e heili, korräkti fuessballwält wo mr eigeni lüt uspifft...
mien mr jetzt do no drüber diskutiere öb barfi od. aescheplatz scho uff em wäg ins stadion isch...?!l'antimilan hat geschrieben:bevor es aber IM Stadion vorkommt, muss man ja noch ZUM Stadion....und das ist doch ausserhalb..![]()
![]()

-
- Erfahrener Benutzer
in mailand und Turin darf man auch überall CH-Fahnen und Leibchen tragen/schwenken.... eventl. mit der Kuhglocke rumlaufen...mhh...könnte für die Verkehrsteilnehmer irritierend sein, denn man könnte die Hupe nicht mehr hören..RED&BLUE hat geschrieben:yyverstande!
mien mr jetzt do no drüber diskutiere öb barfi od. aescheplatz scho uff em wäg ins stadion isch...?!generell isch es e sälbschtverständligkeit zu jedere zyt in unserer stadt könne rotblau z traage! aber y bi au dr mainig e transparänt od. shirt mit emene guete spruch gege d'em und uefa wurd me bringe!

du weisst sicher, wie wichtig die Hupe in Italien ist!
gobbo
he? was für ein vergleich. wir befinden uns in basel, dort wo unser fcb zu hause ist!!!l'antimilan hat geschrieben:in mailand und Turin darf man auch überall CH-Fahnen und Leibchen tragen/schwenken.... eventl. mit der Kuhglocke rumlaufen...mhh...könnte für die Verkehrsteilnehmer irritierend sein, denn man könnte die Hupe nicht mehr hören..
du weisst sicher, wie wichtig die Hupe in Italien ist!

Lasst den Bauern ihre Glocken. Sollen die Leuten, und irgendwann werden sie müde und man hört wieder das leise zischen der Bengalen. Und der Durft der Gülle wird dem des Schwefels im Name des FUSSBALLS weichen...
Das ist unsere Rache. Das ist Stimmung. Das bringt wahre Freude. Die EM geht und die Meisterschaft wird kommen; mit Fahnen, Fackeln und noch mehr.
Das ist unsere Rache. Das ist Stimmung. Das bringt wahre Freude. Die EM geht und die Meisterschaft wird kommen; mit Fahnen, Fackeln und noch mehr.
[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.
[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.

DAS ist doch nicht peinlich.... DAS ist verständlich! Sonst wird man noch mit dem Resten in den selben Topf geworfen....Rough hat geschrieben:muahaha... glaube mir, es fällt auf wieviele Basler sich an einem Länder Spiel als Basler outen müssen... sei es mit Basel Shirt oder Cap... sicher mehr die von dir erwähnten! ...einfach nur peinlich!

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Hier gibts das Anti UEFA Shirt für 20 CHF - und erst noch von einem Basler vertrieben....
http://revoltdogs.kostenloser-shop.com/
http://revoltdogs.kostenloser-shop.com/
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Wiess jemand wos die "UEFA - we care about money" Sticker gibt?
Daher!
Daher!
20min 25.5.2007:
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
aber dagegen ist das fcb-shirt ja wunderschönMindl hat geschrieben:ich wird evtl in rotblau umelaufe
do dr FCB immer nonid gschaft het e gschieds rotblaus trikot ussezbringe (bi nike jo au kei wunder) han ich mir am suntig dasdo kauft![]()

٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
Mindl hat geschrieben:ich wird evtl in rotblau umelaufe
do dr FCB immer nonid gschaft het e gschieds rotblaus trikot ussezbringe (bi nike jo au kei wunder) han ich mir am suntig dasdo kauft![]()
hihi, das sieht ja unglaublich scheisse aus...

And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Vermuetli wänd si sich grad mol so richtig in szene setze und im forum uf sich ufmerksam mache. und e sucehcfunktion kenne sie au nit...hanfueli hat geschrieben:Warum sins immer die neue Benutzer wo so geistriichi Vorschläg bringe![]()
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
der kragen stört mich auch nichtMindl hat geschrieben:wenns live gsehsch seisch das nümmi
zuedem: HETS KRAGE. jedes fuessballtrikot muess e krage ha.

٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
-
- Erfahrener Benutzer
in dem Fall sind Schweizerfahnen und -trikots für dich an einem FCB-Championsleague-Spiel auch ok? Das ist in etwa die gleiche Kommerz-Geldmache-Nasenbärenveranstaltung wie die EM...hrh hat geschrieben:du bist ja seeeehr witzig, wieso soll man vor einer solchen nasenbärenveranstaltung respekt haben ????????
-
- Erfahrener Benutzer
Ach komm... und Fr. 5.50 für e Bier amene FCB match isch kei "kommerz"???panda hat geschrieben:in dem Fall sind Schweizerfahnen und -trikots für dich an einem FCB-Championsleague-Spiel auch ok? Das ist in etwa die gleiche Kommerz-Geldmache-Nasenbärenveranstaltung wie die EM...
Was isch dr Unterschied an FCB-Fanartikel und Nati-Fanartikel???
ALLES isch kommerz!! FCB genauso .. face it FCB marks.. haha.
Unglaublich in was füre Wält do einigi Läbe.

scho, aber nicht die nächsten 3 wochen ( oder solange die schweiz im wettbewerb vertreten ist ) das gehört an fcb spiele und hat nichts in der natifan(pfui)gemeinde zu tunZUGLO hat geschrieben:Numme Rot -Blau und wenn so e Buur dumm macht setzt e paar Ohrfige.In der eigene Stadt dr Schwanz izieh ,die sinn nume no pinlich!
Scheiss SFV ,Scheiss Nati ,Scheiss EM.
nicht einmal rot/weiss oder etwas mit einem CH-kreuz drauf werde ich mir anziehen in dieser zeit
da hab ich ja glück kann ich das sowieso nicht