sorry abr so lüt wie di rege mi soo hart uff. du hesch nit di gringschti ahnig. blablablablabla...ish das. "Hesch mit ihm gredet? wohrschiinli9g nit" dä bullshit khani nuem höre. muessi dir mitere kamera e interview ufneh damit mir glazbsch...odr nei no besser, du muesch mir gar nit glaube. Das isch eifach mini meinig. Punkt. Du khasch dini ha, abr hör ändlig uff Meinige vo andere Lüt ahzgriffe und mi als Petric-sympathisant zbeschriebe. Das ish doch alles us dr luft griffe. Eifach nur gelafer. Peinlich so öppis.Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Alte dr einzig wo nüt verstoht bisch du!! sone scheiss wo du schriebsch... er isch arrogant seisch du, hesch mit ihm nur ei wort gwechslet oder so?? wahrschindlich nit!! klar dir sind spieler wie dr petric viel sympatischer und willsch nur no sötigi lüt ha wo nur für sich spiele, dass sie im usland neume e vertrag bechöme... sorry aber das isch echt untersti!!
Fazit: Du findsch dr Eren e guete ich e schlächte Typ. Abr dass dr FCB sött sini jungi länger halte do simmr uns doch alli einig. odr? wer nit, sorry dä kha schlicht und eifach kei fcb-fan si.