Ha au scho mitem eren diskutiert (er isch ins FP vrbi kho mitem ivan:eekmuaythai hat geschrieben:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UNVERSCHÄMMT
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Also mini Herre und schwulos do inne...
wiso machet ihr basler zur sau! wiso wird do d ablösesumme vom eren hoch diskutiert?? wiso??? nüt bessers ztue?? bewärtet doch mol d leistig ...nur d Fuessballerischi leistig, und die isch bim 19 jöhrige eren tadellos. Er het sich entwicklet...und zwar tendänz steigend...
meinet ihr e typ wo sich Arsene Wenger nennt, wo superstars produziert siit johre eifach ufe eren stoht will de eren e geile arsch het? ... nei weil er potenzial het mini herre...und das will er für Arsenal nutze..au wenn er si platz mit Adebayor teile müesst, oder anderne...egalo...i sag, wenn mr nit ufpasse verschängge mr e top spieler...
i ha scho lang kei freud mehr amene spieler ka wie an ihm und em stocker und ich ha mit beidne au scho e tiefers gspröch gfüehrt über zuekunft und läbe! i sag, wenn me nit vor de eigen hütte luegt, organisiert und sorg git...cha me no lang go iikaufe ( siehe Real madrid ) do chunnsch niene ahne... er spielt wenigstens no um sie zuekunft und für basel glaub mers...aber e pippi, ruumt cholle ab bis in bach abe...top verdiener und wo isch er gsi e halbs johr!? es bruucht jede in dere mannschaft, aber ebbe...anschiinend hets immerno so hundesöhn do unter uns, wo bälle, sobald mol e Türk was ind wäg leitet und chli farb und läbe ins spiel bringt! jänu...s ewiige liedli
20 johr schutt ich scho aktiv, und so was primitves chönnt ich als basler bim FCB nit verkrafte, wenn eine vo de spieler do ins forum chunnt go läse wird är vermuetlich viel fans hinte und vorne nümme verstoh...
eren het vor 2 johr no amateur fuessball gspielt, erst denne Nochwuchs usw...de räschte kenne mr jo..
aber weisch was arschloch? er blibt, und das zu rächt... ich hoff für ihn, dass er so idiote wo ihn do obe disse eifach mit sine goal und aktione zum schwiige bringe wird
friede mit euch kinder

Dr eren isch e geile siech und alli, wo ihn fertig mache, kenne ihn nid, was jo nochvollziehbar isch, aber so niveauloses verhalte zügt au biz vo inkompetenz vo gwüssnä FCB Fans....