Wii & Games...

Der Rest...
Schlafstadt
Neuer Benutzer

Beitrag von Schlafstadt »

Caicedo Junior hat geschrieben:Han etze mal e chli usprobiert und fahre am liäbschte mit em Yoshi, Mario oder em Luigi mit de Windschnitte
Hehe joa die sind nid schlächt i bi aber vo churzem uff ä Bowser & Co umgstige weiss jetzt grad nid welle Charre i döt nim sich jedefalls eine wo de freispiele chasch.

Ajo es findet übrigens dr erst Mario Kart Wettbewärb statt. :) Han aber kei chance i frog mi eifach wie die Japaner uff zyte vo 1:30 uff Marios Piste chöme vor allem wills kei normals Renne gege d Uhr isch sondern mit Gegner wo dr au amigs en Blaue aschmeisse.
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration

sushibomber
Neuer Benutzer

Beitrag von sushibomber »

ich mein chunnt druff a, welli klass und weles renne de machsch zum charre und männli uswähle, zb. im 150ccm sin die andere immer so noch, dass de besser fahrsch e grosse siech z'näh, da de sunschd immer wegcheckt wirsch...

mario karts het no chinderkrankheite; wenn zb. im ziitfahhrmodus nach 2 runde vor em ziel stoh blibsch und ihn e stund lohsch loh warte (ziit 59:59) denn stellt'uhr wieder uf null, denn fahrsch gschnell ei rundi und salli alli!

anschinend sin die meischte ziite online so gmacht worde...

isch biz e scheiss, söll aber anschinend miteme update gfixt werde...

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Caicedo Junior »

De MONZTRUCK isch irgendwie nid grad sehr guet zum fahre was findet ihr drzue?
FCBASEL

Meischter FCB

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

weli Strecke findet ihr am beschte??

mini Favorite sind: d'Kokos-Promenade und Daisy's Piste
FCBASEL

Meischter FCB

sushibomber
Neuer Benutzer

@caicedo skikane isch voll geil!

anderi sach:

welli spiel hän die neue stüürigsmöglichkeite vo dr wii am beschte umgsetzt?

sprich welles spiel isch richtig geil mit wii stüürig egal was für e metier.
red steel findi z.b. guet gmacht.. was chasch empfehle usser natürlich das neue fussball mit schue vo stüürig drin isch, dr absolut hammer! ;)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Wie isch Wii-Fit oder wie das heisst?

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

sushibomber hat geschrieben:@caicedo skikane isch voll geil!

anderi sach:

welli spiel hän die neue stüürigsmöglichkeite vo dr wii am beschte umgsetzt?

sprich welles spiel isch richtig geil mit wii stüürig egal was für e metier.
red steel findi z.b. guet gmacht.. was chasch empfehle usser natürlich das neue fussball mit schue vo stüürig drin isch, dr absolut hammer! ;)
Also Sega Superstars Tennis isch no luschtig und het e gueti stüürig aber leidr isch es sehr schnell duregspielt :(
FCBASEL

Meischter FCB

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Pascilicious hat geschrieben:Wie isch Wii-Fit oder wie das heisst?
Söti no guet si... abr uf das Spiel chan ich guet verzichte, d'Wii isch sho gnueg aastrengend :D
FCBASEL

Meischter FCB

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

sushibomber hat geschrieben:@caicedo skikane isch voll geil
ja isch au eini vo mine Favoritene...
hehe bisch au scho in en Skifahrer inegfahre??
FCBASEL

Meischter FCB

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Caicedo Junior hat geschrieben:Von FIFA 08 habe ich auch viel mehr erwartet... es gibt nicht mal einen Karriere-Modus :o :(
Was für ein Scheiss! Konsolen wurden erfunden, um auf dem Sofa zu sitzen und höchstens die Finger zu trainieren. FIFA 08 auf Wii, absoluter Blödsinn. Ballkontrolle, wo?
give me the ball, you motherfucker!

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

schnell a alli wo Mario Kart hend und Online spiele chön: schriebed eu Wii-Code da ine denn chönd mer z.B mal es Renne mache...
mine isch 0860:3902:1595 :cool:
FCBASEL

Meischter FCB

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

jay hat geschrieben:Was für ein Scheiss! Konsolen wurden erfunden, um auf dem Sofa zu sitzen und höchstens die Finger zu trainieren. FIFA 08 auf Wii, absoluter Blödsinn. Ballkontrolle, wo?
am Anfang macht es ja noch ein bisschen spass die Ärme zu schwingen aber mit der Zeit wird es ein absoluter BLÖDSINN
FCBASEL

Meischter FCB

Bigb_ch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bigb_ch »

jay hat geschrieben:Was für ein Scheiss! Konsolen wurden erfunden, um auf dem Sofa zu sitzen und höchstens die Finger zu trainieren. FIFA 08 auf Wii, absoluter Blödsinn. Ballkontrolle, wo?
Absolut, die Kontrolle von FIFA 08 ist Schwachsinn im Quadrat. Dafür hat es Konami mit dem neuen PES geschafft, die Wii-Steuerung absolut sinnvoll zu integrieren und bringt endlich mal frischen Wind ins stagnierende Fussball-Genre. Hoffe mal, dass Konami das ganze noch etwas verfeinert und weiterentwickelt, hat ein riesen Potenzial. :)

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Bigb_ch hat geschrieben:Absolut, die Kontrolle von FIFA 08 ist Schwachsinn im Quadrat. Dafür hat es Konami mit dem neuen PES geschafft, die Wii-Steuerung absolut sinnvoll zu integrieren und bringt endlich mal frischen Wind ins stagnierende Fussball-Genre. Hoffe mal, dass Konami das ganze noch etwas verfeinert und weiterentwickelt, hat ein riesen Potenzial. :)
also ist es ein muss für einen Wii Besitzer?
FCBASEL

Meischter FCB

Bigb_ch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bigb_ch »

Caicedo Junior hat geschrieben:also ist es ein muss für einen Wii Besitzer?
Wer gerne Fussballspiele zockt und sich vor etwas Eingewöhnungszeit für die innovative Steuerung nicht drückt, dem kann der Titel auf jeden Fall empfohlen werden. :)

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

für alli wo öpis an dr wii-stürig us z setze hän, me ka au miteme normale controller spiele...

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

basler hat geschrieben:für alli wo öpis an dr wii-stürig us z setze hän, me ka au miteme normale controller spiele...
leider nid bi allne Spiel...
bi Mario Kart chan me mit allem spiele wiä em Stürrad mit de Wii Fernbedienig und em Nunchuk mit em Gamecube Controller und mit em neue Wii Controller :)
FCBASEL

Meischter FCB

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Bigb_ch hat geschrieben:Wer gerne Fussballspiele zockt und sich vor etwas Eingewöhnungszeit für die innovative Steuerung nicht drückt, dem kann der Titel auf jeden Fall empfohlen werden. :)
ja ich habe es sowieso lieber wenn ich es nicht sofort sehr gut kann, weil sonst ist es bei vielen Spielen nicht mer lustig wenn man schon alles kann.
FCBASEL

Meischter FCB

sushibomber
Neuer Benutzer

wennn chunnt gta4 für d'wii use? ;)

stell dr vor machsch , das alles mi wii stüürig; fahre, schiesse, prügle, vögle - super!

was für spiel chönnd ihr empfähle?

ich suech hauptsächlich partyspiel für mehreri lüüt....

ps. welle lade isch am günschtigschte was wii sache agoht?
luut inernet wärs momentan dr fnac, interdiscount und mediamarkt nid soo guet, no besser citydisc und exlibris, playtower eher tüürer...
was sin euri erfahrige?

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

sushibomber hat geschrieben:wennn chunnt gta4 für d'wii use? ;)

stell dr vor machsch , das alles mi wii stüürig; fahre, schiesse, prügle, vögle - super!

was für spiel chönnd ihr empfähle?

ich suech hauptsächlich partyspiel für mehreri lüüt....

ps. welle lade isch am günschtigschte was wii sache agoht?
luut inernet wärs momentan dr fnac, interdiscount und mediamarkt nid soo guet, no besser citydisc und exlibris, playtower eher tüürer...
was sin euri erfahrige?
GAME PARTY! nur 49.-, mehreri partyspiel wie dart oder shuffleboard druff, suchtfaktor 1:cool: ;)

oder s normale wii sports natürlich, au geil für mehreri lüt isch s mario party 8!

i gang am liebschte in game box oberhalb vom mc bi dr 3er station am barfi. no rächt günschtigi priise, au im verglich zu de discounter, fachkundigs-und nätts personal und het e ganze stock voller occasione für so 10-20.-

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

mario kart oline: 2406-5853-2226 ;)

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

unit_bs hat geschrieben:mario kart oline: 2406-5853-2226 ;)
ok werde dich speichern.
leider kann ich erst in 3tagen wieder rann
FCBASEL

Meischter FCB

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

unit_bs hat geschrieben:mario kart oline: 2406-5853-2226 ;)
registriere bitte auch meinen: 0860:3902:1595
FCBASEL

Meischter FCB

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Ei, högstens 2 Gläsli sin ok zum game, dänki!
Alles wyttere macht denn aber scho ziemlig mied...

sushibomber
Neuer Benutzer

the bigs

baseball game absolut geil!
nid z'vergliche mit baseball in sports, wirklich geil!

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Pascilicious hat geschrieben:Wie isch Wii-Fit oder wie das heisst?
Heute war meine erste Wii Fit Trainingseinheit. Zuerst die brutale Wahrheit: Ich bin übergewichtig und mein Fitness-Alter liegt zehn Jahre über meinem tatsächlichen. :eek:

Die Übungen sind aber genial und man wird immer wieder motiviert. Mal sehen, ob ich mit Wii Fit meinen BMI nach unten drücken kann.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

weiss jemand wie shaun white snowboarding mit balance board ist?

oder auch rayman raving rabbids tv party?
FCBASEL

Meischter FCB

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

Caicedo Junior hat geschrieben:weiss jemand wie shaun white snowboarding mit balance board ist?

oder auch rayman raving rabbids tv party?
shaun white snoowboarding würd mi au intressiere. sunstigi kauftipps, erfahrigsbricht etc?sowohl multi- wie au single-player games...

i spiel momentan mario galaxy und bi begeistert, morn dürfti s wario ako. wii sport/game/play sind alli gratis bi dr konsole debi gsi, findi alli nid so dr hit (kuehrenne usgno).

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Ludwig van hat geschrieben:shaun white snoowboarding würd mi au intressiere. sunstigi kauftipps, erfahrigsbricht etc?sowohl multi- wie au single-player games...

i spiel momentan mario galaxy und bi begeistert, morn dürfti s wario ako. wii sport/game/play sind alli gratis bi dr konsole debi gsi, findi alli nid so dr hit (kuehrenne usgno).
Wario The Shake Dimension besitze ich auch...ist noch ein witziges Spiel...leider kein Multiplayer Modus
FCBASEL

Meischter FCB

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

gruusigeSiech hat geschrieben:Heute war meine erste Wii Fit Trainingseinheit. Zuerst die brutale Wahrheit: Ich bin übergewichtig und mein Fitness-Alter liegt zehn Jahre über meinem tatsächlichen. :eek:

Die Übungen sind aber genial und man wird immer wieder motiviert. Mal sehen, ob ich mit Wii Fit meinen BMI nach unten drücken kann.
da ich ein fauler siech bin und mich absolut nicht motivieren kann ins fitnessstudio, joggen oder schwimmen zu gehen, habe ich mir auch schon überlegt dieses WII fit zu kaufen. wie sieht es bei dir nach 4 monaten mit motivaton und ergebnissen aus?
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Antworten