Djerba
ohhh ja... vor allem wenn de e blondy am start hesch..viel spassRL88 hat geschrieben:tunesier sind schlimmer... vorallem was fraue ahgoht...
jo die tunesier sin scho ammigs chli miehsam und ufdringlich. dörfsch eifach nid sage chämtsch us dr schwiz, denne hesch eh scho verlore. Dänemark oder Schwede chunt do no ganz guet..
Usflüg chasch au mache. het no cooli schiff-usflüg und so. Festland glaubi nid so..halt eifach in d die städtli wos so git
also wie schon gesagt, als tourist wirst du bis aufs letzte hemd ausgezogen.
geh nie in einem laden etwas kaufen, wo dich jemand reingelots hat. Es gibt jede menge läden, bei denen vorne ein schild steht, dass sie feste preise haben. und nach diesen kannst du dich richten. und die sind meistens recht günstig. wenn du handeln willst, weisst du dann auch wieviel du höchsten zahlen willst=) haben wir leider erst in der zweiten woche bemerkt und wurden dreimal richtig heftig ausgenommen. Was sehr empfehlenswert ist, ist eine Quadtour durch die Wüste und am Strand entlang. war einfach der Hammer. Auch ein ausritt mit Pferden haben wir gemacht, auch durch die Wüste und am Strand. Ist nur zu empfehlen.
Und eben wie auch schon gesagt, bei Frauen sind sie recht aufdringlich. Haben dann rausgefunden, wenn du sagst du wir sind verheiratet, dann geben sie es meistens auf und hören auf zu graben.
hätte meine freundin für 55 kamele verkaufen können
geh nie in einem laden etwas kaufen, wo dich jemand reingelots hat. Es gibt jede menge läden, bei denen vorne ein schild steht, dass sie feste preise haben. und nach diesen kannst du dich richten. und die sind meistens recht günstig. wenn du handeln willst, weisst du dann auch wieviel du höchsten zahlen willst=) haben wir leider erst in der zweiten woche bemerkt und wurden dreimal richtig heftig ausgenommen. Was sehr empfehlenswert ist, ist eine Quadtour durch die Wüste und am Strand entlang. war einfach der Hammer. Auch ein ausritt mit Pferden haben wir gemacht, auch durch die Wüste und am Strand. Ist nur zu empfehlen.
Und eben wie auch schon gesagt, bei Frauen sind sie recht aufdringlich. Haben dann rausgefunden, wenn du sagst du wir sind verheiratet, dann geben sie es meistens auf und hören auf zu graben.
hätte meine freundin für 55 kamele verkaufen können
i'm not deaf,i'm ignoring you
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
ist echt ziemlich krass wie da auf dem markt verhandelt wird. als tipp: sämtliche geschütze auffahren! und NIE anmerken lassen, wenn du etwas tatsächlich willst. abwinken, abschätzig die ware betrachten, davonlaufen etc... mit etwas geduld bekommst du die sachen teils für 10% ihres startpreises (und wirst dabei eigentlich immer noch abgezockt).
Bi 2 Mol in Tunesie gsii - S erscht und s letscht mol...
isch nur stress, die in de läde wänn di nur verarsche, alli sehn dört in dir nur dr "riichi schwizer" und wänn nur di stutz, alli wän dr d Frau für 500 kamel abkaufe und s ässe isch hässlich. ha nonie so schlimmi ferie erläbt für 1500 franke wie in däm fucking tunesie...
nie wieder, und würdi au keinem empfähle -> Stress Pur!
isch nur stress, die in de läde wänn di nur verarsche, alli sehn dört in dir nur dr "riichi schwizer" und wänn nur di stutz, alli wän dr d Frau für 500 kamel abkaufe und s ässe isch hässlich. ha nonie so schlimmi ferie erläbt für 1500 franke wie in däm fucking tunesie...
nie wieder, und würdi au keinem empfähle -> Stress Pur!
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten
-
- Neuer Benutzer
ich war bisher auch 2 mal in tunesien, einmal auf djerba und einmal auf dem festland und würde niemals mehr dort hin gehen. 2 mal haben gereicht.
@ basler, kommt halt darauf an ob du weiblich oder männlich bist. :-) als mann hast du nicht so probleme aber als frau ist es katastrophal. ich war letztes jahr mit einer kollegin dort, man wurde von den kellnern im hotel doof angemacht, vor den geschäften von den verkäuferin, von den animateuren etc. man hatte wirklich, ausser im zimmer, nie seine ruhe. such dir doch ein anderes urlaubsziel aus. :-)
@ basler, kommt halt darauf an ob du weiblich oder männlich bist. :-) als mann hast du nicht so probleme aber als frau ist es katastrophal. ich war letztes jahr mit einer kollegin dort, man wurde von den kellnern im hotel doof angemacht, vor den geschäften von den verkäuferin, von den animateuren etc. man hatte wirklich, ausser im zimmer, nie seine ruhe. such dir doch ein anderes urlaubsziel aus. :-)
- -Vize-
- Erfahrener Benutzer
Wäggsle jo nid in dr Schwyz, dr Kurs uf Djerba sälber isch viel besser!!! Es het in jedem Hotel e Wächselstube oder sogar e Bankomat. An Gäld chunsch dört überall und ebe, dr Kurs isch einiges besser.ros33si hat geschrieben:Mit was Zahlt meh dört eigendlich? (nicht Kamele, die kann ich auf der Bank nicht wechseln)
PS. ich weiss es, well ich grad letscht Wuche gsi bi...
bi scho gsiLeogecko87 hat geschrieben:ich war bisher auch 2 mal in tunesien, einmal auf djerba und einmal auf dem festland und würde niemals mehr dort hin gehen. 2 mal haben gereicht.

sin eifach ferie zum chille gsi, viel mache kasch dört nit. au d usflüg sin nit so dr hammer, usser dä in d sahara!
und was märt betrifft, isches in dr türkei viel viel schlimmer gsi. in djerba het e klars nei glängt und sie hän di go lo, in dr türkei hesch fascht miesse handgfrifflich wärde dass si di go lo hän

Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
Dräcks Pack! Schiss Araber
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
cha guet si, dass es halt schlemmer esch wenn 2 fraue metenand gönd we wenn du met dinere fröndin dete gzi besch. mer hend natürli au ned provoziert bzw. send au in lange hose + t-shirt met ärmel omegloffe aber het ned vell gnötzt. :-( muess halt jede sälber entscheide. ech be au eimol i de türkei gzi, wobie das hani harmlos gfonde gäge tunesie. muesch eifach wahrschienli chli glöck ha met em hotel ond de omgäbig.basler hat geschrieben:bi scho gsiund i würd wieder go! bi mit dr fründin gsi, si isch 2-3 mol ahgmacht worde in dr stadt, suscht aber isch okee gsi. okee si het sich au an d awisige ghalte vo dr reisefiehrer gseit het(kei minirock, kei usschnitt, am beschte lange rock oder hose usw...) au im hotel isch nüt gsi! okee sin nit grad im billigschte gsi, weiss nit wies in anderne usgseht aber i has toll gfunde...
sin eifach ferie zum chille gsi, viel mache kasch dört nit. au d usflüg sin nit so dr hammer, usser dä in d sahara!
und was märt betrifft, isches in dr türkei viel viel schlimmer gsi. in djerba het e klars nei glängt und sie hän di go lo, in dr türkei hesch fascht miesse handgfrifflich wärde dass si di go lo hänau
Zu Deutsch?Leogecko87 hat geschrieben:cha guet si, dass es halt schlemmer esch wenn 2 fraue metenand gönd we wenn du met dinere fröndin dete gzi besch. mer hend natürli au ned provoziert bzw. send au in lange hose + t-shirt met ärmel omegloffe aber het ned vell gnötzt. :-( muess halt jede sälber entscheide. ech be au eimol i de türkei gzi, wobie das hani harmlos gfonde gäge tunesie. muesch eifach wahrschienli chli glöck ha met em hotel ond de omgäbig.
-
- Neuer Benutzer
have a lookLeogecko87 hat geschrieben:was meinsch gnau met dem?
mer hend dete au agfange nüt meh z säge also zb. bem märt oder so, dass üs gar ned hend chönne aquatsche aber ergendwie vell bracht hets au ned
- Amtssprache: Hochdeutsch oder Baseldeutsch (Neu!)
ACAB
MEGLIO VIVERE UN GIORNO DA LEONI .... CHE CENT'ANNI DA ZEBRA
FORZA GRUPPO ANTIJUVE
MEGLIO VIVERE UN GIORNO DA LEONI .... CHE CENT'ANNI DA ZEBRA
FORZA GRUPPO ANTIJUVE
fegg dech!
topic: ich bi 2 mol in djerba und eimol neume im norde vom land gsi. wieso? s isch gratis und miteme gringe arbeitsufwand verbunde gsi. bi eimol in begleitig vo dr damalige fründin und 2 mol in begleitig vomene kolleg gsi, mir hän im prinzip wie normali tourischte in de gängige hotels in de touristegebiet gwohnt.
ind ferie würdi dört ahne nit. näbe de tunesier, wo innerhalb vo de tourischtezone wirklich abartig bescheuert druff sin, gits au landschaftsmässig nit viel z bewundere. woni in wiblicher begleitig unde gsi bi ischs ganz extrem gsi... d gründ sin scho ufzellt worde. 2 vo däne 3 mol bini zuedäm jewils mit extremer übelkeit , kopfschmärze etc. jewiils 2 daag im näscht lige blibe. will gar nit wüsse. was dört in mim ässe/trinke gsi isch, dass es sowit ko isch.
für mi heissts : tunesie: nie mehr...
obwohl, für frustrierti 50 jährigi fraue könnts vermuetlich e schlaraffeland si..
topic: ich bi 2 mol in djerba und eimol neume im norde vom land gsi. wieso? s isch gratis und miteme gringe arbeitsufwand verbunde gsi. bi eimol in begleitig vo dr damalige fründin und 2 mol in begleitig vomene kolleg gsi, mir hän im prinzip wie normali tourischte in de gängige hotels in de touristegebiet gwohnt.
ind ferie würdi dört ahne nit. näbe de tunesier, wo innerhalb vo de tourischtezone wirklich abartig bescheuert druff sin, gits au landschaftsmässig nit viel z bewundere. woni in wiblicher begleitig unde gsi bi ischs ganz extrem gsi... d gründ sin scho ufzellt worde. 2 vo däne 3 mol bini zuedäm jewils mit extremer übelkeit , kopfschmärze etc. jewiils 2 daag im näscht lige blibe. will gar nit wüsse. was dört in mim ässe/trinke gsi isch, dass es sowit ko isch.
für mi heissts : tunesie: nie mehr...
obwohl, für frustrierti 50 jährigi fraue könnts vermuetlich e schlaraffeland si..
genau so isches au...Rey2 hat geschrieben: obwohl, für frustrierti 50 jährigi fraue könnts vermuetlich e schlaraffeland si..
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 

au d städt sinn hässlich. D tunesier hän so an sich, dass si mol e Huus avo föhn baue. Zerscht mol die erschte usse Muure, und wenn si denn nach 5 johr wider mol stutz hän denn wird witterbaut. So hesch gopferdelli in dr ganze stadt überall so halb fertigi / halb ahgfangeni Ruine wo sitt 10 johr halb verrotet druff warte dass witterbaut wird... so wiescht!
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten
-
- Erfahrener Benutzer
dFraue sind natürlich usgschlosse....John_Clark hat geschrieben:Muess dä Thread mol miner Fründin zeige - die isch halbi Tunesierin![]()

-
- Neuer Benutzer