Mir sind am Sunntig mit em Schiff vo Rhyfälde uf Basel an Match cho - eigentlech no rächt zahlriich... ;-)
ich weiss, ihr liebet dFricktaler nit - vellicht het jo glich öpper Fotene gmacht, wo s'Schiff zBasel Schiffländi acho isch?
S'het en ganz geili Pyro-Aktion geh, das het sicher au vo de Mittlere Brugg/Rhybord ganz geil usgseh....!!
Cheers - ha im Bilder-Thread nix gfunde!
Fotos Schiffankunft Basel
Los i ha euchi akunft gseh. Zerscht nur lärm und rauch oberhalb vo dr mittlere brugg, denn s schiff mit euch und dr pyro, s schiff het voll tempo abdreit unterhalb vo dr brugg. s het geil usgseh!
(gfilmt han i nit, dorum muesch di mit em komplimänt begniege.
ha mr no überleit obs fricktaler sin oder fans wo eifach s schiff gnoh hän)
(gfilmt han i nit, dorum muesch di mit em komplimänt begniege.
ha mr no überleit obs fricktaler sin oder fans wo eifach s schiff gnoh hän)
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
so hab auch noch ein foto gemacht
sorry isch chliii grooss
sorry isch chliii grooss
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
-
- Erfahrener Benutzer
mind. 2 johr schifffahrtverbot!!
geile aktion!
mag mich noch gut errinnern, als in den 70er die Extra-Züge durch Pratteln fuhren, ich sass meistens auf meinem Balkon...am Bahnhof und hatte Gänsehaut!
hätte ich es live gesehen, wärs mir gleich ergangen.
Komplimänt
geile aktion!
mag mich noch gut errinnern, als in den 70er die Extra-Züge durch Pratteln fuhren, ich sass meistens auf meinem Balkon...am Bahnhof und hatte Gänsehaut!
hätte ich es live gesehen, wärs mir gleich ergangen.
Komplimänt
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
chasch däm typ wo ganz rächts wie e volldotsch si pyrofackle wädlet, sage das er so mist nimm sell mache...
mr cha zwar pyro schwänge, aber nid wie är (dä räst machts ok) das wird für alli i dä nöchi sau gföhrlich (und für ihn au, bits wieter hintere und er zündet sich dä rugge ah, naja pyroneuling oderso
)
mr cha zwar pyro schwänge, aber nid wie är (dä räst machts ok) das wird für alli i dä nöchi sau gföhrlich (und für ihn au, bits wieter hintere und er zündet sich dä rugge ah, naja pyroneuling oderso

Bier ist ein Grundnahrungsmittel