Natelnummer von FCB Stars
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
"Hallo Plärrim, do isch dr k@rli o."
"ich heisse nöd Pl-"
"Am Klöpferstand in dr Muttenzerkurve hämer e Vakanz, und do du nüt z tue hesch, hani dänggt, i lüt emol a."
"Was isch das, en Chl-"
"Natyrlig statte mer di mit allem nötige us, eigeni Uniform, eigeni Grillzange, mit däre wirsch verwachse wie dr Spongebob mit sim Pfannewänder."
"Ich bin nöd verw-"
"Verdiene ka me natyrlig nyt, isch ehreamtlich. Aber nochdäm du jetz e Joor verdient hesch, ohni öppis derfür z tue, kasch es doch emol umgekehrt mache - hallo? Hallo? Ufgleggt - Arschloch!"
"ich heisse nöd Pl-"
"Am Klöpferstand in dr Muttenzerkurve hämer e Vakanz, und do du nüt z tue hesch, hani dänggt, i lüt emol a."
"Was isch das, en Chl-"
"Natyrlig statte mer di mit allem nötige us, eigeni Uniform, eigeni Grillzange, mit däre wirsch verwachse wie dr Spongebob mit sim Pfannewänder."
"Ich bin nöd verw-"
"Verdiene ka me natyrlig nyt, isch ehreamtlich. Aber nochdäm du jetz e Joor verdient hesch, ohni öppis derfür z tue, kasch es doch emol umgekehrt mache - hallo? Hallo? Ufgleggt - Arschloch!"
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
-
- Erfahrener Benutzer
Apropos Chlöpfer und Joggeli:k@rli o. hat geschrieben:"Hallo Plärrim, do isch dr k@rli o."
"ich heisse nöd Pl-"
"Was isch das, en Chl-"
"Ich bin nöd verw-"
Wo isch eigentlich dä Stand ahne ko wo Curry-Würst verkauft het?
Vielleicht telefonieren sie auch und habe keine Zeit zum löschen...seth hat geschrieben:was ich aber gar nit verstand: wieso as dä faade vom admin no nit killt worde isch![]()

Wo ist eigentlich der Thread-Eröffner hin?
Der ganze Thread erinnert mich ein wenig an meine Schulzeit. Da hatte jemand die Telefonnummer einer Dame, die spezielle Dienste anbietet, ausfindig gemacht. Darauf rief wohl einer nach dem anderen dort an, sodass die Dame - sie hiess Yolanda - ein paar Tage später einen Anrufbeantworter installiert hatte.
México Campéon Mundial 2010
Bim Schischi sinere Nummere und au em Heusler sinere ISCH dr SFV schuld dra, dass es jede weiss! Oder wär will mit em Knäbel Smalltalk halte über dr Noochwuchs?stippe hat geschrieben:arschloch! scheiss SFV!
![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
schyynt e langs gspröch z syy..hän si ächt lämpe midenander?Hervé hat geschrieben:Vielleicht telefonieren sie auch und habe keine Zeit zum löschen

k@rli o. hat geschrieben:"Hallo Plärrim, do isch dr k@rli o."
"ich heisse nöd Pl-"
"Was isch das, en Chl-"
"Ich bin nöd verw-"

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Der ist fies...São Paulino hat geschrieben:Hat der FCB denn Stars?![]()

PS: Dieser Thread ist so blöd, dass er schon wieder lustig ist. Ich amüsier mich köstlich... Auf jeden Fall wird zur Abwechslung nicht gestritten und keiner fertig gemacht. Deshalb: Thread des Jahres 2008!

México Campéon Mundial 2010
Und ich dachte das wäre der IQ....daddel19 hat geschrieben:lool geil ich hab den thread des jahre eröffnet
und nein die 19 ist keine tarnung das ist meine lieblingszahl xD

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Jetzt simmer ändlig wieder Meischter und scho chömme wieder debili Modefans... Wow, 20 isch er au no!
Super, wenn i vom Lampebärg chämt, hätt au die vom Vittli, und die vom Phippe drzue
Jetzt simmer ändlig wieder Meischter und scho chömme wieder debili Modefans... Wow, 20 isch er au no!

Super, wenn i vom Lampebärg chämt, hätt au die vom Vittli, und die vom Phippe drzue

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
du bezeichnishc mich als modefan? jo klar kei ahnig hesch...rhyschiffer1893 hat geschrieben:Seppe Hügi: 075 245 67 89
Super, wenn i vom Lampebärg chämt, hätt au die vom Vittli, und die vom Phippe drzue![]()
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Und wenn lehrsch emol Düütsch?daddel19 hat geschrieben:jo sicher stimmt keini die meinet halt all sie hend en längere wen sie ergend en nummere schribed xD
aber went die vom dave wotsch chan der sie per PN schike
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...