Lost

Der Rest...
Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Barty hat geschrieben:ist so... siehe lostpedia.com
cha nid ganz glaube, dass d'macher vo lost do e fehler gmacht hän, sondern, dass si gezielt e versteckte hint mache.
Jetzt checkis grad nümm. I ha ebbe gmeint me seht im Verlauf vo dr Serie eifach 2 mol dr glich Match aber mit 2 verschiedene Resultat, drum die Anahm obe.

Isch sowieso alles psychisch!! Fähler chönne sich die nit erlaube, mr merke alles :D

Wurum ka ächtsch die Frau mit de rote Hoor (Name??) koreanisch. Das hani übrigens dank mim Scharfsinn scho gmerkt wo si in dr Krankestation sin, wo si sage dr Faraday stoht uff die. Das glaubi nit, isch doch e Bäse die Roti...

Verdammi do muesch immer soviel dänke und neu ordne, ha ame ei Durenand...

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Jamiroquai hat geschrieben:am afang gseht me jo de jack immene flashforward im bett ligge. oben ohne. und mir isch ufgfalle dass er gar kei narbe vo de blinddarm OP het ? absicht oder easteregg ?
Ich weiss nid, aber mir ischs in Erinnerig dass dr Blinddarm e chli tiefer ligt, also sprich unter em Liintuech wo me uf dim Bild seht. Oder lig ich do falsch?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

skenk hat geschrieben:Meine Gedanken zur Folge:

Die Regeln wurden geändert, was wohl damit gemeint ist?
die regeln wurden geändert weil widmore ein familienmitglied angegriffen/getötet hat, darum will ben jetzt penny...
Basel ai Liebi!!!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

maradoo hat geschrieben:hwqd q qhquiohoq qsh ohfeh ffh ehwd hfwehweohh ohhohodf
scho klar... aber ebbe... was sin das für regle? wär gwünnt spiel? was isch s'ziel? was goht suscht ab? verteidigt dr beny wirklich nur d'insle? oder was het si z'bedüte, dass dr charly se unbedingt will? goht dr des am schluss em ben an d'gurgle? worum gseht dr hurly em jack und dr claire ihre vater obwohl er ihn nid kennt! wie chunnts dass er anschinend mehr beziehig zu dere insle het wie dr locke? froge über froge!
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Ou dr Maradoo isch wieder do. Grad e Froog: WÄR het d Regle gmacht? und was macht di so sicher, dass d Familie gmeint isch? I mein d Frachters hän dr Uffrag dr Ben z hole und dr räscht plätte, gläb scho dass das dr Benny gwüsst het... oooooder?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Riesespächt hat geschrieben:Ou dr Maradoo isch wieder do. Grad e Froog: 1. WÄR het d Regle gmacht? 2. und was macht di so sicher, dass d Familie gmeint isch? 3. I mein d Frachters hän dr Uffrag dr Ben z hole und dr räscht plätte, gläb scho dass das dr Benny gwüsst het... oooooder?
1.keini het se gmacht, die sin aifach so...
2.will em ben sini glai het miese dra glaube und will dr ben jetzt jagd uff d p. macht.
3.het är gwüsst und das wüsse mer jo! und sowieso schiintschöööschin!
Basel ai Liebi!!!

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

jo aber wenn dr Benny scho im Vorus weiss, dass d Frachters usserem Ben alli kille wärde, denn hätt er scho vorhär gwüsst, dass er d Regle gänderet het und nit so komisch us dr Wösch gluegt..... i ha eifach s Gfühl dä het irgendwas an dr Zit/Zuekunft/Schicksal umegschrubbt hehe

Scheiss-Regle!! Am Schluss gits no e Schintsöööö-Schiiiiedsrichter!?

Jetzt zieh mr emol die Neuscht ine..juhu

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Langsam schnallis voll nüme...grad S04E11 inezoge, aber mi dunkts irgendwie weiss me gar nüme was se mit dere Serie mache wänt und göhnt immer wie tiefer in das Ganze ine. Mol abwarte, bis jetzt die schlächtischt Staffle (obwohl natürlich immerno guet).

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Bei der s04e11-Folge gab es einen ziemlich krassen Logikfehler:

Der Typ, der John Locke als Kind besucht, gehört doch zu Dharma. Doch wie kann es sein, dass er mit Locke als Kind spricht und mit Juliette als Erwachsene ohne dabei zu altern? Da müssen doch mindestens 25 Jahre dazwischen liegen...

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

Corpsegrinder hat geschrieben:Bei der s04e11-Folge gab es einen ziemlich krassen Logikfehler:

Der Typ, der John Locke als Kind besucht, gehört doch zu Dharma. Doch wie kann es sein, dass er mit Locke als Kind spricht und mit Juliette als Erwachsene ohne dabei zu altern? Da müssen doch mindestens 25 Jahre dazwischen liegen...
isch mir au ufgfalle..... :confused:

skenk
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skenk »

Vielleicht auch gewollt? Wer weiss, vielleicht sind diese DI-Heinis gar keine Menschen; womöglich sind sie Aliens (mit 4 Zehen) oder Klone? Die scheinen überhaupt alles zu können und zu kontrollieren. Haben überall ihre Hände im Spiel.

Langsam wirkt alles ein bisschen an den Haaren herbeigezogen. Aus einem idyllischen Inselabenteuer wird nun langsam eine abstrakte Science Fiction Story :p

Und der Schluss: Locke und seine Gefährten müssen nun also die Insel "verschieben", um sie und sich zu retten? Warum muss das Locke machen, und nicht die "Allmächtigen" in Jacobs Hütte, die ja sonst auch immer alles zu wissen scheinen. :D

Ein paar offene Fragen meinerseits:
- Wo sind die Kinder der "anderen" (Season 1 glaube ich)
- Wo sind die "anderen" überhaupt?
- Grob gesagt, es gibt 3 Parteien. Die überlebenden Passagiere, die "anderen" und die "Retter". Wozu kann man die DI-Heinis zählen? Es scheint mir, als ob die DI-Heinis reiche Penner sind, die eine abgefahrene Insel modifizierten und nun ihren persönlichen Spass auf Kosten anderer (Passagiere etc) haben.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Jungs, aber ihr lueget au s Gliche wie ich oder?? Sit däm Experiment vom Faraday (Rakete) wüsse mr jo dass d Zit irgendwie anderscht lauft oder was au immer. Denn die ganzi Gschicht mit em Desmond woner sini Zitsprüng het. Dr Ben wo uff eimol in Afrika isch und an dr Reception frogt welles Joor dass isch.. und döt wo dr Richard dr kleini Ben im Wald uffgablet isch er jo au bereits erwachse. Das wär ganz übel wenn dene e sone Logifähler würd passiere....

Spoiler 11. Folg:
Sit dere Folg isch jo ungefähr klar was lauft. Zerscht isch dr Ben irgendwie e "Userwählte" gsi (?) und jetzt wird dr Locke si Nochfolger (?). Was klar isch, isch ömmel, dass dr Richard sone Art Ruedi Zbinde für d "Ben's" (Jacob's?) isch und dr Abandon für dr Widmore. Die beide buhle jo um dr Locke. Ich glaub die beide Ruedis könne in dr Zit reise, nei was, i bi sicher.

:eek: Geilschti Staffle bis jetzt, Dängg!!

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

@Skenk-Fragen

Die DI-Heinis sind tot und liegen dort wo Ben Locke angeschossen hat. Die DI gehörte zu der Partei von Widmore, wie ja auch die "Retter", welche ja keine sind. Widmore steckt hinter Dharma. Passt ja auch schön; Ben hat Widmore alles weggenommen (Gasmassenmord und Dharmaübernahme) und jetzt will ers sich zurückholen.

Die Kinder sind wohl mit den anderen Andern bei diesem Tempel. Bevor Locke mit Ben zum 1. mal zu Jacob geht (dort wo er Michail umhaut) sieht man die ja zum letzten mal, dann brechen sie auf um sich in Sicherheit zu bringen.

Ohne Gewähr. Aber denke das ist definitiv so.

Aso ich find vo Folg zu Folg wird alles klarer...

Edit: Mir isch emol e Logikfähler igfalle und vergisses immerwieder: Dr Michael und dr Walt sige jo mit em Segelschiff heimgreist und denn seht me en jo bi sinere Oma oder was und er döff dr Walti nit bsueche. Wie gopferdammi isch denn dä nach New York City cho mit sim Segelschiff??? Logisch wär, dass er irgendwo acho isch und denn zruckgreist, aber er isch jo undercover unterwägs...chunnsch doch niene ane ohni Pass und mit me Kind....aber villicht gits do au no e Erklärig.

skenk
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skenk »

Danke für die Zusammenfassung. Ich sehe das ähnlich, nur kommt mir der DI-Mann aus der Vergangenheit bei Locke's Geburt und Jugendjahren sehr bekannt vor. Der ist doch einer von den "anderen", gehört doch auch zu Ben's Gruppe? Ein anderer, der mir gerade einfällt, ist der Schwarze mit Glatze, der Locke im Krankenhaus(?) getroffen hat und auch die "Retter (Noemi etc) ausgewählt oder ausgerüstet hat. Ob Ben's Gang eine Absplitterung von den DI-Heinis ist?

Ich glaube auch, dass beide Seiten um Locke buhlen, da er schliesslich der "Auserwählte" ist.

Irgendwie bizarr: Welche Rolle spielt Jack's und Claire's Dad? Ausser dass er den ganzen Tag in der Hütte chillt :D

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Lol @ Corpsegrinder mit seinem "Logikfehler"

Dir ist aber schon aufgefallen, dass Richard Alpert schon zu der Zeit als Ben als Kind auf die Insel kam (Staffel 3) genau gleich alt war. Alpert ist Alterslos, das wissen wir ja schon seit letzter Staffel - wieso, das wissen wir leider (noch) nicht.

s04e11 fand ich übrigens total abstrus. Die Geschehnisse in der Cabin sind ja höchst mysteriös.

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

skenk hat geschrieben: Ein paar offene Fragen meinerseits:
- Wo sind die Kinder der "anderen" (Season 1 glaube ich)
- Wo sind die "anderen" überhaupt?
Die verbliebenen "anderen" inkl. Kinder (viele der Hauptfiguren sind ja am Strand gestorben sind unter der Führung von Richard Alpert am Ende der dritten Staffel zum "Tempel" (eine bisher unbekannte Location) gezogen

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Nein ich denke Ben's Gang sind und waren auch immer die Feinde von Dharma/Widmore. Als der kleine Ben auf die Insel kam, wurden die Dharmas doch angegriffen, "kleine Fehde mit den Ureinwohnern". Denke das ist Ben's Gang. Der, der bei Locke's Geburt auftaucht ist Richard. Der gehört schon auch zu denen, nur ist dann komisch, dass er bei der Rekrutierung von Juliette für Dharma dabei war. Ok, vielleicht haben sie Dhamra schon übernommen und sich als die nur ausgegeben...egal.

Zu Widmore's Leuten gehörten wohl alle von Dharma und jetzt halt die vom Frachter und eben diesem schwarzen mit Glatze (Herr Abandon). Wenn das so wäre, gehörte Ben früher auch zu Widmores Leuten hehe.

Was noch psychisch ist; Richard besucht Locke als er klein ist und zeigt ihm diese verschiedenen Gegenstände (um herauszufinden ob er der Auserwähöte ist?). Zuerst freut er sich über die ausgewählten Dinge und Locke er das Messer nimmt haut er wütend ab. In einer späteren Szene kommt Abandon (Richards Gegenspieler?) und sagt ihm er muss unbedingt auf diesen "Walkabout" gehen, wo man nur mit einem Messer unterwegs ist. Hmmmm, Zufall?

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Langsam erineret mi das an City of God, Locke der Boss!! Würd mol Karaotte's Lade aufmischen!! :D

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Riesespächt hat geschrieben:Langsam erineret mi das an City of God, Locke der Boss!! Würd mol Karaotte's Lade aufmischen!! :D
schiint mr dass dr ben dr falsch john gsi isch... beidne ihri muetter heisst emily, beidi drei monet zfrieh gebore. dr richi het doch ghofft dr ben nimmt die richtige gegeständ. het er aber nid... und wies mi dunkt extra!!! und beni het bi däm tescht sicher bschisse! ode reifach glück gha... dr richi manipuliert...

Kolaps
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kolaps »

Die Miltär Guys und d "Retter" sin nid im gliche Team oder?

Was isch mit dr Penny? Die chönt doch langsam au mol wieder aktiv wärde zum dr Des vom Schiff z'hole ?!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

höret doch uf vo DI zrede. di gits nüm! s'einzige ex-mitgleid uf dr insle isch dr ben (und us versehe dr des?). dä het alli usglöscht... DI isch ursprünglich e organisation vom widmore, oder? und do's die nüm git het er au d'insle verlore und nüm gfunde, will si dr beni mit de igeborene (verträter richi) "verschobe" het. dorum isch er dene ihre scheff worde... oder besser gseit, er isch scho vorhär ihre "messias" gsi. dummerwiis hän si nur dr falsch abätet, denn dr locke isch dr eigentlich prophet oder erlöser und das ischene erscht jetz ufgange. si sin bi sinere geburt jo mol anem dra gsi, hänen denn aber ufgrund vo sinere (absichtlich?) verpfuschte priefig nüm witerverfolgt.

anschinend het dr widmore mit sine kollege aber das usegfunde und probiert dr johni uf si siite zbringe und en vilicht sogar uf dr insle igschleust... was het dr abbadon ächt suscht no mit em locke gmacht? mir wüsse jo nid wirklich vil über d'vergangeheit und ich vermuet, do chunnt no ganz heftigs use und sache wo mir bis jetz als ganz klar anenähme, sin in wirklichkeit gaaaaaaaanz anderscht... isch jo au speziell dass dr locke anschinend dr richi gar nid widererkennt. dass er em nid mol bekannt vorchunnt... hmm...

es isch jo au klar, dass d'oceanic six chuum uf d'insle zruggchönne falls se dr locke wirklich gmoved het.

d'theroie dass es uf dr insle untoti het, wo vo de lebändige nid z'unterscheide sin wird für mi immer plausibler... siehe claire, christian und horace. d'claire hets doch bim agriff uf ihr hüsli sicher putzt, aber ebbe si läbt und findet dr christian plötzlich e glatte cheib...

nun ja, alles zimlich wirr, oder? aber die ganzi serie isch jo sehr wirr und gfallt mr genau wäge däm...

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Kolaps hat geschrieben:Die Miltär Guys und d "Retter" sin nid im gliche Team oder?
doch. aber wenn du mit de retter d'wüsseschaftler meinsch, hm... die sin glaubs vo anderne vorzeiche für die mission usgange...

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Barty hat geschrieben:höret doch uf vo DI zrede. di gits nüm! s'einzige ex-mitgleid uf dr insle isch dr ben (und us versehe dr des?). dä het alli usglöscht... DI isch ursprünglich e organisation vom widmore, oder? und do's die nüm git het er au d'insle verlore und nüm gfunde, will si dr beni mit de igeborene (verträter richi) "verschobe" het. dorum isch er dene ihre scheff worde... oder besser gseit, er isch scho vorhär ihre "messias" gsi. dummerwiis hän si nur dr falsch abätet, denn dr locke isch dr eigentlich prophet oder erlöser und das ischene erscht jetz ufgange. si sin bi sinere geburt jo mol anem dra gsi, hänen denn aber ufgrund vo sinere (absichtlich?) verpfuschte priefig nüm witerverfolgt.
Auf dem Sicherheitsplan im Schiff (letzte Episode) hatte es aber ein DI-Logo drauf - und in Ben's Flashforward-Folge wacht er inmitten der Wüste mit einem Anzug der DI (samt neuem Logo) auf.

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

DerZensor hat geschrieben:ujlhfvhgc g uigui gi ighigsjvbkdshvikdshvow .
jo. sagi jo... dr herr widmore, wurd se gärn wider installiere... denn si hän jo mol d'insle beherrscht... usserhalb vo dr insle gits die fritze ev. scho no... aber das sin höggschtens lüt wo nid wüsse, was die intiative mol het welle...

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

@ Barty
Kennsch di us mit Dalai lama und so Späss?? (Ich nit), aber ha gläse, dass es döt irgendwie um Widergeburt goht. Und denn gits e sone andere Dalai (Pancha oder sowas) und dä suecht immer dr Widergeboreni Dalai Lama, und das macht er ebe mithilf vo so Gegeständ.....hani gläse. Würd no Sinn mache, villicht isch dr Richard sone Poncho-Lama :D Evtl. hän si d info dass sini Mamme Emily heisst?? Würd ömmel passe, ha das irgendwo uff menoffaith.de gläse...

Ha bim Luege zerscht gmeint es sig im Ben si Mueter und denn hani uff eimol gmeint dr Locke isch im Ben si grosse brueder :D isch das usgschlosse??

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Riesespächt hat geschrieben:@ Barty
wrgr grgrwlhg kjh hskgjshgs
mi het die "priefigsszene" mit de gegeständ sofort an film "kundun" erinneret. dört muess ebbe dr chlei dalai lama genau die priefig bestoh... anschinend isch das wirklich so... wieni au gläse ha...

ben und locke bruedere? isch definitiv nid usgschlosse... dr ben seit jo eimol zum locke, wo si uf em wäg sin zu de barraks "but you, john locke! i think i remember you!" und dr johni bechunnt denn schiss... aber will si denn glaubs grad dört sin wird er unterbroche...
vilicht hän si sich au in däm mittelos-camp kenne glernt... au wenn dr locke nid het welle goh, vilicht isch er jo als teenie glich dört gsi... vilicht...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

mann mann, dir sind nit ganz suuber... wie luege dir die folge? mit eim aug und gschlossene ohre? :o
hän dir immernonig glernt das so wildi und wirri spekulatione bi lost gar nix bringe??? :D
Basel ai Liebi!!!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

maradoo hat geschrieben:mann mann, dir sind nit ganz suuber... wie luege dir die folge? mit eim aug und gschlossene ohre? :o
hän dir immernonig glernt das so wildi und wirri spekulatione bi lost gar nix bringe??? :D
spekulatione???

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Barty hat geschrieben:spekulatione???
untoti, dharma gits nümm, ben em locke si brueder... :D
Basel ai Liebi!!!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

maradoo hat geschrieben:untoti, dharma gits nümm, ben em locke si brueder... :D
untoti isch so guet wie sicher!
dharma gits uf dr insle def. nüm!
ok locke isch chuum mit em ben verwandt, aber sicher verwäggslet worde... resp. dr ben isch ehrgiziger gsi und het die stell ignoh, wo eigentlich em locke gebührt hät...

Antworten