Sprächer an dr Meisterfiir
- danish dynamite
- Erfahrener Benutzer
100%ig e Vertragsgschicht! Unterschti was dä botte het, d Stimmig isch grad verschwunde, au kei Wunder bi so eme Pflock. E Schand, und am Meischte duet eim jo d Mannschaft in däm Momänt leid wo vor ere Mängi stoht wo völlig konsterniert isch und so ohni Emotione. Und die gröschti Sauerei isch wohl gsi wie är dr Hodel abegläse het, so völlig abschätzend, hättsch em grad s Mikro sötte uf e Grind schlo!örjan berg hat geschrieben:worum het nit dr beni könne d mannschaft präsentiere?
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Isch scho immer so gsy und scho immer scheisse gsy...Goldfisch hat geschrieben:Was mich persönlich im Stadion gestört hat, waren die Songs vor der Pokalübergabe und somit die MK bzw. das Joggeli übertönt! Kam für mich leider sehr künstlich rüber und wirkte wie ein Versuch schon mal auf EURO-Stadt Basel zu machen.
Ansonsten geiler Abend.
Stocker du bisch es eifach!![]()

-
- Erfahrener Benutzer
- Rule Britannia
- Erfahrener Benutzer
Isch doch egal! Neggscht Joor heissts denn drfür.... "Und d Präsestation vo de Spiilernämme an dr diisjöörige Meischterfyyr wird gschponseret vo Radio Zürilisk"! Denn no "Baschis EM Song" us allne Luutsprächer und alles isch gritzt!BaselStar hat geschrieben:ich hoffe ime johr machts wieder dr erigc oder sünscht öpper aber keine meh wo kei ahnig het wie mr d spieler duet usspreche.

ich fand das abartig geilRule Britannia hat geschrieben:Der absolute Stimmungstöter war für mich das Feuerwerk auf dem Dach.
1. konnte ich es sowieso kaum sehen
2. übertönte es alles
3. konnten zumindest die vorderen Reihen nicht mehr auf den Balkon sehen, weil es Asche regnete...

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
*sing* Näähmed däm das Mikro wäg, näähmed däm das Mikro wäg, nähmed däm das Mikro wäg, shalalalalala *sing* 
Absolute Oberpflock gsii
Also i ha die ganzi Choreographie vo dr Fyyr ziemlich scheisse gfunde. Wo isch d'Ehrerundi gsii im Stadion? Warum die ganz Zyt in dr Mitti bi de Journis stoh und nit richtig cho fyyre bi de Fans? Wo isch d'Wälle gsii (mit de Fans im Stadion, aber au uffem Barfi)?
Insgesamt hett d'Fyyr ehner s'Gfühl vomene abegspuelte Programm als vonere ächte Fyyr gha...
ABER: Jänu, schiss druff, mir hän s'Double und das egal mit was fürer Fyr. Das zellt, das macht Freud, dr Rescht isch Detail!

Absolute Oberpflock gsii
Also i ha die ganzi Choreographie vo dr Fyyr ziemlich scheisse gfunde. Wo isch d'Ehrerundi gsii im Stadion? Warum die ganz Zyt in dr Mitti bi de Journis stoh und nit richtig cho fyyre bi de Fans? Wo isch d'Wälle gsii (mit de Fans im Stadion, aber au uffem Barfi)?
Insgesamt hett d'Fyyr ehner s'Gfühl vomene abegspuelte Programm als vonere ächte Fyyr gha...
ABER: Jänu, schiss druff, mir hän s'Double und das egal mit was fürer Fyr. Das zellt, das macht Freud, dr Rescht isch Detail!

- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
waren einfach nur sau geil...Luigi hat geschrieben:Gits ächt no neume im Huggel sini Fäärs z'läse? Ha dänk somene Dubel näbe mir kei Wort verstande.
bitte,bitte irgendwie muss ich das auch nochmal lesen
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
Ivan Ergic
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
jetzt starte mr international duure,
wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure
wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure

"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
unser zyyl isch d tschämpiens lyyg
dir traget uns vo syyg zu syyg

dir traget uns vo syyg zu syyg

"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Di Signatur isch brutal amassend:z basel a mym ryy hat geschrieben:waren einfach nur sau geil...
bitte,bitte irgendwie muss ich das auch nochmal lesen
Dr Värs het dr Beni gmacht und nit Du, also striich Di Copyright!

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
- Basel Senator
- Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Hass den Partyfotografen an der Meisterfeier...
Und andere Frage, mehrere 10'000 auf dem Barfi, wo sind die jeweils bei Spielen gegen Aarau und Thun? Wo sind die bei internationalen Spielen? Wo sind die bei Auswärtsspielen?
Hauptsache an die Feier, Partybild machen, auf Festzeit hochladen und danach den Supifan darstellen
Und andere Frage, mehrere 10'000 auf dem Barfi, wo sind die jeweils bei Spielen gegen Aarau und Thun? Wo sind die bei internationalen Spielen? Wo sind die bei Auswärtsspielen?
Hauptsache an die Feier, Partybild machen, auf Festzeit hochladen und danach den Supifan darstellen
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
ich weiss ich weiss... das copyright gehört eigendlich auch gar nid zum värs.rhyschiffer1893 hat geschrieben:Di Signatur isch brutal amassend:
Dr Värs het dr Beni gmacht und nit Du, also striich Di Copyright!
![]()
sorry wenn du das so gsesch,dueni das doch gärn endern
Fussballmafia SFV
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
-
- Erfahrener Benutzer
um die kritik-thread berechtigterweise fortzusetzen:
gubler? hätte nicht schlechter machen können, jeder einzelne auf dem barfi hätte es besser gekonnt als der jupi-mongo auf dem balkon, hat wohl zum ersten mal eine meisterfeier gesehen, oder überhaupt hat der zum resten mal ein fussballmatch gesehen...
gubler? hätte nicht schlechter machen können, jeder einzelne auf dem barfi hätte es besser gekonnt als der jupi-mongo auf dem balkon, hat wohl zum ersten mal eine meisterfeier gesehen, oder überhaupt hat der zum resten mal ein fussballmatch gesehen...
FOOTBALL'S LIFE!
das ist ja das traurige! der typ kommentierte früher jeweils für basilisk die fcb-spiele!Shurrican hat geschrieben:hat wohl zum ersten mal eine meisterfeier gesehen, oder überhaupt hat der zum resten mal ein fussballmatch gesehen...
aber anscheinend hat er seit dem verlassen von basilisk herzlich wenig mit dem fcb am hut gehabt
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
-
- Erfahrener Benutzer
Het was .. drum bini au diräkt heim nach em Match... wenn me die ganz Saison gege dr Zanni fluecht und den plötzlich miteme Zanni-Trikot näbe mir stoht, löschts mir ab... buhhhhh !Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Hass den Partyfotografen an der Meisterfeier...