Fcb - Fcz

Diskussionen rund um den FCB.
z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

Heavy hat geschrieben:Dazu muss man ergänzen, dass ein beachtlicher Anteil Stricher gekommen sind, um Basel verlieren zu sehen, und nicht um Zirüch gewinnen zu sehen.
.
das gefühl hatte ich auch.. irgendwie bemitleidenswert!

aber die stricher habens geschaft,dass wir das pyro zeugs jetzt ganz sicher vergessen können.
und das ausland uns wieder mal auslachen kann,wie schlechte Sicherheitsvorkehrungen wir als em land haben (obwohl mir das egal ist)
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Snowy hat geschrieben:Es bestätigt sich immer mehr, dass der FCZ diesselbe Entwicklung* (in zahlenmässig kleinerem Ausmass) durcmacht, wie wir vor 5 Jahren....

Unterschti. K4 ufs Muul!

* Aufkommender Kommerz nach Erfolgen, Modefans etc etc
Ohne jetzt alte Geschichten aufrollen zu wollen: Auch bei uns flogen schon Fackeln/Stylos in gegnerische Sektoren. ABER: Waren es Einzelmasken und keine in der Kurve etablierte Gruppierung. Diese Personen kamen von der Kurve deutlichstens die Meinung "gesagt" und werden so etwas wohl nie wieder tun. (Bsp Stylo in Aarau)

In Zürich hat zur Zeit innerhalb der SK niemand die Eier K4 und Prolls Einhalt zu gebieten.
kha mr au vorstelle. sinn scho ziemli kranki lüt drbi.
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Au absolut unterschti dr Tagesschau Biitrag

Zerst unser intro mich Pyro, Fahne etc, alles wie immer, alles sehr friedlich.
Denne e schwänker vo gaaannnzzz wiiiittt hinte uf dr Gästesektor uf ihr Pyroaktion und ufs Wärfe.

Und denne dr labidari Kommentar "Anscheindend FCZ-Supporter pyro werfen"...

Absolute frechheit und absolut nicht den Tatsachen entsprechend.

Es waren FCZ-Fans und hatte absolut nichts mit FCB-Fans zu tun. Wieso brauchte es da wieder eine 30-Sek einblendung von FCB-Fans.

Das Mail inkl. Copy an Ombutzmann ging raus.

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

gundelianer hat geschrieben:Verbietet entlich diese scheiss Pyros,ich nerve mich jedesmal wen so eine gezündet wird neben mir!!!! :mad:
a) eigentlich wäre es schon verboten, muss aber an dir vorbeiu gegangen sein

b)dann verpiss dich doch aus der kurve und geh auf die tribüne, wenn du ein problem damit hast..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Schwellheim-Bebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schwellheim-Bebbi »

Schwellheim-Bebbi hat geschrieben:auf jetzt, die mache mr fertig!!! aber so richtig!!!

in zahle git das denn e 4 zu 0 fyr uns!
mängmol sott me ebbe doch go sporttipp spiele :mad: ;) :D

swony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swony »

Schwellheim-Bebbi hat geschrieben:mängmol sott me ebbe doch go sporttipp spiele :mad: ;) :D
guuuuuuut

Genau! 3Fr. mol Quote 20.00 = 60.-
Immerhin :)
O TEMPORA, O MORES

Malko
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malko »

Delgado hat geschrieben:Au absolut unterschti dr Tagesschau Biitrag

Zerst unser intro mich Pyro, Fahne etc, alles wie immer, alles sehr friedlich.
Denne e schwänker vo gaaannnzzz wiiiittt hinte uf dr Gästesektor uf ihr Pyroaktion und ufs Wärfe.

Und denne dr labidari Kommentar "Anscheindend FCZ-Supporter pyro werfen"...

Absolute frechheit und absolut nicht den Tatsachen entsprechend.

Es waren FCZ-Fans und hatte absolut nichts mit FCB-Fans zu tun. Wieso brauchte es da wieder eine 30-Sek einblendung von FCB-Fans.

Das Mail inkl. Copy an Ombutzmann ging raus.
Das ani au denkt! E Kollegin vo mir, wo nid am Spiel gsi isch, hent bi däm Bitrag gmeint, d Basler heige randaliert!!!

Ich ka ZFDRS scho lang nümme ernscht nä :mad:
© by SAS

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

gundelianer hat geschrieben:
Meistens weiss man nie wo und wer sie gerade zündet!Ich hoffe es wird jetzt definitiv verboten!Kindergarte soll am 1 august fürle!
Das man nicht weiss, wer sie zündet, hat damit zutun, dass diejenigen nicht erkannt werden wollen. ;)
Gehe regelmässig an die Spiele und du bekommst ein Gefühl dafür, wo, wie, wer, was, wann zündet. Zum Beispiel ganz am Rand der MK oder ganz oben wird nicht gezündet. Wer in der Mitte steht muss halt damit rechnen.

Überigens ist die 1. Augustfeier in Basel weit gefährlicher als so ein FCB Spiel. Es sei denn, man hat etwas mit Zürcher zu tun. Der Umgang mit dieser Gattung ist im Allgemeinen abzuraten. :cool:
Malko hat geschrieben:Das ani au denkt! E Kollegin vo mir, wo nid am Spiel gsi isch, hent bi däm Bitrag gmeint, d Basler heige randaliert!!!

Ich ka ZFDRS scho lang nümme ernscht nä :mad:
Ähnliches habe ich auch gehört.

Aber war auch nicht anders zu erwarten. Mich hätte gar nicht gewundert, wenn sie die Zürcher nicht erwähnt hätten.

Hauptsache Skandal.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Supersonic hat geschrieben:Netz linggs und rächts vom Seggtor!
Wäre für eine mauer bis zum dach :cool:

Uncle
Benutzer

Beitrag von Uncle »

ich ka die Idiote vo Zürcher eifach nit verstoh und es wird gege YB wohrschinlich au nit viel besser usgseh...!

ich freu mi uf dä momänt wo nit s`joggeli, sondern dr barfi brennt....

und zwar denn wenn mir dr Maischtertitel in de händ halte :D

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

tanner hat geschrieben:Wäre für eine mauer bis zum dach :cool:
Wäre für einen Zwangsabstieg dieser Gaylords.
give me the ball, you motherfucker!

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

aber so ein paar heimspiele ohne suedkurve wären jetzt wohl angebracht, oder bringt das o-dildo nicht übers herz?
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

alter sack hat geschrieben:aber so ein paar heimspiele ohne suedkurve wären jetzt wohl angebracht, oder bringt das o-dildo nicht übers herz?
Die Vorfälle passierten nicht im Letzigrund.

DLX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DLX »

alter sack hat geschrieben:aber so ein paar heimspiele ohne suedkurve wären jetzt wohl angebracht, oder bringt das o-dildo nicht übers herz?
geisterspiele wärde usnahmslos nur gege basel usgsproche, dass stoht eso in de statute vom sfv....

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

Balisto hat geschrieben:Die Vorfälle passierten nicht im Letzigrund.
na und?
@ DLX

:D :D
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

nidganzbache
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nidganzbache »

Geischterspiel sin & bliibe Scheisse!
Biometrischi Date sin & bliibe Scheisse!
Denunzierig & kooperation mit dr Staatsmachts isch & bliibt charakterlos!
Bengalischi Fackle sin & bliibe bestandteil vo dr Fankultur - S'Wärfe uf Spielfeld und in Ahgränzendi Fanblöck isch & bliibt scheisse!

Komisch - die Gliiche User vo vor 2 Joor no e Sperrig uf's übelschte Verurteilt hän, sin die erschte wo wieder härteri Massnahme, mehr Polizei, etc. fordere

Dänket eifach drah - DAS kunnt ALLES uf jede vo euch zue...

Me muess jetzt nid e neui Grundsatzdiskussion über Pyrotechnik in dr Schwiiz starte, dass het sich scho lang manifestiert und wär das Ganze verfolgt weiss, dass es a) sit JOORE regelmässig brennt, sowohl bi Spiel vom FCB als au bi Sion, St. Galle, GC, FCZ, jo sogar Wil het scho zünder und b) dass das in 99% vo de Fäll KEI Problem darstellt, au wenn das d'Medie gärn so würde suggeriere und Pyro oft als Ufmacher vo Hooligan- und Gwaltbricht verwänder wird...

Aber IHR alli wo do ihne gross proletet & lamentieret - ihr sind GENAUSO Scheisse

Pyro Jo - Wärfe Nei

Thema mE beändet - Dänket drüber noch

Bild
Danke an'd Mutternzerkurve

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

geils statement ka me zu 100% so unterschribe... was i eifach gester nit begriffe han wiso d bulle nit scho nach dr erste fliegende pyro dä blogg isch go ruume oder zumindest s B3 het afo ind gallerie bringe?
Kämpfe Basel

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Nachm schaffe isch dä Thread s erste was ich mir ahdoh ha.

Isch ächt schlimm mit gwüsse Lüt.

Au ich ha e Wuet im Buch syt gester, aber wäge däm muess ich nit jede ahfigge wo öpis schribt wo nit ganz minere Meinig entspricht. Paar user wärde wo wäge ihrne Idee blöd ahgmacht. Wenn öper öpis säit, was mir nit passt, denn beacht ichs eifach nit oder tue uf e ahständigi Art mini Meinig drzue schildere.

Denn s obligatorische "im Internet darf me nit Diskutiere" wo au in keim Thread fehle darf.

Und denn hets no Lüt wo alles verharmlose und d Lüt beschimpfe wo die Vorfäll überhaupt nit könne akzeptiere.

Alles vorhande in däm Thread.

S einzige was mi eigentlich beschäftigt isch, wies um die Verletzte stoht. Über das wird nämmli nit diskutiert und das isch eigentlich im Moment s trürigschte. Fuessball isch und blybt e Spiel. Wägme Spiel sött niemerds Verletzt werde. Hoffentlich wirds bi de Verletzte keini blybende Schäde gäh.

Hösch!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hösch! »

Gone to Mac hat geschrieben:geils statement ka me zu 100% so unterschribe... was i eifach gester nit begriffe han wiso d bulle nit scho nach dr erste fliegende pyro dä blogg isch go ruume oder zumindest s B3 het afo ind gallerie bringe?
Warum schreist Du immer gleich nach der Polizei?

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

busfahrt hat geschrieben:mag mich im besten willen nicht daran erinnern, dass in den letzten 10 Jahren
eine so beträchtliche anzahl an fackeln (wenn überhaupt eine?), in einen gegnerischen zuschauerbereich geworfen wurde!

aber du hast sicher ein beispiel parat?!
Warst du im San Siro? ;)

Hösch!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hösch! »

nidganzbache hat geschrieben:Geischterspiel sin & bliibe Scheisse!
Biometrischi Date sin & bliibe Scheisse!
Denunzierig & kooperation mit dr Staatsmachts isch & bliibt charakterlos!
Bengalischi Fackle sin & bliibe bestandteil vo dr Fankultur - S'Wärfe uf Spielfeld und in Ahgränzendi Fanblöck isch & bliibt scheisse!

Komisch - die Gliiche User vo vor 2 Joor no e Sperrig uf's übelschte Verurteilt hän, sin die erschte wo wieder härteri Massnahme, mehr Polizei, etc. fordere

Dänket eifach drah - DAS kunnt ALLES uf jede vo euch zue...

Me muess jetzt nid e neui Grundsatzdiskussion über Pyrotechnik in dr Schwiiz starte, dass het sich scho lang manifestiert und wär das Ganze verfolgt weiss, dass es a) sit JOORE regelmässig brennt, sowohl bi Spiel vom FCB als au bi Sion, St. Galle, GC, FCZ, jo sogar Wil het scho zünder und b) dass das in 99% vo de Fäll KEI Problem darstellt, au wenn das d'Medie gärn so würde suggeriere und Pyro oft als Ufmacher vo Hooligan- und Gwaltbricht verwänder wird...

Aber IHR alli wo do ihne gross proletet & lamentieret - ihr sind GENAUSO Scheisse

Pyro Jo - Wärfe Nei

Thema mE beändet - Dänket drüber noch

Bild
Danke an'd Mutternzerkurve
Du machst Deinem Namen alle Ehre! :D

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Hösch! hat geschrieben:Warum schreist Du immer gleich nach der Polizei?
Will das die einzige sind wo d Idiote wos verdiene könne bestroofe.

Könnt ich d Lüt ind Kischte stegge, de dörftet ihr gärn nach mir schreie. :p

Hösch!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hösch! »

Luigi hat geschrieben: Will das die einzige sind wo d Idiote wos verdiene könne bestroofe.
Die Polizei kann sie für eine kurze Zeit einsacken. Bestrafen müssen die Gerichte.

Einsacken und bestrafen ist nicht das Gleiche.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Hösch! hat geschrieben:Die Polizei kann sie für eine kurze Zeit einsacken. Bestrafen müssen die Gerichte.

Einsacken und bestrafen ist nicht das Gleiche.
Jo Düpflischisser. :)

Eine Bestrafung ist auch schon wenn man die Leute mit Gummischrot abknallt und sie mit Stöcken schlägt (ich dörft glaub kei Bull wärde :eek :) und zumindest wenige Tage U-Haft wäre scho mal was.

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

block rume got doch nit, wie will me das mache.... usserdäm händ die vom b denn au ins g dörfe.
scheiss aktion, aber me muess jetzt nit z lut schreie, vor nit zu langer zit hämmer ähnligi problem kha. (nit so krass mit eme ganze fanclub aber immerhin)
me sött villicht jetzt au nit allzu lut nach repression fürd zürcher schreye. will dängget dra. was ufd zürcher würd zueko würd au uf uns zueko. also äfach klappe halte und sälber keini petarde schmeisse sondern schön an bode legge...
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Hösch! hat geschrieben:Warum schreist Du immer gleich nach der Polizei?
wil e paar uniformierti bulle in montur e stärkeri abschrekig het also gwüssi lüt us dr MK oder sust öpper? oder hesch sust e idee wie me die Idiote könnt bändige? friener sin sie mit de hünd in de stadie gsi und es het dütlich klaineri problem gäh als das hüt dr fall isch....
Kämpfe Basel

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Gone to Mac hat geschrieben:friener sin sie mit de hünd in de stadie gsi und es het dütlich klaineri problem gäh als das hüt dr fall isch....
was aber mit allem mögliche, aber sicher nid mit de Hünd z tue het...

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

ich wil di seh wenn mol e hund uf sone idiot losgot öb dr räscht genauglich witermacht...
Kämpfe Basel

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

wider mol typisch sf. bricht jetzt im sport aktuell - alles dreit sich nur um die scheiss em und um s "bild" vo dr schwiz in europa...

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Weg mit den Absperrungen zwischen den Sektoren und das Zürcherpackproblem ist erledigt.
Trans(fair)

Antworten