tanner hat geschrieben:ein riesen kompliment an den schiri kewer: leitete das spiel gut, bewahrte ruhe bei diesen szenen und meinte dann im sfdrs auf die frage wie nahe es am spielabruch war: dass die situation nie spieler gefährdend war und man(n) behutsam mit solchen situationen umgehen müsse und nicht gleich kopflos reagieren
WORD
Patzer hat geschrieben:wir dürfen diese leistung nicht überbewerten. noch ist nichts gewonnen. das letzte spiel wird entscheiden...
Der FCB gewinnt in Neuchâtel 1:0 und YB und GC spielen unendschieden
lanos hat geschrieben:was isch uff em Spruchband vo dr MK gstande??
UFF EM SPRUCHBAND:
SIT JOOHRE KÄMPFE MIR FÜR PYRO-TOLERANZ IHR MACHET UNS DAS NIT KAPUTT ...... und witter???
Pyros in erfahren und besonnenen Händen sind OK. Aber es wird immer Idioten
geben, die damit nicht umgehen können. Ich bin deshalb degegen, dass Pyros in den Stadion zugelassen werden. In England sieht man in keinem Stadion Pyros
und Deutschland auch nicht.
Tigerhai hat geschrieben:big respect an franco wo nid uff dr ehretribüne platz gno het sondern hinterem cryton sim goal mitgfieberet het! super gsi! zwüsche dene zwei stimmt wohl d'chemie und dr franco zeigt sini nöchi zu dr mannschaft! super gsi franco!
richtig, ich hoff, dass uns dr Franco no lang erhalte blibt.
pro carignano hat geschrieben:wie het dr perovic eigentlich gspielt??? bi leider immer no in ängland und wär froh wenn öber chönnt e spielerbewärtig oder so mache!
nit bsunders guet. Aber er isch e Maa mit Zuekunft. Er ka schutte und brucht eifach no si Zyt.
FCB Forever hat geschrieben:Stocker geile Siech!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schad spielt der FCB nid immer so!
Oder besser gseit, hätt er immer so gspielt, denn wär emer scho vor 2 Wuche uf em Barfi gstande !