Old Trafford hat geschrieben:Immerhin meh wie mir Basler im Team, du Depp. Absolut dämligi Ussag. Unterstützisch dr FCB jo au, oder?
du bisch e andere volltrottel! jez fohsch a die änglischi liga mit dr CH-Liga z vergliiche... entweder missisch mitem gliiche mass oder losches blibe.
zuedäm gohts nit drum ob lüt us dr eigene stadt in dr mannschaft spiele sondern s goht dorum dass in england enorm vil usländer spiele wo für tüürs gäld ikauft werde. do gfalle mir engl. teams im mittelfäld vil me will sie ebe no mit de spieler usem eigene land öbbis versueche z risse!
ich persönlich könnt e FCB wo nur e zämekaufte huffe mit 11 verschiedene nationein dr startelf isch nit gliich unterstütze wie jetzt woni weiss dass zumindescht d hälfti schwizer isch.
zuedäm findi öbbis anders truurig in ängland: die hän soooo vil gueti jungi fuessballer miteme riesetalänt wo gar kei chance hän sich bimene grosse verein z etabliere... stattdesse wird lieber e 20 jährige brasilianer für 30 Mio. kauft... isch doch irrsinn!