Figo der Rüppel ???
Keine Sperre gegen Figo nach brutalem Foul
Madrid. DPA/baz. Der portugiesische Fussballstar Luis Figo von Real Madrid kommt nach seinem brutalen Foul an César Jiménez von Real Saragossa ohne Sperre davon. Der Disziplinarausschuss des spanischen Fussballverbands (RFEF) entschied nach Presseberichten vom Mittwoch, kein Verfahren gegen den 32-Jährigen einzuleiten. Weder Saragossa noch der bei der Attacke schwer verletzte César hätten eine Bestrafung Figos verlangt.
Von sich aus werde der RFEF nur in besonderen Ausnahmefällen aktiv. Der Abwehrspieler von Saragossa hatte sich bei dem Foul von Figo einen Kreuzbandriss und andere Knieverletzungen zugezogen. Er muss etwa acht Monate pausieren.
Madrid. DPA/baz. Der portugiesische Fussballstar Luis Figo von Real Madrid kommt nach seinem brutalen Foul an César Jiménez von Real Saragossa ohne Sperre davon. Der Disziplinarausschuss des spanischen Fussballverbands (RFEF) entschied nach Presseberichten vom Mittwoch, kein Verfahren gegen den 32-Jährigen einzuleiten. Weder Saragossa noch der bei der Attacke schwer verletzte César hätten eine Bestrafung Figos verlangt.
Von sich aus werde der RFEF nur in besonderen Ausnahmefällen aktiv. Der Abwehrspieler von Saragossa hatte sich bei dem Foul von Figo einen Kreuzbandriss und andere Knieverletzungen zugezogen. Er muss etwa acht Monate pausieren.
Eso öbbis bliebt ungstroft ???
Mann,mann, mann, ich reg mi wäg dämm Ars.. esowas vo uff !!!DanTheMan hat geschrieben:Keine Sperre gegen Figo nach brutalem Foul
Ich wünschem jo nüt böses aber es söt im ..................................

Hätt figo bi Numancia gspielt wärer jetzt für 20 Spiel gsperrt worde und dr Verein hätt 10Mio. Eur buess könne zahle...DanTheMan hat geschrieben:Keine Sperre gegen Figo nach brutalem Foul
Nid anderscht wär die Sach in Italie abgloffe, wärs e Spieler vo Juve gse hätts keini Folge, jedoch e Spieler vo Siena oder Messina wär grad dra koh...

[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
genau so isches... fucking madridrotoloso hat geschrieben:Hätt figo bi Numancia gspielt wärer jetzt für 20 Spiel gsperrt worde und dr Verein hätt 10Mio. Eur buess könne zahle...
Nid anderscht wär die Sach in Italie abgloffe, wärs e Spieler vo Juve gse hätts keini Folge, jedoch e Spieler vo Siena oder Messina wär grad dra koh...
![]()
![]()

Wenn d läse könntsch weissch, dass weder sii Gegespieler no däm sii Club e Bestrofig wänn und dass e Verband vo sich uss iischrittet find ich immer und ewig drnäbe... (Wenn dr Gegner nid klagt, heisst, das für mii, är gsehts als dumme Zweikampf aa und nid als Brutalofoul sunscht wurd är oder sii Team regglamiere.mimösli hat geschrieben:Mann,mann, mann, ich reg mi wäg dämm Ars.. esowas vo uff !!!
Ich wünschem jo nüt böses aber es söt im ..................................![]()
Tolkien für mi isch es kai Unterschied ob Barca und Real oder Basel und GC

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Au wenn dört niemmerts regglamiert hett, sie sage jo sie wurde nüm vo sich uss iigriffe, dass könnt jetzt jede gsperrti Spieler aafiegeHartson hat geschrieben:genau so isches... fucking madrid![]()

Oder hett jetzt öber emol s Video vom ganze? Das me könnti e schwere Ussnahmefall definiere... (Ich bi trotzdäm immer no dr Meinig, was nid vom Schiri ghandet wird, sott me nid nochträglich no dörfe bestrofe)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
[quote="Goofy"]Wenn d läse könntsch weissch, dass weder sii Gegespieler no däm sii Club e Bestrofig wänn und dass e Verband vo sich uss iischrittet find ich immer und ewig drnäbe... (Wenn dr Gegner nid klagt, heisst, das für mii, är gsehts als dumme Zweikampf aa und nid als Brutalofoul sunscht wurd är oder sii Team regglamiere.
Tolkien für mi isch es kai Unterschied ob Barca und Real oder Basel und GC ]
Und wend du öbbis vo Fuessball würdisch verstoh, wüstisch wieso dass är und si Club kei Beschtrofig vordere oder die ganzi "Sach" witer ziend !!!
Tolkien für mi isch es kai Unterschied ob Barca und Real oder Basel und GC ]
Und wend du öbbis vo Fuessball würdisch verstoh, wüstisch wieso dass är und si Club kei Beschtrofig vordere oder die ganzi "Sach" witer ziend !!!

Denn sin sie eifach feig, wenns numme wäg däm isch...mimösli hat geschrieben:Und wend du öbbis vo Fuessball würdisch verstoh, wüstisch wieso dass är und si Club kei Beschtrofig vordere oder die ganzi "Sach" witer ziend !!!![]()
![]()
aber Goofy,
heutzutage werden spieler nachträglich gesperrt, die entweder einen anderen leicht berühren, oder wenn in einem laufduell spieler x spieler y den ellbogen ins gesicht schlägt, auch wenns nicht absichtlich war, werden diese spieler gesperrt.
ob nachträglich oder nicht, sie werden für ein weit kleineres vergehen bestraft.
puto figo, der, so wies im tv ausgesehen hat, den spieler MIT ABSICHT getroffen hat, bekommt weder im spiel noch am grünen tisch eine sperre aufgebrummt.
rotoloso hatte recht, egal was passiert, real fucking madrid wird immer wie die königlichen (scheiss royals) behandelt.
heutzutage werden spieler nachträglich gesperrt, die entweder einen anderen leicht berühren, oder wenn in einem laufduell spieler x spieler y den ellbogen ins gesicht schlägt, auch wenns nicht absichtlich war, werden diese spieler gesperrt.
ob nachträglich oder nicht, sie werden für ein weit kleineres vergehen bestraft.
puto figo, der, so wies im tv ausgesehen hat, den spieler MIT ABSICHT getroffen hat, bekommt weder im spiel noch am grünen tisch eine sperre aufgebrummt.
rotoloso hatte recht, egal was passiert, real fucking madrid wird immer wie die königlichen (scheiss royals) behandelt.
Hesch nid gläse, ich meins allgemein, und wenn e grosse allzufest bevorteilt wird, miesste die Klaine halt zämmestoh... (Do dra gsesch jo, dass Basel no kai Grosse isch sunscht wurde uns jo keini Sperre me für Nickeligkeite meh gäHartson hat geschrieben:aber Goofy,

[quote="Goofy"]Hesch nid gläse, ich meins allgemein, und wenn e grosse allzufest bevorteilt wird, miesste die Klaine halt zämmestoh... (Do dra gsesch jo, dass Basel no kai Grosse isch sunscht wurde uns jo keini Sperre me für Nickeligkeite meh gä ]
ich wot nur dick unterstriche, dass real madrid wieder mal bevorzugt wird und dass e sauerei isch.
obwohl wird nid JEDE grossklub glich bervorzugt!
und bitte, chasch de folgend satz kopiere:
"fucking madrid isch mal wieder bevorzugt worde!!!111"

ich wot nur dick unterstriche, dass real madrid wieder mal bevorzugt wird und dass e sauerei isch.
obwohl wird nid JEDE grossklub glich bervorzugt!
und bitte, chasch de folgend satz kopiere:
"fucking madrid isch mal wieder bevorzugt worde!!!111"

I wött wüsse wieviel Euros....hinter de Kulisse gflosse sind......!DanTheMan hat geschrieben:Keine Sperre gegen Figo nach brutalem Foul
Do verliert aber dr spanischi Fuessball viel an Glaubwürdigkeit.....!
so öpis findi ächt zum kotze, nume will me bekannt isch kunnt me ungschore drvo? Isch leidr nit nume im Fuessball eso
Scheisse das, so öpis rüeft in mir pure Hasssssssss hervor
Hoffendlich passiert ems gliche

Scheisse das, so öpis rüeft in mir pure Hasssssssss hervor
Hoffendlich passiert ems gliche
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
Söll i jetzt öbbis sage...? Stichwort, dopingskandal Juve...alduccio hat geschrieben:I wött wüsse wieviel Euros....hinter de Kulisse gflosse sind......!
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
inklusive der übersehenen doppelten abseitsstellung beim 2:1, oder kommt die kohle noch extra?alduccio hat geschrieben:I wött wüsse wieviel Euros....hinter de Kulisse gflosse sind......!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- basilea2002
- Erfahrener Benutzer
Vielicht vergissisch dr Dopingskandal by Torino Calcio.....oder scho vergässe...rotoloso hat geschrieben:Söll i jetzt öbbis sage...? Stichwort, dopingskandal Juve...
aber ebbe Juve het halt e grösseri Resonanz...!!
I wöt nit wüsse wieviel Teamarzt wo andere Club unterdesse ihre Medikamentekaschte gleert hän...!!
GANZ LEGAL.......oder !!!
Aber was solls....am schluss sind alli unschuldig....inkl. Dr.Zeman...

nur wilers bi real spiltmimpfeli hat geschrieben:Figo-Foul ohne Konsequenzen
MADRID - Entgegen früherer Fälle im spanischen Fussball, kommt Luis Figo nach seinem brutalen Foul ohne Sperre davon.
Der Disziplinarausschuss des spanischen Fussballverbands (RFEF) entschied nach Presseberichten vom Mittwoch, kein Verfahren gegen den 32-Jährigen Portugiesen einzuleiten. Weder Saragossa noch der bei der Attacke schwer verletzte César hätten eine Bestrafung Figos verlangt.
Quelle: Schundblatt

hijo de puta Figo!
Das mit Arzt söll uffhöre, bitte, das isch sicher ihm sini Schuld gse... kumm, bitte. Dä hett jetzt eifach als Blitzableiter fungiert. Es isch lächerlig das numme dr Teamarzt bestroft worde isch...alduccio hat geschrieben:Vielicht vergissisch dr Dopingskandal by Torino Calcio.....oder scho vergässe...
aber ebbe Juve het halt e grösseri Resonanz...!!
I wöt nit wüsse wieviel Teamarzt wo andere Club unterdesse ihre Medikamentekaschte gleert hän...!!
GANZ LEGAL.......oder !!!
Aber was solls....am schluss sind alli unschuldig....inkl. Dr.Zeman...
![]()
Steldr vor dr Schumi Fahrt mit Superspeziells Benzin wo sis auto exterm leischtigsfähiger macht, es kunnt uss und irgend e chemiker vo Shell wird bestroft... sicher, dä hett jo das vo sich us gmacht...

Und zum Stichwort Zeman... sini einzig schuld isch die gse, s'Gfühl ha dass im Fuessball in Italie gerächtigkeit herrscht...
-
- Erfahrener Benutzer
- das Orakel
- Erfahrener Benutzer
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
@ Hartson: i weiss, isch wiider emool typisch mi
: aber as ManU Fan doeff me nidueber anderi Mannschaftye wo bevorzugt waerde, so wie die vo de Schiris do aene verhaetschlet waerde, het au scho fascht suedeuropaeischi Ussmass
.
Und as Fan vo dim neue Nick (wo ich dodermit offiziell ignorier
) kasch au nid allzue hart ueber das mit vom Figo haerzie...

Und as Fan vo dim neue Nick (wo ich dodermit offiziell ignorier