Serie A - 2007 / 2008
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
19 Borriello M. (19 Genoa, 5 rig.)
18 Trezeguet D. (18 Juventus, 1 rig.)
17 Del Piero A. (17 Juventus, 2 rig.)
16 Di Natale A. (16 Udinese, 2 rig.) , Mutu A. (16 Fiorentina, 5 rig.)
15 Ibrahimovic Z. (15 Inter, 8 rig.)
14 Kaka' R. (14 Milan, 6 rig.) , Totti F. (14 Roma, 3 rig.)
... är muess an d'euro!
... är muess an d'euro!
högstens als ergänzigsspieler!brewz_bana hat geschrieben:19 Borriello M. (19 Genoa, 5 rig.)
... är muess an d'euro!
(und dr Borriello würdsch dahai loh?)
Jo, denn verstandi dWält au nümm...alduccio hat geschrieben:und wieder 3 Töpf....
Grande capitano....
(Wenn die Schwuchtle vo Donadoni dr Del Pi nit an d`Euro mitnimmt...)

Leider chönne jo nur 22 Spieler an dEM...wär derfür, dass me 25 mitneh cha, denn chönnt au no dr Pippo sicher mitcho. Denn dä khört immeno zue de gförlichschte Stürmer und isch immer für wichtige Töpf guet.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

-
- Erfahrener Benutzer
Verträge... Verträge...Luigi hat geschrieben:S git sicher paar Tschingge do wo au Teleclub hän. Bis letzt Saison hän die jo no Serie A zeigt ab und zue. Meinet ihr me könnt nüt mache damit sie nöggst Saison wieder öpis zeige? Ich würd so gärn wieder mol paar Mätch luege.
Die zeigte TC - Spiele sind vo Premiere ... und die hän kei Vertrag mit de
Lega Calcio. Wenn sie nöchst Joor evtl. wieder öppis unterschriebe denn kah
au TC wieder Serie A zeige.
Alternative: Sky - Abbo (Sacktüür) oder RaiAfrica (Sat / Gratis)
"Mai abbassero la mia bandiera"
Österricher empfange sie glaub nit über Premiere, oder doch? Ich lueg dä Mischt nie.alduccio hat geschrieben:Verträge... Verträge...
Die zeigte TC - Spiele sind vo Premiere ... und die hän kei Vertrag mit de
Lega Calcio. Wenn sie nöchst Joor evtl. wieder öppis unterschriebe denn kah
au TC wieder Serie A zeige.
Alternative: Sky - Abbo (Sacktüür) oder RaiAfrica (Sat / Gratis)
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
wieder e goal jetzt uff 18!brewz_bana hat geschrieben:19 Borriello M. (19 Genoa, 5 rig.)
... är muess an d'euro!
Noch fehlt den Mailändern ein Sieg zur mathematischen Sicherung des "Scudetto"
Inter Mailand hat einen weiteren Schritt Richtung italienischer Meisterschaft gemacht. Gegen Cagliari setzten sich die Lombarden nach Kopfballtoren von Cruz und Materazzi mit 2:1 durch. Die Roma liegt nach dem klaren 4:1-Sieg gegen Torino drei Spieltage vor Schluss weiterhin sechs Punkte hinter dem Tabellenleader. Wenn Inter am Sonntag das Derby gegen Milan gewinnt, ist der Titel den "Nerazzurri" nicht mehr zu nehmen.
Milan siegte auswärts gegen Livorno klar mit 4:1 (3 Inzaghi, Seedorf). Die Ancelotti-Elf profitierte vom 2:2-Unentschieden zwischen der viertplatzierten Fiorentina (nur noch zwei Punkte vor Milan) und Sampdoria (jetzt zwei Punkte hinter Milan).
Juventus besiegte Lazio nach Toren von Chiellini (2), Camoranesi, Del Piero und Trézéguet klar mit 5:2 und sicherte sich definitiv die Teilnahme an der Champions-League-Qualifikation. Reggina (2:1 gegen Parma) und Empoli (1:0 auswärts gegen Genoa) konnten im Kampf gegen den Abstieg wichtige Siege feiern. Udinese besiegte Catania mit 2:1. Die Spiele zwischen Palermo und Atalanta sowie Napoli und Siena endeten 0:0.
Inter Mailand hat einen weiteren Schritt Richtung italienischer Meisterschaft gemacht. Gegen Cagliari setzten sich die Lombarden nach Kopfballtoren von Cruz und Materazzi mit 2:1 durch. Die Roma liegt nach dem klaren 4:1-Sieg gegen Torino drei Spieltage vor Schluss weiterhin sechs Punkte hinter dem Tabellenleader. Wenn Inter am Sonntag das Derby gegen Milan gewinnt, ist der Titel den "Nerazzurri" nicht mehr zu nehmen.
Milan siegte auswärts gegen Livorno klar mit 4:1 (3 Inzaghi, Seedorf). Die Ancelotti-Elf profitierte vom 2:2-Unentschieden zwischen der viertplatzierten Fiorentina (nur noch zwei Punkte vor Milan) und Sampdoria (jetzt zwei Punkte hinter Milan).
Juventus besiegte Lazio nach Toren von Chiellini (2), Camoranesi, Del Piero und Trézéguet klar mit 5:2 und sicherte sich definitiv die Teilnahme an der Champions-League-Qualifikation. Reggina (2:1 gegen Parma) und Empoli (1:0 auswärts gegen Genoa) konnten im Kampf gegen den Abstieg wichtige Siege feiern. Udinese besiegte Catania mit 2:1. Die Spiele zwischen Palermo und Atalanta sowie Napoli und Siena endeten 0:0.
Inter 81
Roma 75
Juventus 70
Fiorentina 60
Milan 58
Sampdoria 56
......
Borriello M. 19
Trezeguet 18
Alessandro Del Piero 18
Di Natale 17
Mutu 17
.....
[CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Nächste Saison wieder mit dem Scudettol'antimilan hat geschrieben:Was für eine Saison von Juve und Del Piero!!
we are back!!

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

Träum weiter......fessoshabba hat geschrieben:und em moggi als schiedsrichter..
lönd dä verein abstiege...serie c 1..
Abwarte.....Luigi hat geschrieben:Das wird leider no e paar Johr go. Sone Mannschaft wie mr se vorletzt Saison gha hän, chauft me sich nit so schnell wieder zämme.
wer hetti gmaint die Mannschaft würdi sich scho im Ufstigsjoor für CL
qualifiziere....

"Mai abbassero la mia bandiera"
Jo mir wärdes gseh. Aber ich dänk nit dass es mit dere Mannschaft längt um Inter z schloh.alduccio hat geschrieben:Abwarte.....
wer hetti gmaint die Mannschaft würdi sich scho im Ufstigsjoor für CL
qualifiziere....![]()
Vor 2 Saisons hän mr uf jedere Position e Usnahmekönner gha. Jetzt sinds viel Jungi und paar Mittelmass Spieler.
Ich vermiss eifach unseri Abwehr 2006.

-
- Erfahrener Benutzer
villicht hesches noni gmerkt, aber die guete Verteidiger us italie wärde immer rarer!!Luigi hat geschrieben:Jo mir wärdes gseh. Aber ich dänk nit dass es mit dere Mannschaft längt um Inter z schloh.
Vor 2 Saisons hän mr uf jedere Position e Usnahmekönner gha. Jetzt sinds viel Jungi und paar Mittelmass Spieler.
Ich vermiss eifach unseri Abwehr 2006.Zambrotta, Cannavaro, Thuram
drfür stürmer erster güte en masse...!!
was meinsch, wieso d'insel-mannschafte d'cl beherrsche...., weil si die beschte verteidiger hänn...!!
dr ferguson hett jo dr catenaccio neu erfunde...hehe
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
Klar han ich das gmerkt. Obwohl bi dr letzte WM hän mr jo so zimmli die besti Verteidigung gha. Aber nach dere Generation chunt würklich nümm viel gschiids. Aber bi Juve könnes vo mir us au Usländer sy. Hauptsach wieder e Mannschaft wie vor em Abstieg wo alli usenand gnoh het (und au ohni Calciopoli hätt)l'antimilan hat geschrieben:villicht hesches noni gmerkt, aber die guete Verteidiger us italie wärde immer rarer!!
drfür stürmer erster güte en masse...!!
was meinsch, wieso d'insel-mannschafte d'cl beherrsche...., weil si die beschte verteidiger hänn...!!
dr ferguson hett jo dr catenaccio neu erfunde...hehe
-
- Erfahrener Benutzer
Luigi, wünsch ich mir au.
Aber es chas nid sih, dass de jetzte eifach die halbi mannschaft uswäggslisch, und meinsch, d'cl sofort chönne z'gwünne...so funzt dr fuessball nid.
ich würd eher uf die junge setze, dene ä umfäld biete, dasses ihne gar nid in sinn chunnt, neume andersch go schutte!
Fuessball isch liideschaft
Gäld schaft liide...
Aber es chas nid sih, dass de jetzte eifach die halbi mannschaft uswäggslisch, und meinsch, d'cl sofort chönne z'gwünne...so funzt dr fuessball nid.
ich würd eher uf die junge setze, dene ä umfäld biete, dasses ihne gar nid in sinn chunnt, neume andersch go schutte!
Gäld schaft liide...
gobbo
das sind doch alles verröter und sölle stärbe... ich bi sit johre Thuram, Zambro und Cannavaro fan aber was si dött bote hän, isch nid akzeptiere...Luigi hat geschrieben:Jo mir wärdes gseh. Aber ich dänk nit dass es mit dere Mannschaft längt um Inter z schloh.
Ich vermiss eifach unseri Abwehr 2006.Zambrotta, Cannavaro, Thuram
Thuram, langi johr bi juve und goht eifach und het numme no e schiss saison gspielt.. Cannavaro genau sgliche, abartige verteidiger und spielt wirklich nid guet bi real. numme no mit fehler und vom zambro willi gar nid afo, goht jetzt wohrschinlich zu milan...
Juve het nid wirklich e starki abwehr momentan, aber die sind alles jungi burschene und spiele die ersti saison in einere vo de beste ligene weltwit.. hammer leistig was si brocht hän und jetzt fanget nid mit die best abwehr händ insleaffe... si hän e super saison kha (CL) aber sunst nid meh...
irgend wenn hän d'insleaffe miesse e leistig bringe in dr CL. "Schinnns jo die stärksti Liga"

Klar han ich das au nit toll gfunde was die Spieler gmacht hän. Sind riese verröter. Aber das isch halt unseri Topmannschaft gsi wo me als Fan vermisst.Dr. House hat geschrieben:das sind doch alles verröter und sölle stärbe... ich bi sit johre Thuram, Zambro und Cannavaro fan aber was si dött bote hän, isch nid akzeptiere...
Thuram, langi johr bi juve und goht eifach und het numme no e schiss saison gspielt.. Cannavaro genau sgliche, abartige verteidiger und spielt wirklich nid guet bi real. numme no mit fehler und vom zambro willi gar nid afo, goht jetzt wohrschinlich zu milan...
Juve het nid wirklich e starki abwehr momentan, aber die sind alles jungi burschene und spiele die ersti saison in einere vo de beste ligene weltwit.. hammer leistig was si brocht hän und jetzt fanget nid mit die best abwehr händ insleaffe... si hän e super saison kha (CL) aber sunst nid meh...
irgend wenn hän d'insleaffe miesse e leistig bringe in dr CL. "Schinnns jo die stärksti Liga"![]()
Ha au nit gsäit dass mr sofort wieder mien Erfolg ha. Das brucht sicher e paar Johr. Aber über erfolgrichi Zyte trure darf me trotzdem.l'antimilan hat geschrieben:Luigi, wünsch ich mir au.
Gäld schaft liide...
ganz ehrlich, ich bi glücklicher mit richtige treue Spieler e mannschafts ha, als mit "möchtegern" fuessballspieler wo nur für gäld spiele..Luigi hat geschrieben:Klar han ich das au nit toll gfunde was die Spieler gmacht hän. Sind riese verröter. Aber das isch halt unseri Topmannschaft gsi wo me als Fan vermisst.
wenn öper de fuessball und juve liebt merkt meh das und die spiele den au für ihre verein... i sag numme buffon, trezeguet, cammmooo und unsere bomber.. Del Pierooo....
no e schöns bildli für unseri verröter... PS: emerson au eine vo mine liebling gsi und verpisst sich zu milan... und dört spielt er nid mol... lachhaft
Hehe jo geils Bild. Dr Emerson han ich au super gfunde. Aber me nimmts nit mol wohr dass er jetzt für Milan spielt. Aber dr Zambrotta bi Milan z gseh wird wie e Stich im Herz sy. Er hätt im Usland könne blybe aber nit zrugg nach Italie ko und denn usgrächnet zu Milan. Alles aber nit Milan oder Inter. Das machsch als Ex-Juventino nit.Dr. House hat geschrieben:ganz ehrlich, ich bi glücklicher mit richtige treue Spieler e mannschafts ha, als mit "möchtegern" fuessballspieler wo nur für gäld spiele..
wenn öper de fuessball und juve liebt merkt meh das und die spiele den au für ihre verein... i sag numme buffon, trezeguet, cammmooo und unsere bomber.. Del Pierooo....
no e schöns bildli für unseri verröter... PS: emerson au eine vo mine liebling gsi und verpisst sich zu milan... und dört spielt er nid mol... lachhaft
Ebe genau... Aber das isch alti zit und jetzt chömme ganz vieli jungi spieler wo no rächt gueti szenene hän... d'abwehr muess eifach stabiler wärde..Luigi hat geschrieben:Hehe jo geils Bild. Dr Emerson han ich au super gfunde. Aber me nimmts nit mol wohr dass er jetzt für Milan spielt. Aber dr Zambrotta bi Milan z gseh wird wie e Stich im Herz sy. Er hätt im Usland könne blybe aber nit zrugg nach Italie ko und denn usgrächnet zu Milan. Alles aber nit Milan oder Inter. Das machsch als Ex-Juventino nit.
sissioko isch mi neue lieblingsspieler... de isch eifach suppppperrrr....! kein Drama Baby...
Nein, leider nicht. Inter verliert zu Recht gegen ein starkes Milan welches durch die Niederlage Fiorentinas auf Sardinien auf Platz 4 vorrückt und somit für die CL-Quali berechtigt wäre. Roma gewinnt (glücklich) auswärts bei Sampdoria Genua. Überraschung des Tages aber der 1:0 Sieg Sienas zu Hause gegen Juve.alduccio hat geschrieben:Am 4. Mai
entscheidet sich mit dem Mailänder Derby
die Meisterschaft und der 4. CL Platz zwischen ViolaMerda und MilanMerda...
1. Inter 81
2. Roma 78
3. Juve 70
4. Milan 61
5. Fiorentina 60