Gta 4

Der Rest...
unit_bs
Erfahrener Benutzer

Gta 4

Beitrag von unit_bs »

omg!!!!!!!!!

http://www.gametrailers.com/player/33327.html

9,8

vorfreud allez. nur no eimol penne und denn gohts los. zocke, zocke und zocke. bis am fritig zobe mol die erscht pause igleggt wird :D

gta 4

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

schön wärs..scheiss abschlussarbet..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Mr. T
Benutzer

Beitrag von Mr. T »

Bild

:( :( :(

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Mr. T hat geschrieben:Bild

:( :( :(
Autsch... das schisst ah! Modding schiefgange?

Mr. T
Benutzer

Beitrag von Mr. T »

Eckfahne hat geschrieben:Autsch... das schisst ah! Modding schiefgange?
nope, eifach so... vermuet es sig s laufwärk. überleg mer e neui im lade z hole und se nochär widr z vertschutte wenn die anderi us dr reperatur zrugg isch :D

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Morn am halb 6i z'oobe hanis ändlich!! :cool:

@maradoo: s'letschte Spiel wo de kauft hesch iitusche, das do isch e MUSS! :p

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

wenn kame's morn kaufe?
weiss öpper die genaui zyt?

merci
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

Lupinin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lupinin »

Soeben das Spiel in BS City gekauft :D

Dr. House
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dr. House »

Lupinin hat geschrieben:Soeben das Spiel in BS City gekauft :D
volll??'' und und und wie isches?
[CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]

DeXt3r
Benutzer

Beitrag von DeXt3r »

morn obe 5täg frei :D
@Mr. T: Mini isch am fritig pünktlich retour cho, nach RingofDeath :cool:

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

tschöss, jetz mues y au e ps3 ha :cool:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Molino
Neuer Benutzer

Beitrag von Molino »

Habe es mir soeben im Interdiscount gekauft...

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

seth hat geschrieben:tschöss, jetz mues y au e ps3 ha :cool:
Goht mr öppe glich, GTA und GranTurismo sind Gründ gnue für e neui Konsole. Scheisse isch eifach, dass denne wider Stundelang vorem Färseh sitzisch anstatt öpis gschids z mache (Sport, Kollege träffe etc.). Dorum wehr mi im Momänt gege e Kauf vonere PS3 :D

...aber si sind halt scho geil, die neue Games.

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

repplyfire hat geschrieben:Goht mr öppe glich, GTA und GranTurismo sind Gründ gnue für e neui Konsole. Scheisse isch eifach, dass denne wider Stundelang vorem Färseh sitzisch anstatt öpis gschids z mache (Sport, Kollege träffe etc.). Dorum wehr mi im Momänt gege e Kauf vonere PS3

...aber si sind halt scho geil, die neue Games.
ich getrau mi gar nit, in laade z go und s gran turismo z seh.. spötischtens denn wird mi gar nüt me könne uffhalte, d ps3 inkl. gta und gt z kaufe :eek: :eek:

egal öb y drno so wenig gäld ha, das y e moned lang nur spaghetti nature ässe mues.. :o

ps. e tipp: triffsch dini kollege eifach bi dir deheim vorem TV :D
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grambambuli »

Aaargh...Und ig mues warte bis es füre PC use chunnt. Tja. Super Mario Kart Wii isch ou kuul. :D

Mr. T
Benutzer

Beitrag von Mr. T »

DeXt3r hat geschrieben:morn obe 5täg frei :D
@Mr. T: Mini isch am fritig pünktlich retour cho, nach RingofDeath :cool:
wie lang ischs gange? bi mir hets am mäntig dr ups ma gholt, dr status im internet isch aber immer no "warten auf kiste"... :( mues wohl däne häns widr alüte... :rolleyes:

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

Lupinin hat geschrieben:Soeben das Spiel in BS City gekauft :D
Wo genau hesches kauft? Ich ha gmeint Release isch erst Morn.

Weiss öpper wo genau im me das Spiel hüt scho kaufe ha???

Dr. House
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dr. House »

seth hat geschrieben:tschöss, jetz mues y au e ps3 ha :cool:
Bild
http://www.citydisc.ch/games/detail.cfm?lang=d&section=playstation3&art_nr=9487418
[CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

seth hat geschrieben:ich getrau mi gar nit, in laade z go und s gran turismo z seh.. spötischtens denn wird mi gar nüt me könne uffhalte, d ps3 inkl. gta und gt z kaufe :eek:

egal öb y drno so wenig gäld ha, das y e moned lang nur spaghetti nature ässe mues.. :o

ps. e tipp: triffsch dini kollege eifach bi dir deheim vorem TV :D
FAZIT
Dieses Spiel ist ein Meisterwerk! Eine derart stimmige virtuelle Welt ist uns noch nicht untergekommen. Story und Handlung sind absolut filmfreif und auch die Grafik bietet massig Aha-Erlebnisse. GTA IV ist mehr als ein Spiel!
hm, es reizt mi halt scho ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

für das post wird ich dich no hasse....
aber zerst no priefige schriebe :D
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

Mindl hat geschrieben:für das post wird ich dich no hasse....
aber zerst no priefige schriebe :D
im juni wird i mir das ding o zieh!

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

für das game überleggi mr sogar wieder e konsole zkaufe...
tendier aber momentan no ganz klar für:

Bild

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Ha no nie GTA gspielt. Weiss nit mol um was es goht.

Würds denn Sinn mache s GTA 4 z kaufe oder wär das Quatsch wenn me d Vorgänger nit kennt und nit mol weiss um was es goht?

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

fuck, ich kas mir erscht in ca. 2 möned leischte, aber y halts wohl nit so lang uss..ha eigentlig kei konsole me welle kaufe :o

@brewz_bana: microschrott kunnt bi mir gar nit in froog! elei scho wägem blueray-player vo dr ps3 :)

@luigi: ich kenn alli vorgänger, aber isch absolut nit notwändig, das scho mol gspiilt z ha. wirsch höggschtens schockiert syy, wie geil das game isch :)

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

seth hat geschrieben: @luigi: ich kenn alli vorgänger, aber isch absolut nit notwändig, das scho mol gspiilt z ha. wirsch höggschtens schockiert syy, wie geil das game isch :)
Ok messi. Demfall wird ich mrs überlege.

Ha eh wieder mol Bock e Konsole z kaufe. Obwohl ich denn wieder sälte spiel us Angst ich könnt öpis wichtigers im Läbe verpasse. (isch bis jetzt immer so gsi)

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Caicedo Junior »

Grambambuli hat geschrieben:Aaargh...Und ig mues warte bis es füre PC use chunnt. Tja. Super Mario Kart Wii isch ou kuul. :D
Ich will mir das Mario Kart auch besorgen...

ist es sehr gut also ein muss??
FCBASEL

Meischter FCB

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Luigi hat geschrieben:Ok messi. Demfall wird ich mrs überlege.

Ha eh wieder mol Bock e Konsole z kaufe. Obwohl ich denn wieder sälte spiel us Angst ich könnt öpis wichtigers im Läbe verpasse. (isch bis jetzt immer so gsi)
goht mir au so :D

falls dr trailer no nit gluegt hesch--> yynezieh! ich weiss jo nit was für games du gärn spiilsch ;) uf jede fall: elei das game ischs wärt, e ps3 z kaufe!

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

seth hat geschrieben:goht mir au so :D

falls dr trailer no nit gluegt hesch--> yynezieh! ich weiss jo nit was für games du gärn spiilsch ;) uf jede fall: elei das game ischs wärt, e ps3 z kaufe!
Ich ha syt Ewigkeite keini Games me gspielt. Friehner ischs aber usschliesslich Fuessball (FIFA) gsi. Oder ab und zue mol Rennspieli. Oder no viel friehner jensti Mario & mi Namensvetter - Spiel.
Oder Mortal Kombat isch au lang lang mini Nr. 1 gsi. :D

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Luigi hat geschrieben:Ich ha syt Ewigkeite keini Games me gspielt. Friehner ischs aber usschliesslich Fuessball (FIFA) gsi. Oder ab und zue mol Rennspieli. Oder no viel friehner jensti Mario & mi Namensvetter - Spiel.
Oder Mortal Kombat isch au lang lang mini Nr. 1 gsi. :D
gta hed so vill aspäggt und gränzelosi freiheite, ich würds am beschte mol in laade go teschte ;)

btw. ich zock sunscht nit so gärn actiongames...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

seth hat geschrieben:gta hed so vill aspäggt und gränzelosi freiheite, ich würds am beschte mol in laade go teschte ;)

btw. ich zock sunscht nit so gärn actiongames...
Ok. Wird mol luege das ich das Spiel live ka erläbe. Sunscht schissts mi ah so viel Gäld ind Finger z näh für öpis was mi nach 2 Täg ahschisst. (wie wo ich mr e Xbox kauft ha)

Antworten