sagte ich dochrotblauerkaktus hat geschrieben:nein aber im ernst, ich habe mal gelesen,dass man mit dem ticket dem öv gratis ans spiel kommt?![]()

sagte ich dochrotblauerkaktus hat geschrieben:nein aber im ernst, ich habe mal gelesen,dass man mit dem ticket dem öv gratis ans spiel kommt?![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Die Saison hän mr uswärts mit beidne Zürcher Verein Mieh gha.NaSrI hat geschrieben:stricher isch öbbis anders als sion gege dzürcher verein hämmer bis jeze immer guet abgschnitte dorum dängg ich wird dr gross die scho chönne richtig istelle.
stimmt nit ganz. dr fcb kaa sich no 1 punktverluscht uss de beide mätch gege dr fcz und xamax erlaube...!! letschte spiel gege yb muess eeh gwunne wärdebebbinho85 hat geschrieben:also nach däm match gester isch klar es miend no 3 sieg ane!
Wenn man gegen diese auswärtsschwache, hinten anfällige und vorne impotente Mannschaft ab der ersten Minute Vollgas gibt, stehts bis zur 70. Minute realistischerweise 3:1..Wehe, da wird wieder frühzeitig mit der Maurerkelle gewerkeltsergipe hat geschrieben:FCZ holte die Saison nur 2 Auswärtsiege. Ausserdem fehlen viele Spieler. Nur auf die letzten Minuten vom Spiel achtgeben.
bis dann beni in der 80. einen stellungsfehler begeht und in der 93. im 11er ein wutfoul begeht, welches zum penalty führt......SCAR hat geschrieben:Wenn man gegen diese auswärtsschwache, hinten anfällige und vorne impotente Mannschaft ab der ersten Minute Vollgas gibt, stehts bis zur 70. Minute realistischerweise 3:1..