Fcb - Fcz
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
Fcb - Fcz
so lassen wir das gejammer hinter uns und schauen wir zum nächsten Spiel gegen die stricher..
[CENTER]Fr. 02.05.2008 20:15[/CENTER]
mein Tipp: 3:0
pipi
derdyok
ergic
fehlen wird costanzo (gelbsperre)
aber crayton wird seinen job bestimmt auch gut machen
who let the dogs out?!
[CENTER]Fr. 02.05.2008 20:15[/CENTER]
mein Tipp: 3:0
pipi
derdyok
ergic
fehlen wird costanzo (gelbsperre)
aber crayton wird seinen job bestimmt auch gut machen
who let the dogs out?!
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- rotblauerkaktus
- Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Das ewige Gejammere ist zum kotzen!Chartking hat geschrieben:Ohne Costanzo im Tor und dank schwimmender Verteidigung gibts ein 1:2, sorry...
Wir haben mit Crayton den besten Ersatztorwart der Liga der bei manchen Clubs die klare Nr. 1 wäre.
Die Verteidigung ist auch nicht so schlecht wie sie hier von manchen immer runtergemacht wird.
Zudem spielen wir Zuhause!
Mein Tipp: Wir werden souverän 3:1 gewinnen.
Falls wir tatsächlich verlieren sollten können wir dann immer noch jammern...
ZANNI RAUS
- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
hehe viel spass bym cüpliC4-Joggeli hat geschrieben:der FCB muss natürlich gewinnen..resultat ist scheissegal, es geht um 3 punkte...
das beste am spiel: mein platz in der VIP-Loge, endlich wieder einmal![]()

i tipp ufe Sieg vom FCB 2:0
33'333 zueschauer
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
Ich wäre dafür, dass nächste Saison sämtliche Spielresultate ausgelost werden sollten. Vielleicht werden wir ja dann Meister...Cocolores hat geschrieben:Nachdem Yb 2 Punkte in Sion verschenkt. Können wir den Steilpass erneut nicht verwerten. Gurkenliga aleee!
[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
es wird dütlich mehr als 30'000 lüt im stadion ha
es wird e super match gäh (isch mir eigentlich scheiss egal,..will eifache sig)
es wird es uper stimmig ha
es wird widdr lüt ha wo nur e schlächte fcb gseh hän
es wird e paar ha, wo pfiffe will dr fcb s 2. oder spöter s 3. gool nid sueche
es wird e 3:0 gäh!!
ich will dr gruch vom fuessball schmecke
ich will, dass die dräcks stricher nie me wärde vergässe wie das joggeli ka bebe und abgoh.....
mir schreie für e fcb
es wird e super match gäh (isch mir eigentlich scheiss egal,..will eifache sig)
es wird es uper stimmig ha
es wird widdr lüt ha wo nur e schlächte fcb gseh hän
es wird e paar ha, wo pfiffe will dr fcb s 2. oder spöter s 3. gool nid sueche
es wird e 3:0 gäh!!
ich will dr gruch vom fuessball schmecke
ich will, dass die dräcks stricher nie me wärde vergässe wie das joggeli ka bebe und abgoh.....
mir schreie für e fcb
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
-
- Erfahrener Benutzer
Sött me schloh.1majstorovic1 hat geschrieben:isch kei optimismus
e mannschaft wo völlig usenanderkeit isch wie züri wird me vor heimischer kullise dütlich schlo
Mir hätte scho vieli Mannschafte sötte schloh aber häns nit gschafft.
Au gege Sion vor 2 Wuche hätt me dähei sötte gwünne do die gege dr Abstieg spiele. Trotzdem hets nit glängt.
Also wenn me immer wieder an öpis glaubt und meistens wieder enttüscht wird, denn nenn ich das Optimismus.

-
- Erfahrener Benutzer
stricher isch öbbis anders als sion gege dzürcher verein hämmer bis jeze immer guet abgschnitte dorum dängg ich wird dr gross die scho chönne richtig istelle.Luigi hat geschrieben:Sött me schloh.
Mir hätte scho vieli Mannschafte sötte schloh aber häns nit gschafft.
Au gege Sion vor 2 Wuche hätt me dähei sötte gwünne do die gege dr Abstieg spiele. Trotzdem hets nit glängt.
Also wenn me immer wieder an öpis glaubt und meistens wieder enttüscht wird, denn nenn ich das Optimismus.![]()
- seth
- Erfahrener Benutzer
optimistisch:
4:1
32'000
realistisch:
2:1
28'000
pessimistisch:
1:1
25'000
grundsätzlich positiv: oobespiil!
4:1
32'000
realistisch:
2:1
28'000
pessimistisch:
1:1
25'000
grundsätzlich positiv: oobespiil!

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- rotblauerkaktus
- Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
mit dem matchticket/JK kannst du im TNW ans spiel und zurück fahren...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- bebbinho85
- Erfahrener Benutzer
also nach däm match gester isch klar es miend no 3 sieg ane! abr i glaub dass d mannschaft im momänt eifach no zviil ladehemmig vor em gool het und mit em marque in dr verteidigung z wenig stabil isch. für züri isch das natürlich e guete vorteil, do si schnälli stürmer händ und d verteidigung worschindlich könne ins wanke bringe.
trotzdäm hoff ich uf e 2:0 für dr fcb und 3 pünggt, dängg abr dass es e bösses erwache git, do meh nach em 1:0 em gegener wider mol s spiel ind händ git und denn no dr usglich kassiert!
ich ka leider nid ganz so optimistisch si wie anderi im forum, abr i dängg d hauptsach isch dass mir alli hinter em fcb stönd und in dr kurve alles gänd, au wenn d mannschaft vellicht no nid d qualität het zem e vorsprung z verwalte und zwenig konsequänt d entscheidig suecht.
trotzdäm hoff ich uf e 2:0 für dr fcb und 3 pünggt, dängg abr dass es e bösses erwache git, do meh nach em 1:0 em gegener wider mol s spiel ind händ git und denn no dr usglich kassiert!
ich ka leider nid ganz so optimistisch si wie anderi im forum, abr i dängg d hauptsach isch dass mir alli hinter em fcb stönd und in dr kurve alles gänd, au wenn d mannschaft vellicht no nid d qualität het zem e vorsprung z verwalte und zwenig konsequänt d entscheidig suecht.
FCB
- rotblauerkaktus
- Benutzer