Gurkenliga
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ganz ruhig blibä Berner Bürschtli gäll...du bisch do immrno im GEGNER-Forum!!!Grambambuli hat geschrieben:Dein Grosskotz ist auf tragische Weise komisch.
1. het dr andreas rächt, am 10.5. wirsch ä tobendä Häxäkessel erläbä!!!

2. sin 18'000 Zueschauer brutal wenig, wenn mä in dr entscheidendä Phase isch und könnti noch mehr als 20 Joor widr Maister wärdä...

in unserer Situation im 2002 isch praktisch jedes Heimspiel usverkauft gsi!!!!
-
- Erfahrener Benutzer
Edith meint immer noch, es sei irrelevant.Bafana Bafana hat geschrieben:ganz ruhig blibä Berner Bürschtli gäll...du bisch do immrno im GEGNER-Forum!!!
1. het dr andreas rächt, am 10.5. wirsch ä tobendä Häxäkessel erläbä!!!
2. sin 18'000 Zueschauer brutal wenig, wenn mä in dr entscheidendä Phase isch und könnti noch mehr als 20 Joor widr Maister wärdä...
in unserer Situation im 2002 isch praktisch jedes Heimspiel usverkauft gsi!!!!
Mann, verpiss di doch eifach wenn's dr do nid passt!Grambambuli hat geschrieben:ja und? äs weiss doch jede, dass d'fcb fans vou d'siebesieche si. die beschte und lütischte überhoupt, und ursprung vo aune fangsäng wos git uf dere wäut. aus andere isch minderwertig und zeut eh nume di verchoufte tickets.
hey gramba, du bisch sone huerre chingsgring, ächt. vou dr schämer.Grambambuli hat geschrieben:ja und? äs weiss doch jede, dass d'fcb fans vou d'siebesieche si. die beschte und lütischte überhoupt, und ursprung vo aune fangsäng wos git uf dere wäut. aus andere isch minderwertig und zeut eh nume di verchoufte tickets.

- andreas
- Erfahrener Benutzer
Alles wo ich gseit ha: am TV het me vo de YB-Fans nume ab und zue Hopp YB
ghört, suscht praktisch nix. Ob ich wege däm taub bi? Also ich weisses nid.
Und es hän jo scho au YB-Fans zuegeh, dass YB halt nid so vil Fan-Songs hän.
Isch jo nüt schlimms, d Berner Szene muess sich jetzt halt au widr neu finde im
neue Stadion. Aber wege dem mi als Grosskotz bezeichne? I ha jo nit gseit, dass
dr FCB dr bescht isch. Aber 35'000 sind halt öppis anders als 18'000. Und vilicht
isch halt d Fuessball-Euphorie z Bern doch nid so gross, wie alli ghofft hän.
Falls aber FCB-YB entscheidend sy wird, denne wird d Stimmig sicher eimolig sy!
Ob dus glaubsch oder nid, du wirsches gseh.
Alles wo ich gseit ha: am TV het me vo de YB-Fans nume ab und zue Hopp YB
ghört, suscht praktisch nix. Ob ich wege däm taub bi? Also ich weisses nid.

Und es hän jo scho au YB-Fans zuegeh, dass YB halt nid so vil Fan-Songs hän.
Isch jo nüt schlimms, d Berner Szene muess sich jetzt halt au widr neu finde im
neue Stadion. Aber wege dem mi als Grosskotz bezeichne? I ha jo nit gseit, dass
dr FCB dr bescht isch. Aber 35'000 sind halt öppis anders als 18'000. Und vilicht
isch halt d Fuessball-Euphorie z Bern doch nid so gross, wie alli ghofft hän.
Falls aber FCB-YB entscheidend sy wird, denne wird d Stimmig sicher eimolig sy!
Ob dus glaubsch oder nid, du wirsches gseh.
-
- Erfahrener Benutzer
endlich hesches igseh....isch lang gange..Grambambuli hat geschrieben:ja und? äs weiss doch jede, dass d'fcb fans vou d'siebesieche si. die beschte und lütischte überhoupt, und ursprung vo aune fangsäng wos git uf dere wäut. aus andere isch minderwertig und zeut eh nume di verchoufte tickets.
kunsch mir vor wie ein zürcher und nit wie ne berner

- Metallica79
- Erfahrener Benutzer
Varela muss man endlich Stopen oder ans Kreuz nageln. Was der Depp sich erlauben konnte gestern. Wen das Degen oder sonst einer gewesen wäre, hätte es Karten gehagelt.
Respekt an Zibung
Und jetzt kommt das gejammmer von Bern, Luzern hat uns den Sieg geklaut. Die Schlampe hat eigentlich für Bern gepfiffen ( ausser das aberkannte Offsidegoal). Und wie zum Geier kommt die Kuh auf 8 minuten?????????????????????.
Egal YB hat verdient verloren. Tastatur leer habe fertig..........
Respekt an Zibung

Und jetzt kommt das gejammmer von Bern, Luzern hat uns den Sieg geklaut. Die Schlampe hat eigentlich für Bern gepfiffen ( ausser das aberkannte Offsidegoal). Und wie zum Geier kommt die Kuh auf 8 minuten?????????????????????.
Egal YB hat verdient verloren. Tastatur leer habe fertig..........
Übernehme keine Garantie über meine Schreibfehler
u201EDu sitzt da und liest in der Bibel, du sagst Gebete auf... und es bringt dich nicht weiter! Rede über Psalme, sprich über Psalm 3,16 im Johannes Evangelium ... Das Austin Evangelium Psalm 3,16 sagt: Ich habe dir den Arsch aufgerissen!u201C
u201EDu sitzt da und liest in der Bibel, du sagst Gebete auf... und es bringt dich nicht weiter! Rede über Psalme, sprich über Psalm 3,16 im Johannes Evangelium ... Das Austin Evangelium Psalm 3,16 sagt: Ich habe dir den Arsch aufgerissen!u201C
Mal ein Blickleser der's ziemlich gut trifft

YB hat einen guten Lauf aber mehr auch nicht. Es kann auch nicht wirklich sein, dass eine Mannschaft wie YB den schweizer Fussball in der Chamoions-League Quli vertritt. So wie YB international in den letzten Jahren aufgetreten ist. Und ganz ehrlich, die Basler Fans sind in jedemfall die "besseren" Fan`s wenn es um internationale Spiele geht. Das haben sie scho X-mal bewiesen.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer