FCB - YB ausverkauft!

Diskussionen rund um den FCB.
seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Fire of Basle hat geschrieben:Jo logisch isch das nid abhängig vom Forum... :rolleyes:
Git aber trotzdäm Köpf do inne wo meine es zellt nur d Meinig vo ihne...wie scho gschribe, interessierts mi nid wirklig was anderi während däm Spiel mache...jede entscheidet für sich sälber...
isch jo guet...söll jede mache wasr will ;)

ICH wird drfür dr uffenthalt vo de bärner so unaagnähm wie möglich mache, aber scho klar, das wird weh due das spiil z luege fall es wirklig sowit kunnt :(
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

seth hat geschrieben:isch jo guet...söll jede mache wasr will ;)

ICH wird drfür dr uffenthalt vo de bärner so unaagnähm wie möglich mache, aber scho klar, das wird weh due das spiil z luege fall es wirklig sowit kunnt :(
Do ka me grad miteme Truurfloor ans Spiel goh, falls es sowit koh würd... :(
Dr FCB wirds nid so wit koh loh...das sött ( :( ) jetzt jedem Spieler klar sii...
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Maischter04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maischter04 »

Fire of Basle hat geschrieben:Do ka me grad miteme Truurfloor ans Spiel goh, falls es sowit koh würd... :(
Dr FCB wirds nid so wit koh loh...das sött ( :( ) jetzt jedem Spieler klar sii...

das "sött" gfaltmer eifach nid......
Was Denn?

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

ZUGLO hat geschrieben:Lieber e Arschloch als zuluege wie YB dr meischterschaft bejubelt..
wenn das eso wäri, würd dr matchbsuech bi mir eso ussgseh: an match go und bim schlusspfiff grad uffstoh und adjee. wobi ich immer no dr meinig bi wenn sie als meischter uff basel chömme, hän sie dr pokal scho gege gc becho (was jo nit wird si do dä pot snögst joor in basel stoh wird)

harry99
Erfahrener Benutzer

Beitrag von harry99 »

Joggeli hat geschrieben:Ist jedem seine persönliche Sache - ich habe mir manchen Grottenkick in der NLB reingezogen und bin trotzdem immer wieder gegangen. Aber in dieser Situation (YB kommt als Meister ins Joggeli) werde ich bestimmt nicht ins Stadion gehen - da kann mich vorher der Teufel holen. In diesen 90 Minuten würden soviele Nerven absterben, dass es noch gesünder wäre eine Flasche 40%er zu saufen.
Aber hier von "richtigen" Fans und Modefans sprechen zu wollen, halte ich einfach für eine Dummheit!
Ja er hat recht.....ganze saison im stadion u 3 jahr 2 rang begutsâchten....ne einmal müsste man an sich denken......

und an seine gesundheit........

Malko
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malko »

Wo was redet ihr? Es git KAI, falls YB als Maischter ins Joggeli kunnt! MIR werde unsere Maischtertitel fiere! :cool:
© by SAS

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

Wenn YB als Maischter kunnt, denn goht me demietig an Matsch und applaudiert däm (chrkchr Scheiss-) Verein artig und schportlig zur guete Rückrundi und zem Maischtertitel. Und me isch nur scho wägem Chrigel am Matsch. Wells ändlig si letschde wurdi si, nämmlig!

Dr Hakan wurdi denn sowieso e "Verletzig" ha und nid ufflaufe, isch also kei Problem... (obwohl ich em dä Sieg yber d'Schischi wurdi gönne! Wemme will Erfolg ha, denn duet me dit johrelang däubele, Maitli!)

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

unterschti was do einigi vo euch schribe, mi bluet kocht bi usssage wie: "wenn mr nid maischter wärde und yb im letschte spiel de pokal bikunnt in unserem stadion, boykottier ich das spiel."

de assel isch eine wo genau das schribt, was mir au durch e kopf goht.
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

hanfueli
Erfahrener Benutzer

scheisse...

Beitrag von hanfueli »

...ich bi gege YB nid do :( has probiert z dreihe wie nur möglich aber ich bi denne weg. Wird aber drfüür sorge dass e hochmotivierte, stimmgewaltige Fan mis Ticket bechunnt. Hammer scho überlegt obi söll sone Art Casting mache :D
"Ueli sucht den Ultra"
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

harry99
Erfahrener Benutzer

Beitrag von harry99 »

hanfueli hat geschrieben:...ich bi gege YB nid do :( has probiert z dreihe wie nur möglich aber ich bi denne weg. Wird aber drfüür sorge dass e hochmotivierte, stimmgewaltige Fan mis Ticket bechunnt. Hammer scho überlegt obi söll sone Art Casting mache :D
"Ueli sucht den Ultra"
chasch jo probiere......vou glück

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

Wenn ka me sich amälde?
Wo ka me sich amälde?
Wenn sin d casting shows?
Ab welem alter dörf me mitmache???

:D
Kämpfe Basel

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

andreas hat geschrieben:90min lang SCHEISS YB schreie und d Mannschaft würdig verabschide.
und alli gän sich d händ und laufet e bitzli biireschnitzli singe... :rolleyes:
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

Parede
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Parede »

harry99 hat geschrieben:Viellicht no zwuescheduere verraeter hakan....
Gehörst du auch zu denen die für solche Aktionen wie in Bsp. 1 sind?
Bsp.1: Muttenzerkurve ruft laut "Hakan Yakin...Hakan Yakin" so im Stile von "Ivan Ergic". Dann ein paar "Wink uns doch mal" bis er schließlich winkt und dann 10'000 Stinkefinger sieht...

:o :D

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Gone to Mac hat geschrieben:Wenn ka me sich amälde?
Wo ka me sich amälde?
Wenn sin d casting shows?
Ab welem alter dörf me mitmache???

:D
Gits e Choreo?
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Aber öppis mues ych scho no loswärde :(

Wär behauptet dass är dr FCB unterstüzt und zum YB Matsch chunnt, au wenn me nümm Meischter cha wärde....aber au wenn's no offe isch ...dä het gfelligscht im Stadion z'bliibe wenn dr Haki dr Pokal entgege nimmt!
Denn genau in däm Momänt brucht jede Rot-Blaue wo uf em Rase ummeirrt unterstützig!

Ych find, wenn de an Matsch chunsch, denn bis zum bittere Änd oder gar nid. Abhauen gilt nicht!
Copyrights @ el presidente!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Kurtinator hat geschrieben:unterschti was do einigi vo euch schribe, mi bluet kocht bi usssage wie: "wenn mr nid maischter wärde und yb im letschte spiel de pokal bikunnt in unserem stadion, boykottier ich das spiel."

de assel isch eine wo genau das schribt, was mir au durch e kopf goht.
wenn diejenige das spiel boykottieren wollen, muss yb ja schon bei seinem letzten heimspiel als meister festehen :D
und dann gibts denn pokal in bern, soweit denken auch die in muri

und bei unklarheit, muss mir jemand erklären wie man(n) ein gespieltes Finale boykottiert

ZUGLO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZUGLO »

udu hat geschrieben:könnte das der unterschied sein zwischen einem "richtigen" fan und einem modefan? ich erinnere mich an spiele in der damaligen nlb, als ein sportlich beschränkter fcb alles gegeben und trotzdem oft verloren hat und danach von den fans mit einer standing ovation verabschiedet wurde.

ich wäre enttäuscht, sollte der fcb nicht meister werden, aber soviel anstand, dass man im letzten spiel die mannschaft verabschiedet, ob sie es nun geworden ist oder nicht, das muss sein.
Nein bin in der NLB ziemlich oft dabeigewesen .Geht ja nicht um den FCB in erster Linie hat YB kein volles Stadion verdient.

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

tanner hat geschrieben:wenn diejenige das spiel boykottieren wollen, muss yb ja schon bei seinem letzten heimspiel als meister festehen :D
und dann gibts denn pokal in bern, soweit denken auch die in muri

und bei unklarheit, muss mir jemand erklären wie man(n) ein gespieltes Finale boykottiert
yb wird im vorletzten spiel meister. keiner geht mehr ans letzte spiel. alles klar?
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

du brauchst sowieso nicht zu kommen :rolleyes:

wird werden meister.
glaube dran, oder bleibe zuhause.
Sali zämme.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Tee hat geschrieben:du brauchst sowieso nicht zu kommen :rolleyes:

wird werden meister.
glaube dran, oder bleibe zuhause.
4 Punkte Rückstand im letzten Spiel und ich werde immer noch singen:

"Glaubet nid an Geischter..."

dr SFV zieht YB jo vilicht no Pünkt ab? :eek:
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Kurtinator hat geschrieben: yb wird im vorletzten spiel meister. keiner geht mehr ans letzte spiel. alles klar?
ok dann hab ich wenigsten platz sehe nicht ein wieso bei einer eventuellen meisterschaft von yb ich nicht ans letzte spiel soll
werde die spieler vom fcb verabschieden, man weis ja nie wer noch da ist beim saisonstart :D

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

tanner hat geschrieben:ok dann hab ich wenigsten platz sehe nicht ein wieso bei einer eventuellen meisterschaft von yb ich nicht ans letzte spiel soll
werde die spieler vom fcb verabschieden, man weis ja nie wer noch da ist beim saisonstart :D
Hä? :confused:
Copyrights @ el presidente!

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

bei uns im intranet gibts schon die ersten ticketsucher ... "suche dringend ticket, zahle sehr gut" ... :rolleyes:
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

tanner hat geschrieben:ok dann hab ich wenigsten platz sehe nicht ein wieso bei einer eventuellen meisterschaft von yb ich nicht ans letzte spiel soll
seh ich au so.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Wohl nümm vill, mir bruche jo schins jede johr Milione Transfers zum überläbe. Mit wäm wämmer das dä Summer schaffe? Höggschtens wenn de grad 10 uff's mol verkaufsch, dr einzigi womr im Kader hänn wo Mio. wärt isch, isch dr Costanzo sunscht kriegsch für käi einzige 1 Mio. zämme und mr bruche jo mehreri... bi gspannt ab wenn d'Juniore wieder sammle am Iigang.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Die Chancen dass YB schon vor dem allfälligen Showdown Meister ist, beziffere ich auf 10%. Der FCB holt aus den nächsten 3 Spielen mind. 6 Punkte, YB aus 4 höchstens 10...Mind. einem der nächsten 4 Gegner von YB, dürfte es gelingen, Yakin auszuschalten und dann ist YB noch die Hälfte wert und gibt auch Punkte ab (Varela wird ja auch noch gesperrt). Zudem hat YB diese Woche und die Woche des Showdowns noch 2 englische Wochen. Das werden sie v.a diesen Sonntag in Sion spüren, wo das Tempo hoch sein wird...
SCONVOLTS BASILEA 98

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Echo hat geschrieben:Wenn YB als Maischter kunnt, denn goht me demietig an Matsch und applaudiert däm (chrkchr Scheiss-) Verein artig und schportlig zur guete Rückrundi und zem Maischtertitel.
dass ich an de match gang isch kei frog - all die wo was vo boykott rede hend i mine auge en dachschade - aber das wo du do schribsch, das wirdi sicher ned mache..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

El-Hadary wird uns zum Meistertitel fangen. :D

stirbelwurm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stirbelwurm »

sergipe hat geschrieben:El-Hadary wird uns zum Meistertitel fangen. :D
...aber nur wenn er sein wollisserdyytsch perfektioniert...

cheers
ALTE SÄCKE BASEL

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Wohl nümm vill, mir bruche jo schins jede johr Milione Transfers zum überläbe. Mit wäm wämmer das dä Summer schaffe? Höggschtens wenn de grad 10 uff's mol verkaufsch, dr einzigi womr im Kader hänn wo Mio. wärt isch, isch dr Costanzo sunscht kriegsch für käi einzige 1 Mio. zämme und mr bruche jo mehreri... bi gspannt ab wenn d'Juniore wieder sammle am Iigang.
me cha sinni innere unruhe und spannig au mit settige ussage überspiele

Antworten