Dä han ich scho dinne gseh gha.alledoofaussermutti hat geschrieben:Aarau fast mit dem 0:1![]()
Gurkenliga
blick. objektiv. umfrage. meinungsbildend.Parede hat geschrieben:Sehr objektive Umfrage auf blick.ch.
Hat der FCB den Meistertitel verdient?
Ja der FCB ist die beste Mannschaft der Liga.
Nein. Basel steht nur dank den Schiedsrichtern so weit oben. Und YB spielt den attraktiveren Fussball.
uiuiui, das sind viele wörter die nicht zusammenpassen
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
- suunestrahl
- Neuer Benutzer
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
alles klar. ich hoff är hed nid miese noochhälfe...schnauz hat geschrieben:yakin verwandelt !
danke herr busacca !
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- hecht_hate
- Erfahrener Benutzer
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Chance vo Aarau ziemlich am Afang... YB Spieler spielt ganz klar der Ball zruck in d Händ vom Wölfli! Hätt miesse Freistoss gäh!
I weiss nid was der Schiri bim Penalty für YB will gseh ha...
Dräcks YB! Dräcks Varela (Warum wird dä nid ändlich gsperrt?)
I weiss nid was der Schiri bim Penalty für YB will gseh ha...

Dräcks YB! Dräcks Varela (Warum wird dä nid ändlich gsperrt?)
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
und beim stricherderby spielt der beste (!) goalie der schweiz. er steht im gc-tor. hab ich vom kommentator erfahren.soulwind hat geschrieben:p.s. teleclub moderatore sind wohl 2 yb-fans, unsäglich
٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
Délemont war sogar in doppelter Unterzahl nach 58min.Luigi hat geschrieben:Unseri Rosa Kollege spiele wohl nöggst Saison nit in dr NLA. Hän hüt gege Delemont verlore und hän e rechte Rückstand uf Vaduz. Vilicht schaffe sies jo trotzdem gege St. Galle in dr Barrage.
Ein Barragespiel Wil -St. Gallen wäre zu schön
penaltys hier penaltys da...hier wird gar niemand systematisch bevor- oder benachteiligt. yb hat jetzt wieder mal gemerkt, dass man auch glückliche tore erhalten kann (gäb da z.b. auch noch das 3:2 gegen thun...). es gibt schliesslich auch in jedem spiel genug situationen, wo man keine penaltys kriegt.
wer hier versucht (auf irgendeiner seite) eine "verschwörung" zu finden ist eher lächerlich. genauso wie der rekurs von YB. immerhin haben sie eingesehen, dass das peinlich ist. und wenns danach läuft werden wir dieses jahr meister, ausser der SFV findet noch etwas.
wer hier versucht (auf irgendeiner seite) eine "verschwörung" zu finden ist eher lächerlich. genauso wie der rekurs von YB. immerhin haben sie eingesehen, dass das peinlich ist. und wenns danach läuft werden wir dieses jahr meister, ausser der SFV findet noch etwas.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Metallica79
- Erfahrener Benutzer
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
"Bäre-Taxi"Luigi hat geschrieben:Hehe die Stadiondurchsag... dr Hammer... "Das Gou isch präsäntiert worde vo (irgend e scheiss) Taxi. Tel. Nr. xxxxx.
Zum Glück gits bi uns kei Wärbig bi de Goaldurchsage.

٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!