Alles gueti zum Geburtsdaag du Nüddli
AoF
AoF
For he's a jolly good fellow for he's a jolly good fellow for he'sajolly goodFe-eee---lloooooow!... and nobody can denie
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
- Erigg Tsee.
- Neuer Benutzer
- FCB-Staernli
- Benutzer
- Erigg Tsee.
- Neuer Benutzer
-
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
- FCB-Staernli
- Benutzer
du los, wenn scho bini em aof untreu gsi, nit euch.Erigg Tsee. hat geschrieben:was lauft do eigentlich zwüsche euch beide?
Wirdsch du em Russe und mir untreu Stärnli?
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
Kennsch d'definition vo nerd nid? het doch grad letschdi irgendein do im Forum ufglischtedart-of-football hat geschrieben:@Rammstein
Moooomänt, wär isch do inere Män........ge, ok lömer das![]()
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
-
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
[quote="Rammstein"]Kennsch d'definition vo nerd nid? het doch grad letschdi irgendein do im Forum ufglischted ]
Jojo, ein wo nur dr Computer kennt, si liebschti Färnsehserie isch Star Trek und/ oder Xenia (weisch geili Frau und so), si Mami isch die einzig Frau in sim Läbe, am liebschte redet är mit sine Kollege yber die neui Grafikkarte,Games oder Powerdrinks (weisch nit yschlofe vor em PC) wo useko sin und är hängts die ganz Ziit im fcbforum oder irgendwie so, oder? (kasch mi korrigiere y ka au mit 17 no einiges drzuelerne
)

Jojo, ein wo nur dr Computer kennt, si liebschti Färnsehserie isch Star Trek und/ oder Xenia (weisch geili Frau und so), si Mami isch die einzig Frau in sim Läbe, am liebschte redet är mit sine Kollege yber die neui Grafikkarte,Games oder Powerdrinks (weisch nit yschlofe vor em PC) wo useko sin und är hängts die ganz Ziit im fcbforum oder irgendwie so, oder? (kasch mi korrigiere y ka au mit 17 no einiges drzuelerne
- Zeekadeethee
- Benutzer
...und was söll do schlächt dra sii?!art-of-football hat geschrieben:Jojo, ein wo nur dr Computer kennt, si liebschti Färnsehserie isch Star Trek und/ oder Xenia (weisch geili Frau und so), si Mami isch die einzig Frau in sim Läbe, am liebschte redet är mit sine Kollege yber die neui Grafikkarte,Games oder Powerdrinks (weisch nit yschlofe vor em PC) wo useko sin und är hängts die ganz Ziit im fcbforum oder irgendwie so, oder? (kasch mi korrigiere y ka au mit 17 no einiges drzuelerne )
ah jo, au vo miner site e härzlige glüggwunsch und so...
- Zeekadeethee
- Benutzer
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Neuer Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
Erigg Tsee. hat geschrieben:Jo weisch, das sag i nur will är hüt Geburtstag het....
Ou, du jo au...
Hmmm das isch jetzt e Zwickmühli....
Also, ihr sind beidi mini persönliche PC-Götter do im Forum.
Do verlier y sowieso, also vo däm här... ich halt jetzt lieber d'schnurre