Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
one_love hat geschrieben:i muess do halt au widder mol was sage.....
Was mir eifach ufgfalle isch die ganzi Saison scho....
Nach dr Pause findi sötte Lieder gsunge wärde, wo dr Mannschaft zeige, mir wänn mehr... (sicher mehr als e 1:0 am Sunntig z.B.)
- FC Basel schiess e Goal
- mir stöhn immer hinter dir
- etc.
Lieder wo jede kennt, wo me Kraftvoll und Lut mitsinge cha..
ABER, am Sunntig trälleret d'Kurve öppe 10 Minute "uf los gohts los" das lied het e nätte text, aber isch suscht soo ischlörfend und träg... *gäähnn*
... so Bispiel hets scho paar mol gäh... nach dr Pause mien mir doch d'Mannschaft widder ufwecke... !!!! hallo??
oder ebe eifach mol bitzeli Situationsbezoge und nid eifach wyter trällere...
"s'lütter Singe findi no cool, wie dört, wo dr FCB am Final sini 7 Minute kha het..."... wenn sie aber so dräckspiele, wie am Sunntig... denn isch es mir nid ums lüter singe, sondern dass die 11 Jungs dr Finger zum Arsch usenämme und renne und kämpfe, kei Ball verlore gänn.... "
i gseh das au als Grund, dass d'Stimmig schlächter wird.... willi mänkmol s'Gfühl ha, es goht nümme drum d'Mannschaft unterstütze und aheize, sondern zum sich sälber fiere.... will mir jo d'MK sin, will mir jo die lüttischte sin... friener isch es nid drum gange, dass mir e "Verpflichtig" hän, will mir d'MK sin.
Es isch drum gange, dass jede FCB Fan isch, dass jede hinter sinere Mannschaft stoht...
Villiicht sötte sich gwüssi Lütt us dr Kurve au eifach widder mol uf s'Spiel konzentriere während eme Match und nid nur uf d'Kurve und d'Stimmig...
und anderi afficke, will sie nid singe... Gott... kei Reaktion, wenn e Spieler vo uns zämmeglegt wird, sondern schön wyter singe, eifach singe singe singe, egal was dört unde passiert... aber denn öper wo näbe dra stoht go afficke, du muesch mitsinge mir sin d'MK... geht's??i gib zue, dassi am Sunntig die zweit Halbzyt nid eimol s'Mul ufgmacht ha....
bis uff e letschte satz, kanis unterschriebe!
was s'lütter singe-liedli agoht: het ohrwurmkarakter und tönt nit schlächt! aber hallo.......quelle: police???????
'angel' vo de kellys mit eme geile text würd sicher au hammer töne........
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
doch, für mi spielts persönlich e Rolle was für e Lied... will ich nid wie e Marionette dört stand und druf wart, wasi als nekschts singe dörf. I bi e Fuessball Match am luege, vo minere Mannschaft, vom FCB Basel!! ... und ich bi mi am freue oder am liede oder am briehle...subseven hat geschrieben:Es kommt nicht drauf an was für ein Lied, sondern was für eine Akustik. Diese ergibt sich aus der Anzahl der Mitsingenden und die ist sehr dünn, da sie meist nur aus dem harten Kern besteht. Der grosse stumme Rest sind jene, die hier reinschreiben.
und wenni s'Gfühl ha es lied isch eifach völlig am Spielgscheh verbi, denn channi nid mitsinge und dorum sing ich au immer weniger mit...
willi find, dass wo gsunge wird, goht nur drum, das me sing und het mit em darbotene uf em Fäld nütt ztue.. zu 80%
-
- Neuer Benutzer
wie wär's wenn mr wenns nötig isch immer wieder "mir wänn euch kämpfe seh" singe/schreie?finguinpicker hat geschrieben:MIT WELLEM LIED ODR GSCHREY SELLE MR DEN UNSERI JUNGS VORWÄRTS BRÜLLE???
1. EF CE BE...
2. ???
usw.
Allefalls miesst me halt wieder mol e neue Kampf-Song dichte....so spontan chunnt mr zwar weder Melodie no Text in Sinn...
wie wär's mol mit dr Melodie vom "lüter singe" und em Text. "2. Stürmer bring e 2. Stürmer, damit dr FCB e Goal schiesse cha"....oder so....
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
statt "das isch unsre FCB" "wo isch dr Fuessball hi?" singe
wenn scho denn scho
Überleg mr au ame was rächt pushe chönt, isch aber sackschwierig öppis guets zfinde mit enere gängige Melodie wo alli schnalle!
wenn scho denn scho

Überleg mr au ame was rächt pushe chönt, isch aber sackschwierig öppis guets zfinde mit enere gängige Melodie wo alli schnalle!

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
isch no e geili idee ... oder "Kämpfe, immer wyter kampfe, damit dr FCB Maaischter wird.." oder so??Eselinchen hat geschrieben:wie wär's wenn mr wenns nötig isch immer wieder "mir wänn euch kämpfe seh" singe/schreie?
Allefalls miesst me halt wieder mol e neue Kampf-Song dichte....so spontan chunnt mr zwar weder Melodie no Text in Sinn...
wie wär's mol mit dr Melodie vom "lüter singe" und em Text. "2. Stürmer bring e 2. Stürmer, damit dr FCB e Goal schiesse cha"....oder so....
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
WO isch unsre FCB? das 90 minutte lang!Domingo hat geschrieben:statt "das isch unsre FCB" "wo isch dr Fuessball hi?" singe
zwüschen duure e "christian raus"!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- the_hellion
- Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
mE zu negativ, isch trotzdem dr FCBbaslerstab hat geschrieben:WO isch unsre FCB? das 90 minutte lang!
zwüschen duure e "christian raus"!

@ Hellium: wo wird do beleidigt? isch doch nur ä Ufforderig vom Stäbli uns z'erlöse!

- seth
- Erfahrener Benutzer
nei! "gross raus" nenn ich nit beleidige, sondern kompakt und realistisch kritisierethe_hellion hat geschrieben:d'spieler wo d'finger nit us em arsch bechöme söll me verhätschle und noch ere schissleistig no zueklatsche aber de trainer, wo näbscht em benthaus die gröschte erfolg mit em fcb fyrt, söll me beleidige![]()
verdreihti welt![]()

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Am meisten würde es der Mannschaft auffallen, wenn 90 Min. gar nichts kommen würde.
Desshalb am Samstag gegen Thun (schliesslich ein einfacher Gegener:rolleyes
Stille, nichts als Stille und den Match geniessen.
Dann können auch die, welche vor lauter Singen die Fouls an unseren Spielern nicht bemerken, auch wieder einmal einen Match von Anfang bis zum Ende schauen.
Desshalb am Samstag gegen Thun (schliesslich ein einfacher Gegener:rolleyes

Dann können auch die, welche vor lauter Singen die Fouls an unseren Spielern nicht bemerken, auch wieder einmal einen Match von Anfang bis zum Ende schauen.
Let's Go FC Basel
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
behinderti arroganz...ootb hat geschrieben:Am meisten würde es der Mannschaft auffallen, wenn 90 Min. gar nichts kommen würde.
Desshalb am Samstag gegen Thun (schliesslich ein einfacher Gegener:rolleyesStille, nichts als Stille und den Match geniessen.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- the_hellion
- Benutzer
Domingo hat geschrieben: @ Hellium: wo wird do beleidigt? isch doch nur ä Ufforderig vom Stäbli uns z'erlöse!![]()
okok. beleidige isch villicht grad e bitz dick ufdreiht gsinei! "gross raus" nenn ich nit beleidige, sondern kompakt und realistisch kritisiere

- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
eben behinderte arroganz... ich singe immer, aber ich sehe ganauso das spiel wie du...ich muss halt nicht immer wie ein 5jähriger trotzkopf bei jedem kleinen aufreger gespielt durchdrehen obwohl mir mein fussballsachverstand sagt "das ist kein foul"...ootb hat geschrieben:Bist wohl auch einer der die ganze Zeit singt und nichts vom Spiel sieht.
Wer Zuhause gegen den Tabellenletzten nicht gewinnt, dem kann man wirklich nicht helfen.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
die lüt sind halt hässig will dr fcb im moment scheisse spielt und sind nid nüchtern gnueg sich sälber könne z lääse... so sueche si halt d schuld (wie kleini kinder) bim nächst beste (das wär do d stimmig)FCB Fan hat geschrieben:Weiss ja auch nicht, was alle gegen unsere Lieder haben.
Mir persönlich gefallen die Lieder so wie sie jetzt sind viel besser als irgendwelcher schalalala Mist, den die ganze Liga singt.
(Das einzige Lied welches ich nicht so passend finde ist "S drämmli 14).
Da haben wir ja schon etwas gemeinsam. Mir geht es doch nur darum unseren Jungs einmal zu zeigen, das sie nicht immer nur fordern können von den Fans, sondern auch einmal etwas liefern müssen. Verlieren darf man immer, die Frage ist nur wie und wieso.Asselerade hat geschrieben:eben behinderte arroganz... ich singe immer, aber ich sehe ganauso das spiel wie du...ich muss halt nicht immer wie ein 5jähriger trotzkopf bei jedem kleinen aufreger gespielt durchdrehen obwohl mir mein fussballsachverstand sagt "das ist kein foul"...
Let's Go FC Basel
- the_hellion
- Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
hhhmmmm........nö-ö y bhalts für mi! schliesslich isch es no im rahme.....Asselerade hat geschrieben:die lüt sind halt hässig will dr fcb im moment scheisse spielt und sind nid nüchtern gnueg sich sälber könne z lääse... so sueche si halt d schuld (wie kleini kinder) bim nächst beste (das wär do d stimmig)
am suntig gege sion bim "schiess ae gol fuer uns" het (fascht) s ganze stadion mitgmacht. vilicht isch das ae kandidat fuer dini lischte.finguinpicker hat geschrieben:MIT WELLEM LIED ODR GSCHREY SELLE MR DEN UNSERI JUNGS VORWÄRTS BRÜLLE???
1. EF CE BE...
2. ???
usw.
es zeigt au, dass d luet ussrhalb vo dr mk durchus bereit sin mitgrisse zwerde und stimmig zmache. villicht bruchs eifach ae zitli (ae saison odr so?) bis die neue liedr sich ganz durch s ganze joggeli vrbeite...
Erwiiterig von Lied
Wie wärs wenn man das Lied noch etwas erweitern würde:
Alli ufstoh, söllle alli ufstoh, bis der FCB s goal gschosse het... (2-3 mol)
Wiiter klatsche, alli wiiter klatsche, bis der FCB s'goal gschosse het.. (2-3 mol)
und zum schluss wieder...
Lüüter singe.......
So könnte man vieleicht die Leute im C auch wieder etwas mehr integrieren...
Wiiter klatsche, alli wiiter klatsche, bis der FCB s'goal gschosse het.. (2-3 mol)
Lüüter singe.......
gueti idee...Edu hat geschrieben:Wie wärs wenn man das Lied noch etwas erweitern würde:
Lüüter singe.......
fangsch a am samstig? i setz mit i...

basel - ai stadt, ai club & ai liebi!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
gegen Sion gegen Ende gings eigentlich schon ganz gutEdu hat geschrieben:So könnte man vieleicht die Leute im C auch wieder etwas mehr integrieren...
asselerade hat es vielleicht etwas krass ausgedrückt, aber im prinzip hat er recht. ist doch krank, das eigene team nicht zu unterstützen, weil einem der trainer nicht genehm ist.ootb hat geschrieben:Bist wohl auch einer der die ganze Zeit singt und nichts vom Spiel sieht.
Wer Zuhause gegen den Tabellenletzten nicht gewinnt, dem kann man wirklich nicht helfen.
(Habe ja nicht gesagt kein Support gegen den FCZ oder YB).
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
es wurde schon boykotiert, weil ganz andere sachen nicht genehm waren!udu hat geschrieben:asselerade hat es vielleicht etwas krass ausgedrückt, aber im prinzip hat er recht. ist doch krank, das eigene team nicht zu unterstützen, weil einem der trainer nicht genehm ist.
es ist einfach unglaublich, dass seit nunmehr 3 jahren zugeschaut wird, wie ein trainer, dem ein fürstliches budget zur verfügung steht, augenwischerei betreibt, ohne dass auch nur ein negativer ton kam!
griessli

ich habe definitiv kein problem damit, wenn vorstand, trainer oder spieler kritisiert werden (webteam muss selbstverständlich ausgenommen sein ;-)). aber wegen einzelner personen, das ganze team zu strafen ist kontraproduktiv.baslerstab hat geschrieben:es wurde schon boykotiert, weil ganz andere sachen nicht genehm waren!
es ist einfach unglaublich, dass seit nunmehr 3 jahren zugeschaut wird, wie ein trainer, dem ein fürstliches budget zur verfügung steht, augenwischerei betreibt, ohne dass auch nur ein negativer ton kam!
griessli![]()
endlich habe ich es gefunden! in schweden wird es gesungen.... hier habe ich es bestimmt noch nie gehört!
wäre fett, die melodie ist sowas zum mitsingen!
http://www.exlibris.ch/downloadm.aspx?s ... 2&t_na=dlm
wäre fett, die melodie ist sowas zum mitsingen!
http://www.exlibris.ch/downloadm.aspx?s ... 2&t_na=dlm