Fahnenmeer

Diskussionen rund um den FCB.
cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

stoff kann jeweils am montag im fanprojekt oder gegen bestellung an matchtagen
beim wagen zu meist günstigen konditionen bezogen werden...
verarbeitung ist dir völlig selbst überlassen, ein paar tipps wirst du beim kauf
sicher von den umstehenden personen erhalten.

ps. versucht mit kollegen und anderen zusammen zu spannen und somit stoff
in grösseren mengen zu beziehen, andererseits wirds mühsam und kostspieliger..
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

hanfueli hat geschrieben:Was isch das füre Stoff wo die meischte Fahne druss gmacht sin? isch das s gliiche wieme für drache brucht, mit dem hüseli-muschter drinn? Wo kriegt me sone stoff her, resp. was koschtet döt dr meter öppe?

Usserdem möchti no wüsse wie me das neiht. Stoff doppelt näh und andersfarbigi Teil eifach druffneihe oder ussschniide und zämmesetze?

Messi für d hilf scho im Voruss
Wenn öpis druf willsch nähie, z.B. um em obere Bispiel s MKBS, denne isches am eifachste, neisch zerst die gälbe buechstabe uf dr untergrund, und denne schnidisch dr hintergrund wäg, dört wos Gälb muess sii. Ha so grad letzschi e grösseri gmacht, chunt guet.

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Ich probiers mol mit Tyvek. Isch schiins brutal liicht, rissfescht und wetterfescht.

Weiss öpper mit was me das am beschte bemolt? ha immene "drachenforum" :o es paar Tipps gfunde: Deka Textilfarb oder Acrylfarb. Het öpper Erfahrig mit däm?
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Oke ich merk es will mir niemerts hälfe... :mad:

Aber ha mi unterdesse umentschide und mach doch e rotblaui. Allerdings bruchi no dr stoff. Schiins kriegt me das im Fanprojekt. Allerdings bini no nie döt gsi und weiss au nid wo das isch. Cha me döt eifach so iinetrampe oder wie lauft das? Ha do no kei ahnig :confused: Muess me dr Stoff vorbstelle?

HIIIILFEEE! :D
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

hanfueli hat geschrieben:Oke ich merk es will mir niemerts hälfe... :mad:

Aber ha mi unterdesse umentschide und mach doch e rotblaui. Allerdings bruchi no dr stoff. Schiins kriegt me das im Fanprojekt. Allerdings bini no nie döt gsi und weiss au nid wo das isch. Cha me döt eifach so iinetrampe oder wie lauft das? Ha do no kei ahnig :confused: Muess me dr Stoff vorbstelle?

Frogsch am beste dr Ivolino per PN, dä weiss bscheid, und chönt dir wenn viel bruchsch au uf zitte due.

Apassionado
Neuer Benutzer

Beitrag von Apassionado »

hanfueli hat geschrieben:Oke ich merk es will mir niemerts hälfe... :mad:

alsoo:
i weis nid abr drache forum etc. isch bullshit, e fahne mues einigermasse geil wirke und schön falle. me seht die usere rächte distanz also mueses überhaupt nid perfekt sy...
fahe stoff im fp: gundeldingerstross 315, eifach ihne go und mit de lüt ins gspröch kho, saage was de gärn hätsch...immer am mäntig zoobe odr muesch halt öbbis abmache.
allerdings ischs grad knapp mit stoff hani ghört, muesch halt abchegge! schribsch mol e mail and ornella. wenn de no anderi frooge hesch schribsch mol e pn...

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Apassionado hat geschrieben:alsoo:
...isch bullshit...
Muesses grad so sii, er het wenigstens dr Wille öpis z mache. ;)

D Kritik bezüglich Trachestoff isch durchus berächtigt, dä dörfti je nach grössi vor Fahne z liicht si.

Bezüglich Farb übrigens no, ich weiss d Margge grad nid, aber ich ha im Tschopp ir Stadt Stofffarb gholt, am beste nimmsch es chleins stückli mit, denne chöne sie dir au besser hälfe.

Ich ha Stofffarb verwändet, wo ich vo hinte no ha drüber büglet, damits Wasserfest isch. Und denne beidsitig gmolt.
(Chunt natürlich uf d Fahne und s Motiv druf a).

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Delgado hat geschrieben:Bezüglich Farb übrigens no, ich weiss d Margge grad nid, aber ich ha im Tschopp ir Stadt Stofffarb gholt, am beste nimmsch es chleins stückli mit, denne chöne sie dir au besser hälfe.
Wird wohl WACO oder so ähnlich gsi sii....

Hetts öbe so ussgseh?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Delgado hat geschrieben:Muesses grad so sii, er het wenigstens dr Wille öpis z mache. ;)

D Kritik bezüglich Trachestoff isch durchus berächtigt, dä dörfti je nach grössi vor Fahne z liicht si.

Bezüglich Farb übrigens no, ich weiss d Margge grad nid, aber ich ha im Tschopp ir Stadt Stofffarb gholt, am beste nimmsch es chleins stückli mit, denne chöne sie dir au besser hälfe.

Ich ha Stofffarb verwändet, wo ich vo hinte no ha drüber büglet, damits Wasserfest isch. Und denne beidsitig gmolt.
(Chunt natürlich uf d Fahne und s Motiv druf a).
stofffarb isch schweine schweine teuer!
Basel ai Liebi!!!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

maradoo hat geschrieben:stofffarb isch schweine schweine teuer!
Tja, me muess halt Priis-Leistig-Verhältnis aaluege, wenn denn richtig überlegsch, isch d Textilfarb oder Stoffmolfarb (so heisse die glaub off.) gar nid viel tüürer oder sogar günstiger.... Wenn nämlig scho nach e paar Spiel die billig was-für-immer-Farb afoht abblättere und du entweder e ständig gruusiger ussende DH oder Fahne hesch oder sie sogar all paar mol muessch neu mache, denn isches wohl günschtiger e Farb z näh, wo vo dr Farb här praggtisch ewigs haltet.... Und e zweite Vorteil gegeüber de Billig Abdeck-etc.-Farbe isch au no, dass so tüüreri Farbe für Stöff au no e klaineri Usswirkig uff s Gwicht hän.-
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

stofffarb lohnt sich definitiv nid! au mit normaler acrylfarb oder mit dispersion
losst sich sehr guet und günschtig e schöns resultat erziele...obwohl gnaihti
fahne immer no s schönschte sin...
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

cigán hat geschrieben:stofffarb lohnt sich definitiv nid! au mit normaler acrylfarb oder mit dispersion
losst sich sehr guet und günschtig e schöns resultat erziele...obwohl gnaihti
fahne immer no s schönschte sin...
i ha sit johre kei gebruchsaaleitig me so genau miese läse wie die vo dr naihmaschine... :o :D
Basel ai Liebi!!!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

maradoo hat geschrieben:i ha sit johre kei gebruchsaaleitig me so genau miese läse wie die vo dr naihmaschine... :o :D
DIE miesst ich glaub au mol läse, eb ich denn aber s ganzi au ummsetze wurd kenne, wohl weniger :eek: und ich ha doch e n Idee fir e ney Fahne :rolleyes:

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

E kleini Bitt an alli mitere Fahne.

Wer möglich die während em Spiel am unte z loh (usser bi de Gool halt). Mi dunggts sehr viel Lüt kömme gar nüt me vom Match mit, singe eifach zum Teil bizli und s wird eifach kuum emol uf d Spielsituation reagiert.

Focus 24
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Focus 24 »

radiobemba hat geschrieben:E kleini Bitt an alli mitere Fahne.

Wer möglich die während em Spiel am unte z loh (usser bi de Gool halt). Mi dunggts sehr viel Lüt kömme gar nüt me vom Match mit, singe eifach zum Teil bizli und s wird eifach kuum emol uf d Spielsituation reagiert.
Jetzt chömed die schprüch muesch ja nid ih mk stoh... u.s.w...

maister08
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maister08 »

radiobemba hat geschrieben:E kleini Bitt an alli mitere Fahne.

Genau, wieso stehst du dann in der MK? :mad: Fahnen gehören dazu.

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Permanent Fahnen? Ich habe am Sonntag ca. 1/3 des Spiels die rechte Seite nicht gesehen.

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

Focus 24 hat geschrieben:Jetzt chömed die schprüch muesch ja nid ih mk stoh... u.s.w...
Was heisst do jetzt chöme d Sprüch???

Es isch so! Wer's nit vertrait das in dr MK Fahne gschwunge wärde, isch am falsche Platz! Mä cha versueche Rücksicht z neh bi Freistöss u. Eckbäll aber grundsätzlich ghöre d Fahne in Wind!

Lueg s erste Bild a in dem Fred. DAS isch Basel.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

radiobemba hat geschrieben:Permanent Fahnen? Ich habe am Sonntag ca. 1/3 des Spiels die rechte Seite nicht gesehen.
ich hatte freie sicht, aber von einem fussballspiel habe ich wenige momente wahrgenommen, rechts wie links.

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

pauli hat geschrieben:ich hatte freie sicht, aber von einem fussballspiel habe ich wenige momente wahrgenommen, rechts wie links.
Es goht do nid drumm wie dr FCB momentan schuttet.

I bi in de ledschde 10 Johr an ca. 80 -90 % vo de Heimspiel gsi, "gstört" wie jez hän mi d Fahne no nie.

Und vo wäge DAS isch Basel: S hän au anderi viel und oft d Fahne dobe

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

radiobemba hat geschrieben:Permanent Fahnen? Ich habe am Sonntag ca. 1/3 des Spiels die rechte Seite nicht gesehen.
wenn du nichts siehst dann stell dich doch in der kurve an den linken oder rechten rand. da gibts sogar teilweise noch freie sitzplätze...
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Sich kritisch gege igendwas us dr Kurve z üssere kunnt schinbar nid in Frog.

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

radiobemba hat geschrieben:Sich kritisch gege igendwas us dr Kurve z üssere kunnt schinbar nid in Frog.
isch sicher kai problem... aber sicher nytt im netz... gang mol perseenlig mit de lytt go rede... isch sicher besser als do im forum dr max mache...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Also ich weiss jo nid. I bi z.B. bim Cupfinal D5 circa in dr 15. Reihe gstande, biz
links vo dr Mitti, und ha nie d Sicht nid gha weg ere Fahne.

Vilicht hani abr au z vil gschraue und has nid gmerkt. ;) :p

Aber ich würd mol sage: wär d Fahne närvt ka easy in Balkon oder D Parkett
biz usse goh, voilà. ;)
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Knecht Ruprecht28
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knecht Ruprecht28 »

Also ich find, dass me d Fahne und DH's währendem Match problemlos ab und zue cha uffe mache... Mien jo nid immer diä glyyche sii, wo gschwänggt wärde... Und binere spannende Szene cha me jo luege, dass mes kurz dunde lost...

Finds aber unter jeder Sau, wenn diä ganzi Zyt e paar Reihe oobe dra gmotzt wird, und denn isch schlussändligg plötzligg dr DH wäg, wies bi uns vor cho isch...
DH klaue in dr eigene Kurve findi aifach unterschti!
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!

RAVENS BASEL 1995

Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!

Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir

Muttenzerkurve - mi dehai...

Alles nur für Di, FCB ...

Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich find, dass me d Fahne und DH's währendem Match problemlos ab und zue cha uffe mache... Mien jo nid immer diä glyyche sii, wo gschwänggt wärde... Und binere spannende Szene cha me jo luege, dass mes kurz dunde lost...

Finds aber unter jeder Sau, wenn diä ganzi Zyt e paar Reihe oobe dra gmotzt wird, und denn isch schlussändligg plötzligg dr DH wäg, wies bi uns vor cho isch...
Zum obere Teil: genau so hätti mr das vorgstellt

Zum undere Teil: findi au drnäbe

Und vo wäge do inne dr Max mache: Wenn s eim vo dä Fahneschwänker gosch go sage, hesch garantiert nid konstruktiveri Biträg als i se do bekumm.

analog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von analog »

radiobemba hat geschrieben:Und vo wäge do inne dr Max mache: Wenn s eim vo dä Fahneschwänker gosch go sage, hesch garantiert nid konstruktiveri Biträg als i se do bekumm.
hehehe... da kommt dann wahrscheinlich eher das allgemein bekannte "Kläppergässli" zur Anwendung!
das leben will einen ausgeben...

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

E kleini Bitt an alli wo in dr mk singe.

Wärs möglich das während em Spiel z unterloh? i ka mi mit mim platznochber nie richtig übers spiel unterhalte...

:rolleyes:
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich find, dass me d Fahne und DH's währendem Match problemlos ab und zue cha uffe mache... Mien jo nid immer diä glyyche sii, wo gschwänggt wärde... Und binere spannende Szene cha me jo luege, dass mes kurz dunde lost...

danke für den beitrag, so sehe ich das auch. wer probleme hat kann ja jeden montag ins Fanprojekt gehen und seine vorstellungen einer besseren kurve diskutieren, oder während dem match die betroffene person direkt ansprechen, aber "Fahne abe" ist nicht ansprechen!!!!

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

HKV hat geschrieben:E kleini Bitt an alli wo in dr mk singe.

Wärs möglich das während em Spiel z unterloh? i ka mi mit mim platznochber nie richtig übers spiel unterhalte...

:rolleyes:
Es git scho wahnsinnig dämlichi Lüt do inne :rolleyes:

Also nomol für die wos nid begriffe hän:

I ha überhaupt nüt gege Fahne schänke, aber bi Situatione wo e Chance ka drus entstoh (Eckball, e Rush vom Chipperfield uf dr Site,...), fänd is doch sehr guet, würd me se ame unte loh

Antworten