Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!

Diskussionen rund um den FCB.
Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

wickedap hat geschrieben:wie wärs eifach trotzdem mit: "lüter singe bis dr fcb maischter isch..."
nochher köne mir gern über d'bedütig und motivation vo dem lied diskutiere! alli mit singe, denn springt dr funke scho... ;)
Ich fänds auch schön, würde der Funken wieder mal in die andere Richtung springen. Siehe Bellänz-HZ2. Dann ist's meiner Meinung nach immer noch am geilsten.
© by Legolas - all rights reserved

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

brutale ohrwurm! ganz gueti sach... sogar e paar sittener fans häns im trämli no dr ganz wäg gsummt...

wenn denn mol no s'ganze stadion mitsingt, wenn mr meischter sin! ooooooooooh! feeeeeeeeeeet!
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

scorpion
Benutzer

Beitrag von scorpion »

Wie wäre es mit:

Spiele, Basel spiele!!! (statt Kämpfe, Basel kämpfe)

Vielleicht kitzeln wir den einen oder anderen rot-blauen Skischuh so damit, dass sich das momentane Geschtampfe in einen argenischen Tango verwandelt.....

Das eine (spielen) tun und das andere (kämpfen) nicht lassen.

WO ist unsere 10??????
Seit bei Carlitos und Ergic in der 1. Saisonhälfte wenigstens punktuell Ihr Können aufblitzte und im 08 davon absolut "zero" zu sehen ist, ja seither......
macht der FCB "Spass".....

Fussball ist eigentlich einfach:
o-Ton vom O2: "Geht's raus und SPIELTS Fussball".....

Daher mein Votum:

Spiele, Basel spiele!!! Spiele, Basel spiele!!! Spiele, Basel spiele!!!

(ein "etwas" frustrierter FCB-Fan)

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Bin gescht emole im C gsi...es het brutal geil tönt wo ganz lisslig und dene plötzchlich voll luut gsunge worde isch...het mr richitg durchs ganze Station ghört..hend sicher au d Spieler gspührt....isch ächt brutal geil gsi!!!!!

Falls d Spieler emole münd ufwache...so ka mrs mache!
Het sogar einzelni im C und B ka wo drzue mitklatzscht hend...es kunnt es kunnt..jetzte nur no Maischter wärde :cool:
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

BaselStar hat geschrieben:Bin gescht emole im C gsi...es het brutal geil tönt wo ganz lisslig und dene plötzchlich voll luut gsunge worde isch...het mr richitg durchs ganze Station ghört..hend sicher au d Spieler gspührt....isch ächt brutal geil gsi!!!!!

Falls d Spieler emole münd ufwache...so ka mrs mache!
Het sogar einzelni im C und B ka wo drzue mitklatzscht hend...es kunnt es kunnt..jetzte nur no Maischter wärde :cool:
Hmm...leider sin sie geschter trotzdäm nid ufgwache...d Fans könne do kuum öbbis mache, wenn s in de Köpf vo gwüsse Herre nid stimmt! ;)
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

ich ha das geschtr rächt geil gfunde, das lied isch definitiv guet!
nur sött mrs vilicht öftr lislig->lut singe, will lang und lut singe haltet mr nit zlang dure, s'goht nit rächt
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Master hat geschrieben:ich ha das geschtr rächt geil gfunde, das lied isch definitiv guet!
nur sött mrs vilicht öftr lislig->lut singe, will lang und lut singe haltet mr nit zlang dure, s'goht nit rächt
Man könnte ja auch "witer singe" daraus machen, dann hatsich das mit der Lautstärke (was praktisch eh nie klappt bzw. einen Sinn ergibt) erledigt...
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Barty hat geschrieben:brutale ohrwurm! ganz gueti sach... sogar e paar sittener fans häns im trämli no dr ganz wäg gsummt...

wenn denn mol no s'ganze stadion mitsingt, wenn mr meischter sin! ooooooooooh! feeeeeeeeeeet!
Die Bedingig isch eigentlich s trurige an dr ganze gschicht.

DIE SÖLLE MOL MITSINGE OHNI DASS MIR MEISTER SII MÜEND.

Was mir gester ufgfalle isch, do gönd es paar deftig ab bim Echo, stönd uf, gestikuliere mit händ und füess, schreie s Echo als giengs um läbe oder tod.

und die räschtliche 89 Minute hockesi doo und wens hoch chunt chlatsche si no bitzeli. :confused:

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Delgado hat geschrieben: Was mir gester ufgfalle isch, do gönd es paar deftig ab bim Echo, stönd uf, gestikuliere mit händ und füess, schreie s Echo als giengs um läbe oder tod.

und die räschtliche 89 Minute hockesi doo und wens hoch chunt chlatsche si no bitzeli. :confused:
Warum also nicht mehr mit dem Echo Stimmung machen?

Long Island
Benutzer

Beitrag von Long Island »

Das Lied ist langsam durch.... irgendwie dämlich und nur noch gääähhhnnnn.... passt zum fcb im moment.... :mad:

ootb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ootb »

Im Moment passt besser:
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s Goal schiesse lehrt.
Let's Go FC Basel

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

Das Lied isch eifach geil, wie alli wo mir hän, authentisch und nit kopierbar!! :cool:

Je me mitmache, desto geiler tönts und desto besser kunnts übere, und desto me triibe mir unseri mannschaft aa!

glaubet nit an geister!!
cigán hat geschrieben:polizia assassini

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

Long Island hat geschrieben:Das Lied ist langsam durch.... irgendwie dämlich und nur noch gääähhhnnnn.... passt zum fcb im moment.... :mad:
ändli ein wo's schnallt....

s'wird eifach wyter gsunge... fcb spieler wärde gfoult.. pfiff nur ussem c oder oberrang.. chas nyt si!!!

voll am spielverlauf verby...

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Bi drfür dass mir in St. Galle s Lied vor em Abpfiff a stimme, mit folgender kline änderig:

.....bis dr Christian Gross entloh worde isch. Lüter singe immer lüter singe bis dr Christian Gross entloh worde isch.
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Kimplayer hat geschrieben:Bi drfür dass mir in St. Galle s Lied vor em Abpfiff a stimme, mit folgender kline änderig:

.....bis dr Christian Gross entloh worde isch. Lüter singe immer lüter singe bis dr Christian Gross entloh worde isch.
Jetzt losch dr gliichi scheiss eifach imene andere Thread uuse

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

whizzkid hat geschrieben:Jetzt losch dr gliichi scheiss eifach imene andere Thread uuse
Wieso scheiss?

Syt em Summer 2006 goht gar nüt meh mit dem Trainer. Ich ha scho nach em letzte Titel 2005 gsait, dass es an dr Zyt isch dr Gross in d Wiesti schigge. Er erreicht s Team nüm, lehrt nit us sine eigene Fehler. S 4-1-4-1 System het uns scho 2006 dr Titel kostet. Es wird uns au jetzt wieder dr Titel koste. Sorry, aber mit dem Team dörfsch nit eso spiele loh. Mir hänn in däm Friehlig ei gute Match gseh und dass isch dä gege Gsamaggs gseh und dört hänn si mit 2 Stürmer gspielt.
S Heimspiel gege Sion muesch gwünne. Und drfür muess meh, wenn nüt meh goht (und au DU chasch mr nit vrzelle, dass ab dr 60. Minute au nur asatzwiis öbbis gloofe isch) halt no e zweite Stürmer iwäggsle.
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Magoo hat geschrieben:ändli ein wo's schnallt....

s'wird eifach wyter gsunge... fcb spieler wärde gfoult.. pfiff nur ussem c oder oberrang.. chas nyt si!!!

voll am spielverlauf verby...
Es gibt auch noch einen Mittelweg, das Lied (viele Lieder) ist/sind geil und soll/en regelmässig gesungen werden, aber bei deinem erwähntem Beispiel muss es tatsächlich endlich wieder kochen, situativ muss man wieder angepasster reagieren, man darf, ja man muss ein solches Lied auch mal unterbrechen. Schönes Beispiel am Sonntag, der Schiri pfiff Foul, zückte die Karte aber erst als er vom Publikum unter Druck gesetzt wurde. Diese Einflussnahme des Publikums wird auch meiner Meinung nach nicht voll ausgenützt.
SCONVOLTS BASILEA 98

finguinpicker
Benutzer

Beitrag von finguinpicker »

also, an kritik an unserem liedguet manglets jo nid. toll das sich so viel drüber gedangge mache was alles nid guet in dr kurve kunnt.

velicht wärs jetzt hald doch klai weneli interessanter, wen mä mol ä vorschlag wurd ghöre was mä den singe sell, usser em ständige EFCEBE zem pushe (was jo guet und rächt isch).

äs hängt mr aifach langsam zem hals us, weni bschtändig mues ghöre wie verschisse mä in dr kurve ufe match ygoht mitem singe und schreye. ich kah verstoh das es lyt git wos stört das zem dail bitz viel wärt uf melodie oder täggscht gleggt wird. das abr nur widr gmotzt wird widrspiegelt doch widr mol das es do inne viel aifacher isch sich uszloh über epis wo aim stört, als wirgligi konschtruggtivi vorschleg z`mache.

i merg grad dasi vo minere aigentlige frog abkum:

MIT WELLEM LIED ODR GSCHREY SELLE MR DEN UNSERI JUNGS VORWÄRTS BRÜLLE???

1. EF CE BE...
2. ???
usw.

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

SCAR hat geschrieben:Es gibt auch noch einen Mittelweg, das Lied (viele Lieder) ist/sind geil und soll/en regelmässig gesungen werden, aber bei deinem erwähntem Beispiel muss es tatsächlich endlich wieder kochen, situativ muss man wieder angepasster reagieren, man darf, ja man muss ein solches Lied auch mal unterbrechen. Schönes Beispiel am Sonntag, der Schiri pfiff Foul, zückte die Karte aber erst als er vom Publikum unter Druck gesetzt wurde. Diese Einflussnahme des Publikums wird auch meiner Meinung nach nicht voll ausgenützt.
Super findi au wenn eine uf dr Site mol mit viel Platz am seggle isch und eifach seelerueig witer gsunge wird. S isch mr sch fasch peinlig gsi, asi ebbis dri gschraue ha und susch het keine uf Situation reagiert -> so ergit sich bi mir folgende Punkt: lönd mol die verdammte Fahne unte wärend däm s Spiel lauft, si sin jo ganz nätt und schön, aber eigentlich wurdi ame glich no gärn dr Match luege.

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

finguinpicker hat geschrieben:also, an kritik an unserem liedguet manglets jo nid. toll das sich so viel drüber gedangge mache was alles nid guet in dr kurve kunnt.

velicht wärs jetzt hald doch klai weneli interessanter, wen mä mol ä vorschlag wurd ghöre was mä den singe sell, usser em ständige EFCEBE zem pushe (was jo guet und rächt isch).

äs hängt mr aifach langsam zem hals us, weni bschtändig mues ghöre wie verschisse mä in dr kurve ufe match ygoht mitem singe und schreye. ich kah verstoh das es lyt git wos stört das zem dail bitz viel wärt uf melodie oder täggscht gleggt wird. das abr nur widr gmotzt wird widrspiegelt doch widr mol das es do inne viel aifacher isch sich uszloh über epis wo aim stört, als wirgligi konschtruggtivi vorschleg z`mache.

1. EF CE BE...
2. ???
usw.
es goht doch do drumm, dass me die wirklige vorteil, vome heimspiel nümm nutze duet. dr häxxekessel joggeli gits scho e zittli nümm. es bestrittet jo niehmer, dass es guet tönt. aber dä dräggig strycher am sunntig hätt ruhig emoll dörfe z'spüre bikoh, was für e hafekääs är pfifft (uff karte bezoge). s'het mi dunkt, ihm hän d'liedli au no gfalle......

s'situative kunnt z'kurz! nit numme was dr "druck" uff e schiri aagoht, au was d'unterstützig vo dr mannschaft bedrifft. s'git stadie, wo s'halbe stadion uffstoht, wenn ihri mannschaft e ball eroberet het, und lärm macht, wenn e gegezug ka gfahre wärde. das draiht doch e spieler. villicht würde sich denn bi uns au moll 5-6 spieler am e konter beteilige, und nit numme eine........
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Also "lüter singe" isch scho geil.... muessi sage! Aber läck mir, wenn bim frische 1:0 Stand gege Sion (!!!) "stöhnt uf wenn ihr basler sind" agstumme wird, muess me ufhöre! Weniger suffe und mol biz mehr d Lieder ufs Spiel apasse! :D

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

baslerstab hat geschrieben:es goht doch do drumm, dass me die wirklige vorteil, vome heimspiel nümm nutze duet. dr häxxekessel joggeli gits scho e zittli nümm. es bestrittet jo niehmer, dass es guet tönt. aber dä dräggig strycher am sunntig hätt ruhig emoll dörfe z'spüre bikoh, was für e hafekääs är pfifft (uff karte bezoge). s'het mi dunkt, ihm hän d'liedli au no gfalle......

s'situative kunnt z'kurz! nit numme was dr "druck" uff e schiri aagoht, au was d'unterstützig vo dr mannschaft bedrifft. s'git stadie, wo s'halbe stadion uffstoht, wenn ihri mannschaft e ball eroberet het, und lärm macht, wenn e gegezug ka gfahre wärde. das draiht doch e spieler. villicht würde sich denn bi uns au moll 5-6 spieler am e konter beteilige, und nit numme eine........
das het au viel zdue mit de lüd wo im c und a hocke, die sind meischdens nur do zum e schöns spiel zgse. weme die spiel gse het in dr champions league denne hetme gse das total anderi lüd an fcb mätch gange sind, deuphorie isch viel höcher höcher gsi!!!

dr hunger fo de fans het enorm abgno und dodrmit au dstimmig im stadion.

vilicht sötme wiedr mol e flyer schribe und die im ganze stadion verteile, me söll alles gä um dr fcb zunterstütze bis zum schluss. oder irgend so öbbis das dlüd wieder richtig mit mache wie an däne grosse champions league öbe. :rolleyes:

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

finguinpicker hat geschrieben:also, an kritik an unserem liedguet manglets jo nid. toll das sich so viel drüber gedangge mache was alles nid guet in dr kurve kunnt.

1. EF CE BE...
2. ???
usw.
Also im Moment lässt sich die Mannschaft glaube ich durch gar nichts pushen...

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

NaSrI hat geschrieben:das het au viel zdue mit de lüd wo im c und a hocke, die sind meischdens nur do zum e schöns spiel zgse. weme die spiel gse het in dr champions league denne hetme gse das total anderi lüd an fcb mätch gange sind, deuphorie isch viel höcher höcher gsi!!!

sehr guet möglich! aber dr wäg, das z'ändere sinn keini ufforderigszeedel, sondern die widdr aaz'stecke. das ka d'kurve nit ellei, do muess sicher au d'mannschaft drzue byydraage. aber gueti-stimmig lieder, stecke dr a-fan nit aa.
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

Sorry aber ich verstand immer nonig wieso alle do drinne so e grosse Sach über ei neues Lied mache..

Mir sötte jede Wuche neue Lieder ha..oder zumindestens öppis originells und nit numme ei mol pro Jor ei neues Lied ausebringe und so mache als wäre mir die grösste..

Wäri geil wenn es in Joggeli vom singe hä so sie würd in England..fascht jede Wuche neue originelle Lieder die sich au perfekt Gegner aeigene..

ich mein bi Derby het dr Mile scho sie eigenes Lied :eek:

"He plays on the left, he plays on the right, Mile Sterjovski makes us look alright."

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

NaSrI hat geschrieben:das het au viel zdue mit de lüd wo im c und a hocke, die sind meischdens nur do zum e schöns spiel zgse. weme die spiel gse het in dr champions league denne hetme gse das total anderi lüd an fcb mätch gange sind, deuphorie isch viel höcher gsi!!!

vilicht sötme wiedr mol e flyer schribe und die im ganze stadion verteile, me söll alles gä um dr fcb zunterstütze bis zum schluss. oder irgend so öbbis das dlüd wieder richtig mit mache wie an däne grosse champions league öbe. :rolleyes:

allezallezefcebe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von allezallezefcebe »

TonofBasel hat geschrieben:Sorry aber ich verstand immer nonig wieso alle do drinne so e grosse Sach über ei neues Lied mache..

Mir sötte jede Wuche neue Lieder ha..oder zumindestens öppis originells und nit numme ei mol pro Jor ei neues Lied ausebringe und so mache als wäre mir die grösste..

Wäri geil wenn es in Joggeli vom singe hä so sie würd in England..fascht jede Wuche neue originelle Lieder die sich au perfekt Gegner aeigene..

"He plays on the left, he plays on the right, Mile Sterjovski makes us look alright."

soorry aber de abschnitt verstohni überhaupt nid. :D aber was du meinsch stimmt scho!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

TonofBasel hat geschrieben:Sorry aber ich verstand immer nonig wieso alle do drinne so e grosse Sach über ei neues Lied mache..

hallo? es sind meistens pro johr mehreri neui lieder.. das isch eifach sneuste, und irgendwie au chli en ohrwurm..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

i muess do halt au widder mol was sage.....

Was mir eifach ufgfalle isch die ganzi Saison scho....

Nach dr Pause findi sötte Lieder gsunge wärde, wo dr Mannschaft zeige, mir wänn mehr... (sicher mehr als e 1:0 am Sunntig z.B.)
- FC Basel schiess e Goal
- mir stöhn immer hinter dir
- etc.
Lieder wo jede kennt, wo me Kraftvoll und Lut mitsinge cha..

ABER, am Sunntig trälleret d'Kurve öppe 10 Minute "uf los gohts los" das lied het e nätte text, aber isch suscht soo ischlörfend und träg... *gäähnn*
... so Bispiel hets scho paar mol gäh... nach dr Pause mien mir doch d'Mannschaft widder ufwecke... !!!! hallo??

oder ebe eifach mol bitzeli Situationsbezoge und nid eifach wyter trällere...

"s'lütter Singe findi no cool, wie dört, wo dr FCB am Final sini 7 Minute kha het..."... wenn sie aber so dräckspiele, wie am Sunntig... denn isch es mir nid ums lüter singe, sondern dass die 11 Jungs dr Finger zum Arsch usenämme und renne und kämpfe, kei Ball verlore gänn.... "

i gseh das au als Grund, dass d'Stimmig schlächter wird.... willi mänkmol s'Gfühl ha, es goht nümme drum d'Mannschaft unterstütze und aheize, sondern zum sich sälber fiere.... will mir jo d'MK sin, will mir jo die lüttischte sin... friener isch es nid drum gange, dass mir e "Verpflichtig" hän, will mir d'MK sin.
Es isch drum gange, dass jede FCB Fan isch, dass jede hinter sinere Mannschaft stoht...

Villiicht sötte sich gwüssi Lütt us dr Kurve au eifach widder mol uf s'Spiel konzentriere während eme Match und nid nur uf d'Kurve und d'Stimmig...
und anderi afficke, will sie nid singe... Gott... kei Reaktion, wenn e Spieler vo uns zämmeglegt wird, sondern schön wyter singe, eifach singe singe singe, egal was dört unde passiert... aber denn öper wo näbe dra stoht go afficke, du muesch mitsinge mir sin d'MK... geht's??
i gib zue, dassi am Sunntig die zweit Halbzyt nid eimol s'Mul ufgmacht ha....

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

one_love hat geschrieben:i

Nach dr Pause findi sötte Lieder gsunge wärde, wo dr Mannschaft zeige, mir wänn mehr... (sicher mehr als e 1:0 am Sunntig z.B.)
- FC Basel schiess e Goal
- mir stöhn immer hinter dir
- etc.
Lieder wo jede kennt, wo me Kraftvoll und Lut mitsinge cha..

ABER, am Sunntig trälleret d'Kurve öppe 10 Minute "uf los gohts los" das lied het e nätte text, aber isch suscht soo ischlörfend und träg... *gäähnn*
, wie am .
Vill vo dr neue Lieder wirke ischlöfernd...und wens dene au nur die halbi MK duet singe....

Do ich am letze Match im C gsi isch isch mr das ufgfalle, weni mr aber in dr MK stoht fallt eim das nid würkli uf...isch mr ämmel so gange....
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Antworten