Aber du meinst damit nicht die Truppe von FCZ-Köbi, oder?Delgado hat geschrieben:Im Juni spielt der Rasen eine untergeordnete Rolle, diese 22 Mann auf dem Feld im Juni können allesamt Fussball spielen.![]()
Cupfinal 2008
Nur BASEL, sonst nichts...
FC BASEL in die CL! (ANTI SF DRS... da verfolge ich Auswärtsspiele lieber via Radio)
Gibts eigentlich schon ein Nummernschild "FC Basel Meister & Cupsieger 2008"?
FC BASEL in die CL! (ANTI SF DRS... da verfolge ich Auswärtsspiele lieber via Radio)
Gibts eigentlich schon ein Nummernschild "FC Basel Meister & Cupsieger 2008"?
isch jo scho e bitzeli öppis los uff em barfi:
http://www.basel.ch/de/basel_virtuell/webcam
F.R.B. - Freie Republik Basel
schiene ufbroche zsi...RED&BLUE hat geschrieben:isch jo scho e bitzeli öppis los uff em barfi:
i mach mi au langsam uf e wäg in tämpel!
HOPP FCB! LÜTER SINGE!!!!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
klappt das au ussm gschäft??Längi hat geschrieben:ich glaub uf
http://www.hispeed.ch/Live_TV/SF_2/
cha mers online luege, falls mr cablecom Kund isch![]()
denn mueschs nid vollbild aluege4057!!! hat geschrieben:ich ha dä aschluss... nur machts bi mir so blödi faxe!!! ich kei duure ha grad nüt ztue im gschäft und muess uf fcb.ch do wiene trottel go läse![]()
[CENTER]____________________
© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
- Metallica79
- Erfahrener Benutzer
Und es wird gefeiert http://www.basel.ch/de/basel_virtuell/webcam
Übernehme keine Garantie über meine Schreibfehler
u201EDu sitzt da und liest in der Bibel, du sagst Gebete auf... und es bringt dich nicht weiter! Rede über Psalme, sprich über Psalm 3,16 im Johannes Evangelium ... Das Austin Evangelium Psalm 3,16 sagt: Ich habe dir den Arsch aufgerissen!u201C
u201EDu sitzt da und liest in der Bibel, du sagst Gebete auf... und es bringt dich nicht weiter! Rede über Psalme, sprich über Psalm 3,16 im Johannes Evangelium ... Das Austin Evangelium Psalm 3,16 sagt: Ich habe dir den Arsch aufgerissen!u201C
- redflag166
- Erfahrener Benutzer
Schad hend d'Spiler nachem Schlusspfiff nid so gfiired.. Isch irgendwie voll komisch übercho im TV.. Als wärs eifach en normale Sig gsi.. Vilicht halt wels klare Favorit gsi sind..
Suschd isches aber es guets Spil gsi.. Mer mues aber säge das dr'FCB am Afang würkli chli Glück gha hed...
No en Grund me de Ponga zu eus holä!
Suschd isches aber es guets Spil gsi.. Mer mues aber säge das dr'FCB am Afang würkli chli Glück gha hed...
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
redflag166 hat geschrieben:Schad hend d'Spiler nachem Schlusspfiff nid so gfiired.. Isch irgendwie voll komisch übercho im TV.. Als wärs eifach en normale Sig gsi.. Vilicht halt wels klare Favorit gsi sind..
nit gfreut?
Ponga?
gang eine go trinke - isch besser für dir
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Haben wir das gleiche Spiel gesehen? Im Gegenteil, ich war sogar überrascht, wie sehr sich ALLE Spieler gefreut haben und zu CG hingelaufen sind, inkl. Chippy, und ihm gratulierten.redflag166 hat geschrieben:Schad hend d'Spiler nachem Schlusspfiff nid so gfiired.. Isch irgendwie voll komisch übercho im TV.. Als wärs eifach en normale Sig gsi.. Vilicht halt wels klare Favorit gsi sind..
http://www.telebasel.ch4057!!! hat geschrieben:kann man den evtl online schauen??
Vorprogramm
Wie kann man sich eigentlich als Mann in dieses lächerliche rote Gefährt setzen und mit der CH-Fahne in der Hand
und hautengem ärmellosen Shirt seine Runden drehen? Ich werde das nie begreifen. Wie bekloppt muss man da sein?
Das Vorprogramm ging mir am Hintern vorbei (war wegen Fussball da), aber zu dem Typ musste ich jetzt was schreiben.
und hautengem ärmellosen Shirt seine Runden drehen? Ich werde das nie begreifen. Wie bekloppt muss man da sein?
Das Vorprogramm ging mir am Hintern vorbei (war wegen Fussball da), aber zu dem Typ musste ich jetzt was schreiben.
ha denkt das programm vo letzt johr ka in lächerlichkeit nüm überbote wärde.....ha mich wohl tüscht...Balisto hat geschrieben:Wie kann man sich eigentlich als Mann in dieses lächerliche rote Gefährt setzen und mit der CH-Fahne in der Hand
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
-
Miuchbubis
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
hey, wenn du 10 in rosa gekleidete mädchen auf dem platz unten hast, musst du als guter gastgeber halt eben auch das rahmenprogramm für den rosanen anhang etwas 'aufwärmen'......wenn d'waisch was i mainBalisto hat geschrieben:Wie kann man sich eigentlich als Mann in dieses lächerliche rote Gefährt setzen und mit der CH-Fahne in der Hand
louis war geil auf dem barfi mit seiner trommel.
eine frage quält mich seit dem spiel heute nachmittag: wie kann es sein, dass nach der pause ein spieler eingewechselt wird und plötzlich funktioniert im spielaufbau alles, was während seiner abwesenheit bestenfalls mit miserabel bezeichnet werden durfte? dass pipi wichtig für die moral und die tore ist, das war mir längst klar. aber wie kann ein einzelner ein loch füllen, was 5 oder 6 andere wochenlang nicht füllen können?
Betreten des Rasens verboten!
Vorallem letztes Jahr war das gleiche Program schon in Bern.Balisto hat geschrieben:Wie kann man sich eigentlich als Mann in dieses lächerliche rote Gefährt setzen und mit der CH-Fahne in der Hand
Damals fuhr aber Helvetia, heute keine Ahnung evt. Mr. Gay oder so...
Und die Fahnenschwinger sind glaube ich auch irgendwie von der Rolle gsi.
Die Fahen sind X-mal auf dem Boden knallt...
«Ich kehre lieber nach Afrika zurück, als dass ich in Zürich bleibe»:D
CUPSIEGER
Schweizer Meister
CUPSIEGER
Schweizer Meister
- sammy
- Erfahrener Benutzer
ich uf jede fall e geile match gsi, wieter singe, immer wieter singe, bis der fcb schwyzer meischter isch oh ,
chlies detail an d'mk. wenner z'nögschtmol e banner machet wägs freii sitzplätz im d-balkon, bitte vorher kommuniziere... händ bis zur pause mega stress kha wägs so durlipse wo uf ihri plätz hen welle...
chlies detail an d'mk. wenner z'nögschtmol e banner machet wägs freii sitzplätz im d-balkon, bitte vorher kommuniziere... händ bis zur pause mega stress kha wägs so durlipse wo uf ihri plätz hen welle...
wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch...
:D
Hochdeutsch bitte.redflag166 hat geschrieben:Schad hend d'Spiler nachem Schlusspfiff nid so gfiired.. Isch irgendwie voll komisch übercho im TV.. Als wärs eifach en normale Sig gsi.. Vilicht halt wels klare Favorit gsi sind..
Würkli.