WIE GSEHT'S AM SUNNTIG USS NACH 90 MIN.
S'Edith meint: S'isch natürlich Bellenz gmeint...

Es gibt nur eins! Gewinnenpro carignano hat geschrieben:mieshami ersti halbziit und 0:0....in dr 60min e 3-fach uswächslig (Perovic, Streller, Däge für Stocker, Carlitos, Eduardo) und die 3 spiele gross uf und mir scheisse no 4 goal (3 mol Streller und eimol Däge)!!!
Leider hett unseri Mannschaft in däm nid wirklich gizzt in letschter Zytt.Pace hat geschrieben: Alles andere wäre eine Blamage!
Gmässe an de Ufftritt vo dr Rückrundi vom FCB, würd sogar e Fuessball-Banause wie ich, tatsächlich, e Profivertrag bim FCB verdiene.Bellach SO hat geschrieben:Ui näi, so en guete thread!
mir gwünne also 3:1... goal mache petric, dr däge und dr rotoloso!
Klar... wird lieber professionelle pizzaservice-tester, vo däm verstohsch au öbbis...rotoloso hat geschrieben:Gmässe an de Ufftritt vo dr Rückrundi vom FCB, würd sogar e Fuessball-Banause wie ich, tatsächlich, e Profivertrag bim FCB verdiene.
Leider scho länger nümm...Meh als 2-3 Pizzas im Monet ligg scho länger nümm dinne.Bellach SO hat geschrieben:Klar... wird lieber professionelle pizzaservice-tester, vo däm verstohsch au öbbis...![]()
Jetz weiss i au wohär dini depressivi Stimmig em FCB gägeüber rüehrt! Do wär i au gfruschtet! Also ich ha mini Calzone hüt zmittag gnosse...rotoloso hat geschrieben:Leider scho länger nümm...Meh als 2-3 Pizzas im Monet ligg scho länger nümm dinne.![]()
![]()
![]()