Möglichi Ussrede für die wohrschinlig nögschti desolati Leischtig hütt z'obig...

Diskussionen rund um den FCB.
hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Die Saison mien mr halt eifach no luege was möglich isch aber wirklich vill isch im Europacup und im 08/09 us däm Huffe nüm uusezhole

Neggscht Johr muess eifach definitiv öppis go. Am Beschte e Neuafang, alli die Pfiffene wie dr Dege, Perovic, Nakata, Hodel, Lokvenc entlo, Geld investiere und GUETI sowie NID verletzigsaafälligi Spiler kaufe

Und es söll keine cho mitem Argument dass s Geld für anders brucht wird. D Gigi söll gopferdelli mol investiere oder das Amt öpperem überloh wo meh aahnig het. Si brucht de Laade jo eh nur um sich bekannt z mache :mad:
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Gross trotzdem zufrieden
Für den FCb könnten sich die verpassten Punkte noch rächen. Im Kampf gegen YB zeichnet sich ein enges Duell um den Meistertitel ab. Basel-Trainer Christian Gross ist für den restlichen Saisonverlauf trotzdem optimistischer gestimmt, als noch nach der Niederlage in Luzern: «Spielerisch war es ein klarer Fortschritt.»

sf.tv

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

geforce hat geschrieben:Gross trotzdem zufrieden
Für den FCb könnten sich die verpassten Punkte noch rächen. Im Kampf gegen YB zeichnet sich ein enges Duell um den Meistertitel ab. Basel-Trainer Christian Gross ist für den restlichen Saisonverlauf trotzdem optimistischer gestimmt, als noch nach der Niederlage in Luzern: «Spielerisch war es ein klarer Fortschritt.»

sf.tv
das stimmt au!!! ;)

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

hanfueli hat geschrieben:Die Saison mien mr halt eifach no luege was möglich isch aber wirklich vill isch im Europacup und im 08/09 us däm Huffe nüm uusezhole

Neggscht Johr muess eifach definitiv öppis go. Am Beschte e Neuafang, alli die Pfiffene wie dr Dege, Perovic, Nakata, Hodel, Lokvenc entlo, Geld investiere und GUETI sowie NID verletzigsaafälligi Spiler kaufe

Und es söll keine cho mitem Argument dass s Geld für anders brucht wird. D Gigi söll gopferdelli mol investiere oder das Amt öpperem überloh wo meh aahnig het. Si brucht de Laade jo eh nur um sich bekannt z mache :mad:
ganz meine meinung: zum beispiel Herr Maag. Wenn der EHC absteigt, ist das Projekt "Spitzeneishockey in Basel" gestorben.
Vielleicht könnte er dann Gigi beerben und gleich noch 2-3 spieler mitbringen.
Vrdeggl: was sind denn Sponsoren und Mäzene? Einfach nur in der Chefetage sitzen und sich Transferchefin nennen kanns doch nicht sein, oder?
Keinen Ahnung, wie gross die Portokasse von Frau Oeri ist. Aber als Mitglieder einer der reichsten Familien der Schweiz mit einem geschätzten Vermögen von 10 Mrd. SFR. dürften doch ein paar Millionen übrig sein, um dem FCB wieder ein glanzvolleres Gesicht zu verpassen.
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Rhyyläx hat geschrieben:ganz meine meinung: zum beispiel Herr Maag. Wenn der EHC absteigt, ist das Projekt "Spitzeneishockey in Basel" gestorben.
Vielleicht könnte er dann Gigi beerben und gleich noch 2-3 spieler mitbringen.
Vrdeggl: was sind denn Sponsoren und Mäzene? Einfach nur in der Chefetage sitzen und sich Transferchefin nennen kanns doch nicht sein, oder?
Keinen Ahnung, wie gross die Portokasse von Frau Oeri ist. Aber als Mitglieder einer der reichsten Familien der Schweiz mit einem geschätzten Vermögen von 10 Mrd. SFR. dürften doch ein paar Millionen übrig sein, um dem FCB wieder ein glanzvolleres Gesicht zu verpassen.
habe mich etwas geirrt: sind 18 Mrd. SFr.
http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_ ... Schweizer:)

Apassionado
Neuer Benutzer

Beitrag von Apassionado »

finds unterschdi scho vorem spiil vo usrede z schnuure...
völlig unnötig!

ootb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ootb »

Luigi hat geschrieben:Am Sunntig am beste e 20m langs Transparent in dr Kurve mitm Text "Risset euch ändlich mol dr Arsch uf!!!" o.ä.
Ein Transparent bringt nur dann etwas, wenn es von den Spielern auch gelesen und verstanden wird. Aber entweder können die meisten nicht deutsch, oder es sind arrogante Grossverdiener, die das überhaupt nicht interessiert.

Ich glaube es gibt nur einen Weg, dem Verein und auch den Spielern zu zeigen, das man mit den gezeigten Leistungen nicht zufrieden ist. So brutal es ist, aber man sollte die Mannschaft einen Match lang absolut nicht mehr suporten. Das heisst, bei der Mannschaftsaufstellung keine Namen rufen, beim einlaufen ins Stadion die Spieler auspfeifen und während dem Match absolut keinen Suport.

Nur so nehmen die Solarium-Tussi und Gross Kentniss vom Unmut der Fans. Am besten schon am Sonntag gegen Bellinzona. Durch die Anwesenheit der Medien wäre somit der Druck aufs Präsidium noch einiges Wirkungsvoller.
Let's Go FC Basel

ootb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ootb »

sf.tv
Zu diesem Statement von Gross kann ich nur sagen: " Schoffseggel".
Let's Go FC Basel

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Rhyyläx hat geschrieben:habe mich etwas geirrt: sind 18 Mrd. SFr.
http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_ ... Schweizer:)
Aus einem Zeitungsartikel:
Gigi Oeri-Trefzer ist als grosse Fördererin des Fussball-Clubs Basel bekannt.
Die Familien Oeri und Hoffmann, von denen je ein Mitglied im Roche-Verwaltungsrat sitzt, gehören zu den Superreichen der Schweiz. Ihr Vermögen wurde letztes Jahr auf 15 bis 16 Milliarden Franken geschätzt.

ich will nicht unverschämt sein, aber wenn ich Mäzen mit einem Vermögen von mehreren Mrd. im Rücken wäre, dann würde ich davon was locker machen.
Kann doch nicht sein, dass der Verein sich selber tragen muss von Transfereinnahmen.
Und wenn sie keinen Zugriff auf das Geld hat, dann auch okay. Dann backen wir eben kleinere Brötchen. Dann aber auch weg mit teuren Söldnern.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

ootb hat geschrieben:Ein Transparent bringt nur dann etwas, wenn es von den Spielern auch gelesen und verstanden wird. Aber entweder können die meisten nicht deutsch, oder es sind arrogante Grossverdiener, die das überhaupt nicht interessiert.

Ich glaube es gibt nur einen Weg, dem Verein und auch den Spielern zu zeigen, das man mit den gezeigten Leistungen nicht zufrieden ist. So brutal es ist, aber man sollte die Mannschaft einen Match lang absolut nicht mehr suporten. Das heisst, bei der Mannschaftsaufstellung keine Namen rufen, beim einlaufen ins Stadion die Spieler auspfeifen und während dem Match absolut keinen Suport.

Nur so nehmen die Solarium-Tussi und Gross Kentniss vom Unmut der Fans. Am besten schon am Sonntag gegen Bellinzona. Durch die Anwesenheit der Medien wäre somit der Druck aufs Präsidium noch einiges Wirkungsvoller.
Mit so einem Gedanken wirst du hier viel Feinde finden. Manche sind der Ansicht, dass man den FCB IMMER und BEDINUNGSLOS unterstützen muss. Viele lassen sich halt einfach alles gefallen.

Ich wäre aber mit solch einer Aktion wie du sie beschreibst einverstanden. Irgendwie muss man dem Verein zeigen das man unzfrieden ist. Und da hier niemand vom FCB mitliest, muss im Stadion etwas passieren.
Wenn man aber die Mannschaft lautstark supportet, fühlen sie sich von Spiel zu Spiel bestätigt in dem was sie tun (oder eben derweil überhaupt nicht tun).

wickedap
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wickedap »

si hei sich hüt deftig dr arsch ufgrisse und hei bestimmt au welle...!
wenns nid lauft denn lauft halt mol nid. statt alli dumm umemotze chömed lieber mol an d'mätch und unterstützet die manschaft wie sich's ghört für e fcb-fan! :mad:
bis zur 90. min e geile obe gsi...
jetzt heits füre luege... cupfinal olé, alli ufe barfi!
maischter werde mir eh erst am 10. mai! :cool:
basel - ai stadt, ai club & ai liebi!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Apassionado hat geschrieben:finds unterschdi scho vorem spiil vo usrede z schnuure...
völlig unnötig!
Wieso, i has jo genau troffe, unterschti oder nid... es isch e Fakt dassmr e riise schissi zämespiele und es isch e Fakt das dr Gross und d'Gigi uns alli für vollidiote haltet wo nid wüsse was guet und schlächt isch im Fuessball.

sf.tv
Judihui!!!! Ich bi e Hellseher...
rotoloso hat geschrieben: - Es isch e Uffwärtstrend z'erkenne trotz niederlag und 0 Goalchance
eifach niederlag mit "gschänkte unentschiede" ersetze...

Truurig und fascht fräch wir dr Gross jede Mischt eifach schönredet.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

wickedap hat geschrieben:statt alli dumm umemotze chömed lieber mol an d'mätch und unterstützet die manschaft wie sich's ghört für e fcb-fan!
So Kommentär chan ich ächt nicht ha. Hesch du s Gfühl dass jede Fan d Möglichkeit het an jedes Spiel z goh?

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Wäred lieber an Match und hättet mit eurer Stimm unterstützt, als dr ganz Tag eso en Saich do ine schriebe. Y glaub ihr händ jedes mol en Orgasmus, wenn ihr so eifältige Mischt a bringet und euch als möchtegärn Expärte ufspielt. Mäldet euch doch an dr GV und machet döt Schnurre uff. Döt könned ihr Rückgrat zeige.
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Brandstifter hat geschrieben:Wäred lieber an Match und hättet mit eurer Stimm unterstützt, als dr ganz Tag eso en Saich do ine schriebe.
Und grad no so eine...

Arbeitslos?

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Brandstifter hat geschrieben:Wäred lieber an Match und hättet mit eurer Stimm unterstützt, als dr ganz Tag eso en Saich do ine schriebe. Y glaub ihr händ jedes mol en Orgasmus, wenn ihr so eifältige Mischt a bringet und euch als möchtegärn Expärte ufspielt. Mäldet euch doch an dr GV und machet döt Schnurre uff. Döt könned ihr Rückgrat zeige.
habe keine aktien, um da "mitreden" zu können :(

ootb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ootb »

Luigi hat geschrieben:Mit so einem Gedanken wirst du hier viel Feinde finden. Manche sind der Ansicht, dass man den FCB IMMER und BEDINUNGSLOS unterstützen muss. Viele lassen sich halt einfach alles gefallen.
Ich bin ja nicht hier weil ich neue Freunde suche. :D
Ich will ja nur einen erfolgreichen FCB. Ich bin FCB Fan seit 1980 wo der FCB nochmals Meister geworden ist. Nachher habe ich den langsamen Untergang miterlebt sprich Ausverkauf der gute Spieler sowie den Abstieg. Anschliessend folgen mühsame Jahre in der Nati B.
Jetzt wo wir die Möglichkeit hätten Jahr für Jahr die Meisterschaft zu gewinnen, spielen wir immer dann wenn es um alles oder nichts geht, einen absoluten Mist zusammen oder der Trainer versaut es durch Taktik oder falsche Einwechslungen.
Wie gesagt, irgendwie muss man doch den Unmut gegenüber dem Club einmal kundtun. Denn auch das gehört zum Fan sein. Fan sein bedeutet ja nicht aufhören zu denken.
Let's Go FC Basel

Rey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey »

muss man luigi klar recht geben. für viele ist es schlicht unmöglich , alle spieldaten einzuhalten. hinzu kommt noch, dass bei einigen, die schon länger dabei sind, die jahre der absoluten-faszination schon ein weilchen vorbei sind, wo man wichtige andere verpflichtungen immer wegradiert, um als "richtiger fan" bei jedem spiel zu sein.

zudem dachte ich, sei man über die mittelalterlichen verhältnisse längst hinweg, wo mittels "komm doch ans spiel statt hier im forum zu sein - du modefan" "argumentiert" wurde.

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Ich kah das Dauergejammere eifach nüm ghöre. D'Mannschaft het hüt ordentlich gschpielt und dr Isatz het gschtumme, schad dass es nit glängt het aber so lauft's halt amme.

Rey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey »

stells mir bereits lustig vor, wenn ende saison gesagt wird "so laufts halt au amme" - schliesslich wars dann erst die dritte saison in folge.

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

wickedap hat geschrieben:si hei sich hüt deftig dr arsch ufgrisse und hei bestimmt au welle...!
wenns nid lauft denn lauft halt mol nid. statt alli dumm umemotze chömed lieber mol an d'mätch und unterstützet die manschaft wie sich's ghört für e fcb-fan! :mad:
bis zur 90. min e geile obe gsi...
jetzt heits füre luege... cupfinal olé, alli ufe barfi!
maischter werde mir eh erst am 10. mai! :cool:
100% richtig!

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Rey hat geschrieben:stells mir bereits lustig vor, wenn ende saison gesagt wird "so laufts halt au amme" - schliesslich wars dann erst die dritte saison in folge.
Au denn goht d'Wält nit unter, au wenn mä's do inne meine könnti.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

skraggy hat geschrieben:Au denn goht d'Wält nit unter, au wenn mä's do inne meine könnti.
Goht sie nit. Aber s isch e Ziel gsi wo dr Verein vor dr Saison öffentlich bekannt gäh het. De sött me doch wenigstens alles probiere zum das Ziel erreiche.

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Luigi hat geschrieben:Und grad no so eine...

Arbeitslos?
Es goht nit um das! Me mues eifach nit immer alles no schlimmer rede als es isch. Mängi lüt bruche das glaub als Befridigung.

D'Leischtig hüt isch ok gsi, vor allem dr Isatz het gstumme. Punkt.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

BS-Supporter hat geschrieben:Es goht nit um das! Me mues eifach nit immer alles no schlimmer rede als es isch. Mängi lüt bruche das glaub als Befridigung.

D'Leischtig hüt isch absolut ok gsi, vor allem dr Isatz het gstumme. Punkt.
Ich nimm ah, du empfindisch d Leistig ok will mr in de letzte Wuche würklich rein gar nüt botte becho hän. Wenn hüt mol e Päss nachenander ahchoh sind, nachdem me 2 Mönet lang keini 2 Päss gschafft het, seht das halt scho besser us. Aber findsch du die hüttigi Leistig meisterwürdig? Me het jo mol welle Meister würde. Also sött me sich doch au so präsentiere. Und ebe die Gegeträffer in dr Nochspielzyt die sind schwer z verdaue. Isch doch uffällig wie oft sie dri laufe. Das isch halt ebe das was mi so hässig macht. Wenn me e Goal Vorsprung het, denn schrubt me nit e Gang zrugg sondern git wenn möglich no meh.

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Luigi hat geschrieben:Ich nimm ah, du empfindisch d Leistig ok will mr in de letzte Wuche würklich rein gar nüt botte becho hän. Wenn hüt mol e Päss nachenander ahchoh sind, nachdem me 2 Mönet lang keini 2 Päss gschafft het, seht das halt scho besser us. Aber findsch du die hüttigi Leistig meisterwürdig? Me het jo mol welle Meister würde. Also sött me sich doch au so präsentiere. Und ebe die Gegeträffer in dr Nochspielzyt die sind schwer z verdaue. Isch doch uffällig wie oft sie dri laufe. Das isch halt ebe das was mi so hässig macht. Wenn me e Goal Vorsprung het, denn schrubt me nit e Gang zrugg sondern git wenn möglich no meh.
Nei, ha jo ebe gschribe es sig ok, nit mehr und nit weniger. Aber simmer doch ehrlig, nach de sackschwache Uftritt in de letschte Spil hesch hüt e Gala erwartet ode wie ????

Es schisst mi au brutal ah, i ha bim usglich nit gwüsst öbi briele, kotze oder alles zämmeschloh söll. Aber wenns nit lauft denn kunnt halt au no päch drzue.

Es gilt an die kämpferischi leitschtig vo hüt aknüpfe und spilerisch no zuelege, denn kunnts am schluss hoffentlich doch no guet.

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

BS-Supporter hat geschrieben:Nei, ha jo ebe gschribe d'Leischtig sig ok, nit mehr und nit weniger. Aber simmer doch ehrlig, nach de sackschwache Uftritt in de letschte Spil hesch hüt e Gala erwartet oder wie ????

Es schisst mi au brutal ah, i ha bim usglich nit gwüsst öbi briele, kotze oder alles zämmeschloh söll. Aber wenns nit lauft denn kunnt halt au no päch drzue.

Es gilt an die kämpferischi leitschtig vo hüt aknüpfe und spilerisch no zuelege, denn kunnts am schluss hoffentlich doch no guet.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

aus zürich zurück: die antwort auf deine theorien: sehr grosser wille zum kämpfen, sehr grosse angst zu verlieren, aber ansätze um nicht allzu pesimistisch an den sonntag zu denken

gewinnt der fcb den cup, werden wir noch tolle spiele vom fcb sehen
und am ende auch den 2. chübel mit chämpis füllen

wickedap
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wickedap »

Luigi hat geschrieben:Ich nimm ah, du empfindisch d Leistig ok will mr in de letzte Wuche würklich rein gar nüt botte becho hän. Wenn hüt mol e Päss nachenander ahchoh sind, nachdem me 2 Mönet lang keini 2 Päss gschafft het, seht das halt scho besser us. Aber findsch du die hüttigi Leistig meisterwürdig? Me het jo mol welle Meister würde. Also sött me sich doch au so präsentiere. Und ebe die Gegeträffer in dr Nochspielzyt die sind schwer z verdaue. Isch doch uffällig wie oft sie dri laufe. Das isch halt ebe das was mi so hässig macht. Wenn me e Goal Vorsprung het, denn schrubt me nit e Gang zrugg sondern git wenn möglich no meh.
villicht isch die manschaft in dr jetzige konstelation halt mol nid maischterwürdig... e steigerig isches uf jedefall gsi! schuttisch du? weisch wie's isch wenn mol eifach dr wurm dinn isch. wenn die päss wo gern spiele würdisch eifach nid wei acho. wenn dr ganze manschaft mol nid lauft... es gid phasene wo's halt nid klappt.
es isch eifach immer alles z'kritisiere, nur das bringt jetzt nüd - emel das wo du do ine schriebsch... unterstütze kasch s'team, meh ligt nid in diner macht... also mach das! au du hesch 20 feriedäg...! ;) jetzt hole mir dr cup und denn isch dr zämmehalt und stimmig in dr mannschaft au wider besser... es längt scho no! :cool:

ps. au du hesch öpis über 20 feriedäg...
basel - ai stadt, ai club & ai liebi!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Rey hat geschrieben:muss man luigi klar recht geben. für viele ist es schlicht unmöglich , alle spieldaten einzuhalten.
nur dann jammert nicht immer am computer über ewas das ihr nicht gesehen habt

Antworten