Serie A - 2007 / 2008
- suga
- Erfahrener Benutzer
[attach]12141[/attach]......supi, milan het ändlig wiederemol gwunne! wenn die nur ihri heimspiel würde gwünne!
latte vom seedorf
http://www.d1g.com/video/show/?id=1880162
gol vom pato
http://www.d1g.com/video/show/?id=1880181
latte vom seedorf
http://www.d1g.com/video/show/?id=1880162
gol vom pato
http://www.d1g.com/video/show/?id=1880181
Bevor wir fallen...fallen wir lieber auf 
suga minchia....
"Senza arbitri e creatina la juve va in rovina"

suga minchia....

- suga
- Erfahrener Benutzer
inter-merda:merda-juve 1:2 
gol vom camoranesi isch zwar offside gsi......knapp,aber im offside.
dr del piero het noh e paar fetti chance kah! schlussändlig verdiente sieg und das machts die ganz meischterschaft spannend! wenn rom meischter wird binni au nid bös

gol vom camoranesi isch zwar offside gsi......knapp,aber im offside.
dr del piero het noh e paar fetti chance kah! schlussändlig verdiente sieg und das machts die ganz meischterschaft spannend! wenn rom meischter wird binni au nid bös

suga minchia....

suga minchia....

Nach 2 Tage Festbierkoma bin ich endlich wieder ansprechbar....
Inter : Juve 1-2

Isch glich wär dr Scudetto gwünnt (..hoff Roma
) aber da Gnuss in S.Siro
z`gwinne nach däm wo in de letzte Joore passiert isch.........
unbezahlbar und unerklärbar....
I ha den e bitzeli Komments uns Statements vo de Spieler und Trainer in Web
agluegt....
Es isch sho schäbig d`Ussag vom Mancini wo gsait het sie hän halt vieli
Spieler kah wo verletzt gsi sind und hän deswäge verlore...
Jo.. Jo.. Mancini mit däm Kader wo du hesch, isch das sicher die Glaubwürdigsti
Usred......
Sag lieber ihr hand uf Kappe kriegt und das du als Trainer e Schwanz wärt
bisch, den mit däm Kader wo du zur Verfüegig hesch kasch jo 2 Mannschafte
Ufstelle.... SUGUNE
Inter : Juve 1-2

Isch glich wär dr Scudetto gwünnt (..hoff Roma

z`gwinne nach däm wo in de letzte Joore passiert isch.........
unbezahlbar und unerklärbar....
I ha den e bitzeli Komments uns Statements vo de Spieler und Trainer in Web
agluegt....
Es isch sho schäbig d`Ussag vom Mancini wo gsait het sie hän halt vieli
Spieler kah wo verletzt gsi sind und hän deswäge verlore...
Jo.. Jo.. Mancini mit däm Kader wo du hesch, isch das sicher die Glaubwürdigsti
Usred......
Sag lieber ihr hand uf Kappe kriegt und das du als Trainer e Schwanz wärt
bisch, den mit däm Kader wo du zur Verfüegig hesch kasch jo 2 Mannschafte
Ufstelle.... SUGUNE
"Mai abbassero la mia bandiera"
Dr Mancini wird eh vo Wuche zu Wuche lächerlicher. Ständig nur no am klage dass sie benochteiligt werde und immer gäbe die böse Schiris Roti Karte, usw.
Was die Saison Fehlentscheid betrifft liidet Juve wohl am meiste drunter. Mir hän die Saison gnueg glasklari Penaltys nit becho. Aber nach dem ganze Skandal isch jo klar dass gwüssi Schiris Angst hän irgendwas für Juve z pfiffe... Me könnt se jo denn au verdächtige...
Was die Saison Fehlentscheid betrifft liidet Juve wohl am meiste drunter. Mir hän die Saison gnueg glasklari Penaltys nit becho. Aber nach dem ganze Skandal isch jo klar dass gwüssi Schiris Angst hän irgendwas für Juve z pfiffe... Me könnt se jo denn au verdächtige...
- suga
- Erfahrener Benutzer
Luigi hat geschrieben:Dr Mancini wird eh vo Wuche zu Wuche lächerlicher. ...
das kasch lut sage! mir händ verletzi spieler *heul*....und dr bescht isch joh gsi wonner gsait het: ändi saison höri uf........und den nimmt mehs wieder zruck!......wirklich lächerlich! das isch dr gröscht jammersack!.........passt zu däm verein
suga minchia....

suga minchia....

-
- Erfahrener Benutzer
Welch ein Wochenende!!
was mich aber überrascht, sehr wenig polemik in den gazzetten betreffend dem 1:0, das ja klar abseits war,
war die eigene leistung wohl schlechter als diejenige vom Schiri...
Mancini...vai à giocare à boccie...
was mich aber überrascht, sehr wenig polemik in den gazzetten betreffend dem 1:0, das ja klar abseits war,
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
Nachdäm was sie in dere Meisterschaft scho bekoh hän.... wurd i mi schol'antimilan hat geschrieben:Welch ein Wochenende!!
wundere wenn dr Mancio öppis gsait hät.
-
- Erfahrener Benutzer
Dr Mancio hetts scho gseit, dass wenn me halt ä irregulärs goal griegt..und me nümme chan reagiere.... bla bla bla....alduccio hat geschrieben:Nachdäm was sie in dere Meisterschaft scho bekoh hän.... wurd i mi scho
wundere wenn dr Mancio öppis gsait hät.
wär no was, Juve Meischter!!!!! und das als Ufstieger!!!
gobbo
- Admin
- Erfahrener Benutzer
Na Chinatown, hast doch noch recht gehabt...!
Gericht annulliert Punktabzug für Cagliari
(Si) Das italienische Bundesgericht hat den Dreipunkte-Abzug für den Serie-A-Klub Cagliari wieder aufgehoben. Cagliari waren nach einem Entscheid des italienischen Fussballverbandes wegen unerlaubten juristischen Vorgehens gegen einen Spieler Punkte gestrichen worden. Dagegen hatte Cagliari nun mit Erfolg Berufung eingelegt.
Durch die Aufhebung des Urteils klettert der Klub, der seit dem ersten Urteil aus fünf Spielen zehn Punkte holte, vom Tabellenende auf den drittletzten Rang und hat mit 28 Punkten wieder Chancen auf den Klassenerhalt.
Weil Calgliari ohne Zustimmung des nationalen Verbandes ein Verfahren wegen übler Nachrede gegen seinen Spieler Gianluca Grassadonia
angestrengt hat, waren den Sarden zwischenzeitlich drei Punkte abgezogen worden.
Das wird aber schwer....
Roma isch voll im Titelrenne und dank Juve het Mannschaft jetzt
wieder Wind in de Segle kriegt und wärde sicher alles gäh zum gwinne
und sich provisorisch uf nur eim Zähler vo InterMerda bringe.
Apropos InterMerda ....dr neui Trainer heisst wohrschinlich Mourinho.....
au wenn da Osterhaas wom MorattiSuga alles verneint.....
So e depp als Präsi möchti au ha.....aber nur wäge sim Petro-Vermöge...

Roma isch voll im Titelrenne und dank Juve het Mannschaft jetzt
wieder Wind in de Segle kriegt und wärde sicher alles gäh zum gwinne
und sich provisorisch uf nur eim Zähler vo InterMerda bringe.
Apropos InterMerda ....dr neui Trainer heisst wohrschinlich Mourinho.....
au wenn da Osterhaas wom MorattiSuga alles verneint.....
So e depp als Präsi möchti au ha.....aber nur wäge sim Petro-Vermöge...

-
- Erfahrener Benutzer
- PincoPallino
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
Quelle: Boys Parma 1977Matteo, "Il Bagna", era un ultras, membro dei Boys Parma 1977. Era un giovane di 27 anni, con una famiglia, un lavoro e tante passioni. Tra queste c'era il Parma Calcio. Seguiva la squadra in casa e in trasferta e partecipava attivamente al tifo.
Oggi pomeriggio Il Bagna è morto. Si è spento in un autogrill, tra gli sguardi sgomenti dei suoi fratelli. Non rivedremo più il suo sorriso timido; non sentiremo più la sua voce amichevole e sanguigna. Qualcosa di caro, a cui eravamo abituati, c'è stato repentinamente sottratto. E adesso ne sentiamo la feroce mancanza.
E' il momento delle lacrime e del dolore. Per la sua famiglia, per i suoi amici, per i suoi cari. Ed è il momento del rispetto e del silenzio, per chi ha un cuore e una coscienza.
Ma alcuni non si fermano neppure davanti alla morte. Stravolgono i fatti, e una giovane vita spezzata, grazie a mille menzogne, diventa il mezzo per supportare teorie, fare audience, inventare scoop. Un'opera di disinformazione che arriva al più becero sciacallaggio.
S'è parlato di catene, spranghe e bastoni. Ma né noi né gli juventini eravamo armati. S'è parlato di scontri e di tafferugli, ma le due fazioni non si sono date battaglia. S'è parlato ancora di tifo violento e di voler sospendere le trasferte dei tifosi, ma Il Bagna non è stato ucciso da altri ultras, è morto sotto le ruote di un pullman.
Un altro fatto di sangue, ma l'ultras non è il carnefice. E' la vittima.
Si rispetti la verità, si rispetti la memoria di un ragazzo che non c'è più, si rispetti il dolore di chi a Matteo ha voluto bene.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
Juventus - Ac Milan
Hammmerrrrr... 3:2... Geniale Match gsiiii, voller spannig und e scheiss aktion vom Bonera.... Nid normal so in Sissoko (Hammerrrrr Spielerrrr) inezgo...!
Salihamidzic (Branzzoooooo) spieler des Tages... mit dine 2 Gol hesch uns in Sieg gschosse.... Wittr so....
Inter 72
Roma 68
Juve 61 (-1 Spiel)
Fiorentina 56
Milan 52
Hammmerrrrr... 3:2... Geniale Match gsiiii, voller spannig und e scheiss aktion vom Bonera.... Nid normal so in Sissoko (Hammerrrrr Spielerrrr) inezgo...!
Salihamidzic (Branzzoooooo) spieler des Tages... mit dine 2 Gol hesch uns in Sieg gschosse.... Wittr so....
Inter 72
Roma 68
Juve 61 (-1 Spiel)
Fiorentina 56
Milan 52
[CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
r.i.p. milan.... 
machens wohl wie bayern, kaufen toni und spielen im uefa-cup...
resp. kaufen ronaldinho und spielen im uefa-cup??
so...nun könnt ihr ja berlusconi wählen!!

so...nun könnt ihr ja berlusconi wählen!!

gobbo
-
- Erfahrener Benutzer
con salsiccia??!!! nid porchetta??!! kulturbanaus...alduccio hat geschrieben:Tix für dr Match: 20 Euro
Panino con salsiccia & Birra: 6 Euro
La faccia di cazzo di Galiani e la telefonata a Berlusca dopo la partita .....
inpagabile...
![]()

gobbo
- suga
- Erfahrener Benutzer
.....s'einizige guete do dra wär dasi den ändlich emol dr uefa-cup könnte gwünne; glaub dr einzig pokal wo noh in dr vitrine fählt [ATTACH]12296[/ATTACH]l'antimilan hat geschrieben:r.i.p. milan....
so...nun könnt ihr ja berlusconi wählen!!![]()
suga minchia....

suga minchia....

-
- Erfahrener Benutzer
und danach ging er Berlusconi wählen...Pace hat geschrieben:http://www.20min.ch/sport/fussball/story/11189187
die passen eigentlich sehr gut zusammen...
gobbo
-
- Erfahrener Benutzer