s'Basler Lied
s'Basler Lied
Hei Lyt, was isch aigentlig loos dass fascht niemerts me in dr Kurve s'Baslerlied singt?
E Boykott woon y nid mitbikoo ha?
E Boykott woon y nid mitbikoo ha?
... and on the 7th day's evening, God turned off his Macintosh!
oute mich mal als baslerlied-hasser.... singe da nie mit und finde es eher lächerlich... erinnert jeweils mehr an den beginn der muppet-show als an ein fussballspiel. haut mich ruhig.
wenn aber - so wie heute - eine handvoll luzerner ein "ganzes stadion" während ihrer hymne übertönen, dann wirds erst recht peinlich.
wenn aber - so wie heute - eine handvoll luzerner ein "ganzes stadion" während ihrer hymne übertönen, dann wirds erst recht peinlich.
Ich find's schad dass s'Basler lied nid gsunge wird, aber uff die anedere Sytte muess i au sage, die Fanfare wo s'Lied begleitet isch eso öbbis vo piinlichs...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
s'Schlimmschte han y immer gfunde, dass d'Beglaitmuusig so langsam isch und dass alli vyyl z'schnäll gsunge händ.
Schaad, y find die Idee mitem Basler Lied nid schlächt.
Nur will die Idee nid us dr Kurve stammt isch sy doch no lang nid schlächt.
Schaad, y find die Idee mitem Basler Lied nid schlächt.
Nur will die Idee nid us dr Kurve stammt isch sy doch no lang nid schlächt.
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
für mich gehörts basler lied einfach dazu!..,
schade,denn wenn alle singen tönts richtig geil
schade,denn wenn alle singen tönts richtig geil
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=27566
Abschaffen das doofe Liedchen - gabs im alten Stadion auch nicht.
Abschaffen das doofe Liedchen - gabs im alten Stadion auch nicht.
nebenbei: persönlich finde ich es viel wichtiger, dass sich die anderen sektoren bei allgemeinen gesängen wieder mehr beteiligen. vor 2 jahren hüpfte noch das halbe stadion zu "wär nit gumpt..." - vor 10,15 jahren noch das ganze - , heute kommt nicht mal das echo einigermassen zurück. insbesondere die B'ler sind gefordert
Kasch mir ergläre wie me mitsinge sell, wenn allewyyl neyi Lieder gsunge wärde wo me nid emol dr teggscht kennt!!! Me vrstoots scho in dr Kurve nid (wenn me nid in dr Mitti stoot), geschwiige denn immene andere Seggdor.Rey hat geschrieben:nebenbei: persönlich finde ich es viel wichtiger, dass sich die anderen sektoren bei allgemeinen gesängen wieder mehr beteiligen. vor 2 jahren hüpfte noch das halbe stadion zu "wär nit gumpt..." - vor 10,15 jahren noch das ganze - , heute kommt nicht mal das echo einigermassen zurück. insbesondere die B'ler sind gefordert
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Das stimmt also so nicht. Da waren einige am Hüpfen, aber eben, nicht so vieleRey hat geschrieben:willst mir ja nicht erzählen, dass das erwähnte "wär nit gumpt.." ein zu neues lied wäre ?
erwarte ja nicht, dass bei allem mitgesungen wird - aber zumindest bei den altbekannten, wie gesagt: echo, wär nit gumpt etc. (bei letzterem sah man im ganzen B heute keinen einzigen hüpfend....)
wie auch schon... Die Hüpfenden sind vor allem Kinder und Jugendliche.

Muess mol gseit wärde.
Bi bis vor kurzem no im C2 gsi...
-wennde gumpsch oder uffstohsch wirsch schräg aagluegt (usser bim Iilaufe oder goal)
-S Basler Lied singt keine
-Bi dr Mannschaftsufstellig sin alli no mit pisse oder fresse beschäftigt
-D Welle wird allgemain als doof aagluegt
-Pyromane sin alles gmeingföhrlichi Idiote
-Die im A sin Bonze und sowiso z fuul mitzsinge
-und was dä Schreyhals mitem Verstärker in dr Kurve macht isch eh allne e Rätsel
Sovill zum Interesse und dr Bereitschaft zum Support usem andere Egge.
Es brucht mol e grossi Aktion um die Herrschafte wider ufzwecke und z zeige dass me au singe dörf wenn dr FCB nid in dr Championsleague spilt! Villicht in Form vonere Choreo bimene Spil wo vill aawesend sin (FCZ, YB)
Aber wichtig wär nid eifach meh Iisatz z verlange sondern au klarmache dass sit dr CL eigentlich keine meh so richtig mitsingt. Dass dr FCB zu erfolgsverwöhnt isch aber dass dr Erfolg au mit dr Begeisterig vo de Zueschauer in "erfolgslose" Ziite zämmehängt.
So liebi C-ler: Hauet mi oder singet wider mit und mached uns wider zu däm womer mol gsi sin!
-wennde gumpsch oder uffstohsch wirsch schräg aagluegt (usser bim Iilaufe oder goal)
-S Basler Lied singt keine
-Bi dr Mannschaftsufstellig sin alli no mit pisse oder fresse beschäftigt
-D Welle wird allgemain als doof aagluegt
-Pyromane sin alles gmeingföhrlichi Idiote
-Die im A sin Bonze und sowiso z fuul mitzsinge

-und was dä Schreyhals mitem Verstärker in dr Kurve macht isch eh allne e Rätsel
Sovill zum Interesse und dr Bereitschaft zum Support usem andere Egge.
Es brucht mol e grossi Aktion um die Herrschafte wider ufzwecke und z zeige dass me au singe dörf wenn dr FCB nid in dr Championsleague spilt! Villicht in Form vonere Choreo bimene Spil wo vill aawesend sin (FCZ, YB)
Aber wichtig wär nid eifach meh Iisatz z verlange sondern au klarmache dass sit dr CL eigentlich keine meh so richtig mitsingt. Dass dr FCB zu erfolgsverwöhnt isch aber dass dr Erfolg au mit dr Begeisterig vo de Zueschauer in "erfolgslose" Ziite zämmehängt.
So liebi C-ler: Hauet mi oder singet wider mit und mached uns wider zu däm womer mol gsi sin!
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
die "entschuldigung" von wegen lieder nicht kennen zieht hier einfach nicht. da gäbe es x-möglichkeiten sich rein instinktiv an der sache zu beteiligen, da braucht man kine lieder zu kennen um in ABC für etwas mehr stimmung zu sorgen.
das problem ist wohl eher genau so wie hanfueli seine C2 erfahrungen geschildert hat, dass man schief angeschaut wird, wenn man sich ein wenig beteiligen will - oder gar noch mit "abhocke , ich seh nüt" berufen wird. stattdessen hocken sie da, fressen ihre würste und jammern über schlechte FCB-leistungen und eine immer ruhigere kurve, wo die fans "nichtmal die lieder kennen"......
was das mit "schlechte MK - da die lieder nicht gekannt werden" betrifft: hätten die übrigen sektoren auch nur eine prozentuale beteiligung von 50% gegenüber der MK von heute, so würde im joggeli eine stimmung herrschen, wie man sie in basel noch nie gesehen hat.... denke mal, in der MK sind die fehler nicht zu suchen.
das problem ist wohl eher genau so wie hanfueli seine C2 erfahrungen geschildert hat, dass man schief angeschaut wird, wenn man sich ein wenig beteiligen will - oder gar noch mit "abhocke , ich seh nüt" berufen wird. stattdessen hocken sie da, fressen ihre würste und jammern über schlechte FCB-leistungen und eine immer ruhigere kurve, wo die fans "nichtmal die lieder kennen"......
was das mit "schlechte MK - da die lieder nicht gekannt werden" betrifft: hätten die übrigen sektoren auch nur eine prozentuale beteiligung von 50% gegenüber der MK von heute, so würde im joggeli eine stimmung herrschen, wie man sie in basel noch nie gesehen hat.... denke mal, in der MK sind die fehler nicht zu suchen.
Guet i bi jo au dr Meinig dass sovill wie möglich sötte mitsinge, aber es isch scho so dasses primär "Uffgob" vo dr MK isch. Es heisst jo au sunscht immer "wär nid singe will söll nid in d'MK ko".Rey hat geschrieben:die "entschuldigung" von wegen lieder nicht kennen zieht hier einfach nicht. da gäbe es x-möglichkeiten sich rein instinktiv an der sache zu beteiligen, da braucht man kine lieder zu kennen um in ABC für etwas mehr stimmung zu sorgen.
Vill sin au emol uss prinzipi uss immer mit dr MK solidarisch, i ha hütt nid gsunge will unde nid gsunge worde isch, i ha dänkt dass do irgend e boykott oder öbbis lauft und do ich dr MK blind vertrau hani au gschwiige.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
het eppe 30 strophe do im forum (glaubs no alti version) gäh zu däm liedli als fcb adaptierigEcho hat geschrieben:D' Strofe vom Heebel sind jo scho guet. Aber die miiisi Adaptirig fyr e FCB macht eim scho biz weh! Do schämmimi z'singe. Kennt me do nid emol e Wettbewärb unter dene in Basel mache, wo Liedli und Färsli kenne mache?

@snape:
wie war. s liedlierfindisimus isch dr wahnsinn, do bisch 1 wuche im krieg und ei wuchenänd krank und hüt sind schowieder 2 neui liedli cho...
drnäbe bringets aber die lieder wo sie vor 1-2 saison (wenn überhaupt so alt) ihgführt händ und langsam jede het chene singe überhaupt nümmi...
do wunderets au nid das "es kommt die zeit" völlig ohni drug gsunge wird (kennt jo kei sau meh... drzue no sion und st galle versione)
"ihr seid bauern (zi!rücher)" het au kei drug meh. isch sogar scho gäge die beide Z verein vergässe worde zsinge

s isch au kei obligats: "luzern luzern wir scheissen auf luzern" cho...
viel lieder sind halt vergässe worde will mr neui umbedingt het welle dure stiere (no pre Megaphon ziete). wo den die gstierte lieder alli händ chene währdet wieder neui brocht (an und für sich e gueti idee. nur all 3-4 spiel 2-3 neui lieder. die miend mol alli lerne und die wo erst grad glehrt worde sind chemet nid... hüt isch zum biespiel: Wo der obehimmel rot isch, und am rhy no blaui lüt driffsch... nid gsunge worde. vor wenige spiel ihgführt und wird scho recht guet mitgsunge. singt mrs no 1-2 spiel nid, chas die halbi kurve wieder nümmi und ... ach lön mrs)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
Aah ebbe, das Gfiel han y ebbe au ghaarotoloso hat geschrieben:Guet i bi jo au dr Meinig dass sovill wie möglich sötte mitsinge, aber es isch scho so dasses primär "Uffgob" vo dr MK isch. Es heisst jo au sunscht immer "wär nid singe will söll nid in d'MK ko".
Vill sin au emol uss prinzipi uss immer mit dr MK solidarisch, i ha hütt nid gsunge will unde nid gsunge worde isch, i ha dänkt dass do irgend e boykott oder öbbis lauft und do ich dr MK blind vertrau hani au gschwiige.
das lied an sich finde ich gut.Rey hat geschrieben:oute mich mal als baslerlied-hasser.... singe da nie mit und finde es eher lächerlich... erinnert jeweils mehr an den beginn der muppet-show als an ein fussballspiel. haut mich ruhig.
die peinliche marschmusik dazu ist jedoch überflüssig.. ausserdem singt jeder sektor in einer anderen geschwindigkeit...

[CENTER]das wort "vegetarier" kommt aus dem indianischen und bedeutet soviel wie: "zu dumm zum jagen!".[/CENTER]
[CENTER]A.C.A.B.[/CENTER]
[CENTER]A.C.A.B.[/CENTER]
ich cha aber alli textlisnape hat geschrieben:Mindl Du reedisch mr us dr Seel!!!!![]()

ahjo d arbet wo gmacht wird isch toll, aber s wird mängisch ZUVIEL. speziel wird zviel vergässe....
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Naja singen kann man das vom ABC kaum mehr nennen, ausser das GekreischeBier hat geschrieben:das lied an sich finde ich gut.
die peinliche marschmusik dazu ist jedoch überflüssig.. ausserdem singt jeder sektor in einer anderen geschwindigkeit...![]()
von Kindern...

I finds übrigens überhaupt nid schlecht, dass mir so vil Lieder hän. Das macht
genau d Basler Fans uss und unterscheidet uns vo de anderne Fans in dr
Schwiz!
Wasi aber e biz schad find, dass so "Klassiker" momentan überhaupt nüm
chöme. Sigs e Uffta, oder "Schalala... Super FC Basel", oder "FC Basel, Schwy-
zermeischter" ghöre für mi eifach drzue. Die vermissi, und do mache au vil
Fans us andere Sektore mit!
Gwüssli Lieder köme au in de andere Sektore guet ah, z.B. "Schiess e Goal für
uns" bringt au immer super Stimmig. Aber schad findi denn widerum, wenns
grad 10 Minute gsunde wird.