hULIgan hat geschrieben:Mir sin, statt ins B5, ufe ins G10 (wollte schon immer die Stimmung on dört obe erlebe :cool . Mir häts ganz guet verstande. Aber es isch wirggli Langwillig (!!!) Sorry
ok... dann geh zum capo und sag es ihm. vielleicht stimmt er es nicht mehr an. dann fragen wir noch gigi ob sie unsere wunschspieler einkauft und dann ist die welt beim fcb wieder in ordnung. ok... bierpreise auf sfr. 4.50 zurück.
zinni hat geschrieben:bierpreise auf sfr. 4.50 zurück.
abfahre mit dene .50 priese! e schnegg, so hesch bim sixpack nid jedesmol e hampfle münz im sagg! ...störrt nämlig bim lüüter singe, immer lüter singe... freu mi uf morn!
Do ich in Sion das lied ghört ha,ha ich am mittwuch bi mir im C3!!! mit agstumme und dr einzig gsi wo gsunge het,mini kollege und fründe händ bitz kommisch gluegt,ha zu ihne gseit"wäre ihr mit uff sion ko"
finds e guets lied und wenn das mol dr gänz tämpel würd singe....jeap
......singe,immer lüter singe...........
bis zobe,mol luege ob e paar meh mitsinge bi mir im C!!!!
Grundsätzlich ein Ohrwurm, der nicht mehr aus dem Kopf will. Gut so!
ABER: wenn man "lüter Singe" schreit, sollte es auch immer lauter werden. Dies war nicht immer der Fall, irgendwann ist man in Monotonie gefallen. Dies sollte vermieden werden. Lieber mal wieder ein neues Lied anstimmen und später wieder leise beginnen mit "lüter Singe".
nach dem spiel gegen gc haben wir (ein paar verteilte mk-ler) das lied übrigens im bahnhof, bei der ankunft des shuttles gesungen. da sollten eigentlich ziemlich viele aus anderen sektoren den text mitbekommen haben...
blockd5 hat geschrieben:ES WAERI DR HAMMER WENS WÜRD HEISSE:
SINGE IMMER LÜTER SINGE!!!!
DAS WAERS DOCH DEN WÜRDE ALLI MITMACHE!!
NUR E CHLEINI IDEE AM RANDE
Also ich wäri für "immer witer singe", will wie obe scho bemerkt worde isch, isches gar nid "immer lüter" worde, aber "immer witer" gange...
Aber merci fürs Ussdänke und kreativ sii!
**Mir wärde Meischter!**
Mother Mary come to me
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child
Lucy in the Sky hat geschrieben:Also ich wäri für "immer witer singe", will wie obe scho bemerkt worde isch, isches gar nid "immer lüter" worde, aber "immer witer" gange...
heute hat sich das lied weiter entwickelt. es wurde zum teil leise mittel und stark gesungen oder eben dann in den knien! jetzt fehlt einfach noch, dass die stimmungstötenden ecken und seitensektoren das lied singen! vertammt ist das so schwierig, via d2-d5 im d1 und d6 nach c6 und c5 weiterzutragen??????? a vergessen wir.
zinni hat geschrieben:heute hat sich das lied weiter entwickelt. es wurde zum teil leise mittel und stark gesungen oder eben dann in den knien! jetzt fehlt einfach noch, dass die stimmungstötenden ecken und seitensektoren das lied singen! vertammt ist das so schwierig, via d2-d5 im d1 und d6 nach c6 und c5 weiterzutragen??????? a vergessen wir.
stimmungstötende ecken? isch abr im d2-3-5-6 etc. au nit anderst...
dumm aagafft wirdsch dasch alles... abr drfür 10x pro match arschloch zuemene eigene spieler schreie...
maradoo hat geschrieben:stimmungstötende ecken? isch abr im d2-3-5-6 etc. au nit anderst...
dumm aagafft wirdsch dasch alles... abr drfür 10x pro match arschloch zuemene eigene spieler schreie...
Diese respektlosen Affen sollen doch zu Hause bleiben.
Kritik soll sein, aber bitte nicht auf diesem tiefen Niveau.
Unglaublich.
1. es appeliert nit an d Mannschaft, dr Gedangge vom Aatriibe steckt nit drhinter, sondern dr Fan fiirt sich sälber. So ka kei Brugg zu de Manne uf em Platz entstoh, kei Wächselwirkig: Funke vom Rang ufs Team/Funke vom Team ufs Publikum. Dr Appäll "lüter singe" ka jo wohl kuum für d Spiiler gälte, wo uf em Platz seggle...
2. en erheblichi Azahl fangt scho im vollschte Bruschtton aa und isch gar nit in dr Lag, ebbe "lüter z singe". Somit fiehrt sich das Lied sälber ad absurdum, und es git nit wenigi, wo das zwar spüre, aber nit artikuliere könne. Das fiehrt zu Unbehage, wo einigi drvo abhaltet, bi däm Lied mitzmache.
k@rli o. hat geschrieben:i weiss jetz ändlich, was mi an däm Lied stört:
1. es appeliert nit an d Mannschaft, dr Gedangge vom Aatriibe steckt nit drhinter, sondern dr Fan fiirt sich sälber. So ka kei Brugg zu de Manne uf em Platz entstoh, kei Wächselwirkig: Funke vom Rang ufs Team/Funke vom Team ufs Publikum. Dr Appäll "lüter singe" ka jo wohl kuum für d Spiiler gälte, wo uf em Platz seggle...
2. en erheblichi Azahl fangt scho im vollschte Bruschtton aa und isch gar nit in dr Lag, ebbe "lüter z singe". Somit fiehrt sich das Lied sälber ad absurdum, und es git nit wenigi, wo das zwar spüre, aber nit artikuliere könne. Das fiehrt zu Unbehage, wo einigi drvo abhaltet, bi däm Lied mitzmache.
wie wärs eifach trotzdem mit: "lüter singe bis dr fcb maischter isch..."
nochher köne mir gern über d'bedütig und motivation vo dem lied diskutiere! alli mit singe, denn springt dr funke scho...