Danke an die GC-Fans...
Danke an die GC-Fans...
...für die Stimmig wo si in dr zweite Halbziit durch ihri Pyro-Aktion ahnebrocht hen. Es het 10-15min lang e näbel überem Spilfäld gha, s'het in dr Luft nach "Fuessball" gschmeckt, es isch efach richtig richtig geil gsi, das wo e Fuessballoobe eigetligg usmacht.
Wär gege soöbbis isch, dä isch au gege emotionale Fuessball und Stimmig im Stadion.
Wär gege soöbbis isch, dä isch au gege emotionale Fuessball und Stimmig im Stadion.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
jaaa, endlich wieder mal der geruch von fussball in der luft, ich habs soo genossen, echt. auch wenn sie uns damit wohl ans bein pissen wollten, stattdessen aber das gegenteil getan haben, bedanke auch ich mich; heugümpper sind zwar ungeziefer, aber sie haben 1 mal alle 10 jahre einen nützlichen tag und dieser war heute.
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Diesen Duft...
habe ich vermisst...
- seth
- Erfahrener Benutzer
100% WORD, ha s gliche au dänkt!!! und für dä byytrag zunere richtig geile fuessballstimmig ussnahmswyys sogar im feind dr dume hoch zeigt! alli hän nur no gstuuntMaster hat geschrieben:...für die Stimmig wo si in dr zweite Halbziit durch ihri Pyro-Aktion ahnebrocht hen. Es het 10-15min lang e näbel überem Spilfäld gha, s'het in dr Luft nach "Fuessball" gschmeckt, es isch efach richtig richtig geil gsi, das wo e Fuessballoobe eigetligg usmacht.

edit:@ zinni undedra: heschs mir jo aagseh! trotzdäm, das smiley, will die halbi kurve handy filmli uä. gmacht hed

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Internazionale
- Benutzer
- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Auch meine Nase zog wieder mal tief rein, herrlich. Primär ermöglichte die allgemein gute Stimmung v.a die Abendspiel-Atmosphäre, alles andere, sei hier nochmal erwähnt, ist Scheisse.Rey hat geschrieben:jaaa, endlich wieder mal der geruch von fussball in der luft
Pro Abendspiele!!
SCONVOLTS BASILEA 98
- the_hellion
- Benutzer
- Internazionale
- Benutzer
wieso das? macht der fcb die kontrollenRichturd hat geschrieben:Nun möchte ich eine Frage stellen: Da die Eingangskontrolle versagt hat, kann es nach der Pyro-Show nicht zu einem Spielabbruch kommen und und zu einem Forfait-Sieg für die Insekten?

wäre ja noch schöner, würden, wenn wir wollten, auswärts immer forfait gewinnen

CR7 Fanboy
Oder zu einer Busse für GC wegen "Kausalhaftung" für die eigenen Fans ...Richturd hat geschrieben:Sicher, kontrollierte Pyro ist geil und gefällt mir sehr gut!
Nun möchte ich eine Frage stellen: Da die Eingangskontrolle versagt hat, kann es nach der Pyro-Show nicht zu einem Spielabbruch kommen und und zu einem Forfait-Sieg für die Insekten?

(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten