Cupfinal 2008

Diskussionen rund um den FCB.
Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Kawa hat geschrieben:Da ja jetzt alle ihre Tickets haben mal was anderes :

Heute 20:00 Star TV Bellinzona - Winterthur

Eine Gelegenheit unseren hierzulande doch relativ unbekannten Cupgegner in einem Ernstspiel (wenn sie nicht punkten sind sie nur noch 2.) zu beobachten.
Rangliste: 1. Bellinzona 22/48. 2. Vaduz 23/48 (55:31). 3. Wohlen 23/45 (47:21)

bist du dir sicher? wie sieht das Torverhältnis von Bellinzona aus?

Crane
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Crane »

mol e churzi zwüschefroog:
wärde Platznummere und Reihe im D ächt sehr ärnst gnoh?
Falls nid, gangi einiges friehner ins Stadion, aber wenn i denn vo allne Plätz verjaggt wird, chani au erst churz vor Spielbeginn iilaufe...

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Hossa hat geschrieben:Rangliste: 1. Bellinzona 22/48. 2. Vaduz 23/48 (55:31). 3. Wohlen 23/45 (47:21)

bist du dir sicher? wie sieht das Torverhältnis von Bellinzona aus?
Bellinzona 22/48/48:25/+23
Vaduz 23/48/55:31/+24

Alles klar ....

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Kawa hat geschrieben:Bellinzona 22/48/48:25/+23
Vaduz 23/48/55:31/+24

Alles klar ....
danke, dann hast du recht! ich war mir nicht sicher!

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Crane hat geschrieben:mol e churzi zwüschefroog:
Falls nid, gangi einiges friehner ins Stadion, aber wenn i denn vo allne Plätz verjaggt wird, chani au erst churz vor Spielbeginn iilaufe...
Ich wurd sage im D Parkett muesch drmit rächne, dass nid dr Platz wirdsch ha, wo uf em Ticket stoht. ;) Aber chasch es nodyrlig gärn versuche :D

Wie's im balkon usgseht weiss ich nid, cha dir sicher öbber anders sage.

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Crane hat geschrieben:mol e churzi zwüschefroog:
dämfall chasch erst churz vor spielbeginn cho :p

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Da hat einer schon 2 Tixs in der MK für 80.- verhökert :mad: :mad: :mad:
http://www.ricardo.ch/accdb/viewItem.as ... nguageNR=0

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Kawa hat geschrieben:Da hat einer schon 2 Tixs in der MK für 80.- verhökert :mad: :mad: :mad:
http://www.ricardo.ch/accdb/viewItem.as ... nguageNR=0
Meine Fresse, ist man dumm, wenn man für sowas bietet... Da müsste man gleich noch eine "Dummeheitsgebühr" von 100 Franken erheben....
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Realist hat geschrieben:Das het dr FCB no nie im griff gha, Ticketverkauf und wird's wohrschinlig au nie lerne........ Vom Sektor G isch nie d redt gsi das es döt au Ticket git, alli hend demit grechnet das die Billett dure Ticketcorner verkauft werde.
Vom Sektor C6 Balkon war aber auch nie die Rede oder? :confused:
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

danish dynamite
Erfahrener Benutzer

Beitrag von danish dynamite »

andreas hat geschrieben:Vom Sektor C6 Balkon war aber auch nie die Rede oder? :confused:
Hän sie miner Meinig noch au nit vrkauft, sowie G8-10 au nit. Das lauft nur übere Ticketcorner/SFV

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

danish dynamite hat geschrieben:Hän sie miner Meinig noch au nit vrkauft, sowie G8-10 au nit. Das lauft nur übere Ticketcorner/SFV
Stoht abr uf fcb.ch bi de Tickets wo si no übrig hän:
C6 – Parkett / Balkon CHF 60.00 300 Tickets

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

danish dynamite
Erfahrener Benutzer

Beitrag von danish dynamite »

andreas hat geschrieben:Stoht abr uf fcb.ch bi de Tickets wo si no übrig hän:
C6 u2013 Parkett / Balkon CHF 60.00 300 Tickets
Stimmt. Abr meinsch nit, dass do die vom Ticketcorner au grad drby sin?

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

danish dynamite hat geschrieben:Stimmt. Abr meinsch nit, dass do die vom Ticketcorner au grad drby sin?
Nei, das isch nur s FCB Kontingent. ;)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

andreas hat geschrieben: Vom Sektor C6 Balkon war aber auch nie die Rede oder? :confused:
naja das händs wohl wie G 7-10 vergässe uffzführe uff ihrer lischte
:mad:

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

ich ha am samschtig nit könne mi ticket goh hole und s'D isch jetz usvrkauft. also vo wäge "jede het si ticket bikoh wonner het wölle"

mänggmol frogi mi ächt was für mongos so entscheidige träffe...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Master hat geschrieben:ich ha am samschtig nit könne mi ticket goh hole und s'D isch jetz usvrkauft. also vo wäge "jede het si ticket bikoh wonner het wölle"

mänggmol frogi mi ächt was für mongos so entscheidige träffe...
Sorry wenns hättsch welle hättschs au becho. :rolleyes: hättsch chönne alüte oder e kolleg schicke und hesch jo au no d chance bim Ticketcorner. :rolleyes:

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

The Dome hat geschrieben:Sorry wenns hättsch welle hättschs au becho. :rolleyes: hättsch chönne alüte oder e kolleg schicke und hesch jo au no d chance bim Ticketcorner. :rolleyes:
Chasch im jo au grad sage er sölls bim Ricardo kaufe, hauptsach e dumme Kommentar. :rolleyes:

@master
Wenn übere Ticketcorner keins me bechunsch, eifach emol abwarte. Es verkaufe hundert pro no Lüt ihres Tic do inne! Und süscht eifach emols Fanprojägt afroge, evtl, händ die jo no s eint oder s andere Tic.

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

The Dome hat geschrieben:Sorry wenns hättsch welle hättschs au becho. :rolleyes: hättsch chönne alüte oder e kolleg schicke und hesch jo au no d chance bim Ticketcorner. :rolleyes:
....................und suscht goht me halt in e andere sektor. :rolleyes:

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Das kunt scho guet! I nimm ah, dass s FP no Tickets ha wird. ;)

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

meinsch ich ha am samschtig drmit grächnet, das so öbbis passiert?
sgitt lüt die hen sunscht öbbis ztue und könne nit no "schnäll am samschtig nommidaag alles umplane".

und ich bezwifle übrhaupt nit, dasi none ticket bikum. ich ha drmit nur wölle sage, dases übrhaupt nit eso gsi isch, dass jede wo het wölle si ticket bikoh het. und das liggt ganz sichr nit dodra, dases sone riise adrang uffe cupfinal gitt, sondern an dr lächerliche vrkaufsart vom fcb.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Master hat geschrieben:meinsch ich ha am samschtig drmit grächnet, das so öbbis passiert?
sgitt lüt die hen sunscht öbbis ztue und könne nit no "schnäll am samschtig nommidaag alles umplane".

und ich bezwifle übrhaupt nit, dasi none ticket bikum. ich ha drmit nur wölle sage, dases übrhaupt nit eso gsi isch, dass jede wo het wölle si ticket bikoh het. und das liggt ganz sichr nit dodra, dases sone riise adrang uffe cupfinal gitt, sondern an dr lächerliche vrkaufsart vom fcb.
Es het zwei Fehler geh:
- Abgob vo unbeschränkte Tickets (max 2 hätts au do!)
- Nit Bekanntgab vo C Balkon / G Ticket-Verkauf

Folg drvo:
- Vil vo A/B/C sin ins D go Ticket hole
- Vil Lüt, vor allem Jungi hän 10,20,30 Tickets gholt...

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Master hat geschrieben:ich ha am samschtig nit könne mi ticket goh hole und s'D isch jetz usvrkauft. also vo wäge "jede het si ticket bikoh wonner het wölle"
Hast kein Telefon ???

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Übrigens hat heute Bellinzona-Winterthur gespielt. Das Duell der zwei Teams
mit dem grössten Publikum in der NLB ging zur Pause 0:3 klar zu Ende.

Aber kaum zu glauben, Bellinzona hat gefighted und aus dem 0:3 noch ein 3:3
gemacht!

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

-Vize- hat geschrieben:Chasch im jo au grad sage er sölls bim Ricardo kaufe, hauptsach e dumme Kommentar. :rolleyes:

@master
Wenn übere Ticketcorner keins me bechunsch, eifach emol abwarte. Es verkaufe hundert pro no Lüt ihres Tic do inne! Und süscht eifach emols Fanprojägt afroge, evtl, händ die jo no s eint oder s andere Tic.
es goht mir überhaupt nid drum e dumme kommentar usezloh. aber es isch vo afang a klar gsi, dass es weniger tickets hed, als es jk bsitzer git. es isch also klar gsi, dass wenn mer unbedingt es ticket will (und denn sogar no imene bestimmte sektor), halt am samschtig sini tix muess go hole. natürlich ischs nid förderlich gsi, dass mer meh tix hed chönne kaufe, als dass mer jk hed. aber wenn öpper unbedingt es ticket will, denn erwart ich au, dass de öppis derfür macht. und nid am mentig gseh, dass es kei tickets meh git im d und denn goht go umehüle. es hed no gnueg tickets in adere sektor und dr ticketcorner wird au no tickets verkaufe, wer sich dert e bitz müeh git, wird au no an tickets cho. ich weiss nid, was es paar lüt do inner erwarte. dass s gigi ufde knü zu euch chunt und euch frogt, ob ihr au es ticket wend? :rolleyes:

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

andreas hat geschrieben: - Vil vo A/B/C sin ins D go Ticket hole
isch so viel ich weiss nie kommuniziert worde, dass mer tickets im sektor muess kaufe, wo mer au e jk bsitzt. :confused:

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

The Dome hat geschrieben:isch so viel ich weiss nie kommuniziert worde, dass mer tickets im sektor muess kaufe, wo mer au e jk bsitzt. :confused:
Nei. Abr hätt me gwüsst, dass nid nur C6 Parkett, sondern au Balkon und d
Galerie obedra zum Verkauf gstande wäre, denn hätte sichs e paar sicher
nomol überleggt, anstatt in D Balkon z goh!

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Master hat geschrieben:meinsch ich ha am samschtig drmit grächnet, das so öbbis passiert?
wenn hed dr fcb d mitteilig usegeh, dass sie abem samschtig ihri tickets verkaufe? das isch am mittwuch gsi. nur so vo wege, am samschtig nomitag no schnell umplane. :rolleyes: usserdem hoff ich jetzt emol nid, dass du sone armi sau bisch, wo keini kollege oder verwandti hed, wo schnell chönd zum joggeli abe go tix hole. wär jo wirklich kei sach gsi dene schnell d jk bringe (was mer nochem stand vom mittwuch no hätt müesse). und im zitalter vom natel muess mer au keini meh cho, dass er kei kollege hed und au nid hed chönne alüt. :rolleyes: hauptsach umhüle, wenn mer selber d lag falsch igschätzt hed.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

andreas hat geschrieben:Nei. Abr hätt me gwüsst, dass nid nur C6 Parkett, sondern au Balkon und d
Galerie obedra zum Verkauf gstande wäre, denn hätte sichs e paar sicher
nomol überleggt, anstatt in D Balkon z goh!
ah ok so hesch das gmeint.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

The Dome hat geschrieben:wenn hed dr fcb d mitteilig usegeh, dass sie abem samschtig ihri tickets verkaufe? das isch am mittwuch gsi. nur so vo wege, am samschtig nomitag no schnell umplane. :rolleyes: usserdem hoff ich jetzt emol nid, dass du sone armi sau bisch, wo keini kollege oder verwandti hed, wo schnell chönd zum joggeli abe go tix hole. wär jo wirklich kei sach gsi dene schnell d jk bringe (was mer nochem stand vom mittwuch no hätt müesse). und im zitalter vom natel muess mer au keini meh cho, dass er kei kollege hed und au nid hed chönne alüt. :rolleyes: hauptsach umhüle, wenn mer selber d lag falsch igschätzt hed.
Jo Master, i hätt dir sogar Tickets gholt. ;)
The Dome hat geschrieben:ah ok so hesch das gmeint.
Yep. Genau so. ;)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

The Dome hat geschrieben:isch so viel ich weiss nie kommuniziert worde, dass mer tickets im sektor muess kaufe, wo mer au e jk bsitzt. :confused:
wäre schon gar nicht möglich, sonst hätte die im B ja keines bekommen :cool:

Antworten