kaufe - 1 Stutz billiger!

Und grad nomol: Hieber rulez!
20! 5dl Fläsche Bayrischs Bier für numme EUR 4.00!
de scheiss.. Prix Garantie het gueti Produkt im Priis apasst nid wie M Budget wo eifach neui Produkt qualitativ schlechter und billiger produziert.. die Prix Garantie Artikel hets vorher scho gäh, eifach jetzt viel billiger (z.B. dr 2 Liter Ystee us dr Gugge!!El Capullo hat geschrieben: Prix Garantie vom Coop (M-Budet Kopie)
jo vilicht nid schlechteri Qualität.. aber es sind eifach keini Marke-Produkt.. basta!O-Bolle hat geschrieben:ach stimmt doch nid... m-budget produkt händ kei schlächteri qualität, sie sind eifach dorum günstiger wil kei gäld ins gestaltig und design inegsteggt wird... das isch jo dr sinn vo dr sach..
au wenn dini Postings nid würklich vo sicherheit Strotze hesch rächt .. dr Coop hett eifach uf bestehendi Produkt e "Prix Garantie" Schildli drufgmacht ... und dr Coop hett neui (vo mir us gseh schlechteri Produkt) kreirt ... chasch jo mol d M-Budge Pommes-Chips mit de normale Migros vergliche ... das gsehsch de Pommes-Chips scho ah, dass si schlechter sindSim hat geschrieben:jo vilicht nid schlechteri Qualität.. aber es sind eifach keini Marke-Produkt.. basta!
jäso, dr Coop vrkauft also M-Budget Pommes-Chips?BloodMagic hat geschrieben:... und dr Coop hett neui (vo mir us gseh schlechteri Produkt) kreirt ... chasch jo mol d M-Budge Pommes-Chips mit de normale Migros vergliche ... das gsehsch de Pommes-Chips scho ah, dass si schlechter sind
Warst Du schon mal im Géant?schniposa hat geschrieben:@gruusigesiech:
warum denn in die ferne schweifen......: an den kassen im coop gundeli kannst du auch "franzeesch" parliere![]()
nit nur im Coopschniposa hat geschrieben:@gruusigesiech:
warum denn in die ferne schweifen......: an den kassen im coop gundeli kannst du auch "franzeesch" parliere![]()
ich pflichte dir bei. ging früher auch regelmässig dort einkaufen. lohnt sich wirklich.gruusigeSiech hat geschrieben:Warst Du schon mal im Géant?
Dort gibt es:
Käsetheke
Wursttheke
Frischfleisch
Frischfisch
Wein
Bier (v.a. Belgisches)
Milchprodukte
frisches Gemüse
... UND ALLES MIT EINER MEGA AUSWAHL !!!
Und billiger als bei uns ist's auch.
Stimmt schon. Allerdings sind gewisse Artikel von sehr zweifelhafter Qualität... Also ich würde nicht alles was sie dort verkaufen bedenkenlos essen.gruusigeSiech hat geschrieben:Warst Du schon mal im Géant?
Dort gibt es:
Käsetheke
Wursttheke
Frischfleisch
Frischfisch
Wein
Bier (v.a. Belgisches)
Milchprodukte
frisches Gemüse
Aha, und warum gehen denn in letzter Zeit die Elsässer in Deutschland einkaufen? "ha los, c'est moin chère - do kann e profiter...."gruusigeSiech hat geschrieben:Warst Du schon mal im Géant?
Dort gibt es:
Käsetheke
Wursttheke
Frischfleisch
Frischfisch
Wein
Bier (v.a. Belgisches)
Milchprodukte
frisches Gemüse