Ich fasse zusammen:geforce hat geschrieben:24.- im D?!
24.- D Parkett
35.- D Balkon
weiter machen

Das seisch grad du...Luigi hat geschrieben:Was genau ka me denn jetzt scho mache?
Ha für dr Final extra frei gnoh. Wenn ich am Schluss ohni Ticket do stand nur will irgendwelcho Eventgeile Modefans im Stadion hocke, denn ghei ich dure.
wohär willsch du wüsse öbi am halbfinal gsi bi oder nit du honk?Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Das isch scho genial!! jetzt isch CUP final und alli wänd e ticket! wo sindr gege thun gsi? das isch eifach trurig, überall sage basel isch dfuessballhauptstadt aber ane cup HALBFINAL chöme grad mol 10'000. wieso dr fcb nur unterstütze wenns um öpis got? eifach scheisse...
Ha ich vo dir gredet? aber do ine schriebe me ine wo e ticket wänd, als am halbfinal gsi sind...Suffbrueder hat geschrieben:wohär willsch du wüsse öbi am halbfinal gsi bi oder nit du honk?
lueg emol was de uselosch! verallgemeinderige kömme sehr schlächt ahh..
140 sin am halbfinal gsi?Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Ha ich vo dir gredet? aber do ine schriebe me ine wo e ticket wänd, als am halbfinal gsi sind...
beleidigungen au...
das isch dr Cupfinal-Thread. Motzereie über e Halb-Final chasch im andere Thread deponiere. Das ständige witer adurende Gemotze zeigt dass d Vorfreud bi vilne offebar chliner isch als s künstliche Ufrege über die "schlächte" FansHasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Das isch scho genial!! jetzt isch CUP final und alli wänd e ticket! wo sindr gege thun gsi? das isch eifach trurig, überall sage basel isch dfuessballhauptstadt aber ane cup HALBFINAL chöme grad mol 10'000. wieso dr fcb nur unterstütze wenns um öpis got? eifach scheisse...
Genau dass söt jetzt im Vordergrund stoh, und den wird's Stadion au guet gfüllt sie, e geili Stimmig und am Schluss Pokalübergab.panda hat geschrieben:das isch dr Cupfinal-Thread. Motzereie über e Halb-Final chasch im andere Thread deponiere. Das ständige witer adurende Gemotze zeigt dass d Vorfreud bi vilne offebar chliner isch als s künstliche Ufrege über die "schlächte" Fans![]()
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Hallo wieviel Billett bruche die Halbschueh ??Hennes&Mauritz hat geschrieben:lut ticketcorner isch d ufteilig eso:
FCB Muttenzerkurve
Bellinzona ganzi sektor B
S ganze A goht an SFVSektor C e teil in öffentlich verkauf und no egrössere teil an sponsore.
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
So sehts us.sergipe hat geschrieben:So reichts für alle JK-Besitzer vom FCB.
40'000 - 8000 (Bell) =32'000 - 8000 (SFV) = 24'000 Basler
Haben ja ca. 22'400 JK