Vote für black tiger & mc rony am Gurte Festival
hm shit..ha jetzte hüte so viel gvotet wie no nie...!!!
aber mr sind en rang abe...neue plan???
hey rony..weiss ja ned..öb das scho gmacht heshc..aber wenn irgend ine Hip Hop Forum duesch poste..würdi sicher au extrem vill für euch gvotet.....hehe müsstisch ja die andere forums den nid erwähne

aber mr sind en rang abe...neue plan???
hey rony..weiss ja ned..öb das scho gmacht heshc..aber wenn irgend ine Hip Hop Forum duesch poste..würdi sicher au extrem vill für euch gvotet.....hehe müsstisch ja die andere forums den nid erwähne

FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

das isch ebe wohrschiinlig kei sehr guete plan.BaselStar hat geschrieben: hey rony..weiss ja ned..öb das scho gmacht heshc..aber wenn irgend ine Hip Hop Forum duesch poste..würdi sicher au extrem vill für euch gvotet.....hehe müsstisch ja die andere forums den nid erwähne![]()
![]()
im gegesatz zum fuessball isch'es in dr andere schparte möglig, sich sälber an ort vom gescheh z'befördere.
wär glaub högschtens amüsant, wenn dr bender plötzlig uf em joggeli raase würd schtoh und vom aktuelle trainer ussgwäggslet würd'i *g
-
- Erfahrener Benutzer
Hip Hop, Rap und dergleichen haben nichts an einem Open-Air zu suchen! 

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

lol...die erfolgreichsten schweizer freiluftveranstaltungen sind zwar jene (z.b frauenfeld), welche genau diese stile supporten die deiner meinung nach nichts an open airs zu suchen habenSharky hat geschrieben:Hip Hop, Rap und dergleichen haben nichts an einem Open-Air zu suchen!![]()
open airs wie etwa jenes in st.gallen, das sich hauptsächlich den rocker's und dergleichen verpflichten, kämpfen aber von jahr zu jahr gegen schwindende besucherzahlen....hmmmm *g*
jo ich weiss, ich bi langsam z'alt.....truur halt immeno de alte guete Zitte noche, wo Bands wie Aerosmith, ZZ Top, Lenny Kravitz, Saga, Rolling Stones, etc. ufträtte sind.... 

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
Hey Ron, jetzt sindr uff platz 21.
Vorwärts + vote für MC Rony + Black Tiger.
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
mach dr keini sorge, blibsch nit lang ellei mit drmit.Sharky hat geschrieben:jo ich weiss, ich bi langsam z'alt.....truur halt immeno de alte guete Zitte noche, wo Bands wie Aerosmith, ZZ Top, Lenny Kravitz, Saga, Rolling Stones, etc. ufträtte sind....![]()
au "älteri" rap-fans befinde sich bereits in däm noochetruur-schtadium *g
i schigg dr mol e pn, denn klappts wohrschiinlig besserBaselStar hat geschrieben:hehe kei ahnig was dr gmacht hend...aber es got wieder vorwärts
und dir au grad no *gHelmut Penthouse hat geschrieben:Hey Ron, jetzt sindr uff platz 21.
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
merci Rony, so jetzt sindr uff Platz nüünzähn!Rony hat geschrieben:funzt guet *g*
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten