7/10, die perfekte rolle für milla! hoffe auf einen vierten teil...

Jup, au die Dütschi Version isch für e gschnitteni Fassig no rächt heftig, aber im verglich zur Uncut-Version.......stippe hat geschrieben:JOHN RAMBO
Bi en jetzt au go luege und es isch gsi, wie erwartet. Action vom feinsten ohni e gschicht wo z'fescht stört. bi en uf dütsch go luege und do ischer jo schins e paar minute kürzt. wenn d'original version no härter isch:![]()
![]()
mir hets ämmel au so scho ganz guet gfalle.
7/10
Sorry fand den film völlig scheisse und wär am liebsten frühzeitig usem kinogreen_day hat geschrieben:Sweeney Todd
Hat den sonstwer schon gesehen? Über die Handlung erzähl' ich vorerst nichts.
Der Film an sich ist gut, man darf einfach nicht mit den falschen Erwartungen ins Kino sitzen. Es erwartet einen nämlich ein mehr oder weniger blutrünstiges, satirisches, Musical in englischer Sprache. Keine allzu komplexe Handlung, keine komplizierten Dialoge.
Dafür wird meist gesungen, was mich gegen Ende hin aber doch ein wenig genervt hat: Wenn die Handlung erst mal in Schwung ist, die Figuren und Geschichten erzählt sind, möchte man trotz allem nicht durch einen Gesangseinschub aus dem Fluss gerissen werden. So oder so hatte es den einen oder anderen Gesang zu viel, teilweise vorallem zu lang, wo man doch besser einen simplen Dialog eingesetzt hätte.
Johnny Depp wie man ihn kennt, hinzu kommt seine Schauspielkollegin aus den Pirates of the Caribbean Filmen. Als böser Gegenpart dienen, wie in den Harry Potter Filmen, Alan Rickman (Severus Snape) und Timothy Spall (Wormtail). Für Kinogänger also keine neuen Gesichter.
Wertung:
8.5/10
Bi hüt ganz ohni Vorurteil in dä Film ine, het mi seh positiv überrascht, ganz härzige FilmLuigi hat geschrieben:Bi hüt "The Bucket List" go luege.
Sehr guete Film. Hätts eigentlich nit erwartet nachdem ich so viel schlächts drüber gläse ha.
9/10
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
Zicksch jo nur umme, will d Jovovich nid mitgmacht het!!maradoo hat geschrieben:Grindhouse
Death Proof hallo was goht??? passiert jo gar nix in däm film...
wenigstens spiele paar heissi fraue mit...
3-4/10
Planet Terror scho besser!! abr die "filmfähler" närve scho ziemlig...
isch jo ok das me öbbis will uff alt mache odr wie au immer, abr den mien d farbe au apasst wärde. stimmt visuell nit...
7/10
Could you a little bit more specific?maradoo hat geschrieben: Planet Terror scho besser!! abr die "filmfähler" närve scho ziemlig...
isch jo ok das me öbbis will uff alt mache odr wie au immer, abr den mien d farbe au apasst wärde. stimmt visuell nit...
7/10
das weiss i au das es plant gsi isch!Corpsegrinder hat geschrieben:Could you a little bit more specific?
Dr Film will nid alt si, sondern im Grindhousestil, d.h. dräckigs, flimmernds und schlächts bild, isch also alles absichtlig eso. Also die gäle Streife z.B. sin durchus eso plant gsi.