PAAAANIIIIIKKKKD-Balkon hat geschrieben:mir wärde sicher viel zwenig billet ha. dr fcb het sicher scho taussigi vo afroge für ticket becho hüt.

Reine Spekulation... Neben dem SFV bekommen auch die Telefonfirma und andere Sponsoren noch Plätze, diese werden garantiert nicht nur im A, sondern auch im C, G und allenfalls auch in den Fankurven zu finden sein.andreas hat geschrieben:Glaub ZFV brucht nit meh als 5'000, dorum glaubi sind 25'000 für uns realistisch.
Sektore dänggi wärde so si:
A: Müri
B: Bellinzona
C: Basel
D: Basel
G: Basel
Aso ich ha au bis am halb 8ti gschafft und bi UNDUSCHT (sorry an alli wo näbe mir gstande sinRealist hat geschrieben:Ich bi gester au nid gsi, und zwar willi vorher bis am halb achti selber ufem Rase gstande bi und mit unserne Jungs Training gha ha, den stressi sicher nid no hei dusche und alles und den no ins Joggeli.
Genau s glich gilt für die wo hend müesse schaffe oder us irgend emene andere Grund verhinderet gsi sind.......
stimmt nid....es isch so verteilt worde:Agent Orange hat geschrieben:Der SFV und die Telefongesellschaft beanspruchen wie letztes Jahr "nur" 6000 Billets!
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
ah..und vo wo wilsch das wüsse??Agent Orange hat geschrieben:Jetzt hat es 8000 Plätze mehr, und Bellinzona will sicher nicht 11`000 Plätze!
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
als mir isches jo eigentlich gliich wie viel lüüt us belinzona kömme.geforce hat geschrieben:das isch gege xamax au scho gseit worde. mit rund 8 - 9000 fans haen si graechnet. cho sin am schluss 5000...
D Frog isch nid, ob Verliege oder Gwinne...andreas hat geschrieben:Lieber Gekicke und 1. als Gekicke und Mittelmass? Sisch nid mol 10 Johr här
wo me Spil in dr Schützematte regelmässig verlore het gege irgendwelchi
Hanswürscht... Also gniess ich trotzdem jede Siig![]()
.WinZip hat geschrieben:Bellinzona ist ja Jahre lang von der Bildfläche verschwunden, früher waren die mal echt gut. Hatten einen brasilianischen Spieler Namens Julio Cesar der ging dann zum Unmut der eigenen Fans zu GC. Wer mag sich noch Erinnern das muss so in den 80er gewesen sein.
Die hatten einen Fan Club der hiess TI-CORP weiss nicht obs die noch gibt.
Klar, aber wenn die Mannschaft Ende Saison einen Pokal holt, hat Gross sein Ziel erreicht und neimand fragt sich mehr über die Qualität. Am Schluss zählen 3 Punkte und der Kübel.Delgado hat geschrieben:d Frog isch WIE gwunne bzw. verlore wird.
Es fählt an Stolz, es fählt an Iisatz, es fählt an lideschaft, es fählt an Kollektiv...
Isch nid dr einzig Grund gsi aber eine dervo. Donnschtig im Joggeli, Sunntig im Joggeli, Mentig Fuessballtraining, Mittwuch Fuessballtraining und den no Familie dehei wo vilicht au emol öppis vom Vater möcht.....*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Aso ich ha au bis am halb 8ti gschafft und bi UNDUSCHT (sorry an alli wo näbe mir gstande sin) an Match, Problem wo?
Das söll kai Aagriff sy und au nid wärtend gegenüber allne Abwäsende,
isch jedem sini Sach ob är an Match kunnt odr nid, isch jo nid eso as ich no nie e Match verpasst hätt...
Aber so Gründ wie "Ich ha mi lieber fürs Dusche statt füre FCB entschiide",
so öppis isch für mi aifach kai Grund...![]()
Aber easy, jede wie är wott, hauptsach DR FCB TIEF IM HÄRZE!
Mir isch ain wo verhinderet isch und am Radio mitfieberet und mitläbt
immer no lieber als ain wo zwor an Match kunnt, aber denn dört lieber
e Schwätzli mit irgendwelche Tussene haltet statt dr Match z verfolge
(am Aarau-Match gseh, 1 Typ mit 2 Wyyber, d Tussene sogar mitem
RUGGE zum Spielfäld, und dr halb Match numme am sabble...
Gopfdammi, numme zum go quatsche 24 Stutz zahle wär MIR aso z tüür!
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.