fang mol ah

skyline2
RS4
*träum*
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
du bisch mr au e buur!!!LiveForever hat geschrieben:dä erscht seht jo us wiene subaru...
---> buureporsche![]()
gseht glich us wiene subaruchickens**t hat geschrieben:du bisch mr au e buur!!!
nissan skyline isch jo wohl eins vo de geilschte autos wo git! numme gitsen leider in dr schwiz nit...
Mi Traumauto: e Shelby Mustang jg.67 oder ganz geil isch au dä jaguar light weight concept car wo me am gänfer autisalon gseh het! das sind beider jääsi auti!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Kennsch dr Film 'Christine'? E 'Christine'-Plymouth mit so scheene Haifischflosse hän mir kha, won i no e dreikäsehoch gsi bi - isch mi erschti 'Autoerinnerig'. D'Eltere hän immer grossi Amischlitte kha *träumseufz* - mi erschte isch e chliine Chevy Vega gsi, aber das isch eher e Alptraumauti gsi - viil z'schwache Motor und v.a. z'schwachi Brämse für si GwichtEl Capullo hat geschrieben:also nomol ärnschhaft:
Do hesch scho mol ebis zum träume ....Nobae hat geschrieben:yep, isch au mis Traumauto. Und ha mir dä Traum au erfüllt gha -> 95er. Wirden jetzt denn aber wohl verkaufe us private Gründ...
Chauf mir denn aber villicht in es paar Joor widr eine. Denn aber au dr neu und natürlich Cabrio.