Rotolosos Spielerbewertung

Diskussionen rund um den FCB.
maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Pace hat geschrieben:Champions league: Matchday 07 26.11.2002 FC Basel - Manchester Utd. 1:3
kennsch dr unterschied zwüsche 0-3 und 1-3? :rolleyes: :p
Basel ai Liebi!!!

globetrotter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von globetrotter »

Vielleicht kann es ja sein (die Hoffnung stirbt bekanntlich zuletzt), dass jetzt einigen Personen im Verein klar wird, dass man im Sommer investieren muss, oder man akzeptiert, dass man in dieser Zusammensetzung europäisch nichts verloren hat... reicht vielleicht gerade noch für CH-SüperLig... wobei die Leistung gestern auch da nicht reichen würde...

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

RIDE THE LIGHTNING hat geschrieben:ganz bsunders het mi dr carlitos ufgregt...puri sälbschtinszenierig :mad:
wie an jedem internationalen spiel bisher. nichts neues.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Crayton 4,5
Zanni 4
Majstorovic 3
Marque 2,5
HOdel 2,5
Huggel 3
Ergic 3
Carlitos 2
Degen 4
Eduardo 3
Derdiyok 3,5

Ba 4
Frei 4
Perovic 3,5

Mich nervt einfach, wenn die Spieler 10 Sekunden vor Anpfiff die Fans anheizen und dann selber nicht wach ins Spiel gehen und nach 90 Sekunden die Pläne begraben müssen.
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

Patzer hat geschrieben:das ist die gefahr eines allfälligen meistertitels.....
verpasste meistertitel ändern ja auch nichts, wie die vergangenheit zeigte. dann werde ich lieber meister.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

andreas hat geschrieben: 2. E fetts Lob and d Muttenzerkurve. I bi hüt im B gsy und ich ha d
MK praktisch IMMER ghört und d Portugiese hend fascht nie gschraue,
höchstens bi Goal und ab und zue gföhrliche Situatione.
Dr "faked" Goaljubel isch ganz fett übere cho, i ha mi echt gfreut. Und
ca. in dr 70. wo cho isch "FC Basel - mir sind dir treu..." do isches mir
kalt dr Rugge ab, echt lutt gsy. Danke and MK - immer do füre FCB!
(nid wie gwüssi dumme Sieche wo im B scho ab dr 60. Minute göhn :rolleyes :)

Kämpfe Basel!
Lömmer Saisonniers Saisonniers si, die bruchts jo au ;)

Vo unserne Schützling müehmer kuum reede. Einzig dr Crayton het e "gnüegend" verdient. (Gäll, liebe Rotolos, nit übertriibe...).

Au mi grosses Danggschön an d MK: geschter hets mi nach em 0:3 grad emol uff dr Sitz zruggdätscht. Nocher isch es aber eifach e riesegeils Fescht gsi.
"FC Basel - Mir sinn Dir Treu"
"Wemmir au emol verlier, macht is das kei Ranzeweh!"
und denn am Schluss "Z Basel am mym Rhy"

...jo, und Ultrakult: "Marco Walker" und s Cecca-Gool :D

eifach geil!

S isch wieder emol e Match gsi, wo sich dr Bierweize vom Prosecco-Spreu trennt het!

Merci!
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

Bellach SO hat geschrieben:Crayton 4,5
Zanni 4
Majstorovic 3
Marque 2,5
HOdel 2,5
Huggel 3
Ergic 3
Carlitos 2
Degen 4
Eduardo 3
Derdiyok 3,5

Ba 4
Frei 4
Perovic 3,5
Marque unter-, Edu und Eren absolut überbewärtet... :(
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Bellach SO hat geschrieben: Mich nervt einfach, wenn die Spieler 10 Sekunden vor Anpfiff die Fans anheizen und dann selber nicht wach ins Spiel gehen und nach 90 Sekunden die Pläne begraben müssen.
Hani mr au dänkt...
SCONVOLTS BASILEA 98

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Marque unter-, Edu und Eren absolut überbewärtet... :(
Dä mit de Stürmer isch mr jetz au biz hoch, bi zweiter Durchsicht... e halbi bis 1 note abe... marque hingäge blibt so.
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Pace
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pace »

maradoo hat geschrieben:kennsch dr unterschied zwüsche 0-3 und 1-3? :rolleyes: :p
ne was ist der Unterschied? :p
Einmal Rot Blau immer Rot Blau

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Bellach SO hat geschrieben:Crayton 4,5
Zanni 4
Majstorovic 3
Marque 2,5
HOdel 2,5
Huggel 3
Ergic 3
Carlitos 2
Degen 4
Eduardo 3
Derdiyok 3,5

Ba 4
Frei 4
Perovic 3,5
Sorry, i weiss jede het sini Meinig aber in was genau söll dr Däge besser gse si als dr Derdiyok oder in was isch dr Derdiyok besser gse als dr Eduardo?? Bim schriebe vo dere Tabälle hesch du scho vill meh gleischtet als alli Basler Spieler uffem Fäld geschter. Und ganz objektiv gse, i find dr Carlitos jo au eine vo de beschte aber wie hett är sich geschter e 2 verdient? Will d'Hose nid verkehrt aazoge gse sinn???
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

erlebnisorientierter hat geschrieben::mad :D a kritisieren gewisse Leute die Leistung der Mannschaft (zu recht!!!) und werden dann noch so halber angefickt.

...

Aber jeder hat dass recht auch rotolso seine Meinung zu gesterigen Spiel preiszugeben.
Und du findsch au dass mr so, national nit emol um e UEFA Cup Platz mitspiele.. :rolleyes: ? Dass isch dumms Gehüle und dörf agsproche wärde. Wenn me e Spielerbewärtig macht, denn objektiv, oder het e Crayton e 1 vrdient? Mannschaftleischtig kritisiere ja, aber denn au bitz konkret wärde, Fuessballfachvstand zeige. Unfundierti Kritik wird vo mir nit ärnscht gnoh, als blöds Gebälle abgstämplet und au agsproche, Punkt!
SCONVOLTS BASILEA 98

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

rotoloso hat geschrieben:Sorry, i weiss jede het sini Meinig aber in was genau söll dr Däge besser gse si als dr Derdiyok oder in was isch dr Derdiyok besser gse als dr Eduardo?? Bim schriebe vo dere Tabälle hesch du scho vill meh gleischtet als alli Basler Spieler uffem Fäld geschter. Und ganz objektiv gse, i find dr Carlitos jo au eine vo de beschte aber wie hett är sich geschter e 2 verdient? Will d'Hose nid verkehrt aazoge gse sinn???
Nei rotoloso... aber du muesch au so fair si und die erst halbzyt biz würdige, wo sie wirklich zum teil guet kombiniert hän und sich paar grossi Chance hän usegspielt. Afang zweiti HZ isch en dr Pfuus dusse gsi...

Aber wie gseit, in dr erste Halbzyt het mi das zum Teil gar nid so schlächt dunkt...

Wie d'Mannschaft verteidigt het isch do wider e anders Thema.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

rotoloso hat geschrieben:Sorry, i weiss jede het sini Meinig aber in was genau söll dr Däge besser gse si als dr Derdiyok oder in was isch dr Derdiyok besser gse als dr Eduardo?? Bim schriebe vo dere Tabälle hesch du scho vill meh gleischtet als alli Basler Spieler uffem Fäld geschter. Und ganz objektiv gse, i find dr Carlitos jo au eine vo de beschte aber wie hett är sich geschter e 2 verdient? Will d'Hose nid verkehrt aazoge gse sinn???
Petric fehlte überall gestern...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

SCAR hat geschrieben:Und du findsch au dass mr so, national nit emol um e UEFA Cup Platz mitspiele.. :rolleyes: ?
Und du bisch tatsächlich dr Meinig das d'Leischtige über 180 Min. gege Sporting, gnüege zum in dr Schwizz e UEFA Cup platz hole?
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

SubComandante hat geschrieben:Petric fehlte überall gestern...
Geschter hänn Fuessballer gfählt. Au e Burgmeir hätt sich geschter in Szene gsetzt.
[/CENTER]

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

rotoloso hat geschrieben:Und du bisch tatsächlich dr Meinig das d'Leischtige über 180 Min. gege Sporting, gnüege zum in dr Schwizz e UEFA Cup platz hole?
Nei sicher nid! Mir stöhn kurz vorem Abstieg.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rotoloso hat geschrieben:Und du bisch tatsächlich dr Meinig das d'Leischtige über 180 Min. gege Sporting, gnüege zum in dr Schwizz e UEFA Cup platz hole?
Isch e Spiel/Leischtig gege e Champions League Team vrglichbar, mit eme Spiel gege Thun, Aarau oder vo mir us YB? Isch dr scho au klar, dass Sporting Lissabon eim s Läbe uf em Platz schwerer mache ka, als e FC Aarau? OBJEKTIV, kennsch das Wort? Meine Fresse...Wenn tatsächlich so argumentiersch, überlosch s bewärte liebe andere und machs e unfundierte Thread "ich ha e scheiss Luune hüt Morge und die Mannschaft isch scheisse" uf!

Nomol, het e Crayton e 1 verdient?
SCONVOLTS BASILEA 98

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Bellach SO hat geschrieben:Nei rotoloso... aber du muesch au so fair si und die erst halbzyt biz würdige, wo sie wirklich zum teil guet kombiniert hän und sich paar grossi Chance hän usegspielt. Afang zweiti HZ isch en dr Pfuus dusse gsi...

Aber wie gseit, in dr erste Halbzyt het mi das zum Teil gar nid so schlächt dunkt...

Wie d'Mannschaft verteidigt het isch do wider e anders Thema.
Danke, eine wo dr glich Match gseh het und s au vrstoht 90 Minute usenand dividiere z chönne...
SCONVOLTS BASILEA 98

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

SCAR hat geschrieben:Isch e Spiel/Leischtig gege e Champions League Team vrglichbar, mit eme Spiel gege Thun, Aarau oder vo mir us YB? Isch dr scho au klar, dass Sporting Lissabon eim s Läbe uf em Platz schwerer mache ka, als e FC Aarau?
Dass geschter nie 2 Päss hinterenand aakoh sinn het nütt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB gsegglet isch hett nütt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB e Ball het könne stoppe het nüt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB (JA AU NOCHEM 3-0) s'gfhül ka het dass s'Publikum respäkt verdient het nüt mit Sporting z'tue.
[/CENTER]

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

rotoloso hat geschrieben:Dass geschter nie 2 Päss hinterenand aakoh sinn het nütt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB gsegglet isch hett nütt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB e Ball het könne stoppe het nüt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB (JA AU NOCHEM 3-0) s'gfhül ka het dass s'Publikum respäkt verdient het nüt mit Sporting z'tue.
Dochdoch... das isch alles wäge Sporting gsi und wäge dere ihrere Spielwys, wo unsere Trainer jo sotti studiere... ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

SCAR hat geschrieben:Danke, eine wo dr glich Match gseh het und s au vrstoht 90 Minute usenand dividiere z chönne...
Aber ihr hänn d'Match gege YB und FCZ au gse oder?
[/CENTER]

d_te_te
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d_te_te »

@ rotoloso: hesch eifach rächt, zwenig iisatz definitiv, well sie au nüm dra glaubt hän. wo zum teufel got dä stutz ane, anstatt zrugg ins team in d'24-stunde-solarium-alag ?????
Paulo Sousa - was nicht zusammen gehört, gehört auseinander!

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Bellach SO hat geschrieben:Dochdoch... das isch alles wäge Sporting gsi und wäge dere ihrere Spielwys, wo unsere Trainer jo sotti studiere... ;)
Vor allem den Torhüter will er ja analysieren.

:cool: :o

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

S'isch irgendwie scho truurig... ihr schaffets eifach nid emol dr FCB z'kritisiere. Willmr 6 punkt vorsprung hänn in eini vo de schlächtischti Ligas wos überhaupt gitt simmers eifach. Ihr würdet au nochemene 10-0 Niederlag gege Bümpliz käi Kritik erlaube.

Wämmer warte bis dä Vorsprung gschmolze isch??? Isch jo au no nie passiert, he? Und denne?? Denn wärdeter sage dass vorhär niemerts öbbis gseit het... bäh!
[/CENTER]

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

I verschtoh nid, wieso dr Gross dr Carlitos nid uusegnoh het...
Unglaublich, dass mr so eigesinnig kha sii. Do isch jo dr Däge grad mannschaftsdienlich näbedraa!

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

meine 5 cents zu gestern:

wenn man gegen eine mannschaft, die auf allen positionen mind. 1 klasse besser ist (jetziger stand...), dann kommt halt so raus.

kompliment den portugiesen!

basel soll nun sehen, dass die mannschaft zusammenhält und die 2 Hauptziele erreicht.

schöner anschauungsunterricht...gestern..
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Parede
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Parede »

maradoo hat geschrieben:höchste heimniederlage im neuen joggeli!!
Der St. Jakob Park hat ohnehin an "Mythos" verloren. Fast ein Jahr bis zur 1. Heimniederlage, Teams wie Juve und Celtic geschlagen. Unentschieden gegen Liverpool, Inter, Valencia etc. Doch heute? Niederlagen gegen Xamax, nicht aus Pech wie anno 03 gegen Luzern (2:3) sondern weil man nichts mehr macht. (Angeblich, hab nur das Ende gesehen) sehr schlechte Leistung gegen Sporting, gegen 1.Ligisten nur "knapp" qualifiziert. Wird die Burg zu St. Jakob fallen oder können wir den Mythos aufrecht erhalten?!
RIP SUFFBRUEDER - RIP FF

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rotoloso hat geschrieben:S'isch irgendwie scho truurig... ihr schaffets eifach nid emol dr FCB z'kritisiere. Willmr 6 punkt vorsprung hänn in eini vo de schlächtischti Ligas wos überhaupt gitt simmers eifach. Ihr würdet au nochemene 10-0 Niederlag gege Bümpliz käi Kritik erlaube.

Wämmer warte bis dä Forsprung gschmolze isch??? Isch jo au no nie passiert he? Und denne?? Denn wärdeter sage dass vorhär niemerts öbbis gseit het... bäh!
Hesch mini Bewärtig gläse? Vilicht chasch du sachlichi Kritik nit erkenne, will du hauptsächlich unsachlich kritisiersch! Emotione cha me in e Bewärtig bringe, aber genauso sött si fundiert si und argumentiert. "Mir sin scheisse" oder 1 isch kai argumentierti Kritik! Worum gege Sporting d Päss nit achömme, chönt drmit zämmehänge dass e intensivers Pressing stattfindet, viel weniger Ruum vorhande gsi isch gescht...Pressing, scho ghört? Aber dass hani im übrige au kritisiert, dass eifachi Sache nit glinge, trozdäm gits Fehlpäss und Fehlpäss -> erzwungeni und unerzwungeni, nit alli sin in ei Topf z wärfe, dass nennt me ebbe differenziere...

Super League isch wieder e ganz anders Terrain als gescht, mir sin international vilicht nur no Durchschnitt, das isch aber immer no besser als e nationals Durchschnittsteam wie Aarau, Thun, GC und halt immer no au e YB und e FCZ...irgendwohär chömme jo 6 Punkt Forsprung mit V...
SCONVOLTS BASILEA 98

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Parede hat geschrieben:Der St. Jakob Park hat ohnehin an "Mythos" verloren. Fast ein Jahr bis zur 1. Heimniederlage, Teams wie Juve und Celtic geschlagen. Unentschieden gegen Liverpool, Inter, Valencia etc. Doch heute? Niederlagen gegen Xamax, nicht aus Pech wie anno 03 gegen Luzern (2:3) sondern weil man nichts mehr macht. (Angeblich, hab nur das Ende gesehen) sehr schlechte Leistung gegen Sporting, gegen 1.Ligisten nur "knapp" qualifiziert. Wird die Burg zu St. Jakob fallen oder können wir den Mythos aufrecht erhalten?!
Das war ein fetter Coachingfehler von Gross und kein Pech. :(

Antworten