kennsch dr unterschied zwüsche 0-3 und 1-3?Pace hat geschrieben:Champions league: Matchday 07 26.11.2002 FC Basel - Manchester Utd. 1:3

wie an jedem internationalen spiel bisher. nichts neues.RIDE THE LIGHTNING hat geschrieben:ganz bsunders het mi dr carlitos ufgregt...puri sälbschtinszenierig![]()
verpasste meistertitel ändern ja auch nichts, wie die vergangenheit zeigte. dann werde ich lieber meister.Patzer hat geschrieben:das ist die gefahr eines allfälligen meistertitels.....
Lömmer Saisonniers Saisonniers si, die bruchts jo auandreas hat geschrieben: 2. E fetts Lob and d Muttenzerkurve. I bi hüt im B gsy und ich ha d
MK praktisch IMMER ghört und d Portugiese hend fascht nie gschraue,
höchstens bi Goal und ab und zue gföhrliche Situatione.
Dr "faked" Goaljubel isch ganz fett übere cho, i ha mi echt gfreut. Und
ca. in dr 70. wo cho isch "FC Basel - mir sind dir treu..." do isches mir
kalt dr Rugge ab, echt lutt gsy. Danke and MK - immer do füre FCB!
(nid wie gwüssi dumme Sieche wo im B scho ab dr 60. Minute göhn :rolleyes
Kämpfe Basel!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Marque unter-, Edu und Eren absolut überbewärtet...Bellach SO hat geschrieben:Crayton 4,5
Zanni 4
Majstorovic 3
Marque 2,5
HOdel 2,5
Huggel 3
Ergic 3
Carlitos 2
Degen 4
Eduardo 3
Derdiyok 3,5
Ba 4
Frei 4
Perovic 3,5
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Sorry, i weiss jede het sini Meinig aber in was genau söll dr Däge besser gse si als dr Derdiyok oder in was isch dr Derdiyok besser gse als dr Eduardo?? Bim schriebe vo dere Tabälle hesch du scho vill meh gleischtet als alli Basler Spieler uffem Fäld geschter. Und ganz objektiv gse, i find dr Carlitos jo au eine vo de beschte aber wie hett är sich geschter e 2 verdient? Will d'Hose nid verkehrt aazoge gse sinn???Bellach SO hat geschrieben:Crayton 4,5
Zanni 4
Majstorovic 3
Marque 2,5
HOdel 2,5
Huggel 3
Ergic 3
Carlitos 2
Degen 4
Eduardo 3
Derdiyok 3,5
Ba 4
Frei 4
Perovic 3,5
Und du findsch au dass mr so, national nit emol um e UEFA Cup Platz mitspiele..erlebnisorientierter hat geschrieben::mada kritisieren gewisse Leute die Leistung der Mannschaft (zu recht!!!) und werden dann noch so halber angefickt.
...
Aber jeder hat dass recht auch rotolso seine Meinung zu gesterigen Spiel preiszugeben.
Nei rotoloso... aber du muesch au so fair si und die erst halbzyt biz würdige, wo sie wirklich zum teil guet kombiniert hän und sich paar grossi Chance hän usegspielt. Afang zweiti HZ isch en dr Pfuus dusse gsi...rotoloso hat geschrieben:Sorry, i weiss jede het sini Meinig aber in was genau söll dr Däge besser gse si als dr Derdiyok oder in was isch dr Derdiyok besser gse als dr Eduardo?? Bim schriebe vo dere Tabälle hesch du scho vill meh gleischtet als alli Basler Spieler uffem Fäld geschter. Und ganz objektiv gse, i find dr Carlitos jo au eine vo de beschte aber wie hett är sich geschter e 2 verdient? Will d'Hose nid verkehrt aazoge gse sinn???
Petric fehlte überall gestern...rotoloso hat geschrieben:Sorry, i weiss jede het sini Meinig aber in was genau söll dr Däge besser gse si als dr Derdiyok oder in was isch dr Derdiyok besser gse als dr Eduardo?? Bim schriebe vo dere Tabälle hesch du scho vill meh gleischtet als alli Basler Spieler uffem Fäld geschter. Und ganz objektiv gse, i find dr Carlitos jo au eine vo de beschte aber wie hett är sich geschter e 2 verdient? Will d'Hose nid verkehrt aazoge gse sinn???
Und du bisch tatsächlich dr Meinig das d'Leischtige über 180 Min. gege Sporting, gnüege zum in dr Schwizz e UEFA Cup platz hole?SCAR hat geschrieben:Und du findsch au dass mr so, national nit emol um e UEFA Cup Platz mitspiele..?
Geschter hänn Fuessballer gfählt. Au e Burgmeir hätt sich geschter in Szene gsetzt.SubComandante hat geschrieben:Petric fehlte überall gestern...
Isch e Spiel/Leischtig gege e Champions League Team vrglichbar, mit eme Spiel gege Thun, Aarau oder vo mir us YB? Isch dr scho au klar, dass Sporting Lissabon eim s Läbe uf em Platz schwerer mache ka, als e FC Aarau? OBJEKTIV, kennsch das Wort? Meine Fresse...Wenn tatsächlich so argumentiersch, überlosch s bewärte liebe andere und machs e unfundierte Thread "ich ha e scheiss Luune hüt Morge und die Mannschaft isch scheisse" uf!rotoloso hat geschrieben:Und du bisch tatsächlich dr Meinig das d'Leischtige über 180 Min. gege Sporting, gnüege zum in dr Schwizz e UEFA Cup platz hole?
Danke, eine wo dr glich Match gseh het und s au vrstoht 90 Minute usenand dividiere z chönne...Bellach SO hat geschrieben:Nei rotoloso... aber du muesch au so fair si und die erst halbzyt biz würdige, wo sie wirklich zum teil guet kombiniert hän und sich paar grossi Chance hän usegspielt. Afang zweiti HZ isch en dr Pfuus dusse gsi...
Aber wie gseit, in dr erste Halbzyt het mi das zum Teil gar nid so schlächt dunkt...
Wie d'Mannschaft verteidigt het isch do wider e anders Thema.
Dass geschter nie 2 Päss hinterenand aakoh sinn het nütt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB gsegglet isch hett nütt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB e Ball het könne stoppe het nüt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB (JA AU NOCHEM 3-0) s'gfhül ka het dass s'Publikum respäkt verdient het nüt mit Sporting z'tue.SCAR hat geschrieben:Isch e Spiel/Leischtig gege e Champions League Team vrglichbar, mit eme Spiel gege Thun, Aarau oder vo mir us YB? Isch dr scho au klar, dass Sporting Lissabon eim s Läbe uf em Platz schwerer mache ka, als e FC Aarau?
Dochdoch... das isch alles wäge Sporting gsi und wäge dere ihrere Spielwys, wo unsere Trainer jo sotti studiere...rotoloso hat geschrieben:Dass geschter nie 2 Päss hinterenand aakoh sinn het nütt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB gsegglet isch hett nütt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB e Ball het könne stoppe het nüt mit Sporting z'tue. Das geschter niemerts vom FCB (JA AU NOCHEM 3-0) s'gfhül ka het dass s'Publikum respäkt verdient het nüt mit Sporting z'tue.
Aber ihr hänn d'Match gege YB und FCZ au gse oder?SCAR hat geschrieben:Danke, eine wo dr glich Match gseh het und s au vrstoht 90 Minute usenand dividiere z chönne...
Der St. Jakob Park hat ohnehin an "Mythos" verloren. Fast ein Jahr bis zur 1. Heimniederlage, Teams wie Juve und Celtic geschlagen. Unentschieden gegen Liverpool, Inter, Valencia etc. Doch heute? Niederlagen gegen Xamax, nicht aus Pech wie anno 03 gegen Luzern (2:3) sondern weil man nichts mehr macht. (Angeblich, hab nur das Ende gesehen) sehr schlechte Leistung gegen Sporting, gegen 1.Ligisten nur "knapp" qualifiziert. Wird die Burg zu St. Jakob fallen oder können wir den Mythos aufrecht erhalten?!maradoo hat geschrieben:höchste heimniederlage im neuen joggeli!!
Hesch mini Bewärtig gläse? Vilicht chasch du sachlichi Kritik nit erkenne, will du hauptsächlich unsachlich kritisiersch! Emotione cha me in e Bewärtig bringe, aber genauso sött si fundiert si und argumentiert. "Mir sin scheisse" oder 1 isch kai argumentierti Kritik! Worum gege Sporting d Päss nit achömme, chönt drmit zämmehänge dass e intensivers Pressing stattfindet, viel weniger Ruum vorhande gsi isch gescht...Pressing, scho ghört? Aber dass hani im übrige au kritisiert, dass eifachi Sache nit glinge, trozdäm gits Fehlpäss und Fehlpäss -> erzwungeni und unerzwungeni, nit alli sin in ei Topf z wärfe, dass nennt me ebbe differenziere...rotoloso hat geschrieben:S'isch irgendwie scho truurig... ihr schaffets eifach nid emol dr FCB z'kritisiere. Willmr 6 punkt vorsprung hänn in eini vo de schlächtischti Ligas wos überhaupt gitt simmers eifach. Ihr würdet au nochemene 10-0 Niederlag gege Bümpliz käi Kritik erlaube.
Wämmer warte bis dä Forsprung gschmolze isch??? Isch jo au no nie passiert he? Und denne?? Denn wärdeter sage dass vorhär niemerts öbbis gseit het... bäh!
Das war ein fetter Coachingfehler von Gross und kein Pech.Parede hat geschrieben:Der St. Jakob Park hat ohnehin an "Mythos" verloren. Fast ein Jahr bis zur 1. Heimniederlage, Teams wie Juve und Celtic geschlagen. Unentschieden gegen Liverpool, Inter, Valencia etc. Doch heute? Niederlagen gegen Xamax, nicht aus Pech wie anno 03 gegen Luzern (2:3) sondern weil man nichts mehr macht. (Angeblich, hab nur das Ende gesehen) sehr schlechte Leistung gegen Sporting, gegen 1.Ligisten nur "knapp" qualifiziert. Wird die Burg zu St. Jakob fallen oder können wir den Mythos aufrecht erhalten?!