Huggel Interview

Diskussionen rund um den FCB.
Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

SCAR hat geschrieben:Ein weiterer Tiefpunkt aller Heul-Threads der letzten Wochen, zum absoluten Tiefpunkt fehlt aber noch ein Statement von Edberg...
schon lange erledigt (Seite 1 / 7. post)

(wurde ausnahmsweise einmal nicht zensuriert...)
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

denn motzi grad mol mit:
das heisst zensiert, nit zensuriert :p :D
Sali zämme.

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

SCAR hat geschrieben:Yeah, jetzt ist also Huggel Bashing aktuell..

Ein weiterer Tiefpunkt aller Heul-Threads der letzten Wochen, zum absoluten Tiefpunkt fehlt aber noch ein Statement von Edberg...Ich gratuliere, die Gilde schafft es tatsächlich immer noch, sich zu über- bzw. zu unterbieten...

P.S

Zum Penalty: Überharter Entscheid, unglückliches Rencontre bei dem man Huggel keinen Vorwurf machen kann. In vieleicht 3-4 von den besten 20 Ligen in Europa pfeift man in einer solchen Situation einen Penalty, in England würde der Schiri gar gelyncht. Schade gehört die "WeiCHei-League" zu den erwähnten 3-4 Ländern...

PPS.

Grinsende Penaltyschinder bzw. Sucher und Finder, gehören an den Pfosten gebunden und mit 11 Elfmetern malträtiert!
Scheen mäldisch au Du Di disbezüglich!

Kurz zämmegfasst: Dr Huggel het in letschter Zyt nit grad brilliert und nit vil bewegt. Ob jetzt in dr Schwyz oder sunsch neume Penalty pfiffe wird: as sich dr Beni im Stroofruum amme ungschiggt verhaltet wüssemer spötischtens syt Mattersburg, und wenn er sich in Züri eso in Tihinen verbisst, denn isch dä Finn nit dr einzig, wo sich in dr Nochspielzyt dankend an Bode wirft (rächt hesch: an Pfoschte mit so Lüt). Aber absolut biirewaich: wieder uff de Schiris ummhagge... Sunsch keini Argumänt. Wie wärs mit: Beni, eifach emol s Laufverhalte und s Stelligsspiel verbessere!

Nö, so Idee könnte jo diräggt konstruktiv wirke und zur Verbesserig vom Spieler füehre...
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

Guet, ha au nie gseit, Reporter sige keini Dottle... ;)
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Scheen mäldisch au Du Di disbezüglich!

Kurz zämmegfasst: Dr Huggel het in letschter Zyt nit grad brilliert und nit vil bewegt. Ob jetzt in dr Schwyz oder sunsch neume Penalty pfiffe wird: as sich dr Beni im Stroofruum amme ungschiggt verhaltet wüssemer spötischtens syt Mattersburg, und wenn er sich in Züri eso in Tihinen verbisst, denn isch dä Finn nit dr einzig, wo sich in dr Nochspielzyt dankend an Bode wirft (rächt hesch: an Pfoschte mit so Lüt). Aber absolut biirewaich: wieder uff de Schiris ummhagge... Sunsch keini Argumänt. Wie wärs mit: Beni, eifach emol s Laufverhalte und s Stelligsspiel verbessere!

Nö, so Idee könnte jo diräggt konstruktiv wirke und zur Verbesserig vom Spieler füehre...
Word, isch korrekt was de seisch. Aber es got doch dorum, dass jetzt alli uf em Beni umehacke, do er emol s Muuls ufgmacht het! Immer flueche alli ume und jetzt seits emol eine und denn isch au nid guet. Alli wünsche sich Spieler, wo mit härzbluet drbi sind und wenn das itrifft isch au nid guet! Kei Diskussion, dr Benni ka und muess sich no verbessere, aber um das gots jo nid. Mi närv eifach, dass alli immer fordere und schlussändlich isch au wieder nid guet.

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

faederli hat geschrieben:was bisch du doch für e riesigs Arschloch??

luegsch dr die Szene mol richtig a, den weisch worum de Arm dört gsi isch.

Halt eifach d Fresse und kratz di am Arsch und üsseri di nur wenn du wenigsten e bitz Ahnig hesch.

unglaublich????????!!!!!!
Also du solltest die Fresse auch nicht zu weit aufreissen, die Äusserungen die du manchmal über z.B. Zanni raus lässt, zeugen für mich auch nicht von grösster Fussballahnung

gego
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gego »

-Vize- hat geschrieben:Word, isch korrekt was de seisch. Aber es got doch dorum, dass jetzt alli uf em Beni umehacke, do er emol s Muuls ufgmacht het! Immer flueche alli ume und jetzt seits emol eine und denn isch au nid guet. Alli wünsche sich Spieler, wo mit härzbluet drbi sind und wenn das itrifft isch au nid guet! Kei Diskussion, dr Benni ka und muess sich no verbessere, aber um das gots jo nid. Mi närv eifach, dass alli immer fordere und schlussändlich isch au wieder nid guet.
ich habe einfach ein wenig Mühe mit Spieler die nicht wirklich gute Leistungen bringenu2026 dann in aller Dummheit ( Sorry ist doch so) einen Elfmeter verschulden und dann im TV dass Maul so weit aufreisen und allem und allen die Schuld geben aber kein Wort von eigen Kritik von sich geben.

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

gego hat geschrieben:ich habe einfach ein wenig Mühe mit Spieler die nicht wirklich gute Leistungen bringenu2026 dann in aller Dummheit ( Sorry ist doch so) einen Elfmeter verschulden und dann im TV dass Maul so weit aufreisen und allem und allen die Schuld geben aber kein Wort von eigen Kritik von sich geben.
Nun, im zweiten Teil hat er selbst die Leistung der Mannschaft in Frage gestellt und zugegeben, dass sie schlecht gespielt haben. Reicht das nicht? Sorry, aber wer -ausser Beni - reisst sonst noch das Maul auf? Pippi wäre noch so ein Kandidat, leider ist der z.Z. nicht auf dem Platz. Jeder hat seine Meinung und diese akzeptiere ich. Ich finde es gut, wenn wir Spieler haben, die ab und zu das Maul aufreisen. Alle wollen immer Emotionen und die absolute Verbundenheit mit dem Verein. Und nun? :confused:

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

-Vize- hat geschrieben: Sorry, aber wer -ausser Beni - reisst sonst noch das Maul auf?
Vielleicht weil die anderen kein Deutsch können? :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Wenn

Gross
Zanni
Huggel
Degen
Ergic
Hodel
Zbinden
Oeri

nicht mehr beim FCB sind, dann kann es ja nur noch aufwärts gehen

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Brandstifter hat geschrieben:Wenn

Gross
Zanni
Huggel
Degen
Ergic
Hodel
Zbinden
Oeri

nicht mehr beim FCB sind, dann kann es ja nur noch aufwärts gehen

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Sehr schön kritisieren aber nicht hinterfragen wie vergangene (und zukünftige) Erfolge erzielt wurden.

Ohne Oeri wären wie nie in die CL gekommen (H. & M. Yakin wären nie zum FCB gekommen, (Petric, Delgado, Caicedo... hätte man sich nie leisten können)
Ohne Zbinden hätte es keine Caicedos, Delgados, Eduardos,...
Ohne Ergic wäre viele wichtige Tore (ASL & CL) nicht geschossen worden.
OHNE GROSS WÜRDE DER FCB IMMER NOCH UM DEN UI-CUP SPIELEN
Degen und Huggel sind die einzigen die noch eine Zugehörigkeit zum Verein habe (+Streller), gut bei Degen kann ich die Antisympathie verstehen, trotzdem bin ich froh spielt er beim FCB.

Einzig bei Hodel bin einigermassen einverstanden

Also bevor du solch ein scheiss rauslässt, denk lieber nach was die für den FCB getan haben und was sie FÜR den FCB noch machen werden.

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Jetzt hesch dr soviel Mieh gäh, drbii isch dr obige Biitrag ironisch gmeint gsii... :o

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

@whizzkid

Isch glaub seeehr ironisch gmeint gsi... ;)
ZANNI RAUS

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Yazid hat geschrieben:Jetzt hesch dr soviel Mieh gäh, drbii isch dr obige Biitrag ironisch gmeint gsii... :o
danggscheen.

(Dorum ha y die entsprächende smilyes aghänggt)
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

In dem Fall tuets mir leid (@Brandstifter) aber bi dem ewige Genörgle do im Forum weiss me leider nümm was me glaube sött und was nid.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Scheen mäldisch au Du Di disbezüglich!
Wie meinsch jetzt das?

rhyschiffer1893 hat geschrieben: Kurz zämmegfasst: Dr Huggel het in letschter Zyt nit grad brilliert und nit vil bewegt.

Aber absolut biirewaich: wieder uff de Schiris ummhagge... Sunsch keini Argumänt. Wie wärs mit: Beni, eifach emol s Laufverhalte und s Stelligsspiel verbessere!

Kurz zämmegfasst: Ich bi mit em Beni sine Leischtige mittlerwile wieder mehr oder weniger zfriede. E schlächte Start im letschte Summer ka (und dazumal au vo mir kritisiert und agsproche worde), e sehr solide, guete Herbst ka und in de 4 erschte Pflichtspiel die Rückrundi mit Durchschnitt (YB, FCZ) Hochs (Xamax) und Tiefs (Sporting). Worum sött i also d Leischtige vo ihm momentan kritisiere? Dass sich ab em Beni d Geischter scheide isch nit neu, i wott aber nit wieder alles miesse erkläre, worum är für mi e guete Maa isch...Wänd di diesbezüglich an Chancellor... :D

P.S I ha in däm Fall nit emol diräkt dr Schiri kritisiert, sondern d Vorgabe vo dr Liga. Aber drmit das au no gmacht isch: Unseri Schiris sind nit nur schlächt im internationale Verglich, sie sind grotteschlächt...!
SCONVOLTS BASILEA 98

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

[quote="SCAR"]
Wie meinsch jetzt das?

P.S I ha in däm Fall nit emol diräkt dr Schiri kritisiert, sondern d Vorgabe vo dr Liga. Aber drmit das au no gmacht isch: Unseri Schiris sind nit nur schlächt im internationale Verglich, sie sind grotteschlächt...![quote]

...und was hindert dich daran, die Situation zu verbessern?

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Tsunami hat geschrieben:...und was hindert dich daran, die Situation zu verbessern?
Die Stewards, die mir jeweils den Schweinekopf abnehmen... :p
SCONVOLTS BASILEA 98

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

SCAR hat geschrieben:Wänd di diesbezüglich an Chancellor... :D
meine anwälte befassen sich damit ;)

benni? ist das nicht der, der uns den sieg gekostet hat am sonntag? super gmacht benni!!! bravo! :(
Betreten des Rasens verboten!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Chancellor hat geschrieben: benni? ist das nicht der, der uns den sieg gekostet hat am sonntag?
Nein, das war Eren, der den Schuss von Carlitos auf der gegenerischen Linie abgewehrt hat......Was het der Vollhonk da zu suchen.....!! :mad:

:rolleyes:

Die ganze Mannschaft hat die zweite Hälfte verpennt, nicht Huggel alleine. Dass der ins stolpern kommt ist eher unglücklich, dass der finnische Hüne die Schwerkraft aber so schnell verliert eher unsportlich und dass in der Super League solche Sachen gepfiffen werden, ist gar traurig...

Benni, machs nomol, nimm dasmol aber dr Ellboge vorneduure... :cool: !
SCONVOLTS BASILEA 98

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

ich höre und lese immer nur stolpern und unsportlich.

derweil frage ich mich, ob der blick wegen der umarmung heute einen artikel über schwule fussballer hat :rolleyes:

ein benni outing? :eek:

zinni

Beitrag von zinni »

Tim hat geschrieben:Ob Basler oder Nicht ist mir doch scheissegal. Der Penalty war sein Bock. Da gibt man nicht ein solches Interview. Einmal mehr Null Selbstkritik. Mit solchen Spieler kann ich mich nicht identifizieren, selbst wenn er auf dem Joggli-Rasen zur Welt gekommen ist.
wenn der penalty nicht 100pro klar ist, und das ist er nicht (kann ihn aber geben, vielleicht nicht in der 93.), dann würde ich nach einem solchen spiel auch meinen stolz haben! vorallem gegen zürich und mit diesem schiri! dazu kommt, dass nach 10km schnellantritten und sonstigen emotionen ein spieler nicht gerade gut drauf ist ein geständnis oder sonst was abzugeben.

gibst du immer alles zu tim?

stromer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stromer »

whizzkid hat geschrieben:Sehr schön kritisieren aber nicht hinterfragen wie vergangene (und zukünftige) Erfolge erzielt wurden.

Ohne Oeri wären wie nie in die CL gekommen (H. & M. Yakin wären nie zum FCB gekommen, (Petric, Delgado, Caicedo... hätte man sich nie leisten können)
Ohne Zbinden hätte es keine Caicedos, Delgados, Eduardos,...
Ohne Ergic wäre viele wichtige Tore (ASL & CL) nicht geschossen worden.
OHNE GROSS WÜRDE DER FCB IMMER NOCH UM DEN UI-CUP SPIELEN
Degen und Huggel sind die einzigen die noch eine Zugehörigkeit zum Verein habe (+Streller), gut bei Degen kann ich die Antisympathie verstehen, trotzdem bin ich froh spielt er beim FCB.

Einzig bei Hodel bin einigermassen einverstanden

Also bevor du solch ein scheiss rauslässt, denk lieber nach was die für den FCB getan haben und was sie FÜR den FCB noch machen werden.
Jojojo..... und wär hett denn d'Gigi ins Boot gholt? Wär?
Genau es isch dr Ex Presdänt, dr René C. Jäggi.
Im isch dä ganzi Erfolg z'verdangge, nur ihm!
Lache nie über die Dummheit der anderen.
Sie ist Deine Chance !
( Winston Churchill )

Vespa
Benutzer

Beitrag von Vespa »

stromer hat geschrieben:Jojojo..... und wär hett denn d'Gigi ins Boot gholt? Wär?
Genau es isch dr Ex Presdänt, dr René C. Jäggi.
Im isch dä ganzi Erfolg z'verdangge, nur ihm!
und wär hett denn de rené ufd ärde gsetzt? sini eltere. ihne isch de ganzi erfolg z verdangge. :D das kame nu unendlig lang witerfiere...

jäggi war sicher der bessere president als gigi, aber wie wichtig gigi für den fcb war und immer noch ist, werden wir erst dann merken, wenn sie mal wegg ist!
und auch gross macht seine aufgabe sicher nicht schlecht... wenn es dann mal heissen wird: SCHÖNENBERGER WIRD NACHFOLGER VON GROSS. dann...
...werden die gross-kritiker die guten alten zeiten vermissen, als man noch die schönen sonnenuntergänge über basel auf der spiegelnden glatze gross' betrachten konnte.

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

SCAR hat geschrieben:Unseri Schiris sind nit nur schlächt im internationale Verglich, sie sind grotteschlächt...!
Däm wiederum gits nüt usszsetze... :D

Tortzdäm: nur uff de Schiris ummehagge bringt keim Spieler öppis. Zu de eigene Fähler stoh sött me au mol chönne... Dr Edu hets gege d Stricher vorgmacht: anego und sage, das sig kei Foul gsi vom Gegner.

Abgseh drvo: In Ängland wird jo jede Schwalbekönig öffentlich gächtet. Wieso nit bi uns?
MIR SINNS!

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

Chancellor hat geschrieben:ich höre und lese immer nur stolpern und unsportlich.
I fänds geil, wenn eine würd anestoh und zuegit: "Däm A... hani jetzt wirklig eins welle brätsche". :D

Alles Schirigeflunker isch gschläggt und gässe. I will mol öppis absoult neus ghöre imene Fuessballinterview... :(
MIR SINNS!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rhyschiffer1893 hat geschrieben: Tortzdäm: nur uff de Schiris ummehagge bringt keim Spieler öppis. Zu de eigene Fähler stoh sött me au mol chönne...
Zumene Fehler stoh, söll me denn wenn me sälber au wirgligg s Gfühl het, me het e Fehler gmacht..

Guets Bispiel letschte Sunntig: So ne Baschtard haut mr imene Fründschaftsspiel si Chnoche zwüsche mini Bei, ich chum ins strauchle, kei aber nit um..trozdäm klars Foul....die Träne vomene Schiri losst witerlaufe..in dere Zyt wo ich strauchle und dr Pfiff fordere, het sich in mim Rugge e Spieler drvo gschliche (nit mi Maa..) und markiert s 1:0...

Bin ich jetzt schuld, dass i dä Gegner nit gseh ha drvo laufe wil i gfoult wird?? Nei! Aber dr Coach in dr Pause: "Bim 0:1 seht dr XY aka SCAR nit so guet us, vrliert e Gegner im Rugge..." :eek:

What :mad: ?

Hätt i mi loh keie, hättr wohrschins pfiffe...Soviel Fairness vo mir, Sorry do chani ganz eifach nit anestoh und sage "jo stimmt, Foul isch denn wenns dr Schiri pfifft......." :D

;)
rhyschiffer1893 hat geschrieben: Abgseh drvo: In Ängland wird jo jede Schwalbekönig öffentlich gächtet. Wieso nit bi uns?
So ghört sichs au! Wieso nit bi uns? Kai Ahnig, i cha dr nur sage dass i bim Penaltyträffer zum 2:0 letscht Saison dehei gege Aarau (Rakitic Schwalbe in dr 90. Minute..), nur dr Chopf gschüttlet ha wo en dr Majstorovic vrwandlet het..Jubel: Fehlazeig! I hass die Schwalbefritze und wie gseit sött me jede einzelne an e Pfoschte binde...was so Sache agoht, isch Ängland ebbe e Klass für sich! Übrigens au em Edu sini Aktion...sehr geil!

Edu eh e geile Siech, het au im letschte Rotblau gseit ka, uf d Frog welli Fuessballregle abgschafft sött wärde: "die ungschribeni Regle, dass me ständig dr Ball muess usehaue, wenn e Gegner zum x-te mol am Bode ligt, obwohl är nüt het...das sig Sach vom Schiri, die Sach z beurteile und s Spiel gegebefalls z unterbräche.."

Rächt hetr, gege das Simulantepack, oder ebbe so wie s dr Huggel gege Xamax gmacht het...Ball schnappe und inehaue, d Xamaxien hän 3 mol witergspielt wo e FCB Spieler am Bode gläge isch, aber nochär dumm umehüle...lächerlich!
SCONVOLTS BASILEA 98

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

SCAR hat geschrieben:Zumene Fehler stoh, söll me denn wenn me sälber au wirgligg s Gfühl het, me het e Fehler gmacht..
ja, genau darum gehts.

auch wenn ich das böse der erde bin aufgrund meines pay-tv abos, so komme ich nicht umhin auf den dort gelieferten bildern eine umarmung zu sehen. ja selbst beni hat sie gesehen, auch wenn er nicht wollte.

natürlich sucht ein cleverer verteidiger wie thinien sowas und auch das stolpern war dann bei der 3. oder 4. perspektive ersichtlich.

der 11er ist aber von der kategorie 'einer gibt ihn, ein anderer nicht'. also weder klar auf die eine seite, noch auf die andere. bloss eines bleibt: kurz vor ende haben die arme nichts auf den schultern des gegners im 11er zu suchen. und wenn doch, dann darf man sich nicht über den pfiff wundern.

allerdings finde ich, dass der 11er zu prominent diskutiert wird. man hätte zu diesem zeitpunkt den sack längst zumachen müssen. es war schliesslich auch nicht der beste stricher fc, den wir am sonntag gesehen haben.

Antworten