Geschter hani ehrlig gseit gröschte teils Roma - Real gluegt... geile Match gse vo beidne Sytte vill chance und vill Spektakel (wie isch das ächtsch möglig gse mitemene ital. Mannschaft und ohni e Änglishci???) aber i ha immerwieder bi Inter dri gluegt und ha au d'zämmfassig gse, das nach dr roti gege Materazzi uff Verteidigung umgstellt worde isch, isch verständlig, hat wohl jedi anderi Mannschaft gliich gmacht. Vorhär isches nid wirklich interessant gse das isch aber au nur 1/3 vom Match gse.Sharky hat geschrieben:@Roto: ich bi au e Tschingg, aber muesch wirklich au gseh, dass dReds geschter die viel besseri Manschaft gseh isch und verdient gwunne het.
liverpool - inter
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- basilea2002
- Erfahrener Benutzer
*schmunzel*radiobemba hat geschrieben:ein BRITE bleibt nach 'nem Foul NIE liegen, ausser er hat wirklich Schmerzen.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
jo klar....es gibt jo schliesslich im änglische au kei usdrugg für schwalbe, will das kenne sie jo nid..radiobemba hat geschrieben:ein BRITE bleibt nach 'nem Foul NIE liegen, ausser er hat wirklich Schmerzen.
kunnt morn dr storch und bringt dr e kleins schwesterli vrbi?

liverpool hat aber absolut verdient gwonnen. vom spielverlauf her gesehen eher ein bisschen glücklich, aber verdient ist das 2:0 absolut (auch in dieser höhe)
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
ojee.....radiobemba hat geschrieben:ein BRITE bleibt nach 'nem Foul NIE liegen, ausser er hat wirklich Schmerzen.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Mini Wort. Dass d´Italiener nur defensiv hinde umeguurke isch doch e liebgwordenes Klischee vo de Schwizer worde, mit de harte Fakte stimmt doch das scho lang nümm üüberi (Inter hett geschter trotzdem bi witem nid überzüügt). Aber mittlerwiile gits au Dütschi Spieler, wo de Ball länger als dreimol jongliere chönne, Brasilianer wo sogar taktisch diszipliniert sind, Kroate wo chönne fair spiile und sogar e paar Schwizer wo miitlerwiile richtig gueti Fuessballer sind.rotoloso hat geschrieben:Hett nütt mit bösi Schwizzer z'tue, hani nie gsäit und dänki au nid. Es hett aber mit Sachverstand z'tue. Statt mit fakte wird mit vorurteil über Fuessball diskutiert.
Es stimmt scho sytt Johrzähnte nümm dass italie und italiänischi Mannschafte eifach betoniert, es kunnt amigs wieder vor wie bi vill anderi mannschafte au, beschte bispill isch FC Chelsea - Liverpool gse, halbfinal letscht Johr; was die 2 Mannschaft betoniert hän aber wirklich bieidi. Eso öbbis hani in italie in de letschte 20 johr no nie gseh ka, eine vo de langwiligschte Fuessballspiel wo ich mi ka erinnere... also, es kunnt ab und zue vor bi jedi Mannschaft, aber dass ständig alli eso würde spiele isch eifach e Vorurteil und definitiv gloge.
Genaus eso wie's scholang nümm stimmt das:
Die dütsche immer bis zur letschti minute kämpfe au wenn sie 5-0 im rückstand sin.
D'Ängländer nie nachemene foul ligge bliibe
usw.
Vor villi Johre mag das alles eso gse si hütt stimmt das eifach nid. D'Statistike bewiese s'Gegeteil, wennme e Match luegt wir eim au sofort s'Gegeteil uffzeigt... aber me klammeret sich ständig an de alte Vorurteil, wohl willme sunscht nid mitrede könnt.
Nur ei Vorurteil schiint sich immer wieder z´erhärte: D´Engländer spile au nach über 120 Joohr Fuessballgschicht immer no e grauehafte Kick&Rush.....

Das isch kei Vorurteil, das isch Tatsach!Turiddu hat geschrieben: Nur ei Vorurteil schiint sich immer wieder z´erhärte: D´Engländer spile au nach über 120 Joohr Fuessballgschicht immer no e grauehafte Kick&Rush.....![]()
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
@ Basilea2002, Sharky, Rotoloso, Asselerade und wer auch immer noch
ist gut, ich schreibs in Zukunft dazu, wenn ich etwas ironisch meine. Deppen
Aber ich bin der Meinung, dass BRITEN weniger simulieren als andere und ganz sicher auch weniger Schwalben machen (ach ja, Asselerade, wenn einer 'ne Schwalbe macht sagt man übrigens diving, gibt also einen Ausdruck dafür).
Wie auch immer, ich war gestern wiedermal verdammt stolz darauf, ein halber Scouser zu sein.
ist gut, ich schreibs in Zukunft dazu, wenn ich etwas ironisch meine. Deppen

Aber ich bin der Meinung, dass BRITEN weniger simulieren als andere und ganz sicher auch weniger Schwalben machen (ach ja, Asselerade, wenn einer 'ne Schwalbe macht sagt man übrigens diving, gibt also einen Ausdruck dafür).
Wie auch immer, ich war gestern wiedermal verdammt stolz darauf, ein halber Scouser zu sein.
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
unglaublich wieder mal diese diskussionen nach einem spiel zwischen einer "italienieschen" und "englischen" mannschaft. ist wohl klar dass es nicht mehr wie vor über 20 jahren ist dafür standen gestern auch viel zu wenige briten wie auch italiener auf dem feld.
schaut euch am besten heute abend das spiel zwischen celtic und barca an. da spielt noch eine mannschaft mit gesunder schottischer härte
schaut euch am besten heute abend das spiel zwischen celtic und barca an. da spielt noch eine mannschaft mit gesunder schottischer härte

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
der ital. Angsthasenfussball gibts bereits seit 60 Jahren..... gestern wurde ich wieder um diese jahre zurückgeworfen, wenn ich Milan letztes Jahr in Manchester gesehen habe....STEVIE GERRARD hat geschrieben:. ist wohl klar dass es nicht mehr wie vor über 20 jahren ist ....
schaut euch am besten heute abend das spiel zwischen celtic und barca an. da spielt noch eine mannschaft mit gesunder schottischer härte![]()
die CL ist der Tod der Landes-Meisterschaften!
Die CL muss neu überdenkt werden!! macht doch keinen Sinn, dass in einem CL-Finale der 5 - 7 einer Meisterschaft spielt...ja, diese diskussion kennen wir auch...
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
läääääägggg, regg ich mi uf!
l`antimilan und alli wo motze wel Inter gest nix nach vorne zeigt het:
händrs Gfühl das sig ä taktischi Awisig vom mancini gsi? Meine dr Inter isch ind Anfield nur zum bitz hinteninne zstoh?
Fakt isch, dass die linke Sitte überfordert gsi isch (Chivu noch dr rote Karte ins Zentrum, Maxwell isch gschwumme). Rächts het dr Zanetti Miehe ka geg dr babel (swird mol ä Bombespieler, isches zwar jez scho!) und im Zentrum het dr Cambiasso als "Libero vor dr Abwehr" miesse agiere und dorum fast nie (usse um die 70gsti MIn) ind Ofensive könne.
Liverpoll het aifach andrst druckt und spot für das belohnt worde. Stimmt, dass au die erste 30min so gsi sin. Aber 11:11 hätte sie das nit könne dureziehe, denn wär au Inter zu Chance koh!
aber hauptsach sFeindbild Inter ha!
molti ci hanno visto nascere - nessuno ci vedrà morire
händrs Gfühl das sig ä taktischi Awisig vom mancini gsi? Meine dr Inter isch ind Anfield nur zum bitz hinteninne zstoh?
Fakt isch, dass die linke Sitte überfordert gsi isch (Chivu noch dr rote Karte ins Zentrum, Maxwell isch gschwumme). Rächts het dr Zanetti Miehe ka geg dr babel (swird mol ä Bombespieler, isches zwar jez scho!) und im Zentrum het dr Cambiasso als "Libero vor dr Abwehr" miesse agiere und dorum fast nie (usse um die 70gsti MIn) ind Ofensive könne.
Liverpoll het aifach andrst druckt und spot für das belohnt worde. Stimmt, dass au die erste 30min so gsi sin. Aber 11:11 hätte sie das nit könne dureziehe, denn wär au Inter zu Chance koh!
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
lägg regg ich mich uf.......wenn ital. mannschafte angsthasefuessball zeige...!chinatown hat geschrieben:läääääägggg, regg ich mi uf!
es isch nid s'feindbild vo inter, sondern es isch dr obeerwähnte angsthasefuessball.....voilà!!
Wenn hütt obe Milan genau gliich spielt...denn wirds mi au ufrege...und es wurd mi au vo juve ufrege....
10 - 11 isch immer ä schance....denn hesch eine weniger wo im wäg stoht...!
gobbo
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Hast du einen am Sender, Fenta?!Fenta hat geschrieben:Schaute mir die erste halbe Stunde an, das reichte. Dr. House war um Längen unterhaltsamer als dieses Gekicke...
OK, als Liverpool-Liebhaber (und Inter-Hasser) bin ich nicht ganz neutral, aber dieses Spiel war an Spannung nicht zu ueberbieten. Dass sich spielerisch nur eine Mannschaft bemueht hat, ist nicht die Schuld des anderen Teams. Gluecklicherweise wurde das Verhalten entsprechend bestraft.
Deine Aussage ist Panne, Mann.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Roti, hoer auf, Muell zu erzaehlen! Es geht nicht um Italien vs. England. Es ging hier um Liverpool vs. Inter! (Und Liverpool war soviel besser, klarer koennte es nicht sein. Klar verdienter Sieg - basta.) Stell dir vor: Es gibt Leute, die ueber die Landesgrenzen hinausschauen. Bei GC gegen auslaendisches Team bin ich auch nicht fuer GC... Get it?rotoloso hat geschrieben:Geschter hani ehrlig gseit gröschte teils Roma - Real gluegt... geile Match gse vo beidne Sytte vill chance und vill Spektakel (wie isch das ächtsch möglig gse mitemene ital. Mannschaft und ohni e Änglishci???) aber i ha immerwieder bi Inter dri gluegt und ha au d'zämmfassig gse, das nach dr roti gege Materazzi uff Verteidigung umgstellt worde isch, isch verständlig, hat wohl jedi anderi Mannschaft gliich gmacht. Vorhär isches nid wirklich interessant gse das isch aber au nur 1/3 vom Match gse.
Und das auch schon vor dem Ausschluss von Materazzi! Das hast du natuerlich nicht gesehen, wenn du Roma - Real geschaut hast (du disqualifizierst deine Aussagen damit eigentlich bereits selber...) Aber: Dass der Ausschluss gegen Materazzi hart ist, dem stimme ich zu. Aber Schwalben waren es auch nicht. Es waren einfach Grenzfaelle - in jenem Spiel halt zum Nachteil des Verteidigers.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
Offenbar ja: http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=28129Maverick hat geschrieben:Läuft das Rückspiel im Free-TV?
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Ja, manchmal muss man sich aber auch nicht fragen, wieso.rotoloso hat geschrieben:Die Gschicht isch nid erscht 3 Johr alt...s'isch immer eso gse. Wenn de in dr Schwizz über Fuesball redisch sinn alli:
An dr WM: Prasil-Prasil Fan
An de EM: Ingländ-Ingländ FanIn de Internationale Wettbewerb: Ingländ-Ingländ Fan bis sie alli d'usse sin und denn losst me sich über die "ach so böse" italiänische Teams uss.
Jeweils vor einem Turnier sind viele Italiener sehr skeptisch, so wie die Deutschen auch. Gejammer hier, Gejammer dort. Nichts ist gut genug. Und wenn es dann läuft an einem Turnier, ist die eigene Mannschaft wieder die Beste (auch wenn manchmal sehr viel Glück dabei ist, wie z.Bsp. gegen Australien) und die völlig übertriebene Euphorie findet kein Ende mehr. Für die Kleinen, so wie es die Schweiz ist, hat man dann vielleicht noch ein müdes Lächeln und einige dämliche und arrogante Sprüche übrig.
Wären die Engländer unsere Nachbarn und Immigranten Nummer 1 oder 2, würde es vermutlich auch anders aussehen.