Sexkino
Sexkino
Warst Du schonmal im Sexkino?
Falls ja: was hat Dir gefallen? Würdest du wieder hingehen? Was hat dir nicht gefallen?
Falls nein: wieso warst du noch nicht dort? Würde es dich reizen, aber getraust du dich nicht?
Falls ja: was hat Dir gefallen? Würdest du wieder hingehen? Was hat dir nicht gefallen?
Falls nein: wieso warst du noch nicht dort? Würde es dich reizen, aber getraust du dich nicht?
solang s fraue, internet und startv git, wieso sötti ? und au wenn nid. die hüttigi ugend het eifach z wenig fantasie !Sad Mo S. hat geschrieben: wieso warst du noch nicht dort?

ah jo. und uff verwixti sässel schtandi au nid !
s einzige wo mi reize würd isch go luege was für lüt dört aanegöhn. aber do weiss der nösti jo bescheid. kanni ihn frooge !
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
Ich würdi au nume go zum go luege was für lüt dört ane gön!!Platini hat geschrieben:solang s fraue, internet und startv git, wieso sötti ? und au wenn nid. die hüttigi ugend het eifach z wenig fantasie !
ah jo. und uff verwixti sässel schtandi au nid !
s einzige wo mi reize würd isch go luege was für lüt dört aanegöhn. aber do weiss der nösti jo bescheid. kanni ihn frooge !
PETRIC RAUS
definitiv word !!Platini hat geschrieben:solang s fraue, internet und startv git, wieso sötti ? und au wenn nid. die hüttigi ugend het eifach z wenig fantasie !
ah jo. und uff verwixti sässel schtandi au nid
Es lebe Lovers Tv odr die privati Filmsammlig
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
hier nosti (links]http://gaysvoting.de/bilder/gaysvoting- ... 250-91.jpg[/IMG]XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:hö? nur well dört film gspielt wärde wo ich mitgspielt ha, ...
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)
so bildli mached mier fescht angst!chef-teleboy hat geschrieben:hier nosti (links]http://gaysvoting.de/bilder/gaysvoting- ... 250-91.jpg[/IMG]

- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer