Wieso könne d'FCB Spieler oder au dr Gross oder d'GL nid emol eso sälbschtkritisch si? Lueget emol dä Bispill do unde aa, es isch numme e Bispill will i halt in Italie uff Foggia (Serie C1) lueg aber es isch bi de Meischte Mannschafte im Ussland eso nid numme in Italie, me ka doch au emol zuegeh dassme nid numme schlächt gspielt sondern, katastrophalu2026
Ussag vom Trainer nochere chanceloosi 1:3 Niederlag gege e vill schlächtere Gegneru2026Sia chiara una cosa, io non sono rammaricato per la sconfitta come lo ero stato per il pareggio con il Sora, quando a mio giudizio giocammo la più bella gara della mia gestione. No, stavolta, sono deluso al massimo perchè è mia abitudine analizzare le prestazioni. E quella contro la Spal è stata orribilmente oscena sotto ogni aspetto. Vede, per me può venir meno il risultato, talvolta deciso da episodi, ma mai la prestazione nel puro significato della parola. Noi contro la Spal siamo mancati sotto il profilo dell'intensità, della pressione, della lucidità, della compattezza di squadra, delle distanze non rispettate e metteteci tutto quel che vi pare. Troppo brutto il Foggia visto domenica per riconoscerlo come mio. Mi creda, il risultato non c'entra, perchè dopo la sconfitta di Avellino dissi che eravamo usciti rafforzati. Invece, da quella con la Spal ne siamo usciti rimpiccioliti. Mi dispiace per i tifosi che domenica ci hanno incoraggiati e sostenuti fino alla fine. Ecco, chi non ha perso è stata la gente sugli spalti, noi invece abbiamo perso la faccia con quella inguardabile prestazione.
Übersetzig:
Eins muess klar si, i bi nid gnärvt willmr verlore hänn wie s'dr Fall gse isch gege "Sora" womr nach unseri beschti Leischtig vo dr Saison numme e unentschiede uusegholt hänn. Näi, dismol bin i zu tiefscht entüscht will es e gwohnet vo mi isch d'Leischtig z'analisiere und die gege "Spal" (ebbe dr verloreni Match) isch horränd und obszön unter jedem Aspäkt gse. Verstönn Sie, für mi ka au emol dr resultat nid stimme, will das amigs vo einzelni situatione entschiede wird, aber nie die reini Leischtig! Uns hett gege Sora, d'Intensitet, dr Druck, dr klari Kopf, d'Abständ wo nid iighalte worde sinn und no villes meh. Zu schlächt dä Foggia vom letschte sunntig, ich erkennen gar nid als mi. Glaube sie mir, s'resultat hett nütt demit z'tue will au noch dr Niederlag gege Avellino han I gseit ka, dass mir gsterkt uss däm Spiel kömme hingege nochem Match vom Sunntig simmer ganz klei. Es tuetmr leid für unseri Fans wo uns bis zum Schluss unterstüzt hänn, die hänn am Sunntig nid verlore aber mir hänn sogar s'Gsicht verlore mit dere unaschäulichi darbietig.
Ussag vommene Spieler:
Vogliamo regalare delle soddisfazioni ai nostri magnifici tifosi che domenica abbiamo deluso con una prestazione non all'altezza delle aspettative
Übersetzig:
(zum nögschte Spiel) Mir wänn unserne wunderbare Fans e Genugtueig schänke nochdäm mer sie am Sunntig entüsch hänn mitere Leischtig unter jedi Erwartig.
Wie gseit, das isch jetzt nur e Bispill, so sache gits überall, bi de meischte Clubs und es sött doch au bim FCB e Trainer oder e Spieler eso Ussage dörfe mache wenns schlächt gange isch und nid numme wenns guet lauftu2026 me isch eifach nie Kritisch gegenüber sich sälber au wennme miserabel gspielt het und das vermiss i e bitz...
Sälbschtkritik bim FCB wo?
Sälbschtkritik bim FCB wo?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Hett öbbis...Urlauber hat geschrieben:Worum Selbstkritik??
Dr M.P isch tschuld das isch vo afang scho klar gseh
![]()
![]()
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ich empfinde einen vergleich - egal zu welchem thema - mit einem verein aus einer pizzaliga als eine beleidigung!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Kasches ruhig au mit dr Paellaliga oder mit dr Flambküächäliga vergliche, au dört ischs nid andrscht, au in dr Kriegsverliererliga ischs eso... denn sötts doch au in dr Röschti-Liga möglich sii...baslerstab hat geschrieben:ich empfinde einen vergleich - egal zu welchem thema - mit einem verein aus einer pizzaliga als eine beleidigung!
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer