schreibt er ja selbst schon, morgähn!!!!Basler_Monarch hat geschrieben:... übrigens, ich erinnere das Forum ungerne, aber Gross hatte Zuzugsgedanken
bereits einige Zeit vor dem YB-Match.

schreibt er ja selbst schon, morgähn!!!!Basler_Monarch hat geschrieben:... übrigens, ich erinnere das Forum ungerne, aber Gross hatte Zuzugsgedanken
bereits einige Zeit vor dem YB-Match.
... wie ich sehe, man bemerkt, dass ich während meinen endlich stattfindendenDomingo hat geschrieben:du weisst, das beim Z der ehemalige Junioren-Nati-Trainer der CH (ergo von Djourou) aktiv ist, oder?
...und das ich mit meiner Aussage das Gegenteil von deiner Interpretation aussagen wollte (dafür kennst du mich gut genug)!
schreibt er ja selbst schon, morgähn!!!!![]()
... also nomooooooool:Yazid hat geschrieben:Wär miessti denn uf d'Bank, wenn alli fit sind?
Majster: unmöglich
Marque: hätti's nid verdient, zeigt siit em Herbscht gueti Leischtige
Und dr Beg sött denn au mol e Chance bekho...
Aber dr Djourou im FCB-Dress z'gseh wär scho öbbis!![]()
Gut das kommt dazu ... ach warum wechseln wir nicht einfach die ganze MannschaftChancellor hat geschrieben:wobei ich die vakanz auch eher bei zwei aussenverteidigern sehen würde...
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Nanei, stopp! Es sind d'Parallele aagsproche worde (inkl. das de FC Basel villichtYazid hat geschrieben:Ich bi's jo nid, wo do aadütet het, dass mr's au mit em Djourou sött versueche, do's dr Z jo offesichtlich macht...![]()
... alles klar, ich muess mich villicht in Zuekunft drmit abfinde, dass wenni mi mitRealist hat geschrieben:Komisch jedesmol wen e andere Klub e Transfer vor het oder dra isch, goht's do im Forum au los "wieso, worum nid, usw."
Klar isches au o.k. wemer do inne disskuttiert,aber Fakt isch schinbar loht dr FCB vo dem Transfer Nasuti ab, ob guet oder schlecht sei dahingestellt. Für mi au nit unbedingt zwingend.
Zwingender hingege wär de fehlendi Stürmer wo viellicht, wär weiss, gholt wird oder nid...........
Mache tuet dr FCB sowieso wiener will, ändere chöne au mior nüt an dem.
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
... aber immerhin löblich das (obwohl so aussichtslos die Möglichkeit aussieht) der FCZ/Bickel die Anfrage stellt.whizzkid hat geschrieben:Nicht sehr realistisch dass ein FC Zürich den Djourou verpflichtet, sogar wenn ihn Arsenal freigeben würde gäbe es weitaus bessere mannschaften die einen Djourou mit Handkuss für die paar Monate ausleiehen würden. z.B. der FCB(auch nicht sehr realistisch, aber schöner Gedanke
)
Das nid, schrib jo au isch o.k das mr drüber disskuttiert, aber ich denk irgendwenn isch e Thema au emol usgschlachtet......Basler_Monarch hat geschrieben:... alles klar, ich muess mich villicht in Zuekunft drmit abfinde, dass wenni mi mit
anderne will Ustusche, in's Oftopic muess - oder no besser, mich uf d'Suechi mache
muess, nachemene Forum, wo meh sich ka über s'Stricke ustusche.
... ich zitiere mich selber, nach dem Online-stellen der Argentinischen ArtikelnRealist hat geschrieben:Das nid, schrib jo au isch o.k das mr drüber disskuttiert, aber ich denk irgendwenn isch e Thema au emol usgschlachtet......![]()
... wie du siehst... ich werde noch zwei Artikel in diesen Thread stellen, mit wirklich kurzen, enttäuschten
Übersetzungen - und danach kann dieser Thread von mir aus geschlossen werden.
Jetzt woni's seh uf ei Bligg.......................Basler_Monarch hat geschrieben:... ich zitiere mich selber, nach dem Online-stellen der Argentinischen Artikeln
... wie du siehst!
*böserMann-Modusein*Basler_Monarch hat geschrieben:Gut das kommt dazu ... ach warum wechseln wir nicht einfach die ganze Mannschaft![]()
![]()
Bis jetzt (und das isch scho e langi Ziit, remember altes Forum), isches nid interessantRealist hat geschrieben:Jetzt woni's seh uf ei Bligg.......................Aber mach so witer Monarch, es isch intressant dini Biträg zlese.............
![]()
Hmm, Domingo.Domingo hat geschrieben:*böserMann-Modusein*
evtl ist es preiswerter wenn solche mit solchen Gedanken/Äusserungen sich einen neuen Verein suchen
*böserMann-Modusaus*
Kennsch mi jo, nid bös gmeint, abr mE wird z'viel an dä Spieler kritisiert wo das mache wo sie chönd und zwenig dä Maa wo sie holt und allefalls au nid so spiele loht wiä meh mit dene Lüt sett!
wechselst du den verein, wenn gross verlängert? *böserbösermodusaus*Domingo hat geschrieben:*böserMann-Modusein*
evtl ist es preiswerter wenn solche mit solchen Gedanken/Äusserungen sich einen neuen Verein suchen
*böserMann-Modusaus*
Kennsch mi jo, nid bös gmeint, abr mE wird z'viel an dä Spieler kritisiert wo das mache wo sie chönd und zwenig dä Maa wo sie holt und allefalls au nid so spiele loht wiä meh mit dene Lüt sett!
nöö, ich war vor Gross da (und werde voraussichtlich auch länger bleibenChancellor hat geschrieben:wechselst du den verein, wenn gross verlängert? *böserbösermodusaus*
Dem schliessen sich höchstwahrscheinlich sehr viele an (mich, Chancellor usw. inkl.)Domingo hat geschrieben:nöö, ich war vor Gross da (und werde voraussichtlich auch länger bleiben)
Do chani nid mitrede, solang bini do nonig derbi.........Basler_Monarch hat geschrieben:Bis jetzt (und das isch scho e langi Ziit, remember altes Forum), isches nid interessant
gsi, well mini Wenigkeit interessanti Biiträg "gschisse" het, sondern wells zu
interessante Meinigsustusch zwüsche de verschiedene User do inne kunnt!
Deswege hani das Forum gern.
Nai, nid jedem sini Meinig: nimm alles zruggRealist hat geschrieben:... aber ich bi dr Meinig solang me sachlich, mit Humor, zwüscheinne au kritisiert schribt und nid beleidigend wird isches o.k. Jedem seine Meinung......![]()
Nicht alle löblichen Anfragen werden den Medien zugesteckt.Basler_Monarch hat geschrieben:... aber immerhin löblich das (obwohl so aussichtslos die Möglichkeit aussieht) der FCZ/Bickel die Anfrage stellt.