Radar-Info-Thread....
Aesch Jetzt
SALI ZÄMME,
AESCH HAUPTSROOS NID DR MAX MACHE UND AGURTE, SI STÖND AN DREI VERSCHIEDENE ORT!! MÜHLI, PUB UND LANDI.......
gruess
hang steil....
AESCH HAUPTSROOS NID DR MAX MACHE UND AGURTE, SI STÖND AN DREI VERSCHIEDENE ORT!! MÜHLI, PUB UND LANDI.......
gruess
hang steil....
-
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Si hänn nur d`Vignette kontrolliert!Mr. T hat geschrieben:samschtig nomidaag, richtig dütschland usfahrt bad bhf grossrazzia. duregwunke worde.
sunntig nomidaag, spruch gmacht "si stöhn sicher widr dört". und das sin si wirklig. duregwunke worde.
guets wuchenänd![]()
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Du glaubsch jo nit ärnsthaft immer no dra das unseri Polizei für d Sicherheit und s Wohl vom Bürger zueständig isch?! Irgendwie mues dr Staat oder in dämfall dr Kanton halt d Kasse stopfe....Lou C. Fire hat geschrieben:typisch, am zweite Februar wird grad gross kontrolliert
213 mol 2 Lappe (isch jo schiins verdopplet worde) macht CHF 42'600.-, nid schlächt, nid schlächt
Wieder mol absolut s letscht! Überrasche duet mi das aber nit
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
doch, doch ich bin überzügt, ass wenn us nicht erkennbare Gründ d Höggschtgschwindigkeit uf dr Autobahn uf 60ig abegsetzt und denn au grad no blitzt wird, ass das numme dr Verkehrssicherheit dient...Urlauber hat geschrieben:Du glaubsch jo nit ärnsthaft immer no dra das unseri Polizei für d Sicherheit und s Wohl vom Bürger zueständig isch?! Irgendwie mues dr Staat oder in dämfall dr Kanton halt d Kasse stopfe....
Wieder mol absolut s letscht! Überrasche duet mi das aber nit
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Und wieder mal der Beweis, dass jede grammatikalische Wildsau Polizist werden kann:Blutengel hat geschrieben:Ist wohl so:
Vignetten Kontrolle
Lediglich 18 davon waren aus dem Ausland. Ins Netz gingen zudem ein Autofahrer, der keinen Führerausweis besass sowie ein Mann, der mit einem gestohlener Motorrads unterwegs war.
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
zersch hani dr eint bätte gha sini verdammti taschelampe mir nid die ganz zit ins gsicht z hebe...das ht er komischerwiis schon in falsch hals beko. und nohär hanise gfrogt ob si sich eigentlig nid erbärmlig fühle amne samschdig obe sone bullshit z mache wärenddämm im gundeli e kleine bueb verchlopft wird und kei bull in dr nöchi isch...Urlauber hat geschrieben:haha was heschene gseit??
mit dr Wohrheit ka halt nit jede umgohradiobemba hat geschrieben:zersch hani dr eint bätte gha sini verdammti taschelampe mir nid die ganz zit ins gsicht z hebe...das ht er komischerwiis schon in falsch hals beko. und nohär hanise gfrogt ob si sich eigentlig nid erbärmlig fühle amne samschdig obe sone bullshit z mache wärenddämm im gundeli e kleine bueb verchlopft wird und kei bull in dr nöchi isch...

Wobei sich jeder an der eigenen Nase nehmen muss, wenn er ohne Vignette erwischt wird. Schliesslich hat man 2 Monate Zeit diese anzubringen.
Isch numme 1 Lappe. Isch jo überall gstande, dass 200 erscht ab nexscht Joor isch...Lou C. Fire hat geschrieben:typisch, am zweite Februar wird grad gross kontrolliert
213 mol 2 Lappe (isch jo schiins verdopplet worde) macht CHF 42'600.-, nid schlächt, nid schlächt
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Dass eine Vignettenkontrolle absolut nichts mit Sicherheit zu tun hat dürfte ja wohl klar sein ......Urlauber hat geschrieben:Du glaubsch jo nit ärnsthaft immer no dra das unseri Polizei für d Sicherheit und s Wohl vom Bürger zueständig isch?! Irgendwie mues dr Staat oder in dämfall dr Kanton halt d Kasse stopfe....
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
was soll denn das nun heissen?Blutengel hat geschrieben:Wobei sich jeder an der eigenen Nase nehmen muss, wenn er ohne Vignette erwischt wird. Schliesslich hat man 2 Monate Zeit diese anzubringen.
Die alte war bis 31. Januar gültig und zwei Tage später gibts ne Vignetten-Grossjagd; dies war einziger Inhalt meiner Aussage!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
Das ist so nicht richtig. Die Vignette ist bis zum 31.12 gültig. Man gibt den Autofahrern jedoch eine Frist bis 31.01. Zudem ist es möglich die neue Vignette bereits ab dem 01.12 aufzukleben? Also wo ist hier das Problem?Lou C. Fire hat geschrieben:was soll denn das nun heissen?
Die alte war bis 31. Januar gültig und zwei Tage später gibts ne Vignetten-Grossjagd; dies war einziger Inhalt meiner Aussage!
Irgendwo muss es mal eine Grenze geben. Und wenn die Vignette am 01.03 drauf müsste, würden auch dann wieder einige über die Kontrollen motzen.
Also wenn 2 Monate nicht reichen um ein Stück Papier zu kaufen und auf die Windschutzscheibe zu kleben

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Bin die Strecke bis jetzt 2 Mal gefahren und mir ist kein weiterer aufgefallen. Aber falls du in die Stadt hinein willst, pass auf, sonst gibts ein Blitzgewitter.Delgado hat geschrieben:Kann mir einer sagen, wie viele Blitze und wo es welche hat auf dem neuen Autobahnabschnitt richtung Biel.
Mir ist einer Bekannt, nach dem 2. Tunell. Wir sind uns jedoch nicht einig, ob es nicht mehrere seien. Ich behaupte es wäre nur dieser eine.

Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

-
- Neuer Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
bi dr tramhaltstelle kirche z allschwil mache sii grosskontrolle...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer