iverstande!l'antimilan hat geschrieben: jetzt will dr präsi vo palermo 3:0 am tisch gwünne,
denn bekunnt Inter aber au 2 Bohne drzue fürs reguläre Gol vom Ibra!
in der hoffnung steckt die macht!!!einspielen hat geschrieben:Van der Vaart wird nach Spanien gehen! bin ich mir ziemlich sicher!
von kalouda hab ich noch nie was gehört...schande über mich
guter junge? 20 lensen sind schon verdammt jung für die fussstapfen von unserem Pavel.
sicher ischs mi ärnscht! Wieso au nit?chinatown hat geschrieben:Trotz smile: isch nit di ernst?
Ihr wärdet nexti Saison wieder international drby si. Und das Kader längt für die Doppelbelastig bestimmt nit. Egal ob mit oder ohni Diego.
und mir eusi wohlverdiente scudettis wieder...chinatown hat geschrieben:iverstande!
denn bekunnt Inter aber au 2 Bohne drzue fürs reguläre Gol vom Ibra!
du hesch dr maniche vergässechinatown hat geschrieben:geil dr balotelli spielt! das isch DAS Talänt im Nochwuchs. Het alles zum ä ganz grosse zwärde.
Pelé, dr jung Portugies, gfallt mr sehr! Het im Hispiel scho sackstark gspielt (näbst em Todesassist!)
maicon, maxwell, cordoba und Viera (wird in dr 2. HZ igwäxlet) wärde dr lade dicht halte. Vorne wirds no krache! (Stankovic oder maniche mitere bombe oder il solito Cruz)
Legrottaglie regt mi sooo uf!
dr toldo het wirklich todes ghebt! vorallem dört mol gege dr trezeguet. wenn dä ine gange wär wärs nomol anderscht spannend worde... aber ich ha gfunde das juve guete fuessball spielt und das isch die wichtigschti erkenntnis für die negscht saison.chinatown hat geschrieben:vrdiente Sieg.
Toldo mit 2 geile Parade, het bewiese dasser dr besti Nr. 2 isch
camoranesi isch und blibt ä armseligs Arschloch!
ja, und mich beeindruckt vorallem, dass die ganz jungen (pele, balotelli..ect.) das zepter in die hand nahmen.salegh hat geschrieben:und er rollt und rollt und rollt!
quasi quasi volevo dire... ti... aber das sag ich mim engeli dehaimel'antimilan hat geschrieben:ja, und mich beeindruckt vorallem, dass die ganz jungen (pele, balotelli..ect.) das zepter in die hand nahmen.
toller fussballabend gestern. Verdienter Sieg, auch aus meinen Augen..
Juve?
vill Laufen, vill Pressing, z. T. schnelle spielverlagerungen, doch 1. halbzeit war 1. sahne, nachem riisegool vom Balotelli ist das Licht erloschen, schade um Nedveds chance.
rollt rollt rollt....es chunnt scho no dr richtigi prellbock...
saluti salegh und ä schöni meischterfyyr..
Sensationell, de Pato!suga hat geschrieben:wenn ihr e geile topf wänd gseh
http://www.d1g.com/video/show/?id=1749777
Das mitem Spiel gege Arsenal wiederum isch mir relativ glicheKo hat geschrieben:leider het er sich in däm spiel so derb verletzt as er wahrschinlich mehreri mönet usfalltdas wird mer e spiel gege arsenal geh, ohni gattuso, inzaghi, ronaldo, pato....
![]()
.....dr milan doc het gsait me muess zerscht 48h warte und den weissmeh definitv meh.......hoffs schwer dases nix schlimms isch,wär sehr schad um dä jung!!!eKo hat geschrieben:leider het er sich in däm spiel so derb verletzt as er wahrschinlich mehreri mönet usfalltdas wird mer e spiel gege arsenal geh, ohni gattuso, inzaghi, ronaldo, pato....
![]()