ha gmeint das isch nid erloubt worde. das muess unbedingt ungerbunde wärde. isch ä verfäutschig vom ganze spiu. Mike het das eigentlech o so gseit gha geschter am abe.Spucknapf hat geschrieben:Nice bisches also 1/2 worde sozsage
Jo i wär jo nid dä gsi mit e biz weniger wie dr chipleader hätti dä verumt(wasi jo au hätt müese) hätt i das ding so easy heimgschauklet.
Aber dä verdammti weichbächer...
Aber schone so, so chas laufe...:/
Aber hesch die andere wieder gseh wo dr ganz disch ufstoht und goht go rauche?ca. 10 minute ganz6e disch wäg![]()
Poker
Jo i weiss.ChosenOne hat geschrieben:ha gmeint das isch nid erloubt worde. das muess unbedingt ungerbunde wärde. isch ä verfäutschig vom ganze spiu. Mike het das eigentlech o so gseit gha geschter am abe.
Mir hänen druff higwiese dasses nid so suber isch wenn 10 vo 20 Spiele eifach pause mieche und warte das 2-3 usegheie numme will keine e hand verpasse will. Sorry wenni gang go rauche verpassi au 2-3 Händ...!
wär i nichtraucher gsi a däm tisch hät i allei witergschpuit u für jede dealet u immer schön d'blinds ikassiert.Spucknapf hat geschrieben:Jo i weiss.
Mir hänen druff higwiese dasses nid so suber isch wenn 10 vo 20 Spiele eifach pause mieche und warte das 2-3 usegheie numme will keine e hand verpasse will. Sorry wenni gang go rauche verpassi au 2-3 Händ...!

- hitchhiker
- Benutzer
- BlackEagle26
- Erfahrener Benutzer
naja ich hab bei online poker schon mal quads gefloppt und am ende verloren gegen höhere quadshitchhiker hat geschrieben:scheisse, langsam verliere ich echt das vertrauen in online-poker. an einem 10er sit&go flopt spieler X in der ersten hand den nut-flush, in der zweiten hand ein full house auf den turn und in der dritten hand den vierling auf den turn...

online passiert vieles es werden ja aber millionen hände gespielt, ist halt komisch wenns dich trifft abe passiert glaub allen gleich viel. grad vorhin wieder mit top pair (Q) und Ass Kicker gegen pocket 9s von einem verloren. der depp hat auf turn all in gecallt und auf dem river ne 9 gekriegt. shit happens.
Wenn 2 Spieler die gliichi Stroos hänn, mit eini vo de Karte in dr Hand und 4 uffem Tisch? Die höggschti Karte vo dr Stross hänn beidi in dr Hand, die räschtliche 4 uffem Tisch, zellt denn dr Kicker oder isches splitpot?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
hey chegged die gratis Schuel mol ab:
PokerProfessor
Die gänd en fette Bonus wos kei Iizahlig brucht plus alli Infos för Poker inkl, Videos, Lektionen, News, usw.. nor s Forum lauft nonig
PokerProfessor
Die gänd en fette Bonus wos kei Iizahlig brucht plus alli Infos för Poker inkl, Videos, Lektionen, News, usw.. nor s Forum lauft nonig

Es isch split pot. Aber wenn du dä bisch mit em bessere "kicker" (wo jo keine isch) und es wird bi dir dahei gspielt, chasch druff beharre, dass dr pot dir ghört. Wenn eine dumm tuet, seisch eifach House Rules.rotoloso hat geschrieben:Wenn 2 Spieler die gliichi Stroos hänn, mit eini vo de Karte in dr Hand und 4 uffem Tisch? Die höggschti Karte vo dr Stross hänn beidi in dr Hand, die räschtliche 4 uffem Tisch, zellt denn dr Kicker oder isches splitpot?
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Geldwäsche mittels FCB-Forum???duMICHau hat geschrieben:spielt jemand von euch bei fulltilt? wen ja...hätte da noch ein paar dollars drauf...da ich nicht auszahlen will/kann...würde ich diese zu guten konditionen "verkaufen".. (direkt überweisen)...
danke..

Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
- BlackEagle26
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Wie lang ischs gange bis die 50 Hebel itroffe sin? Muesch jo nur schnäll alli Lektione dureklicke und sone Quiz mache hehe. Nimmt mi nur wunder, wenn dr das au kasch uszahle lo, was es do no für Bedingige git.Spucknapf hat geschrieben:Ha bi däm Pokerprofesser das gäld tatsächlich erhalte
gradmol schnäll uf 350$ ufegspielt![]()
![]()
I has am fritig oder donschdig igrichtet und woni am Sundig drigluegt ha hanis druff ghaRiesespächt hat geschrieben:Wie lang ischs gange bis die 50 Hebel itroffe sin? Muesch jo nur schnäll alli Lektione dureklicke und sone Quiz mache hehe. Nimmt mi nur wunder, wenn dr das au kasch uszahle lo, was es do no für Bedingige git.

Naja und willi halt neugierig gsi bi hanis grad chli vervielfacht das gäld

Bi mitlerwile uf 350 u20AC aber uszahle dueni vorerschd nid. Ha beschlosse sone grundstock azlege online damit me au mol es baar downs cha istecke, vo dämhär hami noni drum kümmeret.
Aber ines baar däg 1000$ verdient isch ganz ok

Ich glaub das war vor über einem Jahr wo ich an einem Abend zweimal gegen Royal gelaufen bin, seit dem hab ichs nicht mehr gesehn...aber reit nur drauf rum hat keiner gesagt, dass dus glauben musst...Sad Mo S. hat geschrieben:kein wunder wenn man in jeder 30. hand royal flush oder quads bekommt, falls dies bei dir immernoch der fall ist.

ChosenOne hat geschrieben:ach komm, du bist die grösste luckbox die ich kenne!

Naja ich hab zweimal am selben abend gegen Royal verloren & da hab ich noch nicht soooo lange gespielt. Wenn du das Glück nennst?

Aber ja ich habe gestern auch mit 3ern gegen Jacks gewonnen auf dem Flopp den drilling getroffen

Dafür wieder mit den assen gegen Könige verloren, schlussendlich gleicht sich das alles wieder aus, rede ich mir zumindestens ein

Aber mal ernsthaft ich kann nichts dafür, wenn ich z.b in der ersten Hand asse bekomme und der depp mich einfach auszahlen will...*g*
naja, der depp hielt auch ein kleineres full-house am schluss... aber ein depp war er. ich bin gestern wieder gegen einen drei outer nach dem flop raus...Spucknapf hat geschrieben:
Naja ich hab zweimal am selben abend gegen Royal verloren & da hab ich noch nicht soooo lange gespielt. Wenn du das Glück nennst?
Aber ja ich habe gestern auch mit 3ern gegen Jacks gewonnen auf dem Flopp den drilling getroffen
Dafür wieder mit den assen gegen Könige verloren, schlussendlich gleicht sich das alles wieder aus, rede ich mir zumindestens ein
Aber mal ernsthaft ich kann nichts dafür, wenn ich z.b in der ersten Hand asse bekomme und der depp mich einfach auszahlen will...*g*
Ich letzte woche gegen einen mit 1 out auf dem riverChosenOne hat geschrieben:naja, der depp hielt auch ein kleineres full-house am schluss... aber ein depp war er. ich bin gestern wieder gegen einen drei outer nach dem flop raus...

Ich habe übrigens bemerkt, dass ich erschrekend viele gemeinsamkeiten von der verhaltensweise mit helmuth an den tag lege...
macht mir etwas sorgen sollt mich vielleicht etwas mehr beherschen, coolness am tisch und so...

ich wollte ja bis heute nichts sagen, aber ist schön bist du alleine darauf gekommen... Einsicht ist der beste weg zur besserung!Spucknapf hat geschrieben:Ich letzte woche gegen einen mit 1 out auf dem river
Ich habe übrigens bemerkt, dass ich erschrekend viele gemeinsamkeiten von der verhaltensweise mit helmuth an den tag lege...
macht mir etwas sorgen sollt mich vielleicht etwas mehr beherschen, coolness am tisch und so...aber naja emotionen müssen eben auch mal raus
![]()