bi gschpannt wiene flizboge wie das ding usgseht. bis jetzt `findi s`tigget vo zagreb s`goilscht
Sporting Lissabon Info Thread
- finguinpicker
- Benutzer
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Also das vo Sarajevo hanni vill gailer gfunde...finguinpicker hat geschrieben:kas kuhm erwarte das tigget ändlig in dr hand zha
bi gschpannt wiene flizboge wie das ding usgseht. bis jetzt `findi s`tigget vo zagreb s`goilscht![]()
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Admin
- Erfahrener Benutzer
Mit TAP? Dann sind wir wohl im gleichen Flug...DonF hat geschrieben:Mir sin im Jorge V.
80 euro pro Person fir 3 nächt. Gflooge wird ab stricherstadt am tsischtig zoobe, zrugg goots am fritig mittag...
Jede oobe ins Bairro Alto, abr ALLI zämme! hoff numme ich find dert e "kleine nyphomanin f*****, eine kleine...*![]()
Teleclub Sonntag live ab 20.55 Uhr
Sporting - Porto
- danish dynamite
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- danish dynamite
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Normalerweise ist Mastercard für Europa und Visa für Amerika aber meistens wird beides genommen in Europa/Amerika. AE ist wirklich nur in Amerika bekannt. Oder so scheint es mir.Chur hat geschrieben:mit was hesch könna zahla?? American Express au??
reach out and touch faith; your own personal jesus
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
quelle:BlAtZ
zem d bsetzigsproblem uff dr lingge verteidigungssiite z behebe hett sporting lissabon geschter dr leandro grimi bis zem saisonändi ussgleehnt...
dr 22 jährigi argentinier hett e vertrag bis 2011 bi ac milan und isch an siena ussgleehnt gsi dert hett er 13 ysätz in 20 spiel gmacht...
dr 22 jährigi argentinier hett e vertrag bis 2011 bi ac milan und isch an siena ussgleehnt gsi dert hett er 13 ysätz in 20 spiel gmacht...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
warte auch seit Tagen auf Info.Chur hat geschrieben:dumme Frage
weis jemand meht Betreff Tickets in Lissabon?
es hat auf der FCB Site Mitte Jan. geheissen, in wenigen Tagen sei die Info raus. Bis mjetzt immer noch nichts. Aber ich denke, notfalls kann man dort kaufen, Stadion bzw. Awaysektor wird niemals ausverkauft sein.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=27463rotoloso hat geschrieben:Weiss öbber wie dr Vorverkauft für s'Heimpsiel lauft?