bi gschpannt wiene flizboge wie das ding usgseht. bis jetzt `findi s`tigget vo zagreb s`goilscht

Also das vo Sarajevo hanni vill gailer gfunde...finguinpicker hat geschrieben:kas kuhm erwarte das tigget ändlig in dr hand zha
bi gschpannt wiene flizboge wie das ding usgseht. bis jetzt `findi s`tigget vo zagreb s`goilscht![]()
Mit TAP? Dann sind wir wohl im gleichen Flug...DonF hat geschrieben:Mir sin im Jorge V.
80 euro pro Person fir 3 nächt. Gflooge wird ab stricherstadt am tsischtig zoobe, zrugg goots am fritig mittag...
Jede oobe ins Bairro Alto, abr ALLI zämme! hoff numme ich find dert e "kleine nyphomanin f*****, eine kleine...*![]()
Normalerweise ist Mastercard für Europa und Visa für Amerika aber meistens wird beides genommen in Europa/Amerika. AE ist wirklich nur in Amerika bekannt. Oder so scheint es mir.Chur hat geschrieben:mit was hesch könna zahla?? American Express au??
warte auch seit Tagen auf Info.Chur hat geschrieben:dumme Frage
weis jemand meht Betreff Tickets in Lissabon?
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=27463rotoloso hat geschrieben:Weiss öbber wie dr Vorverkauft für s'Heimpsiel lauft?