Fyr alli Blocher und SVP-Fans

Der Rest...
Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Fyr alli Blocher und SVP-Fans

Beitrag von Brandstifter »

Nicht verpassen u2013 Albisgüetli-Tagung am 18. Januar live im Fernsehen und im Internet

Der Parteitag der Zürcher SVP u2013 schweizweit bekannt unter dem Namen u201EAlbisgüetli-Tagungu201C u2013 jährt sich diesen Freitag zum 20igsten Mal. Die jubiläumswürdige Ausgabe wird von den Umständen im Vorfeld gekennzeichnet sein, noch nie war der Grossanlass zuvor in den Medien so intensiv erwähnt geworden: Unbegründete Abwahl eines Bundesrates, stärkste Partei in der Opposition, 10 000 neue SVP-Mitglieder, Fraktionsausschluss von Bundesräten. Wie die Volkspartei die neue Oppositionsrolle geschickt zu ihren Gunsten nutzen weiss, erklären alt Bundesrat Christoph Blocher und der designierte Präsident der SVP Schweiz, Toni Brunner diesen Freitag ab 19 Uhr im grossen Schützenhaus des Albisgüetli.

Diese speziellen Gegebenheiten lassen leider das alljährliche Problem des Platzmangels noch verschärfen; wir wurden dieses Jahr mit Anmeldungen in besonderer Weise überhäuft. Etwas Abhilfe dürfte ein Novum verschaffen: Erstmals wird die Albisgüetli-Tagung live im Privatfernsehen U1 übertragen. Die Ausstrahlung am 18. Januar 2008 dauert von 18.30 bis 22 Uhr, die Wiederholung kann am Sonntag, den 20. Januar 2008 von 18.30 bis 22 Uhr angeschaut werden. Wer diesen Sender nicht empfangen kann, wendet sich direkt per Telefon unter 044 733 44 66 an U1. Nebst der Fernsehausstrahlung kann wie in den Jahren zuvor die Tagung auf dem Internet unter http://www.blocher.ch und
http://www.svp-zuerich.ch verfolgt werden.

Dieses Jahr darf das Organisationskomitee wiederum auf unzählige Gönner und Spender zählen, die den kommenden Grossanlass erst ermöglichen bzw. noch attraktiver machen lassen. Ihnen sei ein besonderer Dank gewidmet. Die Tombola wird jedenfalls alle anderen zuvor übertreffen: Zu gewinnen gibt es 26 Hauptpreise im Wert von 31 500 Franken, daneben 1500 Soforttreffer. Die Zürcher SVP bittet daher alle Mitglieder und Sympathisanten, unsere Sponsoren bei ihrem nächsten Einkauf und bei ihren nächsten Aufträgen wohlwollend zu berücksichtigen (siehe Liste).

In diesem Sinne ist es uns eine grosse Ehre, dem ehemaligen Bundesrat Christoph Blocher die Bühne für seine erste politische Standpunkt-Rede nach seiner Abwahl bieten zu können. Es freut uns, dass sich so viele Menschen an seiner Botschaft interessiert zeigen. Seine Nichtwiederwahl hat allen Freunden und Sympathisanten der SVP die Notwendigkeit des Zusammenstehens deutlich vor Augen geführt.

OK Albisgüetli-Tagung 2008
SVP Kanton Zürich
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

Mec de Banlieu
Neuer Benutzer

Beitrag von Mec de Banlieu »

Pfui!!!!
Walk and Live - Talk and bomboclaat Dead

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Mec de Banlieu hat geschrieben:Pfui!!!!
das blöde ANti SVP getue, goht mer langsam uf e Sack. i bin kei SVP Wähler und trotzdäm muessi nid jedesmol drüber mülle

san gallo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von san gallo »

Brandstifter hat geschrieben: Dieses Jahr darf das Organisationskomitee wiederum auf unzählige Gönner und Spender zählen, die den kommenden Grossanlass erst ermöglichen bzw. noch attraktiver machen lassen. Ihnen sei ein besonderer Dank gewidmet. Die Tombola wird jedenfalls alle anderen zuvor übertreffen: Zu gewinnen gibt es 26 Hauptpreise im Wert von 31 500 Franken, daneben 1500 Soforttreffer. Die Zürcher SVP bittet daher alle Mitglieder und Sympathisanten, unsere Sponsoren bei ihrem nächsten Einkauf und bei ihren nächsten Aufträgen wohlwollend zu berücksichtigen (siehe Liste).
ich mag tombolas. dort hats von gummistiefeln über jasssets bis wurststräusse alles was das herz begehrt. :cool:

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

san gallo hat geschrieben:ich mag tombolas. dort hats von gummistiefeln über jasssets bis wurststräusse alles was das herz begehrt. :cool:
Würste ? Du meinst Blocher ....

Mec de Banlieu
Neuer Benutzer

Beitrag von Mec de Banlieu »

RALE BALE hat geschrieben:das blöde ANti SVP getue, goht mer langsam uf e Sack. i bin kei SVP Wähler und trotzdäm muessi nid jedesmol drüber mülle
hmm, das het nid nur mit anti-SVP z tue...die beschisseni Albisgietli-tagig stoht für die sitte vo dr schwizz wo bi mir brächreiz und e schamgfühl dr roti pass mittem krüzzli druff zha uslöse...

period.
Walk and Live - Talk and bomboclaat Dead

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Kawa hat geschrieben:Würste ? Du meinst Blocher ....
ändlich verstand i d'ussag vom bs_eagle in dr Sign vom VV...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Mec de Banlieu hat geschrieben:hmm, das het nid nur mit anti-SVP z tue...die beschisseni Albisgietli-tagig stoht für die sitte vo dr schwizz wo bi mir brächreiz und e schamgfühl dr roti pass mittem krüzzli druff zha uslöse...

period.
schön, i mag au nid alles uf däre Wält, aber irgendwie hän die nid SVP Liebhaber e grausams Problem mit de leidergottes gröschte Partei in dr CH. Fascht scho e Kompläx

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

RALE BALE hat geschrieben: mit de leidergottes gröschte Partei in dr CH.
NSDAP isch au emol die gröscht Partei gsi in Dütschland, das macht d Sach nit besser...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Nur So... hat geschrieben:NSDAP isch au emol die gröscht Partei gsi in Dütschland, das macht d Sach nit besser...
hani au nid gseit... sisch eifach lächerlig wie sich paar so uf die Partei verstife anstatt z.B. über dCVP härzieh (unzueverlässligi Partei, Fähnli im Wind)

Nikopol
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nikopol »

Brandstifter hat geschrieben:Erstmals wird die Albisgüetli-Tagung live im Privatfernsehen U1
Mike Shiva und SVP-Propaganda. Eine Sender
für Armleuchter. Höchste Zeit, dass dieser Sender
eingestampft wird.

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

RALE BALE hat geschrieben:das blöde ANti SVP getue, goht mer langsam uf e Sack. i bin kei SVP Wähler und trotzdäm muessi nid jedesmol drüber mülle
man sollte sich am Anfang wehren, nicht wenn es zu spät ist!! Siehe Deutschland vor 1945!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Hossa hat geschrieben:man sollte sich am Anfang wehren, nicht wenn es zu spät ist!! Siehe Deutschland vor 1945!
schuld sind in so Sache va. die andere Parteie wo eifach zblöd oder falsch sind und nid die Partei wo offensiv isch. usserdäm gits scho no bitz e Unterschied zwüsche dr SVP und unserem System und dr NSDAP und sdamalige System. Mol nid übertribe do

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

RALE BALE hat geschrieben:schuld sind in so Sache va. die andere Parteie wo eifach zblöd oder falsch sind und nid die Partei wo offensiv isch. usserdäm gits scho no bitz e Unterschied zwüsche dr SVP und unserem System und dr NSDAP und sdamalige System. Mol nid übertribe do
es goht nit emol umd partei wo offensiv isch! es goht ums politische klima wo herscht! und do isch miner asicht noch d SVP hauptschuldig, mit dr Diskriminierig vu Usländer und sozial schwache wo sich vilicht nit d Mittel und d Kraft hän zum sich wehre! Ich sag nume das es in dr SVP sehr starki Parallele zum damalige System git:
-es git Lüt im Volk wo z dumm sind zum merke, dass d SVP nume für sich wirtschaftet und em Volk genau gar nüt bringt (oder was bringt dir genau e entlaschtig vu de aktionär ab 10% beteiligung???)
-alles wird uf ei Person fokusiert
-es git Lüt wo sehr gschid sind in dr SVP und ihres brune gedankeguet sehr guet chönd verkaufe
-es git Lüt in dr SVP wo eifach z dumm sind zum merke was passiert (Toni Brunner, Yasmin Hutter usw.)
-usschluss vu Lüt us Parlamentarische Komisione
-Täglichi Kontrolle vu SVP Parlamäntsmitglieder während dr Session, so züg lauft eifach nit
-d Liste isch nit abgschlosse drmit!!!!
klar sin mir no wit drvo ewäg, aber wehret euch den Anfängen... Und ich (und i hoff au e grossteil vum mitdänkende Volk) bi nit bereit so Sache witerhin eifach so hizneh!

Nikopol
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nikopol »

RALE BALE hat geschrieben:schuld sind in so Sache va. die andere Parteie wo eifach zblöd oder falsch sind und nid die Partei wo offensiv isch.
Könntest Du das bitte erläutern? Die anderen
Parteien sind Schuld daran, dass die SVP mit
rechtspopulistischen Müll um sich wirft?

hansy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hansy »

Hossa hat geschrieben:man sollte sich am Anfang wehren, nicht wenn es zu spät ist!! Siehe Deutschland vor 1945!
also wenn du so argumentierst, wähl ja ned die linken (sp) oder die grünen, bevor hier noch anarchie usw. ausbricht! :rolleyes:
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Hossa hat geschrieben:es goht nit emol umd partei wo offensiv isch! es goht ums politische klima wo herscht! und do isch miner asicht noch d SVP hauptschuldig, mit dr Diskriminierig vu Usländer und sozial schwache wo sich vilicht nit d Mittel und d Kraft hän zum sich wehre! Ich sag nume das es in dr SVP sehr starki Parallele zum damalige System git:
-es git Lüt im Volk wo z dumm sind zum merke, dass d SVP nume für sich wirtschaftet und em Volk genau gar nüt bringt (oder was bringt dir genau e entlaschtig vu de aktionär ab 10% beteiligung???)
MEHR INVESTITIONE! ABER HESCH RÄCHT, VIL SIND ZDOOF SICH DMIEH ZNÄ, SGANZE PROGRAMM ZHINDERFROGE...

-alles wird uf ei Person fokusiert
STIMMT, SO WIE DAZUMALS BIM BODEMANN VO DR SP, HESCH DI DERT AU SO GNÄRVT?

-es git Lüt wo sehr gschid sind in dr SVP und ihres brune gedankeguet sehr guet chönd verkaufe
STIMMT, I SEH ABER ÄCHT KEI NAZIPOLITIK SONDERN EIFACH E RÄCHTSUSSE POLITIK, KANNSCH NID VERGLICHE ZB. MIT DR NPD IN D

-es git Lüt in dr SVP wo eifach z dumm sind zum merke was passiert (Toni Brunner, Yasmin Hutter usw.)
SHUTTERLI ISCH WIRKLIG SAUDOOF, DASS ME SO ÖPPER KANN WÄHLE ISCH MIR SCHLEYERHAFT (SIEHE DIE GANZI TRAKTORGSCHICHT)

-usschluss vu Lüt us Parlamentarische Komisione
BI DR BR WAHLE HÄN SIE GANZ KLAR ABGMACHT KA, DASS NIEMERTS E WAHL WÜRD ANÄH GG DR BLOCHER, BEIDI HÄNS GMACHT.... USSERDÄM ISCH SONE USSCHLUSS MEHR POLEMIK ALS WIRKLIG WICHTIG

-Täglichi Kontrolle vu SVP Parlamäntsmitglieder während dr Session, so züg lauft eifach nit
WEISSI NID ÖB DAS SO ISCH

-d Liste isch nit abgschlosse drmit!!!!
klar sin mir no wit drvo ewäg, aber wehret euch den Anfängen... Und ich (und i hoff au e grossteil vum mitdänkende Volk) bi nit bereit so Sache witerhin eifach so hizneh!
FINDS EIFACH KEI RIESE PROBLEM, SONDERN E PHÄNOMEN WO SICH AU WIDR WIRD LEGE (GUETS BSP ISCH DODRBY DE HAIDER IN KÄRNTEN.., WO ÜBRIGENS WILL KRASSER RÄCHTS GSTANDE ISCH ALS DR BLOCHERLI)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Nikopol hat geschrieben:Könntest Du das bitte erläutern? Die anderen
Parteien sind Schuld daran, dass die SVP mit
rechtspopulistischen Müll um sich wirft?
NEI ABER WELL SIE IMMER DE STÄRGGSTE PARTEIE ODER ZÄMMESCHLÜSS IN ARSCH KRIECHE UND KEI EIGENI POLITIK MACHE. SO WÄRDE DEXTREME GSTÄRGGT UND DMITTE VERLIERT AN MACHT, WELL SVOLK ^KEI WISCHIWASCHIPARTEI WÄHLE WOTT

Nikopol
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nikopol »

RALE BALE hat geschrieben:NEI ABER WELL SIE IMMER DE STÄRGGSTE PARTEIE ODER ZÄMMESCHLÜSS IN ARSCH KRIECHE UND KEI EIGENI POLITIK MACHE. SO WÄRDE DEXTREME GSTÄRGGT UND DMITTE VERLIERT AN MACHT, WELL SVOLK ^KEI WISCHIWASCHIPARTEI WÄHLE WOTT
Ja, soll man jetzt die SVP kritisieren oder nicht?

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Nikopol hat geschrieben:Ja, soll man jetzt die SVP kritisieren oder nicht?
JEP ABER UF GLICHER ART UND WY WIE ANDERI PARTEIE AU UND NID BI JEDEM MISCHT GRAD UF DBARRIKADE GO UND SO SCHWACHSINN GO VERZAPFE WIE UIUIUIUI DO KUNNT DE NEUI HITLER...

de Levrat isch jo au kei Lenin, nume well är bi dr SP isch... und sehr pointiert sini gwärkschaftstheme im Radio kundtuet..

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

RALE BALE hat geschrieben:FINDS EIFACH KEI RIESE PROBLEM, SONDERN E PHÄNOMEN WO SICH AU WIDR WIRD LEGE (GUETS BSP ISCH DODRBY DE HAIDER IN KÄRNTEN.., WO ÜBRIGENS WILL KRASSER RÄCHTS GSTANDE ISCH ALS DR BLOCHERLI)
1. dörfsch glich widr chlei schribe, wie alli andere lüt do
2. kannst du mir beantworten wer der FPÖ abgeorneten gratuliert hat zu ihren äusserungen zu Juden????? und wieso gosch eigentlich nit uf irgendwelchi argumänt i? du chasch nume schreie aber dr Kurs vu dr SVP nit rächtfertige, wie ich chan mit argumänt belege, dass ich rächt han...
3. @Hansy: Ich wehl nit SP und scho gar nit Grieni, aber so Sache laufe imene Rächtsstaat eifach nit (Absetzig vu Richter usw.) und 100x lieber SP oder Grieni als SVP wo unsere Staat will zerstöre

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Hossa hat geschrieben:1. dörfsch glich widr chlei schribe, wie alli andere lüt do
OK ;)
2. kannst du mir beantworten wer der FPÖ abgeorneten gratuliert hat zu ihren äusserungen zu Juden????? und wieso gosch eigentlich nit uf irgendwelchi argumänt i? du chasch nume schreie aber dr Kurs vu dr SVP nit rächtfertige, wie ich chan mit argumänt belege, dass ich rächt han...
i wott jo dSVP gar nid verteidige sondern dä ganzi "SVP isch böse" relativiere. Usserdäm hani jo Dini tolle Argumänt "bearbeitet"
3. @Hansy: Ich wehl nit SP und scho gar nit Grieni, aber so Sache laufe imene Rächtsstaat eifach nit (Absetzig vu Richter usw.) und 100x lieber SP oder Grieni als SVP wo unsere Staat will zerstöre
Du hesch wirklig schiss vo däne mmh? Vil glück dämfall uf dr Flucht, wells jo so schlimm isch bi uns

FAKT isch au, dass mit unserem Politische System snume sehr schwer vorstellbar isch, dass ei Partei so mächtig wird wie e NSDAP oder nid``? und hey schiess die uf die wirklige brune i, wie dPNOS udn ihre Fraue Kampfbund und nid uf e SVP

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

RALE BALE hat geschrieben:Du hesch wirklig schiss vo däne mmh? Vil glück dämfall uf dr Flucht, wells jo so schlimm isch bi uns

FAKT isch au, dass mit unserem Politische System snume sehr schwer vorstellbar isch, dass ei Partei so mächtig wird wie e NSDAP oder nid``? und hey schiess die uf die wirklige brune i, wie dPNOS udn ihre Fraue Kampfbund und nid uf e SVP
wie scho erwähnt, bringt argumänt... suscht isch die Diskussion rächt sinnlos!

Und zum das no beantworte: Mir gfallts do und ich dänk nit dra nume wäge es paar Nazis us dr Schwiz z goh, s Volk wird frieh gnueg merke wie si beloge worde sind! Aber wehret den Anfängen...

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

RALE BALE hat geschrieben: FAKT isch au, dass mit unserem Politische System snume sehr schwer vorstellbar isch, dass ei Partei so mächtig wird wie e NSDAP oder nid``?
Nei isch es nit wirklich, denn dr obersti Souverän in dr Schwiiz isch s Volk. Mir hän kei Verfassig ala "Deutsches Grundgesetz" wo dr Volkswille in geordnete Bahne ischränkt...
RALE BALE hat geschrieben: und hey schiess die uf die wirklige brune i, wie dPNOS udn ihre Fraue Kampfbund und nid uf e SVP
Uff die ka me leider nüm schiesse, denn es git fascht keini wirklige Rächtsparteie meh denn die sin alli in dr SVP uffgange...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Hossa hat geschrieben:wie scho erwähnt, bringt argumänt... suscht isch die Diskussion rächt sinnlos!

Und zum das no beantworte: Mir gfallts do und ich dänk nit dra nume wäge es paar Nazis us dr Schwiz z goh, s Volk wird frieh gnueg merke wie si beloge worde sind! Aber wehret den Anfängen...
SVP sind nid eifach Nazis, das isch mir zeifach und immer zschribe das sind keini ARgumänt do diskutier ich nid witer isch nadyrlig e super lösig. Denn losich di dämfall in Dim glaube und gang go sömle, das bringt mehr als mit dir zdöggele bye

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

RALE BALE hat geschrieben:SVP sind nid eifach Nazis, das isch mir zeifach und immer zschribe das sind keini ARgumänt do diskutier ich nid witer isch nadyrlig e super lösig. Denn losich di dämfall in Dim glaube und gang go sömle, das bringt mehr als mit dir zdöggele bye
kauf dr e Gebätsmühli :p oder e Ueli Puppe

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

Nur So... hat geschrieben:...NSDAP ...
Hossa... hat geschrieben:...Siehe Deutschland vor 1945! ...
Diese subtilen Vergleiche und wohlwollend-kritischen Charakterisierungen sind wahrhaft Ausdruck von Einfühlungsvermögen, historischer Reflexion und Achtung des politisch Andersdenkenden... :rolleyes:

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Echo hat geschrieben:Diese subtilen Vergleiche und wohlwollend-kritischen Charakterisierungen sind wahrhaft Ausdruck von Einfühlungsvermögen, historischer Reflexion und Achtung des politisch Andersdenkenden... :rolleyes:
was wotsch mir drmit sage?

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Echo hat geschrieben:Diese subtilen Vergleiche und wohlwollend-kritischen Charakterisierungen sind wahrhaft Ausdruck von Einfühlungsvermögen, historischer Reflexion und Achtung des politisch Andersdenkenden... :rolleyes:
Isch nur e Biespiel gsi mit Bezug uff em Rale Bale si Zitat, nit wyter relevant... wenn du aber no anderi Assoziatione zwische däm Biespiel und dr SVP ziehsch isch das dini Sach...

Nikopol
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nikopol »

NSDAP war doch auch nur politisch Andersdenkend
und die Mitglieder hatten halt einfach eine andere
Meinung.

Problem, wo?

Es gibt halt Gedankengut, das mehr ist als nur eine
andere Meinung. Und von diesem Gedankengut ver-
sprüht die SVP in letzter Zeit ganz gehörig.

Deshalb finde ich es legitim, die SVP härter zu kritisieren
als andere Parteien. Ich verspüre auf jeden Fall die Lust
das zu machen damit ich mich dann nicht allzu schuldig
fühle wenn zB in ein paar Jahren ganze Familien mit Kind
und Kegel ins Krisengebiet zurückverschleppt werden, weil
der jüngste Sohn in der Schule ne Schlägerei hatte.

Antworten