Ich ha ghört, geschd hebbi e YB-Fan en grosse Bad beat gmacht...

Flop: 2, 3, 7
Yb-Fan: all in
1 Call
YB-Fann: 9,9
Depp: A J
Turn: 4
River: 5
Meh muesi dodrzue nid sage abgseh drvo es isch live gsi...

Ahjo i ha ufm flopp 4,4 gfoldet...

bi när no zum bubble boy muttiert! auso 4. Platz vo 30.Spucknapf hat geschrieben:Och die mimimimis do unglaublich.
Ich ha ghört, geschd hebbi e YB-Fan en grosse Bad beat gmacht...![]()
Flop: 2, 3, 7
Yb-Fan: all in
1 Call
YB-Fann: 9,9
Depp: A J
Turn: 4
River: 5
Meh muesi dodrzue nid sage abgseh drvo es isch live gsi...
Ahjo i ha ufm flopp 4,4 gfoldet...![]()
turn, river je ein Ass nehm ich an ?ChosenOne hat geschrieben:bi när no zum bubble boy muttiert! auso 4. Platz vo 30.
mit KK gäge Two Pairs usefloge. Aber wär hät das dänkt mit no 6000 Chips zumene früächere Ziitpunkt bi Blinds vo 1000/2000. Riese Run gha. Aja, ha no ä geileri Hang verlore.
Ich ufem Button mit ca. 75000 Chips entdecke AA. Bis zu mir alli gfoldet. raise 3x BB u dr BB geit all in. Muess no 5000 nachezahle u är zeigt 66...
flop 66J
no frage?
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
I ha gmeint die erschde 5 würde usbezahlt, isch doch so agschriebe gsi, oder denn ebbe doch nid?ChosenOne hat geschrieben:bi när no zum bubble boy muttiert! auso 4. Platz vo 30.
mit KK gäge Two Pairs usefloge. Aber wär hät das dänkt mit no 6000 Chips zumene früächere Ziitpunkt bi Blinds vo 1000/2000. Riese Run gha. Aja, ha no ä geileri Hang verlore.
Ich ufem Button mit ca. 75000 Chips entdecke AA. Bis zu mir alli gfoldet. raise 3x BB u dr BB geit all in. Muess no 5000 nachezahle u är zeigt 66...
flop 66J
no frage?
ich rief nach ihnen... kam aber kein einziges.eglifish_reloaded hat geschrieben:turn, river je ein Ass nehm ich an ?![]()
Ach geschd hän die doch es glück gha. Dr ander bi uns am disch mi sinne lucky river gwünn do griegi vögel wenni no gege sone schluffi useghei...ChosenOne hat geschrieben:ich rief nach ihnen... kam aber kein einziges.
nene, die ersten drei wie auf pokerhill.ch geschrieben ist. war ein fehler im programm.
freitag sind es nur 70 Spieler und die ersten 10 werden bezahlt. ersten Platz knapp über 3000.--. Hoffe es läuft uns beiden gut.
eh klar. neu start ersch 19.00h, oder?Spucknapf hat geschrieben:Ach geschd hän die doch es glück gha. Dr ander bi uns am disch mi sinne lucky river gwünn do griegi vögel wenni no gege sone schluffi useghei...
naja will be back on friday *hrhrhr*
Hoffe ich auch, aber ich würde sagen schlachplan wird morgen zurechtgelegt...![]()
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
ja, ist sorotoloso hat geschrieben:Ich ha emol e froog an dene ville profis do inne.
Ha do im Gschäft e bitz mit de Kollege diskutiert über e Thema.
Es zelle jo für alli spieler die beschtmöglichi Kombination zwüsche de Community Cards und de 2 wo de in de Händ hesch.
Jetzt folgendi Situation:
Die 5 Community Cards ergänn e Full House (egal welli Karte)
Spieler 1 und Spieler 2 könne käi besseri kombination mache als dr Full House vo de Community Cards.
innere so e situation gitts doch definitv e Splitt Pot oder?
Scheissegal was die 2 Spieler in de händ hänn, denn es zelle jo NUR 5 Karte und in däm Fall zellt für beid dr Full House, isch doch eso oder?
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
Sorry Mogadischu isch mr bitz zwyt.Huber hat geschrieben:Ich hatte gestern innert 5 Runden zweimal Quads. Die anderen am Tisch hätten mich am liebsten in Grund und Boden gehauen. = 3 All-In's gingen an mich.
P.S. Wir pokern beinahe jeden Dienstag Abend. Falls mal jemand ebenfalls mitmachen will. PN
Du hesch aber geschd zyt gha zum Forum schriebe, ha gmeint wötsch go pokere und bisch am halbi 10i schowidr deheim?ChosenOne hat geschrieben:hehehe... ne ist nur ein privater pokeranbieter. also einer der jetzt auch turniere anbietet. ich soll in seinem namen bei seiner konkurrenz spielen und so für ihn werbung machen.
geschter isch bi mir gar nüt glofe u när wieder gäge "mi schiessts a, i ma nümm" - Call aui Chips ga verlüre...Spucknapf hat geschrieben:Du hesch aber geschd zyt gha zum Forum schriebe, ha gmeint wötsch go pokere und bisch am halbi 10i schowidr deheim?![]()
![]()
ps: Ha gwunne, hesch dr geili Pot zwüsche em Bidu u mir no mitbecho?
@Roto es zählt für beide das Full, werden max 5 Cards gespielt!
Jo dasch wieder e gewallts ussag gsiChosenOne hat geschrieben:geschter isch bi mir gar nüt glofe u när wieder gäge "mi schiessts a, i ma nümm" - Call aui Chips ga verlüre...
nei ha nümm mitbecho. hesch aber no mi brüädsch mitem flush-draw, resp. flush ufem river vom tisch gno. hät i aber o so gschpiut wie dir beid zäme.
ich war über ostern in vegas. gab keinen reisebericht.Sad Mo S. hat geschrieben:@chosen one: du warst doch in las vegas letztes jahr? gabs irgendwo mal einen reisebericht?
houptsach äs louft morn guet. hesch di für am samschtig agmäudet?Spucknapf hat geschrieben:Jo dasch wieder e gewallts ussag gsi
I mein i verstands i ha amme aus so momänt wonis eifach calle wili nünmm viel ha etc, aber nid so...
Jo bi ihm hani eifach zviel chips scho gha zum dä flushdraw nümm z calle die 10000 hän mi absolut nid gstresst...
Bidu & mi Hand
Är Raised vorm Flop uf 4000 ich smalblind 8 & 9 Chrüz...CALL
(aber i ha zu dere zyt sowieso chöne spiele wasi ha welle:cool
Flop 4,5,6 (zwei chrüz drbi)
Bidu Checked, me2
Turn: 7
Bidu Rais 16'000
Ich All in(ca. 4000 meh no gsi)
Är zeigd A, 4!?!?!?!
Sprich absolut schlächte bluff...
Drnoch hani denn 50'000 gha und drunter bini au nümm mitm Stack...
Nice bisches also 1/2 worde sozsageChosenOne hat geschrieben:shit happens... das isch äbe poker. aber im momänt isches immer huerre hert.
dr tom isch ids hu cho. hei när ä deal gmacht u nümm usgschpiut. bis am eis oder so isches gange.